Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pennun tuonti Latviasta?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Kasvattajafoorumi
Millie85
Olen ollut yhteydessä Latvialaiseen kasvattajaan, joka halusi tuoda pennun minulle henkilökohtaisesti Tallinnaan saakka ja itse kävisin sieltä hakemassa. Toista koiraa olen hankkimassa, ja aiempaa kokemusta tuonnista ei ole. Kasvattaja kuulosti kyllä vastuuntuntoiselta.

Mitä asiakirjoja pennulla on oltava mukanaan? Millaiset verot on rajalla?
Pentu mikrosirutetaan ja rokotetaan, mutta pitääkö tuontipennulla olla 1 vai 2 kertaa rokotettu ennen tuontia?
Mitä muita tarkastuksia sille on tehtävä?
showdogs
LAINAUS(Millie85 @ 5.2. 2007, 09:42) *
Olen ollut yhteydessä Latvialaiseen kasvattajaan, joka halusi tuoda pennun minulle henkilökohtaisesti Tallinnaan saakka ja itse kävisin sieltä hakemassa. Toista koiraa olen hankkimassa, ja aiempaa kokemusta tuonnista ei ole. Kasvattaja kuulosti kyllä vastuuntuntoiselta.

Mitä asiakirjoja pennulla on oltava mukanaan? Millaiset verot on rajalla?
Pentu mikrosirutetaan ja rokotetaan, mutta pitääkö tuontipennulla olla 1 vai 2 kertaa rokotettu ennen tuontia?
Mitä muita tarkastuksia sille on tehtävä?

Käyppäs lukemassa ensin www.evira.fi ja sitten vielä tullin sivuilla.Ja epäselvissä lääkinnällisissä asioissa soitto rajaeläinlääkärille,numerot löytyy Eviran sivuilta.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.