Itse kun toimin kehäsihteerinä olen törmännyt tähän tietty monta kertaa.
Kun kutsun koiria kehään, ja toivon että sinne tullaan pirteesti ja pian.
MUTTA sitten huutelen ehkä yhtä koiraa varmaan 5 kertaa joka suuntaan sitten jostain nurkasta minne suuntaan olen huutanut varmaan 3 kertaa sanoo joku "joo se on poissa"
Toivoisin että sanoittais heti ja varmasti tiedetään tämän edellämainitun koiran olevan poissa.
Siinä kuluu aikaa hirveesti että joudumme huutelemaan koiraa useasti.
Tai mikä helpottaa meitä, on että ennen kehää tullaan kertomaan että tämä ja tämä on poissa. MUTTA monta kertaa on sattunut niin että tullaan sanoo että numero se ja se on poissa ja koira onkin kehässä.
Toivoisimme että olisitte varmoja että koira on poissa kun tulette ilmoittamaan, koska se sekoittaa meijän duunia ja ku ollaan ehkä merkitty jo koiran arv kaavakkeeseen poissa ja sit sitä pitää rupee pyyhkimään
ÄLKÄÄ nyt vetäkö hernettä nenään tästä topicista, halusin vaan kertoa että se helpottaa meijän duunia ja nopeuttaa kehää ettei kehän tartte odottaa.... me teemme duunia rakkaudesta tähän
Ja siitä että kehäsihiteerien ääni ei kuulu. Hallit "syövät" ääntä. Ei me tahallaan hiljaa huudeta koiria. Vaikka kiljuisimme kurkku suorana, halli todella syö ääntä ja joku messari kehiä kehien vieressä ja metelii on, se on aika vaikeeta.
MUTTA voin sanoa että tämä duuni on MAHTAVAA JA HAUSKAA