peikkovuorelainen
12.2. 2007, 15:04
Elikkä olen syöttänyt nyt 2 2kg säkkiä kyseistä ruokaa Light/senior ja aion käyttää varmaan jatkossa koska se on tehnyt erit hyvää koirilleni

Onko täällä muita jotka syöttää samaa ruokaa??
Jees, meidän herkälle cavaliernartulle sekä toiselle samanlaiselle syötetään kanariisiä.
Syötän

Molemmille, vaikka Helmille menis tavan ruokakin, mutta Hugelle ainoa sopiva.
meillä on syöty myös sitä senioria ja hyvää on tehnyt,eli suosisttelen
Meillä joskus syötiin, mutta viidestä koirasta kolme oli jatkuvasti löysällä, niin vaihdettiin. Minun kokemukset eivät siis mitään erityisen hyviä.
Meillä syötetään meidän bichonille
~goldens~
7.7. 2007, 14:39
Ollaan joskus syötetty, mutta ei enää. Hyvältä vaikutti.
Meidän koirat syö myös tällä hetkellä James Wellbelovedia.
Light/senioria senioreille ja nuoremmalle vaihtelevasti noita adult-ruokia.
Kovasti on tykätty.
peikkovuorelainen
20.7. 2007, 13:11
Tilasin juuri 7,5kg Wellbellowediä kotiin asti 34 euroa säkki.
Turkki on ollut GREAT sen jälkeen, jouduin tossa syöttämään muuta merkkiä ja eron ihan oikeasti huomaa....
Kokeilin..söivät sitä pari säkillistä, mutta ei ollut oikein sopiva..nykyinen on paras, mitä olen noille antanut..eli Happy dogin Ireland.
LaRa & Olli
11.10. 2007, 09:09
Yhden kaverin tiedän syöttävän westieilleen ja on sopinut hyvin. En nyt tietenkään muista mitä mallia syövät, mutta ei varman mitään senioria ainakaan kun koirat on reilun 2v vanhoja.
Laurentsia
11.10. 2007, 16:39
Meillä syötiin kanssa ennen Jamesin lammasriisiä, sitten vaihdettiin ihan vaan kokeiluks toinen ruoka. Onko kukaan syöttänyt sitä Jamesin aika uutta kalanappulaa? Jos on niin, oletteko todenneet sen millaiseks? Tekis mieli sitä kokeilla
LaRa & Olli
5.12. 2007, 19:01
Meillä nyt sitten siirryttiin JWn Lamb & Vegetable nappulaan. Pari viikkoa popsittu, hyvin maistuu ja tuntuu näin lyhyen kokemuksen perusteella oikein hyvältä, mutta aika näyttää.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.