Onko muilla ongelmana, että puska ei aina toimi? Itselläni on välillä jonkin sortin "toimintahäiriöitä", jolloin näyttöön tulee teksti:
IPS Driver Error
There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here
Mistä johtuu?
tuunanen
23.2. 2007, 16:04
Mulla tulee useinkin.

Ja kestää ties kuinka kauan.
juu mulle tulee kans tosi usein tuo. mistäköhän mahtaa johtua
Mulla myös puska katoilee melkein joka päivä, joskus jopa useamminkin. Tuolla "puskaradion päivittäminen" keskustelussa oli jotain kerrottu myös tästä "ongelmasta"
liputti
23.2. 2007, 20:09
Mullakin tulee tuo aika usein
Paimenkoirat
3.3. 2007, 16:29
Täälläkin sama ongelma...
Joka ikinen päivä. Saattaa tulla jopa 20 kertaa. Siinä vaiheessa yleensä tuumin jotta antaa olla, kun ei toimi, niin ei toimi

Tänään jo 10 kertaa ollut sama teksti, useamman tunninkin päästä.
Mulla! Puskan päivittämisestä lähtien ollut tämä ongelma.
Olen tuolla toisella palstalla yrittänyt saada selvitystä mistä johtuu. Mutta luultavasti vahdit eivät ole huomanneet viestiäni, tai minä heidän vastausta.
Mutta toivottavasti asia ratkeaa ja puska alkaa toimimaan normisti, ilman Erroreita.
Oho, tosi monella on tämä sama ongelma! Luulin että vika on meidän tietokoneessa.
Ongelma on tiedossa ja sitä ollaan taas muutaman päivän ajan aktiivisemmin selvitelty. Puskaradio saattaa taas hieman päivittyä. Tosin päivitys on niin pieni, että sitä tuskin kukaan huomaa. Päivityksessä ei nimittäin tule mitään ratkaisevia uusia ominaisuuksia, se vain korjaa joitakin bugeja, joita ohjelmassa on ilmennyt.
Päivitys korjaa myös IPS Driver Error bugeja, mutta koska virheilmoitus on yleisluontoinen täytyy ensin selvittää, mistä tuo ilmoitus Puskassa aiheutuu. Se näyttäisi aiheutuvan joidenkin tietokantapöytien väliaikaisesta lukkiutumisesta, joka sitten aiheuttaa ketjureaktion. Virhe purkautuu itsestään muutamassa minuutissa, mutta voi toistua useita kertoja päivässä. Joku voi ihan onnellisena lukea jotain keskustelua samalla, kun toinen on saanut virheilmoituksen. Jos virhe ilmoitus kestää tunti tolkulla niin sitten kannattaa kokeilla selaimen päivitä sivu (refresh) -nappia, koska on luultavaa, että Puska toimii jo normaalisti, mutta selain tarjoaa välimuististaan vanhaa virheilmoitussivua.