Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koira-ripareista..
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Bluebell
Vaikka minulla ei vielä pitkään aikaan ripareita olekkaan, niin ajattelin nyt
kysellä, että onkos tälläisiä Suomessa, ja jos on niin kuinka usein, missä, ym.. ?
Ja tietysti se tärkein kysymys; millaisia ne ovat?
Soen
Tietääkseni tälläisiä ei oikeasti ole, tai en ainakaan itse ole kuullut näistä. Tietenkin on se kirja (en muista nyt kenen kirja, ja kirjan nimeä), jossa on koiraripari, tämä on ainut missä olen tälläisestä kuullut.
Gin
Kyllä niitä on ainakin joskus ollut, koska muistan hyvin kuinka meidän vuosikerrasta (-88) joku sellaisen kävi, jossain kirkossa tuli joskus puhe... Mutta en kyllä kuolemaksenikaan muista että missä päin maata se järjestettiin.
wiltsu01
En ole kuullut että olisi, mutta itse olisin halunnut ehdottomasti koirariparille biggrin.gif Itsekin sen kirjan olen lukenut: Vilma ja koiraripari - Päivi Romppainen
Pisara
Koiraripareista en ole kuullut, mutta täällä päin (ja varmasti myös muualla päin Suomea) järjestetään kesäisin seurakunnan koiraleirejä, jotka ovat varmasti edes jonkun verran samantyyppisiä rolleyes.gif .
CURLY
Onko tuollaisia oikeasti ? Minä ainakin menisin heti ! w00t.gif
Hiipivä Siiseli
Juu meillä päin (Lahdessa) järjestetään seurakunnan varhaisnuorille leirejä, mukana on ties mitä savikippoleireistä aarresaarileireihin. Mukaan mahtuvat myös koiraleirit, ja siellä on jonkin verran noita hengellisiäkin juttuja - iltahartaudet, aamun sanat ym. Suurin osa toiminnasta on kuitenkin koiramaista, ja itse kävin noilla leireillä kun olin nuorempi smile.gif Viitisen kertaa taisi tulla käytyä, ja tosi kivoja leirejä oli, silloin kun ei omaa koiraa vielä ollut.

Koiraripareista en sen sijaan ole kuullut, mutta uskoisin, että on vain ajan kysymys, koska niitäkin aletaan tarjoamaan. Onhan nyt jo heppa- ja lasketteluripareitakin jo.
Avispa
Kerran esitelmää kirjailijoista tehdessäni otin yhteyttä Romppaiseen ja tiedustelin miten hän saa kirjoihin aiheita. Ja jos en ihan väärin muista jossain päin suomea on kokeiltu koirariparia, olisko ollu Tampere tai joku sinne päin oleva kaupunki joka olis joskus järjestänyt. smile.gif
LaRa & Olli
LAINAUS(Moonakultsi @ 28.2. 2007, 21:24) *
Vaikka minulla ei vielä pitkään aikaan ripareita olekkaan, niin ajattelin nyt
kysellä, että onkos tälläisiä Suomessa, ja jos on niin kuinka usein, missä, ym.. ?
Ja tietysti se tärkein kysymys; millaisia ne ovat?

No, mutta jos sulla on vielä pitkälti (vuosi/vuosia) aikaa siihen ihan omaan ripariin, niin kerää vaikka omalta paikkakunnaltasi kasaan muutama ikätoverisi ja käykää yhdessä ehdottamassa sellaista kirkkoherranvirastossa! Ei ne siellä seurakunnassa niin pelottavia ole ja kun teitä on useampi ajatuksen takana niin ehkä huomaavat, että sellaiselle olisi tilausta. happy.gif

Ei tämä maailma kehity, jos kaikki omat hyvät ideat pidetään omana tietona. Aloitteeliisuus on yksi tämänpäivän työelämän arvoista - miksei sitä harjoittelisi jo ripari-iässä ja vähän ennenkin. wink.gif
beyav
se olisi loistavaa! heti menisin sutena sinne 8D ja olisi varmasti aika monta kaveria jotka haluaisivat tulla myös, mutta leiri olisi varmaan aika tyttöpainotteinen.
Paimenkoirat
Mä ainakin menisin heti, jos olisi koiraripari w00t.gif...
Canelita
Olen haaveillut koirariparista luettuani tuon Vilma ja koiraripari-kirjan. wub.gif Toivottavasti sellainen järjestetään, kun on minun aikani mennä riparille parin vuoden päästä (vai vuosiko siihen on jo?). Menisin varmasti, jos sellainen järjestetään.
Cairn.
Jos koiraripareita järkättäisiin menisin oitis, sitten kahen-kolmen vuoden päästä sellaseen. n__n
pikopiko
En ole kuullut koskaan, mutta onhan niitä hevosripareitakin. Saattaahan niitä olla koirienkin kanssa. biggrin.gif
Summer.
Luulenpa, ettei siihen kauaa mene, kun sellaisia alkaa ilmestyä. Koiraharrastajia on kuitenkin paljon nuorisossa. Itse olin musiikkipainotteisella riparilla.
Xaffe
Oih, mä haluaisin mennä koirariparille sitten parin vuoden päästä.. (: Mutta mitä siellä sitten tehdään? Niinkuin onko omat koirat mukana vai onko siellä jotain opetusta koirista vaan?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.