Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Musiikkia videoihin/sivuille..
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Bluebell
Eli haluaisin Moonan sivujen videoihin taustalle musiikkia. Olen tässä tutkinut tiedostojani
eikä mistään ole löytynyt musiikkia.. Nyt siis kaipaisin vinkkejä, että mistä sitä saisi ilmaiseksi.

Silkkiunelmissa on jokin vika, tai sitten tämä kone ei vaan tykkää siitä sivustosta, jonka takia
en voi sieltä musiikkia käydä hakemassa. Neuvoja siis..
*Iina
Me olemme ladanneet musiikinlatausohjelman limewire. Sen voi ladata osoitteesta http://www.limewire.com/english/content/home.shtml Sieltä voi ladata sellaista musiikkia kuin itse haluaa.
¤janette¤
Käsittääkseni nuo ohjelmat millä voi ladata musaa on laittomia ja jos niistä jää kiinni rapsahtaa sakot. En tosin ole varma mitä kaikkia ohjelmia tuo koskee. smile.gif
Tiia
LAINAUS(¤janette¤ @ 11.3. 2007, 13:54) *
Käsittääkseni nuo ohjelmat millä voi ladata musaa on laittomia ja jos niistä jää kiinni rapsahtaa sakot. En tosin ole varma mitä kaikkia ohjelmia tuo koskee. smile.gif

Joku kaveri sanoi, että lataaminen on _kai_ laillista, jos ei lataile satoja levyjä. Muttah...

Sivuille en kyllä menisi musiikkia laittamaan. Se se vasta laitonta onkin unsure.gif
*Iina
Se ei koske limewireä. Ainakin DC++ koskee...
Tiia
LAINAUS(*Iina @ 11.3. 2007, 14:32) *
Se ei koske limewireä. Ainakin DC++ koskee...

Jaa mikä? lookaround.gif
Bluebell
En ole ennen kuullutkaan, sen olevan laitonta. Nimittäin monella on videoihin liitetty musiikkia
ja joiltakin harvoilta sitä löytyy myös kotisivuilta.. Pystyykö sitä lataamaan, ilman laittomuuksia mitenkään, vai?
Kiiwi
Siis musiikkia ei kai pysty lataamaan mistään ilmaiseksi ja samalla laillisesti. Minä en itse ainakaan tiedä mitään paikkaa. smile.gif

Mutta ei kai musiikkin videoon liittäminen ole laitointa! Olen tehnyt monta videota musiikin kanssa, säväyttää videota kivasti. Mutta jos ihan kotisivuille taustamusiikkia meinaa, niin se on ärsyttävää. dry.gif

Millä ohjelmalla muuten meinaat laittaa tuota musiikkia videoon?
Gin
Artistien kotisivut ja esim. http://www.mikseri.net/ ovat laillisia väyliä musiikin hankkimiseen ilmaiseksi. Kaikki DC++:t, Limewiret, Kazaat, iMeshit jne. ovat laittomia. Jos yksittäisiä biisejä kaipaa, niin toinen vaihtoehto on nämä nettikaupat, joista ihan pieneen kivaan hintaan voi ostaa biisejä suoraan koneelle.
Liewec
LAINAUS(Gin @ 11.3. 2007, 11:04) *
Jos yksittäisiä biisejä kaipaa, niin toinen vaihtoehto on nämä nettikaupat, joista ihan pieneen kivaan hintaan voi ostaa biisejä suoraan koneelle.

Sako niitä silloin laittaa kotisivuille videon taustamusiikiksi?
<Iida>
Suosittelisin, että et laittaisi kotisivujen taustalle mitään musiikkia... Taustamusiikit, jos mitkä ovat raivostuttavia.
Seriliini
^^ Suosittelisin myös wink.gif

miusta tuntuu kyllä että ois laitonta sekin kuten eikös ole muukin kotisivuille ilman copyja lisääminen..
Voihan tietysti itse soittaa jonkun oman kappaleen ja äänittää sen ja lisätä sivuille (;
Bluebell
Itse en ole laittamassakaan itse kotisivuille taustamusiikkia.. Ajattelin vain liittää
senkin tähän kysymykseen, jos siitä jollekkin olisi apua. Yhden kpl:n jo sainkin erääseen
videooni ystäväni avulla, jolla on jokin hakuohjelma (laillisuudesta, tms. ei miulla ole varmaa tietoa
mutta ainakin ystäväni mielestä ohjelma oli laillinen)

Koneeltani löytyy ohjelma; Windows Maker, jolla pystyy tekemään videoita, musiikin, alkutekstien, jne. kera..
Gin
LAINAUS(crim @ 11.3. 2007, 17:15) *
Sako niitä silloin laittaa kotisivuille videon taustamusiikiksi?

Ei, koska käyttö ei ole silloin yksityistä. Suosittelisin esim. Teosto ry:n tutustumista, mikäli nämä tekijänoikeudet oikeasti ovat näin hankala asia. Musiikin ja kaiken muun materiaalin julkiseen esittämiseen tulee aina olla lupa, koskee myös kotisivuja, olivat kuinka yksityiset tahansa. Onhan se tietenkin eri asia, jos tietoisesti haluaa rikkoa lakia ja loukata näin artistia, aika pienellä todennäköisyydellähän siitä jää kiinni... Mutta väärinhän se on. Pelkästään omaan käyttöön tehdyt videot luettaneen yksityiseksi käytöksi, mutta kovin moni ei taida niitä videoita vain omaksi huvikseen tehdä vaan esim. juuri kotisivuille.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.