Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koirammelehti
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Tuli eilen ja siinä on monta sivua juttua lemmikkipalstasta.. Lankiset kun ovat kiitettävästi pitäneet palstaa vuosia.. ja se on paisunut kuin pullataikina.. Saas nähdä saako toi juttu aikaiseksi kävijä vyöryn.. Onhan siellä nytkin niin kauheesti porukkaa kirjoittelemassa että ei matkassa välillä pysy.. biggrin.gif

Koskakohan juttua tulee puskiksesta. rolleyes.gif

Tryffelikoiristakin oli juttua ja lagoton kuvia näytti olevan, mutta en kerinnyt viellä lukemaan muita juttuja..
bellfegor
Kävin taannoin vilkaisemassa lemmikkipalstan vinttikoiraosiota, mutta se riitely, mitä siellä silloin esiintyi ei oikein sovi mulle. En jaksa vääntää siitä kuka sanoi ja mitä ja mitä kukakin tarkoitti ja ovatko grey-ihmiset parempia vai huonompia kuin muut vinttari-ihmiset. Mun mielestä jokainen saa ajatella asiasta mitä tykkää. Joten puskis on parempi, koska täällä on myös ihan oikeita aiheita, eikä pelkästään roturasismia. Hyvää ja aurinkoista päivää kaikille!
LaRa & Olli
No mulle tuli viimeviikon torstaina WESTIE-lehti ja perjantaina Koiramme, joten tota koira-aiheista luettavaa riittää. Viikonloppuna ei saanut aikaiseksi lukea kuin muutaman sivun tuota ensin tullutta, joten nuo terrierijutut (rottakoirat & aussit) on vielä selaamatta. Ehkäpä tänään, tai huomenna, tai joskus ainakin. rolleyes.gif
Mansku
Selasin sen Koiramme läpi pikaisesti. Ajattelin lukea sitä tänään illalla, ihan ajan kanssa. Myös SKKY:n julkaisu saapui.. rolleyes.gif Joten luettavaa piisaa useaksi illaksi.
Lamppu
Minä ehdein lukea vasta sen Aussi-esittelyn. Miksiköhän rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.