Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ihana kevät!
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
bellfegor
Luonnevikaisen lisäraportti: nyt sataa räntää sekä etelässä että pohjoisessa. Onneksi tasapaino on palannut luontoonkin!
Mansku
Täällä Paavolassa sataa nyt lunta. Se alkoi eilen illalla. Maa on tasaisen valkoisen vaipan peitossa. Pakkasta sellaset -2 astetta.
bellfegor
Täällä Turussa satoi yöllä vettä ja aamu kuulas mutta harmaa. Johonkin aikaan on tullut myös hieman lunta, joka on jäänyt tuohon jäisen kallion pintaan.
briard-lady
toisen yhtä luonnevikasen raportti: laitilassa maa märkä, vedestä ja räntä schaissesta! koirat ja kakrut kurassa! isäntä vaihtamassa auton jarruputkia mökillä ja voin kuvitella et on hippasen huvällä tuulella kun kotiutuu...
Jasubulli
Aurinko paistaa nyt täälläkin! Aivan ihana ilma!
LaRa & Olli
Eipä täällä paljon keväältä näytä... confused.gif Rännänp**kaa tullut taivaalta aamusta asti, eikä löppua näy! Piti tänään mennä fillarilla pikkuveljen synttäreille, mutta kyllä se on vaan taivuttava auto kaivamaan tallista, kun ei tuolla kyllä fillarilla eteenpäin pääse, tai ainakaan kampaus ei oo enää juhlakunnossa kun perille pääsee... unsure.gif

Ehkä se kevät vielä tulee... ei ihan vielä kuitenkaan... dry.gif
sipa
Tällä oli aivan uskomattoman kaunis aamupäivä. Oltiin kavereiden luona Veikkolassa ja miehet laittoivat likan autoon pakoputkea kuntoon.. Ja me oltiin auringossa, Tiina otti digikameralla Bonosta muutaman kuvan ja kun hän saa ne mulle s-postiin niin laitan sitten tännekin niitä.. Sitten ukon piti viellä lähteä ton kaverin kanssa kolmannen kaverin luo, ja likka heitti mut ja Bonon kotiin.. Ja samalla kun pääsin sisään, repes taivas ja nyt tulee lunta taas tuutintäydeltä, että oikein hyvään rakoon osattiin ajastaa toi kotiin tulo..
virpi
Päivä Mouhijärvelläkin oli oikein kaunis, aurinko paistoa pilvettömältä taivaalta.
Mutta nyt ei enää ihan niin kaunista ole.. lunta sataa ja melkoinen tuuli myllertää.
Sundae
Aamulla oli todella kaunis ja aurinkoinen ilma täällä, tehtiin sen kunniaksi koirien kanssa pitkä aamulenkki smile.gif Nyt sitten onkin vähän harmaampaa ja taivaalta tulee jotain rännän tapaista. Eilen tosiaan pyrytti keskipäivästä iltaan asti ensin lunta ja sitten tuiskutti ihan kunnolla räntää. Tänään aamulla oli luminen maa, mutta nyt se on sulanut jo pois.
briard-lady
laitilassa on tullu kääpiövilliksen kokosia räntäpaakkuja eilen illasta asti. blääh!!
briard-lady
vedän sanani takas!!!! sen jälkeen ku klo 14 tulin kotiin, on satanu 20 cm lunta!!!!!!!! se siitä keväästäexcl.gif!! oops.gif cray.gif cray.gif
Turunen
Mulla tuli tänään takapakkia kevääseen confused.gif aamulla lähdin Tammisaaresta, jossa oli ihanan keväinen ilma: ei yhtään lunta, aurinko paistoi ja linnut lauloivat cool.gif ja sitten ajelin taas yli 600 km tänne itärajalle, talven keskelle watsup.gif Lunta on vielä vaikka miten paljon... thumbdown.gif pitäisköhän huomenna lähteä hiihtämään? rolleyes.gif en ole vielä tänä talvena hiihtänyt yhtään kertaa, joten nyt olis varmaan se viimenen mahdollisuus blush.gif
briard-lady
sukset jalkaan vaan ja vedät vähän munkin puolesta! mä olen hiihtäny vissiin joskus, hhhmmmm??? 80-90-luvun taitteessa?!!?
Turunen
Mä yritän kaikin mahdollisin tavoin vältellä hiihtämistä, mutta joka talvi olen yleensä pari - kolme kertaa kokeillut suksia, ihan vaan riistanhoito hommia tehdessä, viime vuosina olen siirtynyt lumikenkä linjalle, paljon mukavemmat kuin sukset, eivät lipsu! biggrin.gif
onninen
LAINAUS(sipa @ 16.3. 2007, 14:06) *
Äsken bongasin ekat kalalokit.. thumbup.gif Että on ollut niitä kiljukauloja taas ikävä.. laugh.gif

Kiljukaulat kuuluu kesään!
Kesä- öisin nukahdetaan lokkien kirkuminen korvissa. wub.gif

Eipä näy lokkeja, räntää sataa.
bellfegor
Täällä on taas 10 cm loskaa maassa, miten käy mun sinivuokon??? Apua!
briard-lady
huonosti tietysti?
kertokaa mistä saan torstaiseks lapsenvahdin?!!? lupautunu on kipeenäexcl.gif ja ukko töis!!! PANIIKKI!!!!
LaRa & Olli
Me oltiin eilen pikkuveljen synttäreillä ja sankari saapuikin paikalle pikkuisen myöhässä, kun oli ollut tuomaroimassa toisellapuolella kaupunkia ja päristeli sieltä sitten räntäsateen läpi mopollaan kotiin. Oli vähän hiljainen sankari ja totes vaan, että "Mä en aja enää ikinä mopolla". Tosi keväiset fiilikset! rolleyes.gif
bellfegor
Missäs nyt on se Sipan positiivisuuspläjäys??? Haloo?? Mä uskon kuitenkin vahvasti, että tää uusi lumi on vanhan surma ja kohta on ihan oikea kevät! Aurinkoineen ja muine tykötarpeineen.
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 19.3. 2007, 15:55) *
Missäs nyt on se Sipan positiivisuuspläjäys??? Haloo??

No en mä kerkii päivystämään täällä koko aikaa.. laugh.gif Illalla en kerinnyt lainkaan koneelle kun mä aloin kutomaan laugh.gif Mähän ostin Lidlistä sitä sinistä neulelankaa, kun sain 6 kerää vajaalla 5 egellä.. Ja nyt aloitin villapaidan teon.. Oli muuten ihan mukavaa kutoa vaihteeksi ja en olis malttanut laskea kudinta kädestä ollenkaan..

Hyvä minä kesä tulossa ja silloinhan villapaitoja tarvii.. biggrin.gif
Nirppu
Täällä on "mukavan" keväinen ilma. Lämmintä pari astetta, tuulee ja sataa vettä/räntää/lunta vaakatasossa huh.gif
sahku
^ Juuri niin dry.gif Maa on niin märkä, ettei kuivu millään ja jatkuvasti tulee rännän tapaista tuolta taivaalta... Jos olis viikon putkeen kuivaa, niin ei toi maa olis niin märkä... Autolla on kohta hankala päästä pois pihasta ja ihminenkin uppoo siihen liejuun biggrin.gif
onninen
Meilläpä paistaa aurinkoinen. thumbup1.gif Monta päivää tulikin räntää ja eilen sitten vettä.
Mökkitie tuo kyllä jännitystä elämään tähän aikaan vuodesta, saa nähdä, jäädäänkö ensi viikonloppuna jo mottiin.
sipa
Arska täälläkin paistaa, mutta tuulee aika reippaasti, että ei kauheen lämmintä ole.. Viikonloppua kohden lämmön pitäis nousta jopa yli 10 asteen.. thumbup.gif Aika hyvältä näyttää..
Turunen
Meillä on pilvessä ja tuulee aikas kovaa, viime yönä oli satanut taas pari senttiä lunta dry.gif mutta uusi lumi on vanhan surma cool.gif Autoa saa pestä vähän väliä, viimeksi eilen. Tänään pitäisi puhdistaa sisäpuoli, muttei oikein huvita lähteä tuonne sohjon keskelle ja on niiiin paljon muuta tekemistä... whistling.gif
bellfegor
LAINAUS(sipa @ 20.3. 2007, 08:04) *
Hyvä minä kesä tulossa ja silloinhan villapaitoja tarvii.. biggrin.gif

Sipa valmistautuu siis jo juhannukseen?? Kun kerran on villapaita työn alla. Pitäisköhän tässä itsekin ryhtyä. Ei vaan, tänään on taas ollut oikein hyvä päivä kaikin tavoin. Aurinko on paistanut ja olen tehnyt työvuorolistoja aina kesän loppuun saakka, joten LOMA näkyy jo!
briard-lady
kysyisinpä syssyrä sulta!
missä notta välissä olet kerenny naputtamaan sata viestiä enemmän ku mä!??! sähän mun tietääkseni käyt töissä?!?!

kukas näppärä tekis mulle sellasen kissan pesän kun näin erään norskikasvattajan sivuilla ohjeen? en täjunnu niistä ohjeista mitään niin en voi ite tehdä?
bellfegor
Käytän hyväkseni työnantajan tarjoamaa palvelua eli nettiä myös töissä. Joo, just tein tilastoja ja arvaapa vaan kuka on listaykkönen iltavuoroissa ja viikonlopuissa. Miten siinä oikein niin kävikin. Pitäiskö opetella sanomaan myös ei?
Nirppu
LAINAUS(briard-lady @ 20.3. 2007, 22:48) *
kukas näppärä tekis mulle sellasen kissan pesän kun näin erään norskikasvattajan sivuilla ohjeen? en täjunnu niistä ohjeista mitään niin en voi ite tehdä?

Minkälainen kissanpesä on kyseessä? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska on hyvin todennäköistä että minäkään en niistä ohjeista mitään ymmärrä.
bellfegor
Onkohan tämä nyt sitä ihanaa kevättä, kun linnut alkavat laulaa yöpimeällä? Heräsin tänään 4.40 siihen, että linnut lauloivat pihan puissa niin kovin. Äänestä päätellen mustarastaat, häpeämättömät linnut.
sipa
^ Samoihin aikoihin heräsin minäkin, mutta en ainakaan muista että linnut olis karjunut niin kovaa että sisälle olis kuulunut.. biggrin.gif Pikemmin mulla oli niin paljon räkää kurkussa että sain yskiä sitä pois.. Kumma kun ei saa nukkuakaan rauhassa..

Olipahan kostea aamu, kun tuntui ihan siltä että satais vaikka ei satanut.. dry.gif Kaikki oli kuitenkin ihan märkää ja ihan keväältä tuoksui.. thumbup.gif
bellfegor
Huomenta Sipa, joko villapaita on valmis?? Laitapas sitten kuva siitä tänne.
abc
Mä en kyllä mitään tuoksuja aamulla havainnut, mutta ton kostean ilman kylläkin. Ja kumpparit laitoin jalkoihini, ettei mun pikkuvarpaat kastuis biggrin.gif . Linnut eivät liioin tänä aamuna kujertaneet, mutta kirkkaina aamuina kyllä pitävät meteliä. Sisälle ei äänet kuulu, mutta ulkona ollessa ihan pelästyy, kun joka puussa ja puskassa käy sellainen "papatus" kuin silloin, kun useampi "juoruakka" kokoontuu paikalle saman aikaisesti biggrin.gif .
Vanttu
hyh hyh. toivottavasti maa kuivaa kunnolla ennen viikonloppua ettei koiraneidille tarvitse kiskoa kurakintaita tampereen näyttelyyn mentäessä biggrin.gif se niiiiiiiiin rakastaa niitä rolleyes.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 22.3. 2007, 08:04) *
Huomenta Sipa, joko villapaita on valmis?? Laitapas sitten kuva siitä tänne.

No ei ole.. laugh.gif Vasta mulla alkaa olemaan takakappale kivassa pituudessa.. Ja kuvia saa kyllä kotvasen odottaa.. mut tottakai laitan kuvan jos se joskus vaan valmistuu..

LAINAUS(abc @ 22.3. 2007, 08:10) *
Mä en kyllä mitään tuoksuja aamulla havainnut, mutta ton kostean ilman kylläkin. Ja kumpparit laitoin jalkoihini, ettei mun pikkuvarpaat kastuis biggrin.gif . Linnut eivät liioin tänä aamuna kujertaneet, mutta kirkkaina aamuina kyllä pitävät meteliä. Sisälle ei äänet kuulu, mutta ulkona ollessa ihan pelästyy, kun joka puussa ja puskassa käy sellainen "papatus" kuin silloin, kun useampi "juoruakka" kokoontuu paikalle saman aikaisesti biggrin.gif .

Onko sulla nokka tukossa.. biggrin.gif Ai niin ethän sä asukkaan täällä maalla, niin et voi haistella näitä hajuja mitä minä.. Ja noita "juoruakkoja" oli tänäkin aamuna kauheesti liikkeellä täälläkin päin.. laugh.gif

LAINAUS(Vanttu @ 22.3. 2007, 09:06) *
hyh hyh. toivottavasti maa kuivaa kunnolla ennen viikonloppua ettei koiraneidille tarvitse kiskoa kurakintaita tampereen näyttelyyn mentäessä biggrin.gif se niiiiiiiiin rakastaa niitä rolleyes.gif

Kyllä se kuivuu, kun lauantaina ja sunnuntain paukuttaa yli 10 asteen, ja sehän alkaa jo olemaan shortsikeli toisille.. rolleyes.gif Huomisestahan se hyvä ja kuiva keli alkaa.. thumbup.gif
bellfegor
Mä olen sentään ihan kaupungissa ja kyllä täällä jo meri tuoksuu ja ne Sipan KALALOKIT ovat alkaneet huutaa täälläkin.
briard-lady
LAINAUS(Nirppu @ 21.3. 2007, 09:12) *
Minkälainen kissanpesä on kyseessä? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska on hyvin todennäköistä että minäkään en niistä ohjeista mitään ymmärrä.

semmonen missä sisällä superlonia että pysyy kasassa. niinku semmosena majana? varmasti ihan yksinkertanen tahdä mutten uskalla ruveta kunnen ole ennen kokeillui... just joo, mikä nainen olen <<!!!
Nirppu
Eli niinku leikkelet vanhan superlonipatjan, vääntelet oikeaan muotoon ja siihen ommella hurautat päällisen. Helppoa kuin heinänteko w00t.gif
bellfegor
Hämärässä menneisydessäni olen ollut heinäpellolla ja se heinänteo helppous on kyllä aivan ylimainostettua. Kyllä oli relaksantit tarpeen sen reissun jälkeen. Meillä oli jopa humma vetämässä heinäkärryjä. Joten ihan oikeaoppisesti oltiin liikkeellä. Ja heti rupes niska jomottaan, kun vaan aattelinkin sitä.
briard-lady
se superlooni on jotain kaks senttiä paksua ja kait mä sellasen osaisin tehdä en vaan saa eikaseks?!?!
Nirppu
LAINAUS(bellfegor @ 22.3. 2007, 22:14) *
Hämärässä menneisydessäni olen ollut heinäpellolla ja se heinänteo helppous on kyllä aivan ylimainostettua. Kyllä oli relaksantit tarpeen sen reissun jälkeen. Meillä oli jopa humma vetämässä heinäkärryjä. Joten ihan oikeaoppisesti oltiin liikkeellä. Ja heti rupes niska jomottaan, kun vaan aattelinkin sitä.

Ylimainostettua nimenomaan. Aina on koneiden kanssa ollu ongelmia ja jos koneet toimis niin vettä tulee taivaan täydeltä sleepy.gif . Ja tietenkin lisäksi tuo että joka paikka on jumissa ja kolottaa kun pitää remuta niitten paalien kanssa. Ensiksi pellolta kärryyn ja kärrystä latoon ja sitten ne paalit pitää vielä asetella latokuivuriin oikein päin.

LAINAUS(briard-lady @ 22.3. 2007, 22:15) *
se superlooni on jotain kaks senttiä paksua ja kait mä sellasen osaisin tehdä en vaan saa eikaseks?!?!

Eli yrittämään vaan sillähän se selviää thumbup.gif
briard-lady
kunnei millään kato viitteis! muutenkin niin miljona keskenerästä valmiiks oottelemassa.
MUUTEN KYLLÄÄ;;-)
sipa
Mä sain kaverilta yhden ainoan kuvan viime sunnuntailta, kun hänellä on jotain ongelmia kuvien laiton suhteen, mutta yksi kuva sentään tuli perille Bonosta jossa ollaan aurinkoisella pihalla Veikkolassa..

bellfegor
Hiukkasen on koissulla filunki ilme, sillai niinku ketunhäntä kainalossa. Varmasti suunnittelee jotain raflaavaa mamman pään menoksi. Mutta on hän kaunis.
sipa
vahinko että täällä töissä on edelleen niin pimeä näyttö, että en nää koko filunki ilmettä.. shifty.gif

Mutta tuolla toisessa ketjussa kun Sannukalle vastasin samiksista niin apua.. Bonon turkkihan punertaa ihan selvästi tossa kuvassa.. ohmy.gif laugh.gif
bellfegor
Teissä alkaa olla samaa vikaa kuin briard-ladyssä ja mummokoirassa... Selvää yhteneväisyyttä. Bonolla vaan on tukka vielä vähän lyhyempi. Se on se pentukarva kun punertaa. Kyllä se siitä mustaksi muuttuu. Tai sitten tervuksi.
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 23.3. 2007, 12:06) *
Teissä alkaa olla samaa vikaa kuin briard-ladyssä ja mummokoirassa... Selvää yhteneväisyyttä. Bonolla vaan on tukka vielä vähän lyhyempi. Se on se pentukarva kun punertaa. Kyllä se siitä mustaksi muuttuu. Tai sitten tervuksi.

laugh.gif Joo tervuahan tossa sukulinjassa käytettiinkin.. Isän isä on tervu.. biggrin.gif
Turunen
Voi että kun ulkona on ihana ilma! cool.gif aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lämmintä on 8 astetta varjossa, eikä tuule yhtään. Eilen istuin pari tuntia jäällä pilkillä ja nyt on naama aikas punainen blushing.gif täytyy tänään olla hieman varovaisempi...
bellfegor
Mihinkäs unohtui ne suojakertoimet?? Iho muistaa kaiken! Nyt tarkkana siellä.
Turunen
Öööö... kauppaan... blushing.gif Mun iho on jo kokenut niin paljon tän mun elämän aikana, etä tään on vain pikku juttu wink.gif biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.