Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Esittelykierrosta :)
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Sivuja: 1, 2
Netta
Ekaksi kiitokset Vahtikoiralle uudesta foorumista, tulee kyllä tarpeeseen! cool.gif

Ja sitten esittelyä kehiin, eli vapaata turinointia haukuistanne:

Meillä asustelee siis reilut 20 kk vanha suursnautserinarttu Pectus Larissa eli Ronja sekä sijoituksessa 4 kk ikäinen kääpiösnautseri Ria. Ronjan kanssa on tullut kokeiltua lähes kaikenlaisia harrastuksia; tokoa, agilitya, koiratanssia, junior handleria ja näyttelyitä, ja tämänkesäisellä suurleirillä päästiin mejääkin kokeilemaan; molemmat tykättiin! Syksyn suunnitelmiin kuuluu agilityharrastuksen jatkaminen, lähinnä kotioloissa tokoilu, junior handler-kisoissa kiertäminen sekä uutena vanhempani aikovat lähteä tytön kanssa riisenikerhon pk-koulutuksiin (jälkeä tai hakua).
Rian kanssa etusijalla tulevat olemaan tulevaisuudessa näyttelyt ja junnukisat, mutta myös ainakin agilitya sekä jossain määrin tokoa on tarkoitus kokeilla ja katsoa miten lähtee sujumaan. Ennen kaikkea molemmat tytöt ovat ihania perheenjäseniä ja ystäviä smile.gif

Tässä vielä kuvat tyttösistä:

Ronja...

... ja Ria.
>tinja<
Ihania kuvia smile.gif Ja Ria on kyllä ihan yli-sulonen wub.gif
>tinja<
...Niin ja jätän esittelyt näille joilta löytyy snautseri/pinseri biggrin.gif tongue.gif
-Johanna-
Meiltä löytyy mustat kääpiösnautseritytöt; 2-vuotias Imbrez Hot Why Not, eli Iida, sekä 5-kuinen Imbrez Stands The Heat eli Helmi. wub.gif

-Hanna-
Moi!
Meillä ei asusta snautseria/pinseriä, mutta käyn hoitamassa koiria kajaanilaisessa snautseri p&s-kennelissä nimeltään Liebgrau. Esitän Rissasen Tuijan koiria kehissä ja ko. kennelistä löytyy myös rakkaat junnukoirat Aune (Liebgrau elegant Angel) ja Oiva (Liebgrau Grand Finale). Laitan tähän liitteeksi kuvia.. Oivasta & Ansasta puuttuu, tulee kyllä myöhemmin.. smile.gif

Liebgrau Elegant Angel

© Kennel Liebgrau

Kans&Fin&S&Est Mva V-01 Liebgrau Arctic Angel

Kans&Fin&s&Est Mva KbSg Pfeffer Magic-Eye

Fin&S Mva Liebgrau Bad Bitch
>tinja<
Hanzuliini: Hienoja kuvia biggrin.gif
-Hanna-
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 13.8. 2003, 19:23)
Hanzuliini: Hienoja kuvia biggrin.gif

Juuh, hienoi o.. ja unohin laittaa kaikkiin © Kennel Liebgrau
~Merski~
joo.. meiltä löytyy 2-vuotias mustan-hopee käppänänarttu Bartzaga´s Colette tutummin Pönni ja vuoden ikänen valkonen käppänänarttu Bartzaga´s Ladyn Margarida tutummin Viivi

Nyt vasta muuten kattelin että tänne on tullu snautsereille ja pinsereille oma foruumi..kiwa... biggrin.gif rolleyes.gif smile.gif cool.gif
Delibes's
Onnea teille uudella palstalle ja nuo kuvat on ihania wink.gif
Rouva
Doctor´s Order

Moi moi lännen suunnalta!Aktiivinen keskari-ihminen ilmoittautuu!
Irkkutsi
Meiltä löytyy Netan Ronjan sisko tyttö Pectus Lemmikki alias Ruusu Räikkönen, kärpäsiä pelkäävä aina yhtä aktiivinen riiseni narttu. Tupla-Ärrä tekee jokaisesta päivästä riehumis päivän. biggrin.gif

Ruusun "isosisko" on pieni ja luonteeltaan varsin pippurinen musta-hopea käpsä tyttö Yenie´s Dodge alias Trixi, tuttavallisemmeni Tirre. Tirre on tuo meidän sylimaakari joka toko/agi hommiin päästyään on kaukana sohvamakkarasta!
Havahava
LAINAUS(Hanzuliini @ 13.8. 2003, 19:21)
Moi!
Meillä ei asusta snautseria/pinseriä, mutta käyn hoitamassa koiria kajaanilaisessa snautseri p&s-kennelissä nimeltään Liebgrau. Esitän Rissasen Tuijan koiria kehissä ja ko. kennelistä löytyy myös rakkaat junnukoirat Aune (Liebgrau elegant Angel) ja Oiva (Liebgrau Grand Finale). Laitan tähän liitteeksi kuvia.. Oivasta & Ansasta puuttuu, tulee kyllä myöhemmin.. smile.gif

Liebgrau Elegant Angel

© Kennel Liebgrau

Kans&Fin&S&Est Mva V-01 Liebgrau Arctic Angel

Kans&Fin&s&Est Mva KbSg Pfeffer Magic-Eye

Fin&S Mva Liebgrau Bad Bitch

wub.gif wub.gif Aunee, Akuu, Almaa!! wub.gif

Niin sitten asiaan.. biggrin.gif
Ei meiltäkään harmi vaan snaukua löydy mutta jos löytyis se oli tottakais keskari p&s.. wub.gif Ja Liebgrau:n kennelistä, Tuijalta.. smile.gif
Rhea
Moi!

Täältä löytyy 14 kk ikäinen black&tan pinserinarttu! Tosi kivaa saada omalle rodulle oma palsta!

Agilityä ja tokoa harrastetaan, ekat agilityn möllikisat ensi keskiviikkona ja ekat viralliset toko-kokeet ensi viikon lauantaina! thumbup.gif

Miten tänne muuten saa kuvan liitettyä?
stupid.gif
Pauliina
Meillä on musta käppänä Neppari eli Backout´s Wildflower.
Neppari on nyt 2.v ja tullut juuri vähän aikaa sitten muotovalioksi wub.gif

JOS nämä kuvat näkyy niin se seisomis kuva on aika vanha koska se on silloin otettu kun Neppari on täyttänyt 1.v.
Toinen kuva on sitten kuuman kesäpäivän viilentämis tapa. (märkä paita päälle)

Ihanaa kun tänne on saatu oma palsta biggrin.gif
#Jossu#
Kaikilla on kyllä tosi ihunia koiria.. wub.gif
King of the Hill
Kivoja koiria teillä, mutta onko kenelläkään kääpiöpinsereitä? Meillä niitä asustaa kolme kappaleitta, kennelnimenkin sain tuossa keväällä.
Eli kääkkäihmiset, ilmoittautukaa!
#Jossu#
LAINAUS(King of the Hill @ 27.8. 2003, 10:33)
Kivoja koiria teillä, mutta onko kenelläkään kääpiöpinsereitä? Meillä niitä asustaa kolme kappaleitta, kennelnimenkin sain tuossa keväällä.

Tuolla edellähän oli muutama käppänä-ihminen wink.gif .
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 27.8. 2003, 15:37)
LAINAUS(King of the Hill @ 27.8. 2003, 10:33)

Tuolla edellähän oli muutama käppänä-ihminen wink.gif .

mut eikös hän kysynyt kääkkä ihmisiä eli pinsu ihmisii.. anteeksi jos oo väärässä wink.gif
King of the Hill
Juu, eli kääpiöpinseri-ihmisiä luonnollisesti kyselin. Mun sanastossa kääkkä=kääpiöpinseri, käppänä=kääpiösnautseri. Onko muilla samoin, vai puhutaanko aidasta ja aidan seipäästä..?
Netta
LAINAUS(King of the Hill @ 2.9. 2003, 12:37)
Mun sanastossa kääkkä=kääpiöpinseri, käppänä=kääpiösnautseri. Onko muilla samoin, vai puhutaanko aidasta ja aidan seipäästä..?

Noin mäkin ne "lyhennän", tiedä sitten miten muut cool.gif
Irkkutsi
LAINAUS(King of the Hill @ 2.9. 2003, 10:37)
Juu, eli kääpiöpinseri-ihmisiä luonnollisesti kyselin. Mun sanastossa kääkkä=kääpiöpinseri, käppänä=kääpiösnautseri. Onko muilla samoin, vai puhutaanko aidasta ja aidan seipäästä..?

Mullekkin kääkkä on kääpiöpinsu ja käppänä taas pikkunatsi. smile.gif

Heh, kirjoitus virhehän se oli. Kääkkää tarkotin.
Pauliina
Minä lyhennään ihan samanlailla kuin King of the hill ja -netta-.
-ronja-
Täältä löytyy musta käppänä tyttö Willy Lee Black Pinja.
Ikää on kertynyt komeasti 6kk rolleyes.gif
Sen kummempia harrastuksia meillä ei vielä ole, mutta ens vuen alusta olis tarkotus aloittaa agility ja käydä myös tsekkaamas näyttely-kehä..
Maritsa
Kotoa ei löydy, mutta mummulla ja ukilla on yksi pippuri&suola käppänä, joka on "melkein kuin oma" eli Mallu vierailee usein meillä ja viettää viikonloppulomia ja Mallun kanssa on oikeastaan koiraharrastus aloitettu.
Kiitos Mallun käppänä rotuna on hurmannut ja ehkäpä joskus sellainen kotoakin löytyy.
Elikkäs tässäpä parin kuvan kanssa käppänä neito Mallu eli Juliuksen Mar-leena, 11v.

Pauliina
Voi että Mallu on ihana wub.gif
Ihastuin ainakin tuohon alimmaiseen kuvaan kun se katsoo nappi silmillää aika tuttu tunne joutua nappi silmien kohteeksi smile.gif
Lotta
[FONT=Impact]Mulla on kaksi p&s snutseria Mihan Kesänpoutpilvi ja Mihan Golden Greta!! Hienoa, että olemme saaneet oman palstan en ollut sitä aikasemmin edes huomannut!!! Mihan ihmisiä olen siis henkeen ja vereen, mutta on kyllä ollut vähän mietintää jos vaihtaisin väriä mustaa tai vaikka ihan riiseniin, mutta nyt pysytään vielä tässä tutussa turvallisessa!!!

Tässä jo vanhan vanha kuva miun Gretastani!!!

Täältä voitte mennä kattomaan jos haluatte nähä lisää p&s snakuja!!!

http://www.mihan.info/koirat.html
-Lotta-
Täältä löytyy kaksi käppänää, Arttu (Brüs) ja Junnu (Trixer Wrangler) sekä snaku Remu (Filmur Ernesto). Kaikki pojat ovat väriltään pippuri&suola.
-Hanna-
LAINAUS(Lotta @ 15.9. 2003, 19:56)
[FONT=Impact]Mulla on kaksi p&s snutseria Mihan Kesänpoutpilvi ja Mihan Golden Greta!! Hienoa, että olemme saaneet oman palstan en ollut sitä aikasemmin edes huomannut!!! Mihan ihmisiä olen siis henkeen ja vereen, mutta on kyllä ollut vähän mietintää jos vaihtaisin väriä mustaa tai vaikka ihan riiseniin, mutta nyt pysytään vielä tässä tutussa turvallisessa!!!

Tässä jo vanhan vanha kuva miun Gretastani!!!

Täältä voitte mennä kattomaan jos haluatte nähä lisää p&s snakuja!!!

http://www.mihan.info/koirat.html

olenko aivan väärässä, vai onkos Mihan Kevätpörriäinen koirillesi jtn sukua? esitin sitä Oulussa kasvattajaluokassa, mahtava prsoona wub.gif wub.gif
Sirpa V
Liekö apinoita muilla?
Meiltä siis löytyy affenpinserit Viivi 9-v (Fin&Est Ch EstW-96 Zalzoon´s Olive) sekä Iiris 9-kk (Zarosan Usma-Unelma).
Kuvia ei tähän hätään ole mistä laittaa, mutta eiköhän noitakin joskus. smile.gif
Mira K
Meiltä löytyy 6 käppänää, yksi "nimetön" eli Ferrari wink.gif , 3 Backout´s kennelin kasvattia ja 2 omaa kasvattia.
T: Mira + partasuut

Kotisivumme löytyy osoitteesta: http://koti.mbnet.fi/quincy
Lotta
Hanzuliini: Kevätpörriäinen=Peggy onhan ne jotain sukua. Ihan itseasiassa aika läheistkin. Peggyn pentueen emo on mun koiran siskopuoli, eli tsilleen!!

Nää kaikki Mihan snakut ovat yhtä ihania persoonia!! Aivan loistavia koiria!! Mä itseasiassa kuulinkin Peggyn omistajalta, että olit esittänyt Peggyä kasvattaja luokassa!! thumbup.gif Se on hianoa!!
PikkuMyy
Täällä kaksi m&h käppänää...Salli, Peacemaker´s Carmencita, sijoituskoira, ikää 8kk. Tarkoitus aloittaa näyttelyt kunhan turkki saadaan kuntoon. Ensimmäinen koiton Lappeenrannassa pääsiäisenä.
Toinen on Myy, rekisteröimätön minikäppänä...=) ikää 7kk, painoa 2,6kg ja puolet normaalia käppänää pienempi. On kutakuinkin Yorkshirenterrierin kokoinen...Typistetty häntä pahan mutkan takia...Myyn kanssa ei aiota harrastaa mitään muutakuinlöhöilyä...=) Pikkunen ei jaksa kerralla kävellä kuin puoli kilometriä, mutta aivan mahtava tapaus... biggrin.gif
Onko kukaan muuten koskaan törmännyt vastaavanlaisen käppänään? Kasvattaja ei ainakaan ollut...
Dragon_Heart
Meillä kotona asustaa oma 3 kk vanha black&tan pinseriuros Sini-Minin Casanova "Nemo" sekä äidin kk saksanseisojauros Kiehisen Figaro "Zorro". Nemo on ollut meillä kesäkuun alusta alkaen, tuli meille siis ollessaan 13 viikon ikäinen. Tarkoituksena olisi aloittaa pentukoulutus kunhan vahvisterokotus saadaan otettua. Pentukoulutuksesta siirrytään tokoon, ohessa käydään myös näyttelyharkoissa. Kun Nemo saavuttaa noin vuoden iän, lähdemme agilitykursseille. Kilpaileminenkin kiinnostaa kovasti, mutta jos Nemo ei syystä tai toisesta missään menesty, sille ei sitten mitään voi.. Sen kanssa sitten vain harrastellaan ja eletään. smile.gif
mörkö-täti
Meillä on 3 p&s snautseria... Mihan Origo eli Okko(11v), Jandumin Zorro eli Zorro(8v) ja Mihan Hajuherne eli Ilpo (3kk)..... smile.gif
Gin
Omaa ei ole *huokaus*, mutta agilitytreeneissä käydään

tuollaisen pörriäisen kanssa.
Nimi on Pirius Endivia ja ikää löytyy... Reilut puolitoista vuotta.

Niinja. Mie itse olen Jonna Kainulainen, ikää 16v. ja asun Hämeenlinnassa.
~Merski~
Voisin laittaa uuden esittäytymisen kun tuo koiralauman on osittain muuttunut..

Elikkä olen Merja Takala ja asun Hauholla. 2003 Marraskuun toisella viikkolla tassutteli taloon musta kääpiösnautseri neitin Nipa (Willy Lee Black Whoopsie)
Nipa oli pentuna kauhea kakara, piti syödä radion sekä puhelimen johdot, uida veskupissa ym..Mutta pois en enään antais, niin persoonallinen koira kyllä.
Näyttelyt on alkanut lupaavasti on tullut 3xROP-pentu ja kerran VSP-Pentu, ja nyt Nipa tekee ensin esiintyminsensä Orivedellä virallisiin.
Pia
Meillä asustaa punainen pinseri poju, Eddy. Rattenjäger Eigenartiger Einfall. Eddystä on aikaisemminkin ollut juttua palstalla. Eddy on ederginen ja mahtava poju wub.gif

Gin
LAINAUS(~Merski~ @ 7.7. 2004, 21:50)
Voisin laittaa uuden esittäytymisen kun tuo koiralauman on osittain muuttunut..

Elikkä olen Merja Takala ja asun Hauholla. 2003 Marraskuun toisella viikkolla tassutteli taloon musta kääpiösnautseri neitin Nipa (Willy Lee Black Whoopsie)
Nipa oli pentuna kauhea kakara, piti syödä radion sekä puhelimen johdot, uida veskupissa ym..Mutta pois en enään antais, niin persoonallinen koira kyllä.
Näyttelyt on alkanut lupaavasti on tullut 3xROP-pentu ja kerran VSP-Pentu, ja nyt Nipa tekee ensin esiintyminsensä Orivedellä virallisiin.

Eiks teillä oo se valkoinen ja musta-hopeakin?
Ainakin reilut vuosi sitten dogsittereiden mätsärissä oli, kun mä olin vielä tuon Neten kanssa sitä teidän valkoista käppänää vastaan...

Ja sitten viime talvena Pekolan lavallakin te kai olitte, kun oli ne epäviralliset agilitykisat? Ainakin mä muistelisin että sulla olis sielläkin ollut se musta-hopea, tosin se joku toinen tyttö meni sen kanssa radan... Joo.

Solet siis varmaan nähnyt mutkin joskus jossain, ainakin Pekolassa mä olin se jolla oli trimmaamaton m-h narttu joka kielsi möllien radalla viimeisen esteen (pituuden) xD
~Merski~
LAINAUS(Gin @ 8.7. 2004, 11:42)
Eiks teillä oo se valkoinen ja musta-hopeakin?
Ainakin reilut vuosi sitten dogsittereiden mätsärissä oli, kun mä olin vielä tuon Neten kanssa sitä teidän valkoista käppänää vastaan...

Ja sitten viime talvena Pekolan lavallakin te kai olitte, kun oli ne epäviralliset agilitykisat? Ainakin mä muistelisin että sulla olis sielläkin ollut se musta-hopea, tosin se joku toinen tyttö meni sen kanssa radan... Joo.

Solet siis varmaan nähnyt mutkin joskus jossain, ainakin Pekolassa mä olin se jolla oli trimmaamaton m-h narttu joka kielsi möllien radalla viimeisen esteen (pituuden) xD

Joo, taisit olla, ainakin oli käppänä vastassa..
Viivi ei kyllä meillä enään ole mutta nyt kuitenkin...
Se mustan-hopea joka meni agi-kisoissa on mun kaverin koira ja ohjaaja mun kaveri.
Pönni ei päässy juoksun takia, mutta kyllä minäkin sielä jossain seisoin ja kattelin:)
Ja kyllähän me noissa Pekolan harkoissa ollaankin käyty, mutta nyt se sitten jää kun meen toiselle paikkakunnalle kouluun.
Anzie^
Meillä majailee nyt 2v 10kk vanha valkoinen käppänäpoitsu Niksu, Zornoi Nikita.
Näyttelyissä kierrämme ahkerasti, vaihtelevin tuloksin wink.gif Agilityssäkin käytiin, mutta se jäi pois nilkan nivelsiteiden revähtämisen seurauksena. Laittelenpa kuvia sitten kun saan aikaiseksi wink.gif
-NoOrA-
Itseltani loytyy yksi keskari Snautser, Doctor's Order Gina Ginelli "Ada". wub.gif
Adan kanssa harrastetaan ahkerasti tokoa (VOIttaja-luokka) seka Agilitya (medi-3) seka aina silloin talloin nayttelyita. Nyt silla on kylla tauko kaikesta, eli se on vain kotikoirana kotona viela hetken aikaa..

Ja tassa kuvia, mutta ne eivat kylla ole kovin isoja..

Heh, eikohan tuossa nyt ollut tarpeeksi jo.. teehee.gif
---
Pipsa on 2 -vuotias käppänä tyttö (Black Drop Celesta).
Agility kuuluu harrastuksiimme.
Pipsan tuntomerkki on pystyt korvat
teehee.gif
Kuvia http://www.pipsakappis.urli.net &
http://www.freewebs.com/tama1
] innocent.gif
anna :D
Meillä asuu reilun vuoden vanha musta käppänä tyttö Elsa. Elsa on sijoituskoira eli joutuu todennäköisesti pentureissulle kotikenneliinsä puolentoista vuoden kuluttua. Nyt likka harrastaa agilitya ja mätsäreitä ja ensi kesänä aloitetaan näyttelyt. Elsa viihtyy sylissä hyvin ,mutta snautserien sukuun kun kuuluu vauhtiakin riittää! biggrin.gif
(kuvaa en saanut...)
dobberi
Minäkin voisin kantaa korteni kekoon, vaikka en edes tiedä kuulunko varsinaisesti tälle palstalle blush.gif Eli Olen 22-vuotias opiskelija keski-suomesta ja taloudessamme köpöttelee kolme vuotias dobermanni. Harrastelemme tokoa, pk-jälkeä, näyttelyitä, lenkkeilyä unohtamatta. Ihana ja energinen poju, joka on kovasti tyttöjen perään .... lookaround.gif wub.gif
-ronja-
Hieman uutta omaan esittelyyni nimittäin perheeseen on tullut uusi valloittava persoona. Musta-hopea Rilla tyttö kennel Afuniquesta saapui meille juuri ennen vuoden vaihdetta. Ikää tytöllä 5kk. Pinja otti tulokkaan iloisesti vastaan ja ovat erottamattomat painikaverit. wub.gif
Marayaka
Talosta löytyy riiseni 7 v ja kääpiösnautseri,joka täyttää huhtikuun 14. kaksi vuotta. Väreiltään ne ovat molemmat mustia ja syynä tähän on ääretön viehtymykseni mustiin,terävälinjaisiin koiriin.
Kääpiösnautseri on narttu nimeltään Sini Kreettan Olga alias Olga. Sen kanssa on käyty läpi agilityä reilu 8 kk ja saimme juuri ilmoituksen,että kilpailemaan päästään.Mainio juttu.
Olga on kurssillaan mini-luokassa,mutta siirto medi-luokkaan on melko varma,sillä neidin säkäkorkeus on ihan siinä rajalla,uskoisin,että jopa hieman ylikin.

Suursnautseri,Pectus Nemesis on suuren luokan käyttölinjainensohvaperuna. Suunnitelmissa oli mennä rauniokoirakoulutukseen ja sitä kautta Irakiin,mutta punkkien takia hurjasti heikentyneen hajuaistin vuoksi haaveisiin jäi.
Nykyään viettää lokoisia kissanpäiviä kotona ilman huolen häivää.

Itse olen melko uusi käyttäjä,koirat.com:ssa tunnettu samalla nimimerkillä.

Nemo:
Nemo poseeraa
Nemo seisoo rinteessä
Macho-mies

Olga:
Ennen trimmausta
Jälkeen trimmauksen

Yhteiskuva
Chone
joo no voisin esittäytyä itsekin.. Eli mulla on kotona p&s Snautseri joka on iältään kohta 12v. Snautserimme on lähtöisin Mihan-kennelistä.. (Virallinen nimi on Mihan Kaneli ja kutsumanimeltään Nelli) wub.gif . Nellin kanssa harrastettiin agilityä ja välillä käytiin näyttelyissäkin. Mutta nyt Nelli on jo eläkkeellä. Itse olen kesällä 14-vuotta täyttävä tyttö.. Asustelen Jämsässä..

Nellin kaverina meillä on myös Kromfohrländer Choco (Kaihelin Viva Chocolate).
Reetta82
Onkos täällä muita tämän ryhmän koirien omistajia ollenkaan kuin snautsereiden blink.gif
Meillä on tanskandoggi...
Hannaa
Meiltä löytyy hovawart narttu pentu, jolla ikää tällä hetkellä vähän reilu 4kk.
Virallinen nimi on Steinroller Nicitha ja kutsumanimi Nitta. Nitta on syntynyt 27.4.06 Väritykseltään musta ruskein merkein.
Vielä emme mitään erityistä harrasta, vain "koirakoulussa" olemme käyneet, joka pyörii ihan meidän lähellä kerran viikossa. Lisäksi leirillä meille on vedetty pari kertaa jälki harjoitukset ja siitä nitta selvästi nautti ja nenä kävi kauheata tahtia.
Suunnitelmissa olisi hamassa tulevaisuudessa kokeilla kaikenlaista, tottista, jälkeä (varmaan pää asiassa) mutta emmeköhän eksy haku treeneihinkin ja VEPE kiinostaisi minua ja jos koira innostuisi siitä myös niin sitä ehdottomasti. Agilityä luultavasti tulemme harrastamaan myös. Sekä näyttelyitä tulemme kiertämään enemmän tai vähemmän, riippuu siitä mitä tuosta meidän koiruliinista tuleekaan. smile.gif
Ja vielä muutama kuva..

Nitta 16vko
Kuvan ottamut Kathrina Helander

Nitta 4kk
-Milli-
Täältä löytyy 2,5 vuotias newfoundlandinkoira uros Dino, sekä 7,5v berninpaimenkoira, Moppe, uros myöskin. Lisää meistä kotisivuilla smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.