Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sivujen arvostelua, osa II
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
*Iina
Marih
Haluan sinunkin sivusi arvostella. Tosi upeat sivut. Ulkoasu on tosi kaunis. Värit ovat aivan ihanat. Sivut muodostavat muutenkin tosi ehjän kokonaisuuden. Mielestäni omat junnutuloksesi oli kivasti laitettu, kun osassa oli kyseisestä kisasta kuva. Toivottavasti saat gallerian pian valmiiksi.

Vihdoin voin laittaa meidänkin sivut tänne: Karvaiset Kaverit
-Tintti-
*Iina:
Sivusi ovat todella kauniit. Tykkään tuosta taustan vihreän kuvioinnista. On nätti! Myös tuo sheltti logo ulkoasussa on nätti ja sopii hyvin tuohon. Ulkoasussa yksi asia vähän häiritsee, tosin se on vähän makuasia smile.gif. Tuossa ulkoasuun on mielestäni vähän liikaa laitettu sheltin päitä. Vähän tungetun näköinen joltain osin. Joku muu tapahtumakuvat + pää tai kaksi olisi voinut olla parempi. Mutta on se katselemisen arvoinen noinkin smile.gif Kuvissa on nätit kehykset! Sitten tähän asiaan mikä on häirinnyt Kristanki sivuissa aikasemmin, mutta hän sai sen vian pois. Eli kun laittaa hiiren tekstin päälle koko teksti alleviivantuu aivan kuin olisi linkki, joka ei tosin johda mihinkään. Jos sen ei anna häiritä niin oikein kivat sivut smile.gif Ja vielä galleriasta, että kivasti myös ne lajiteltu eri kansioihin ja kuvia riittää! smile.gif

-----

Heitin melkeen samana päivänä tuon äsköisen ulkoasun mettään. Kun ei viihdytä omaa silmää niin ei viihdytä biggrin.gif Nyt on taas istuttu aivan liikaa koneella tämän uuden ulkoasun myötä, mutta se on netissä ja olen pitkästä aikaa tyytyväinen omiin sivuihin smile.gif Vielä kun saa vähän viilattua (ja laitettua esittely sivulle tekemistä sivuista kuvia biggrin.gif ) sivuja niin hyvä on.
Ja yhteen asiaan tarttisin vähän huomiota kun mozillalla noitten aukeavien kuvien reunukset on ihan ruskeat niinkuin pitääkin, mutta IE:llä niissä on toi normi sähkön sininen reunus. Miten muilla näkyy ?
En saa sitä pois, enkä tiedä mistä se saa joten jos tähän on neuvoja niin saapi kertoa! smile.gif

Mutta osoite on siis : http://www.tintti.info/dogs Saapi siis arvostella smile.gif
reetushkaa
-Tintti-: Sinisenä näkyy mullakin IE:llä..
pips_a
Mulla myös IE, mutta ei näy sinisiä reunoja blink.gif
Sumu
meidän sivuilla on uusi ulkoasu. saa ja pitää kommentoida!
http://www.taikapilli.com

Marih
Voi miten kauniit sivut! siis aivan ihanat! Jotenkin minun makuuni syksyiset, mutta onhan syksy tuossa jo ihan ovella taas. Hyvin tekstiä ja nättejä kuvia (vaikka siis galleria ei vielä toiminutkaan, mutta siis sivuilla yleensä)
~Blink~
Sumu:

Pidin kovasti sivujen väreistä! Ne olivat rauhalliset eivätkä ampuneet yli. Kuvat oli mukavasti laitettu, vähän vaivaakin oli nähty, jotta ne saataisiin näyttämään erilaiselta. Leipätekstin fontti oli muuten ok mutta lukulaseja käyttävälle (meikä) aika helvetillistä luettavaa. Snadi fonttikoon kasvu varmasti parantaisi asian. Myös kappalejakoa (erit. Nitron pentuikä -kohdassa) suosittelen, sillä nyt oli vaikea pysyä rivillä... Liekö vanhuusnäkö tosiaan iskenyt, mutta omistajasta en löytänyt juuri mitään infoa? Jos se siellä kuitenkin on, pyydän anteeksi huomauttamistani biggrin.gif

Kokonaisuus jätti miellyttävän ja suht rauhallisen kuvan. Itse en pidä lainkaan "muuta" otsikosta, mutta täältä löytyi sentään jotain järkevääkin juttua sen otsikon alta biggrin.gif
Seriliini
^^ Arvostelenpa teidän sivut smile.gif

Pidän ulkoasun väreistä ja tyylistä. Etusivun kuvassa oli hyvin rento meininki. Linkit olivat kivasti aseteltu. Tekstiä oli mukava määrä.
Etenkin pidin siitä miten koirien tekstit oli laitettu niiden sivuilla. Sivuissa oli hyvin huoliteltu tyyli niikuin sukutauluissakin taustakuva oli ulkoasuun sopiva. Kuvat olivat hyvälaatuisia ja niitä oli mukava katsella. Linkeistä ja niiden järjestyksestä erityisesti pidin, niissä vain joku säväytti, varmaan se huolellin järjestys. Enpä oikein mitään pahaa keksi biggrin.gif

Meidänkin sivuille toivottaisiin arvostelua http://seri.urli.net. Hieman on jotkin paikat kesken, mutta mutta ... ph34r.gif
Nestnuuka
^Tässä jotain pientä arviointia sivuistasi smile.gif

Sivut ovat ensivaikutelmaltaan mukavat ja selkeät. Etusivulla hieman häiritsee se, että teksti menee yhden rivin verran kuvan alapuolelle. Omaan silmään tämä häiritsee. Muilla sivuilla toistuu pieniä "virheitä", mm. Serin esittelysivulla yksi otsikkoteksti ("Tyypillisiä sairauksia bordercollieille") jää ikävästi yllä olevan kuvan viereen, eikä mene sen alle.

Pidän sivuistasi paljon smile.gif Osa, mm. tulokset-sivu, oli vielä vanhalla ulkoasulla. Blogin ulkoasu ei toiminut oikein. Teksti menee keskelle, vaikka ilmeisesti pitäisi olla vasemmassa reunassa?

Tarkastelin sivuja firefoxilla, joten kaikki virheet ei luultavasti näy muilla selaimilla.

Meitäkin saa arvostella: http://www.nestnuuka.net
Sivut ovat osittain kesken + tekstiä puuttuu, mutta kiva olisi kuulla, mitä parannettavaa löydätte wink.gif
niro
Meillä tämmöiset. http://www.zorrazoadonix.com

Saa kehua ja haukkua ja antaa palautetta wink.gif
Sirkku
Nestnuukan koirien sivuilla on ihanan pirteä värimaailma ja persoonallinen asettelu : )) Sisältöä on tosi paljon, luettavaa ja kuvia löytyy. Blogin tyyli on kivasti samanlainen kuin itse sivujenkin. Kokonaisuus on siisti ja asiallinen eikä tuo ulkoasukaan nyt ihan tavallisimmasta päästä ole. Tykkään tosi paljon.

Meiltä löytyisi tällaiset: http://hulleri.net
josemiina
hullleri -sivusto

siis biggrin.gif! IHANAT, tosi selkeät ja mukava värimaailma, sopii koiriin. Otsikkokuva on ihana, ja kuvat upeita. Mahtaa olla sulla ihana kamera ; D
Hyvin kerrottu koirista, varsinkin tollerin tarina oli elävää luettavaa. Ihan hyvä että sanotaan asiat niinkuin ne on, vaikka ne ei aina olisikaan parhaiten mahdollisesti.. smile.gif
Ja galleria oli tosi siisti, hyvin jaoteltu.

http://www.freewebs.com/aamor
~Blink~
josemiina: informatiiviset sivut! vihreä väri on pirtsakka mutta koneesta riippuen saattaa käydä pahasti silmiin. Kuvia oli runsaasti ja ne latautuivat yllättävän nopeasti, siitä plussaa! biggrin.gif (odottelin semmosta etana-tahtia, mihin on usein joutunut tyytymään) Sivuilla oli todella paljon tekstiä ja suomenkielikin toimivaa. Joillakin sivuilla ei valitettavasti panosteta lainkaan toimivaan kirjoitukseen.

Ainoa ratkaisevasti häiritsevä asia on kursorin muuttaminen ristin muotoiseksi.... Sitä on nykyisin todella useilla sivuilla niin, että kursori on koko ajan sen rastin muotoinen ja on inhottavaa etsiä linkkiä varsinkin silloin, jos sitä ei millään tavoin huomaa tekstistä. Pikkusnautseri Amorin sivuilla linkit kuitenkin huomasi alleviivauksesta ja risti oli vain niiden kohdalla käytössä flowers.gif

edit: kävin rakentavaa keskustelua koiratuttavani kanssa, enkä todellakaan ole ainoa, jota ristikursori häiritsee....

myös meillä vaihtui vihdoin ulkoasu ja osoitekin siinä samassa..... arvostella saa, mikäli tahtoo biggrin.gif
http://user.personal.fi/kulttuuri/alanenelina/
Mona P.
~Blink~

Ulkoasussa ensin katseen vangitsee tuo etusivun luoksetulokuva, joka on ihan älyttömän ihana! Muuten ulkoasu toimii moitteettomasti meitin resiinalla (Mozilla Firefox 1280x1024). Ulkoasun värit ovat vähän mattaa, tuo ruskean sävy olisi voinut olla vähän lämpimämmän ruskea. Tuo brushihökötys vasemmassa yläkulmassa on sekava, en oikein hahmota siitä mitään. Onko siellä jokin kuva alla? Vasemmalla oleva ruusukekuva on todella kiva, mutta se on leikattu vähän huolimattomasti (ja blurrattu reunoista). Otsikon fontti on vähän kökkö, se on niin massiivinen että vie kaiken huomion. Myös vihreä väri on minusta vähän väärä valinta :\. Koiriisi olisi myös sopinut vähän leikkisämpi fontti ^^ (vaikka se onkin sinun nimesi, joka otsikossa lukee ;>). Myös linkkien fontti on vähän epäselvä, eivätkä nuo varjostukset oikein toimi.

Sivujen sisällölle annan ehdottomasti 10+, vaikka se noudattaakin melko lailla samaa mallia kuin muut jh-sivut (joskin sinun sivusi eivät jh-sivut olekaan). Yksi mahtava yksityiskohta on mielestäni nuo vanhat kuvat ;). Muutenkin pidin kaikista kuvista, jotka sivuja koristivat. Tekstiä oli paljon ja sitä oli mukavaa lukea. Paljon asiaa, muttei turhaa löpinää. Plussaa tietenkin myös siinä, että samat asiat olivat myös englanniksi. Tekstialue olisi tosin voinut olla vähän leveämpi, sillä nyt sisältö oli melko tiiviisti pakattu.

Ja koska loppujen lopuksi sisältö on tärkein, voin ihan rehellisin mielin kehua sivujasi :D. Onneksi olkoon, ne ovat hienot! (pahoittelut varsin kriittisestä ulkoasun ruotimisesta ;)))

HTTP://SUSILAPSI.NET <--KOMMENTOIKAAHAN!
~Blink~
LAINAUS(Mona P. @ 17.9. 2007, 16:10) *
~Blink~

Ulkoasussa ensin katseen vangitsee tuo etusivun luoksetulokuva, joka on ihan älyttömän ihana! Muuten ulkoasu toimii moitteettomasti meitin resiinalla (Mozilla Firefox 1280x1024). Ulkoasun värit ovat vähän mattaa, tuo ruskean sävy olisi voinut olla vähän lämpimämmän ruskea. Tuo brushihökötys vasemmassa yläkulmassa on sekava, en oikein hahmota siitä mitään. Onko siellä jokin kuva alla? Vasemmalla oleva ruusukekuva on todella kiva, mutta se on leikattu vähän huolimattomasti (ja blurrattu reunoista). Otsikon fontti on vähän kökkö, se on niin massiivinen että vie kaiken huomion. Myös vihreä väri on minusta vähän väärä valinta :\. Koiriisi olisi myös sopinut vähän leikkisämpi fontti ^^ (vaikka se onkin sinun nimesi, joka otsikossa lukee ;>). Myös linkkien fontti on vähän epäselvä, eivätkä nuo varjostukset oikein toimi

Kommentoin tuota kuvajuttua ihan selvennyksen vuoksi smile.gif kiitos kuitenkin kritiikistä!! sitä tarvitaan aina. aika perseestä olisi jos kaikki kehuisivat biggrin.gif Siellä taustalla on seepiakuva jossa on pelkkää vettä... Mitään tolkkua siis ei tarvitsekaan saada. thumbup.gif Tuota vasemman yläkulman kuvaa itsekin kiroilin hillittömästi, sitten luovutin ja jätin sillä hetkellä parhaan version siihen. Fonttia mietin pitkään, ja tuokin tuntui ensin liian leikkisältä... "aikuismaisuutta ja järkevyyttä" nimenomaan pyrin luomaan myös väreillä (se vihreä on sen takia valittu että se on niin v-mäinen väri biggrin.gif).... läppärin näytöstä värejä on paha luoda "oikeiksi" mutta ihan tarkoituksella on ruskea mattaa... biggrin.gif

edit. itselläni tosiaan on überleveä näyttö joten en ole mitään tietoa miten esim 1024 leveällä toimii..... biggrin.gif
marih
~Blink~

Ensivilkaisulta kivannäköiset sivut. Minulla on pienempi näyttö (1024), ja vierityspalkki ilmestyy... Tosin kaikki oleellinen mahtuu kyllä näyttöön, pelkkää ruskeaa ulkopuolelle jää.

Värit on kivat, tosin nykyään ruskea on tosi yleinen (eipä sillä että itse olisin keksinyt yhtään sen persoonallisempaa). Otsikko ja valikon vihreä pohja sopivat toisiinsa ja piristävät väreiltään. Minäkin katsoin ensin pahalla tuota vihreää otsikossa, mutta oikeastaan se on ihan ok. Kiekurabrushit on kivoja, mutta mun silmiin niitä on tässä liikaa, ja huomio keskittyy epäolennaiseen.

Mutta tosiaan sisällöltään ja kuvitukseltaan loistavat sivut, ja sehän on se pääasia.
Suzy
Meidän tehokaksikon hieman vielä vaiheessa olevat sivut http://www.springeri.com smile.gif
-Maija-
www.freewebs.com/maijanjunnusivut <--- Joku vois sanoo vähän jotain wink.gif
Vanttu
Maija: sivusi olivat mukavan rauhallisen väriset ja selkeät luettavat. tykkäsin kovasti smile.gif

meidänkin uudistuneet sivut saa arvioida http://www.reglisse.biz
Soen
Vanttu: Mielestäni mukavat sivut, ulkoasu oli oikein mukava, hieman ehkä kesäinen näin talvialkumetreillä (huomaa, että itse olen talvi-ihminen), mutta kuitenkin se jotenkin sopi hyvin sivujen teemaan ja erityisesti jokaiseen koiraan. Mielestäni sivujen sisäiset linkit oli laitettu mukavasti, eikä sivuilla kyllä ollut mitään turhaa, jonkun muotoisen uutis-sivun olisin ehkä toivonut, tai sitten en vain löytänyt sitä. Mutta pidin kyllä. Ja tekstit olivat mukavia myöskin smile.gif

Ja meidänkin sivut saa arvostella http://personal.inet.fi/koti/nalles
-Tintti-
Vanttu: oikein hieno ulkoasu, ja vaikka tuo yläkuva onkin aika iso niin saan kiittää omaa isoa näyttöäni ettei se häiritse. Mutta en haluaisi edes kokeilla kannettavalla katsoa sivujasi, voisi hieman häiritä tuon yläkuvan pituus. Mutta idea ja toteutus on aivan kiitettävän tasoa! smile.gif Kaikki löytyy mitä pitääkin niin oikein hyvin!

Soen: Tykkään sunkin sivuista tosi paljon, mutta pistää loppuen lopuksi kummiski häiritsemään tuo pitkä tyhjä osuus tuolla ylhäällä, joka ei välttämättä toimi pienemmällä näytöllä. Ite oisin ottanu tuosta yläpalksita ainakin puolet pois, mutta se nyt on vaan mun mielipide! smile.gif Muuten sisällösisesti sivut ovat todella hyvät ja käytännölliset. Pidän!

Meidänkin sivuja saa arvostella, vaikkei mitkään uudet ovatkaan: http://www.tintti.info/dogs
Vanttu
Soen; kyllä siellä uutis-sivukin on wink.gif etusivulta löytyy uutislaatikko, jonka alla lukee Lisää uutisia tongue.gif
~Blink~
KristaI: Mukavat uudet sivut! Ja onnea uudesta perheenjäsenestä biggrin.gif Pidän kovasti sivujesi tyylistä, grafiikka on rauhallista ja valikko selkeä. WebDesign -sivulla vasemman reunan taustakuva tippuu alemmas, mutta muilla sivuilla en havaitse samaa. Mulla ei tällä hetkellä aukea mikään photobucketissa oleva kuva, joten niitä en valitettavasti voi arvioida biggrin.gif Koirista ja omistajasta on kerrottu riittävästi mutta omaan mieleeni koirista oleva Info-sivu on hieman turhaa. Kokonaisvaikutelma on mukava ja ainakaan sisällön vähäisyydestä ei voi syyttää, lukemista ja katselemista riittää pidemmäksikin aikaa! thumbup.gif

Maisi: Otiskon erilainen paikka moniin muihin sivuihin verrattuna on virkistävä! Sisältö on selkeää ja sivujen tyyli pysyy yhtenäisenä. Ensin uutissivulla oleva tekstin keskitys häiritsi mutta tekstin määrä ei ole niin suuri, että asiaan kannattaisi tehdä muutosta. Kuvia voisi olla hieman enemmän mutta itse olen muutenkin kuvapainotteinen ihminen biggrin.gif Jäin kaipaamaan jotain infoa, olitko tehnyt sivut itse vai oliko joku muu tehnyt ne... Värivalinta on onnistunut ja lisäpisteitä mukavan violetin löytämisestä, liian monet violetit ovat ikäviä katsella. Kokonaisuutena oikein mukavat sivut!

Meikän sivuja ei tarvitse arvostella mutta ottaisin mielelläni palautetta näistä sivuista:
http://user.personal.fi/private/saripalm/
Myös nämä on suunniteltu leveämmälle näytölle kuin 1024, joten oletettavasti vierityspalkki ilmestyy mutta sivujen omistajaa asia ei häiritse, joten sitä ei tulla muuttamaan biggrin.gif
-iina-
Meidänkin sivut vois arvostella:

http://www.freewebs.com/iina-bernit

biggrin.gif
Unikko
Näistä saa antaa rakentavia kommentteja: http://cadium.net/
Englanninkielen taitoni ei ole häävi, eli virheitä varmasti piisaa mutta noiden tarkoitus on olla edes hiukan ymmärrettävämmät muunmaalaisille kuin suomalaisille wink.gif Koirista mulla on vapaat hömppäsivut jokaiselle, mutta ne odottaa muokkaamista uuteen kuosiin sekä kääntämistä.
suvii
En nyt jaksa kaikkia arvostella, joten arvostelen ainoastaan ~Blink~:in laittaman linkin, koska hänkin on arvostellut viestissään edellisiä sivuja. Joten PLIIS, kun lisäätte oman kotisivunne arvosteltavien listaan, arvostelkaa myös edellinen linkitetty sivu, ettei kellekkään tulisi sataa sivua arvosteltavaksi!
Mutta sitten siihen arvosteluun:

Hienot ja selvästi taidolla väsätyt sivut. Itse en oikeen tykkää tuosta sivujen (vaalenpunainen/liila) värityksestä, mutta mikäs siinä jos tykkää. Ulkoasun vasemman kulman kuva on nätti, mutta saisi mielestäni erottua paremmin. Myös otsikon D joka on kuvan päällä ja muutenkin paljon isompi kuin otsikko muuten, häiritsee vähän. Vasemman reunan yhteyslaatikko on kiva, vaikkakin sähköpostiosoitteet voisi olla linkkeinä, mutta sekin on taas mielipidekysymys. Tuo kirjoituslaatikon (termit hallussa ;D) taustalla oleva kuva, jossa on ilmeisesti palmuja hiukan häiritsee, koska minua ärsyttää että täytyy katsoa kauhean tarkkaan jotta saa selvää biggrin.gif! Joku epämääräinen brushsotku olis ollut ehkä parempi. Mutta vaikka tässä nyt tuli aika paljon negatiivista, niin kuitenkin kokonaisuudessaan kivat sivut (ainakin ulkonäön puolesta, en nyt perehtynyt sisältöön koska veikkaisin ulkoasun tekijän haluavan palautetta ennen kaikkea ulkoasusta? ;>)

Meidän sivut ovat olleet jonkinlaisella tauolla vähän aikaa, ja nyt ne ovat saaneet uuden osoitteen ja samalla myös uuden ulkoasun. Olen tarkoituksella karsinut sisällöstä pois kaiken ylimääräisen, jotta sivut olisivat niin ulkoasun, värien kuin sisällön puolesta mahdollisimman yksinkertaiset. Mutta siis jos joku viitsisi arvostella:
TÄÄLLÄTÄÄLLÄ
KaroKallela
Meidän uudet sivut julkaistu!! Vierailla voi oisoitteessa www.karokallela.cjb.net
osoitteen laitoin kylläkin nyt suoraan freewebs;lle.. Ja tuo Karokallela.cjb.net on lyhyt osoite.. Mutta siinä tuppaa tulemaan niitä häiritseviä mainoksia.. unsure.gif blink.gif
Himpula
suvii: Sivuillasi on kaunis väritys josta tykkään todella paljon, tekstiä ainakin sivuilta löytyy, sekä kuvia. smile.gif Etusivulla oleva "allekirjoitus" on kuitenkin hieman epäselvä, mutta muuta negatiivista sanottavaa en osaakkaa sanoa. Todella hienosti toteutetut sivut, jotka ovat yhtenäiset. smile.gif

Karo´s: Ulkoasusi alkaa tavallaan uudestaan oikeassa reunassa, ja otsikkokuva sama siis joka on otsikossa häiritsee linkkien alla ja tekee sivuista suttaisen näköisen, otsikkokuva näyttää rakeiselta. Silmääni pisti myös valkoinen rako otsikossa koska siihen on liitetty koiriesi pääkuvat. Päivityslaatikon kuva on myös suttuisen oloinen. Etutekstissä pisti silmään 5ulkoasu olisi kivempi jos se olisi kirjoitettu viiden ulkoasu. Jotenkin mietityttää myös onko se nyt ihan sivuille sopivaa laittaa luokanvalvojan nimi? Lisäksi "ylimääräiset" huutomerkit ja caps look kirjoitukset häiritsevät välissä. Muuten sivusi ovat todella mukavat, kuvia ja tekstiä on riittävästi. =)
KaroKallela
Kiitos Essi!!
Korjailin hieman noita virheitä.. laugh.gif happy.gif
Toivottavasti sivujen ulkoasu on nyt yhtenäinen.. teehee.gif
Kettis
LAINAUS(Karo´s @ 1.12. 2007, 13:42) *
Meidän uudet sivut julkaistu!! Vierailla voi oisoitteessa www.karokallela.cjb.net
osoitteen laitoin kylläkin nyt suoraan freewebs;lle.. Ja tuo Karokallela.cjb.net on lyhyt osoite.. Mutta siinä tuppaa tulemaan niitä häiritseviä mainoksia.. unsure.gif blink.gif

Ei varmaan ole tarkoitus näyttää tältä?
KaroKallela
^ Hui kamala ei todellakaan!! blink.gif Ihme kun se ei omalla eikä systerin koneella tuolta näytä.. Noh pitää varmaan vielä pitää pieni kunnostus tauko JÄLLEEN.. dry.gif teehee.gif
-Saana-
Voiskohan Karo olla mahdollista et toi johtuis selaimesta? Meinaan mulla käytössä IE ja näkyy normaalisti mutta tuossa esimerkkikuvassa jonka Kettis laitto, näyttäs olevan Mozilla käytössä.
KaroKallela
Mulla itsellänikin on mozilla käytössä molemmilla koneilla.. en sitten tiedä että mistä kiikastaa.. Mutta yritetääpäs ratkaista tämä ongelma.. happy.gif
Soen
LAINAUS(Karo´s @ 3.12. 2007, 22:27) *
Mulla itsellänikin on mozilla käytössä molemmilla koneilla.. en sitten tiedä että mistä kiikastaa.. Mutta yritetääpäs ratkaista tämä ongelma.. happy.gif

Itsellänikin on käytössä Mozzilla, ja minulla näyttää ihan samalta kuin Netalla (Kettis), mutta katsastin sivusi resoluutiolla 1024x768, ja silloin näkyi vain yksi. Elikkä, ongelmana on se, että ainakin minä sekä Netta käytämme tästä suurempaa resoluutiota, joka saa aikaan sen, että ulkaosun otsikko toistuu, jonka ongelma taas lienee koodissa, ja asia on kyllä korjattavissa, ettei siitä tarvitse huolehtia biggrin.gif
marih
Meidänkin uusia sivuja sais arvostella, vielä pientä fiksausta luvassa, minä olin vain pari päivää poissa kuvioista sairauden takia, niin en ole kerennyt testaamaan vielä kaikkia selaimia, enkä ole varma miten toimii isommalla näytöllä, itsellä kun on 1024x768 resoluutio.

Osoite allekirjoituksessa! smile.gif
-Tintti-
Tuntuis järkevämmältä että nuo Karon sivut ei näy kaikilla oikein (ei myöskään mulla, vaan samalla tavalla kuin jonkun laittamassa kuvassa) että joillain on isompi näyttö kun mihin olet noi tehnyt ja sen takia alkaa näkymään jo toista kertaa ulkoasu.
Meidän vanhemmassa näytössä tuo toimii ihan oikein, mutta tässä uudessa huomattavasti isommassa (resoluutio 1280 x 1024) näyttää sitten vääristyvän aika pahasti. smile.gif

Ja se vielä että Marin sivut näyttää aikasemmin mainitsemallani resoluutiolla oikein hyvin.
Jutta
Mäkin kaipailisin kommentteja sivuistani Http://koti.terrieri.net/jutan vaikka uutiset ja galleria onkin työnalla
Sirkku
Jutan sivut on nätin yksinkertaiset ja siistit. Ehkä hieman enemmän väriä ja eloa voisi olla sisällössä, kun itse ulkoasun värit ovat noin vaaleita ja hillittyjä. Kuvia on kivan paljon ja tekstiäkin riittävästi.

Mekin kaipaisimme uudistuneista sivuistamme kommenttia: hulleri.net -tolleri Topi ja cavalier Mörkö
Lulu_puudeli
Sirkku Tosi kivat ja selkeet sivut! smile.gif
Valkoinen tausta on tosin ehkä hieman tylsähkö, mutta tuleepahan hienot kuvat paremmin esiin... wink.gif
Varsinkin agilitykuvat oli tosi makeita! Ja ns.kehykset on hienot ja "siirtymäpalkit"(missä luki galleria ym.)... biggrin.gif

Myös meidän koirien Lulun ja Soman kotisivut kaipaisi arvostelua... laugh.gif
Ne on ollu jo melkeeen vuoden samanlaiset, ja pohdiskelin et pitäisköhän niitä muuttaa... rolleyes.gif
Ois tosi mukavaa jos joku jaksaisi jotakin kertoa (hyvää, huonoa, parannusehd. ...)
Kiitos jo etukäteen! laugh.gif teehee.gif
-Tintti-
Vihdoin ja viimein meidän sivut on netissä, ja arvosteluja olisi kiva saada! smile.gif
http://www.tintti.info/dogs
Tiia
Tintti: Vaude, mitkä sivut ;o
Ulkoasusta voisin sanoa, että otsikon samojedi läpinäkyy hassusti tosta, mistä toi valko-punanen viiva menee.. Eli tykkäisin enemmän siitä, jos se ei näkyisi niin selvästi. Toinen juttu on toi teksti osuus.
Kenttä, jossa teksti on, erottuu selvästi hiukan tummemmasta taustasta. Ja oikeassa reunassa oleva vaaleanpunainen viiva ei jatku kuin Tervetuloa-kuvaan saakka..
Muuten tosi nätit sivut wink.gif
Tekstejä olen tosi huono arvostelemaan, joten jätän sen muille smile.gif

Jos saisi joltain palautetta tulevasta kevät(?) ulkoasusta...
Tein jo hyvissä ajoin valmiiksi. Tulee julki vasta myöhemmin smile.gif
Sisältö menee sivulta uusiksi, joten siitä ei tarvitse välittää. Kunhan ulkoasusta kertoisi mielipidettä.. smile.gif
HetaK
http://picche.net/

Vihdoin ja viimein. Yksinkertaista tosiaan.
-Tintti-
Tyylikäs ulkoasu Hetalla näin ensiksi sanottuna smile.gif ! Paljon on mielestäni parempaa kuin viime kotisivuillasi. Ekana tulee mieleen ihan sisällöltään parempi. Enemmän kuvia ja tekstejä. Mutta edelleen haluaisin sun sivuille gallerian biggrin.gif Sulla on hyvät kuvaustarvikkeet, niin ottamiasi kuvia katselisi vaikka kuinka paljon ja niitä oli siihen nähden edelleen vähän!
Nää nyt on ihan mun omia mieltymyksiäni, mutta näkisin sivusi myös parempana jos ulkoasu oli värikkäämpi. Aika latteeks jää vaikutelma kun selaa sivuja. Pian alkaisi jo toivomaan enemmän väriä ulkoasuun ja kuvat voisi hyvin korvata vähäisen värin ulkoasussa, mutta koska niitäkään ei ole paljon, niin...
Mutta muuten teknisesti taitavasti tehdyt sivut!

Hetan sivuissa on muuten etusivulla pari kirjoitusvirhettä koskien vieraskirja - linkkejä

---

niin ja mun sivuja saa edelleen arvioida smile.gif !
Tiia
Mitä ihmettä oon sekoillut biggrin.gif
Olin unohtanut kokonaan tulevan ulkan osotteen, jota tossa niin kovasti mainosti thumbup.gif
Eli tässä
HetaK
LAINAUS(-Tintti- @ 13.1. 2008, 20:54) *
Tyylikäs ulkoasu Hetalla näin ensiksi sanottuna smile.gif ! Paljon on mielestäni parempaa kuin viime kotisivuillasi. Ekana tulee mieleen ihan sisällöltään parempi. Enemmän kuvia ja tekstejä. Mutta edelleen haluaisin sun sivuille gallerian biggrin.gif Sulla on hyvät kuvaustarvikkeet, niin ottamiasi kuvia katselisi vaikka kuinka paljon ja niitä oli siihen nähden edelleen vähän!
Nää nyt on ihan mun omia mieltymyksiäni, mutta näkisin sivusi myös parempana jos ulkoasu oli värikkäämpi. Aika latteeks jää vaikutelma kun selaa sivuja. Pian alkaisi jo toivomaan enemmän väriä ulkoasuun ja kuvat voisi hyvin korvata vähäisen värin ulkoasussa, mutta koska niitäkään ei ole paljon, niin...
Mutta muuten teknisesti taitavasti tehdyt sivut!

Hetan sivuissa on muuten etusivulla pari kirjoitusvirhettä koskien vieraskirja - linkkejä

---

niin ja mun sivuja saa edelleen arvioida smile.gif !

Kiitokset Tintti rakentavasta palautteesta!

Kuvia on varmasti tulossa roimasti lisää (mm. junnutulossivuille), ja mietin tuohon taustaan ehkä jotain kuvaa tms, että siihen saisi jotain eloa ;)

Kirjoitusvirheet korjattu!

//pieni muutos ulkoasuun ;)
Soen
Tickli: Ulkoasu on ihan mukava, jotain pientä sävyeroa toivoisin taustan ja ulkoasun välille, kun nyt se on aika tasasen ruskeaa, joka tekee ulkoasusta hieman tylsähkön. Ulkoasussa on aikas monta kuvaa Maxista, ehkä jopa pari liikaa omaan makuuni smile.gif. Onhan se mukava että kuvia on, mutta jotenkin kaikki kuvat on vähän samanlaisia. Muut sivut johtaakin vanhoille sivuillenne, tai siis tarkoitan nykyiseen ulkoasuunne. Eniten kaipaisin siis ehhottomasti enemmän sävyeroja ulkoasun ja taustan välille.

-Tintti-: Ulkoasu on mukava, jotenkin korostuu mukavasti samojediesi kaunis valkoinen väri. Mutta otsikko kuvassa jää itseäni hieman hämäämään kun Sebastianin pään läpi "loistaa" atakana menevät viivat, tähän ehkä olisin itse kiinnittänyt enemmän huomiota. Eihän tämä sillä tavalla häiritse, pisti vain silmään. Ulkoasu jatkaa muuten vähän samaa perinnetta kuin aikaisemmilla sivuillanne, kun ainahan olen ihastellut sivujesi ulkoasujen taidokkuutta smile.gif. Tekstikin on sujuvaa, vaikka joitain kirjoitus (näppäilyvirheitä) löytyy, mm. esittely sivulla vuosiluvuissa. Mutta kokonaisuudessaan sivut ovat todella taidokkaa, ja kyllä aika vierähtää niitä selatessa.

Toivoisin jonkunnäköistä palautetta meidänkin sivuita, linkki sivuille löytyy allekirjoituksesta. smile.gif
-Saana-
Meilläkin ois uudistettu ulkoasu nyt netissä smile.gif
http://kotisivu.suomi.net/saanapirinen
-Tintti-
Ulkoasu ihan nätti! Aika samantyylinen kun edellinen, lukuunottamatta että grafiikka on vähän muuttunut smile.gif Teknisesti sivut ei ainakaan täällä toimi ehkä aivan niin kuin haluaisit paikoitellen. Saana-sivun lopputeksti poikkeaa kokonaan tuolta kehykseltä, ja Hupin sivun teksteistä mikäään ei ole kehyksellä, häiritsee aika merkittävästi. Muut sivut toimiikin sitten ihan hyvin!
-Saana-
^Mitä selainta sä käytät? Mulla on IE ja sillä kyllä toimii ihan hyvin unsure.gif
-Tintti-
Mozillaa käytän. IE:llä tuntuu näköjään toimivan täälläkin, mutta mozillaa ite normaalisti käytän eikä sillä tosiaan toimi.
<Aino>
QUOTE (-Tintti- @ 10.1. 2008, 19:15) *
Vihdoin ja viimein meidän sivut on netissä, ja arvosteluja olisi kiva saada! smile.gif
http://www.tintti.info/dogs

Wau... ne on upeat. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.