En nyt jaksa kaikkia arvostella, joten arvostelen ainoastaan
~Blink~:in laittaman linkin, koska hänkin on arvostellut viestissään edellisiä sivuja. Joten PLIIS, kun lisäätte oman kotisivunne arvosteltavien listaan, arvostelkaa myös edellinen linkitetty sivu, ettei kellekkään tulisi sataa sivua arvosteltavaksi!
Mutta sitten siihen arvosteluun:
Hienot ja selvästi taidolla väsätyt sivut. Itse en oikeen tykkää tuosta sivujen (vaalenpunainen/liila) värityksestä, mutta mikäs siinä jos tykkää. Ulkoasun vasemman kulman kuva on nätti, mutta saisi mielestäni erottua paremmin. Myös otsikon D joka on kuvan päällä ja muutenkin paljon isompi kuin otsikko muuten, häiritsee vähän. Vasemman reunan yhteyslaatikko on kiva, vaikkakin sähköpostiosoitteet voisi olla linkkeinä, mutta sekin on taas mielipidekysymys. Tuo kirjoituslaatikon (termit hallussa ;D) taustalla oleva kuva, jossa on ilmeisesti palmuja hiukan häiritsee, koska minua ärsyttää että täytyy katsoa kauhean tarkkaan jotta saa selvää

! Joku epämääräinen brushsotku olis ollut ehkä parempi. Mutta vaikka tässä nyt tuli aika paljon negatiivista, niin kuitenkin kokonaisuudessaan kivat sivut (ainakin ulkonäön puolesta, en nyt perehtynyt sisältöön koska veikkaisin ulkoasun tekijän haluavan palautetta ennen kaikkea ulkoasusta? ;>)
Meidän sivut ovat olleet jonkinlaisella tauolla vähän aikaa, ja nyt ne ovat saaneet uuden osoitteen ja samalla myös uuden ulkoasun. Olen tarkoituksella karsinut sisällöstä pois kaiken ylimääräisen, jotta sivut olisivat niin ulkoasun, värien kuin sisällön puolesta mahdollisimman yksinkertaiset. Mutta siis jos joku viitsisi arvostella:
TÄÄLLÄTÄÄLLÄ