Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sivujen arvostelua, osa II
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
Laeticia
Saiskos viime hetken vinkkejä näistä ennen kun julkaistaan ihan oikeasti smile.gif
www.namikiss.net
Kiiwi
LAINAUS
Tämä palsta on mennyt mielestäni sellaiseksi että jokainen heittää omien sivujensa linkin,ja kukaan ei juuri arvostele mitään... otettaisko tavaksi että jos omilleen pyytää arvostelua,niin itse arvioi vähintään yhdet sivut? mielellään vaikka sellaiset mitkä on vähiten saanut kommenttia. olisi näin reilua ja tasapuolista kaikille rolleyes.gif

LAINAUS
Olisiko hyvä jos jokainen arvostelisi aina se nviimeksi mainitun sivun ja laittaisi oman osoitteensa siihen alle. Näin jokainen joka haluaisi omat sivunsa arvosteltaviksi joutuisi arovtelemaan vähintään yhdet sivut.

Tällaisia ehdotuksia on tullut tämän palstan toimivuutta parantamaan. Yhdessä vaiheessa idea, -pitää arvioida jonkin toisen sivu, että voi laittaa omat sivut arvoitavaksi- toimi ihan hyvin, mutta nyt on taas tullut paljon pelkkiä arvostelupyyntöja... Minusta ainakin juttu toimisi vähän paremmin tällä idealla, joten eikun arvostelemaan. wink.gif

Otanpa Soenin sivut arvosteluun tuolta välistä.
Ulkoasu on upea, niinkuin teidän sivuilla aina. Värivalinta on omaperäinen, mutta toimii hyvin! Oranssi on ainakin juuri minun makuun, ja sitä on käytetty sopivasti. Tausta on minusta ehkä vähän tumma, mutta pirteät värit ovatkin enemmän mieleeni.. happy.gif Tekstä on ihan kivasti, tosin sitä ei kyllä voi olla koskaan liikaa. Kuvia oli huima määrä, niitä en nyt kyllä jaksanut alkaa selaamaan.. tongue.gif Sivuilla joka kuvan alla oleva pieni kuvateksti on hauska keksintö! Otsikossa Soman kuva on tumma ja vähän epätarkka, mutta muuta "huonoa" en sivuista keksi, tosin vanhoja ulkoasua olisi voinut olla esillä enemmän kuin yksi...

Ja meidän uudesta ulkoasusta olisi kiva saada kommenttia, saa nähdä milloin saan sen laitettua sivuille. happy.gif --> ulkoasuun
Laeticia
Olin ajattelematon. Tässä nyt sitten vaikka edelliselle kirjoittajalle arvostelua.

Onko tarkoitus, että päälaatikko on näytön oikeassa laidassa? Minun täytyy ainakin skrollata sivusuunnassa, että saan koko jutun näkyviin. Käytössäni on sekä IE että FF. Muuten ei mitään mainitsemista, oikein on piristävän ja raikkaan näköinen ulkoasu smile.gif
Mona P.
Kiiwi

Ulkoasussa on tosi toimivat värit, keltainen piristää kummasti! Muuten maanläheiset sävyt ovat todella kauniit. Tosin tuo tausta ja samoin otsikkokuva kusevat vähän, liukuvärjäys ja feidaus eivät mene niin smoothisti kuin _minä_ haluaisin :D. Hieman pikselöityneet, mutta ei se nyt niin häiritsevää ole. Ama-teksti on hyvällä fontilla ja hyvässä paikassa hyvillä efekteillä, mutta sen rosoisuus ottaa silmään. Muutenkin nuo fontit ovat minusta vähän kökköjä (siis lukuunottamatta tuota "Ama"-fonttia). Sheltanninkoira-sana ja linkit voisivat muutenkin olla vähän pehmeämmillä väreillä, sheltti-teksti vie Ama:lta pois sen tehokkuutta (sitä voisi esim. muuttaa vähän läpinäkyvämmäksi) ja mustat linkit pomppaavat muuten vaan silmään. Joku vaalempi väri toimisi paremmin, varsinkin kun muualla ulkoasussa ei ole mustaa. Ja nuo viivat pois linkkien välistä :D. Etusivun kuvat toimivat hyvin, reunat ja varjostus ovat jätte bra. Kokonaisuudessaan tosi mukava ja yksinkertainen ulkoasu josta pidän, tosin pienillä muutoksilla siitä saisi vielä hienomman!

MEIDÄN UUSI ULKOASU
rebekka
MINUN & RUMBAN "UUDET" SIVUT

Mielelläni otan vastaan risuja ja ruusuja, taikka molempia smile.gif
Kiiwi
Mona P. Kiitos arvostelusta! biggrin.gif Muttamutta tuota taustan liukuvärjäystä (vai miksikä sitä nyt sanotaan) en osannut tuon paremmin tehdä, eli siihen en oikein pysty vaikuttamaan. Ja kun alkaa miettiä niin tuo Ama teksti on kyllä todella kökkö. Yritin sitä vähän pehmentää, mutta ei siitä nyt mikään paras tullut.. Tein myös muita pieniä muutoksia, mutta noita viivoja en ota pois, minusta ne on siellä ihan kivat. laugh.gif

pips_a
Mona P. Kaunis ja toimiva kokonaisuus! Fontit ovat hyvät, värit sopivat täydellisesti, sinisävyiset mustalle suursnakulle! Värien kannalta linkkirivin aktiivinen linkki vaihtuu vaaleanpunaiseksi, siinä voisi olla oranssi mielummin, kun sivujen toinen väri kuitenkin on oranssi. Ulkoasun teksti "susilapsi.net" ei jotenkin natsaa tohon. Ehkä toinen fontti tai isommalla, minä laittaisin.... tietty makuasia.
Sivujen lopussa voisi olla jotain, ettei sivu perjaatteessa lopu seinään. Esim. omistaja ja blogi sivuilla lopussa ei ole edes väliä, vaan samantien tekstin jälkeen sivu loppuu. Etusivujja loppuu hyvin firefoxin linkkiin ja pari väliä. (en osaa selittää)
Tekstit on hyvin kirjoitettu, sopivasti huumorilla kirjoitettu, ettei ole niin "tasaisen paksua tekstiä" ja sitä on hyvänverran. Kuvia voisi olla enemmän, ainakin faktat ja omistaja sivuilla.
Galleria on todella hyvin toteutettu (olen aina halunnu tuollaisen gallerian, mutten osaa tehdä)!!

Erittäin toimivat ja kauniit sivut! Pidän erittäin paljon grafiikasta ja tyylistä.

Nuo webdesing sivulta löytyvät virtuaalikenneli Rekiyölle tekemäsi sivut ovat upeat myös ohmy.gif

Meidän uusia, ulkoasultaan hyvin pelkistettyjä sivuja saa myös käydä arvostella!
senjag.vauhti.net
Lydia
LAINAUS(pips_a @ 28.2. 2008, 13:51) *
värit sopivat täydellisesti, sinisävyiset mustalle suursnakulle!

Pakko tuohon kommentoida, Lucy on kyllä tietääkseni ihan normi snautseri.
-Milli-
Meilläkin uudet sivut, kiitos Siljalle ulkoasusta!

http://www.freewebs.com/millankoirat/
fleyh
LAINAUS(rebekka @ 27.2. 2008, 18:26) *
MINUN & RUMBAN "UUDET" SIVUT
Mielelläni otan vastaan risuja ja ruusuja, taikka molempia smile.gif

Sivustolla on raikkaan pirteä pinkki väri pääosassa. Yleensä pinkit nettisivuilla käytettynä on mielestäni jotain niin oksettavaa, mutta tässä sitä on käytetty onnistuneesti - mistä lie sitten johtuu. Rumban kuva ulkoasussa vasemmalla on todella hellyyttävää! Muutenkin Ulkoasu on tasapainoinen, kaunis ja harmoninen kokonaisuus. Kiva, että etusivulla on merkintä uusimmista päivityksistä. Navigaatio on selkeä. Yleisesti ottaen toivoisin suurempaa fonttikokoa, noin pientä on melko hankala lukea. Muutenkin fontin väri voisi olla jokin neutraalimpi, ettei vierailijalle tule yliannostus pinkkiä.

Sinun esittelysivullasi toivoisin hieman kappalejakoa ensimmäiseen suomen kieliseen esittelyosaan. Rumban sivulla taas sukulaisten kuvat voisivat avautua erilliselle sivulle tai ainakin jotain pientä muutosta niiden esille tuontiin, sillä noin ne jostain syystä näyttävät hieman hassuilta minun silmääni. Myös jonkinlaista luonnekuvausta Rumbasta jäin kaipaamaan ja missä ovat mahdolliset koiran omat harrastukset? Kilpailutulokset? Vaatekaappi kiva idea. Missä lisää kuvia Rumbasta? Pentukuvat löysin.

Sivut tuntuivat aika JH -painotteisilta. Kannattaa joiltakin sivuilta vielä tarkistaa oikeinkirjoitus. Kivasti oli linkkejä koottu. Kokonaisuudessaan siis selkeä toteutus, kivoilla kuvilla.

Ja sitten meille jos joku pientä palautetta antaisi: http://www.gallagh.net

-Tintti-
Oho, olipas mukava löytää uudestaan teidän sivuille ^ smile.gif
Sivut ovat kyllä hienot ulkoasua myöten, todella tyylikäs grafiikka. Näin isonäyttösellä se ei vaan ihan toimi ehkä niin kuin pitäisi. Vasen "palsta" alkaa uudestaan puolivälissä näyttöä, joka hieman häiritsee. Meni hetki enennenku huomasin että linkit ovat vasemmassa ylänurkassa, mutta löydettyään toimivatkin oikein hyvät ja systeemi oli hyvä! Jälleen hienoja kuvia ja mielenkiintoista luettavaa. Tykkään smile.gif !
fleyh
LAINAUS(-Tintti- @ 2.3. 2008, 15:51) *
Oho, olipas mukava löytää uudestaan teidän sivuille ^ smile.gif
Sivut ovat kyllä hienot ulkoasua myöten, todella tyylikäs grafiikka. Näin isonäyttösellä se ei vaan ihan toimi ehkä niin kuin pitäisi. Vasen "palsta" alkaa uudestaan puolivälissä näyttöä, joka hieman häiritsee. Meni hetki enennenku huomasin että linkit ovat vasemmassa ylänurkassa, mutta löydettyään toimivatkin oikein hyvät ja systeemi oli hyvä! Jälleen hienoja kuvia ja mielenkiintoista luettavaa. Tykkään smile.gif !

Tauko vähän venähti pidemmän puoleiseksi.. rolleyes.gif Joo tosiaan, ei ole tarkoitus alkaa uusiksi, pitää venkslailla vielä sen kanssa, jotta näyttäisi suht normaalilta sitten isommallakin näytöllä... Kiitoksia kovasti! smile.gif

Psst. Jos porukka haluaa omien sivujensa linkkiä listaamme, niin pistäkää osoitetta tulemaan!
Suzy
Ollaan oltu hieman taka-alalla pidempää, nyt on kevään tullessa huomannut, myös vähän piristymistä. Töiden ja perheenjäsenten kasvaessa, olen hieman ylimääräisiä hommia supistanut ja nyt on enemmän aikaa koirille ja myös omille sivuille, jotka kevät/kesällä uudistuvat, kunhan saan kotisivumateriaalia tarpeeksi uuden digijärjestelmäkameran myötä. Meillä on nyt väliaikainen "uusi" ulkoasu... eli parannuksia on tulossa.

Arvostelempa pitkästä aikaa myös muiden sivuja:

-Tintti-: aluksi pitää sanoa, että haastellinen väri.. joka on saatu sivuilla loistamaan, ilman, että on imelä. Valkoiset koirat sopivat hyvin värimaailmaan smile.gif Muutenkin kokonaisuus sivuilla on sellainen selkeä, että ei ole ylimääräistä hörsötystä, vaan perusasiat kuvien kera. Kuviakin tuli galleriassa katseltua.. tykkäsin smile.gif ps. olen tosin ennenkin tykästynyt omistasi ja tekemistäsi sivuista.

fleyh: tyyli oli mieleeni heti. Harmi vain, että kuvat loppuvat kesken ainakin minun näytössä. Voisi hieman tehdä varaa kuvilla alaspäin, se ei häiritse omaa näyttöä, mutta antaa lisävaraa muille katselijoille. Sivuilla oli ihanan rauhallinen tunnelma ja värimaailma muutenkin on kuin luotu sivuille. Sivuilla on kaikki tarpeellinen.

rebekka: Taas näitä vaikeita värejä biggrin.gif siis mulle, eli on taitoa aina kun niitä osaa käsitellä sivuilla. Ulkoasun asettelu oli mukava. Perustiedot mukavasti aseteltuina, kuvia oli erityisen mukava kurkkia joka sivulla smile.gif Niin ja ihastelin myös livenä useamman kerrankin nähneenä ihanaa Rumbaa smile.gif
-Emmi-
Fleyh: En tiie johtuuko mun koneesta vai mistä, mutta eipä toimi ollenkaa siun sivut...
fleyh
LAINAUS(-Emmi- @ 2.3. 2008, 19:52) *
Fleyh: En tiie johtuuko mun koneesta vai mistä, mutta eipä toimi ollenkaa siun sivut...

Voi harmin paikka! En tiedä missä on nyt sitten tämä vika, mutta edellinen on jo korjattuna.. blush.gif
Suzy
fleyh: nyt rupee jo näyttämään hyvältä smile.gif meikäläisen näytöltä puuttuu tuota ulkoasu vielä 1,5cm eli mikäli vain ulkoasun tekijä kykenee, niin kannattaa laittaa jos pystyy vaikka tuota samaa sinistä sinne vielä ainakin 5 cm. Mutta sivut näyttää edelleen hyvältä smile.gif

Itse teen aina ulkoasut niin, että yritän jättää varaa alaspäin jotta isommillakin näytöillä näkee smile.gif
Liewec
Mulla jää uupumaan sinistä taustaa juuri tuo 5cm, eli omasta puolestani laittaisin vielä enemmän sitä sinne wink.gif
-Tintti-
Pistä taustaa vaan vähän enemmänkin, täältä puuttuu 10cm smile.gif
Suzy
Heh biggrin.gif sentit kasvaa.. minä itse henkilökohtaisesti tuollaisiin kohtiin olen aina pistänyt ihan reilusti, useita kymmeniäsenttejä, silloin kun sellaisia kuvia olen laittanut, jotka näkyy eri näytöillä eri verran.
Fasciner
Löydät meidän sivut täältä
Ei mikään erityinen, ulkoasua kun en osaa tehdä confused.gif
Soen
Fasciner Mukavan oloiset sivut. Tosin omaan silmääni ei oikein miellyttänyt tuo freewebsin valmisulkoasua. Tekstiä oli ihan suhteellisesti, tosin fonttikin oli suhteellisen suurta. Omasta mielestäni ehkä tulos sivu oli jokseenkin epäselvä, menin vähän pihalle että mikä oli minkäkin tulos, vaikkakin otsikot olikin selkeästi. Muuten oikein mukavat sivut, tosin suosin edelleen enemmän itsetehtyjä, persoonallisia ulkoasuja smile.gif

Meidänkin sivujamme voisi joku arvostella.
Fasciner
Joo itsekkään en sivujen ulkoasusta tykkää mutta en osaa ulkoasuja tehdä confused.gif
HetaK
http://picche.net/ Päivittelyä ja laittoa
http://picche.net/photography/ Uusi ulkoasu, tosi yksinkertainen ja palautetta ei kyllä tarvitse antaa biggrin.gif
Cerasi
LAINAUS(Soen @ 23.6. 2008, 23:22) *
Meidänkin sivujamme voisi joku arvostella.

Hei vau, mä en olekaan tajunnut, että blogin voisi laittaa noin. Olen kyllä miettinyt pääni puhki, että millä vuodatuksen blogin saisi upotettua sivuille, mutta kertaakaan ei ole käynyt mielessä, että pohjanhan voisi vaan muokata noin... (olenpas tyhmä.. rolleyes.gif )

Muutenkin tosi kivannäköinen ulkoasu, minä pidän. smile.gif
Tosin kuvat-sivulla linkki (siis se navigaatiolinkki) hyppää ihan näytön vasempaan reunaan ja muuttuu punaiseksi (tai mikä tuo punertava väri sitten onkin). Ja blogi levenee liikaa, jos klikkaa jotakin ykisttäistä kirjoitusta/kommentointia (en tiedä, onko siitä joku "koodivirhe" vai johtuuko se sitten vain siitä mainoksesta joka ilmestyy kirjoituksen alle..).
~Blink~
LAINAUS(Fasciner @ 24.6. 2008, 11:14) *
Joo itsekkään en sivujen ulkoasusta tykkää mutta en osaa ulkoasuja tehdä confused.gif

Kulunut sanonta mutta kukaan ei oo seppä syntyessään. Kantapään kautta ollaan kaikki se opeteltu smile.gif Jokin riittävä kuvaohjelma, ei tarvitse olla sitä huipuinta ja eikun kokeilemaan mikä toimii mistäkin. Kyllä se sieltä kun vähän potkii. Muiden sivuja tutkimalla saa selville miten mitäkin on rakenneltu.

Heta, annan palautetta silti biggrin.gif Tykkäsin tuosta valokuvaussivun yksinkertaisuudesta! ei mitää turhaa koristetta vaan itse asia selkeästi, jopa sokea näki myös lukea smile.gif Myös itse nettisivut pelittää. Info on riittävä, kuvat hienoja ja toi koruttomuus on edelleen kivaa smile.gif

Mikäli jollain on sananen meidän sivuista, osoite allekirjoituksessa - sana on vapaa. Saa myös jättää arvostelematta ellei kerrottavaa löydy biggrin.gif
Flavia
http://www.elisanet.fi/fanwans/tiina.htm noille kaipaisin arvosteluja minä..

Fleyh: Sivut on mun mielestä todella nätit. ainut miinus on linkkien ehkä aavistuksen utuinen teksti (saattaa tietty olla että unenpöpperössä silmät harittavat). Sivut toimivat ainakin minun koneellani hyvin

Millan sivut ovat myös mun mielestä hienot, yksinkertaisuus on mun mielestä kauniimpaa kun ylenpalttiset koukerot ja tekemällä tehdyt hienostelut. Sivut toimivat näin äkkiseltään selaten moitteettomasti.
AnniH
http://www.karvaisetkaverit.net/
Arvostelkaahan noita!
Pilvi
AnniH: Ulkoasu antaa minulle jotenkin sekalaisen vaikutelman.. En tiedä onko se tuo kuviopalkki (vaaka) vai mikä, mutta jotenkin sekalaisen.. Fontti on mun makuun vähän turhan pieni ja häiritsee, kun se taitaa olla boldattu vielä. Koirat sivusta tykkään, mukavan selkeä ja esittelytekstit koirista toimii. Galleriassa saisi olla nuo kuvatkin linkitetty, mä meinaan heti ekana painoin kuvaa enkä tuota tekstiä. Uutiset sivulla mua häiritsee toi keskitys. Toimisi ehkä tasattuna molempiin laitoihin tai vasempaan paremmin. Ja taas muuta-sivulla häiritsee tuo kursivointi. Pääpiirteiltään ihan kivat sivut, joissa toivoisin vähän yhteläisempää kokonaisuutta ja joillekin sivuille enemmän tekstiä.

Tinkan ja Ilonan sivut kaipaisivat arvostelijaa. happy.gif
-Saana-
~Blink~: Ulkoasu on tosi selkeä ja käyttäjäystävällinen - kaikki löytyy helposti ja vaivattomasti.
Lisäksi värit on mun mielestä kivat, passaavat hyvin yhteen. Näillä sivuilla on aina mukava vierailla! smile.gif

Flavia: Kiva kokonaisuus. Ulkoasu on pirteän värinen. Olisin toivonut vähän enemmän kuvia sivuille.

AnniH: Hieno ulkoasu ja ihanat värit! Onko tuo etusivun teksti tarkoituksella
lihavoitu, vai onko vaan tullu vahingossa, kun muilla sivuilla oli ihan normaalina?

Pilvi: Aivan ihanat värit! Ulkoasu on hieno, tykkään erityisesti tuosta laatikosta jossa
linkit on. Ainut mikä jäi vaivaamaan, on tuo oikea reuna. Tuo ulkoasun "yläpalkki" loppuu vähän
ennen reunaa, joka näyttää ainakin mun silmään vähän hassulta. Mutta kaikenkaikkiaan mukava
kokonaisuus!

Meillä on uusi ulkoasu, sitä sais kans arvostella smile.gif
-Paupi-
Meidänkin sivuista kaipailisin palautetta; mun mieleen ehkäpä fontin väri saisi olla tummempi? Vai toimiiko tuolla?
Jutta
-Saana-'n sivut on todella selkeät, ehkä kaipaisin enemmän jotain 'täytettä' otsikko kuvaan. Kuva on vähän irtonainen muusta ulkoasusta. Linkit voisi olla hieman isommalla fontilla, samoin sivujen otsikot ja tervetuloateksti. Päivitys- ja copyrightlaatikot on kivat! smile.gif Iso plussa kun kuvia on paljon jokaisella sivulla ja tekstiä riittävästi. Uutissivu on jotenkin laatikkomainen, tausta on tässäkin kiva, mutta kuvat ja jokaisen uutisen erillinen laatikko tekee siitä hieman sekavan. Tykkään kokonaisuudessa ulkoasusta paljon, se on mukavan selkeä.

-Paupi-'n sivuilla on ihana väri! Kuva sopii täydellisesti ulkoasuun, ehkä haluaisin, että koiran tassut olisivat laatikon päällä eivätkä jäisi ns.tekstilaatikon alle. Minunkin mielestä teksti voisi olla tummemmalla fontilla, niin erottuisi paremmin. Tosin se voi näkyä tummempana pöytäkoneella? Kannettavalla se hukkuu aika paljon taustaan. Näilläkin sivuilla on riittävästi valokuvia. Handling-, News-, Gallery- ja Links-sivuilla otsikkona on Welcome, varmaan vahingossa unohtunut. Omat yhteytietosi voisivat olla ehkä omalla infosivullasi? tai sitten Guestbook sivun otsikko voisi olla Contact? Näistäkin sivuista pidän paljon! smile.gif

Meidän info -sivuista olisi kiva kuulla arvosteluja, linkkisivu on kesken, mutta muuten sivut ovat valmiina. Kuvia laitan kyllä lisää.
Http://koti.terrieri.net/jutan
Pilvi
-Saana-, pystyisitkö ottamaan kuvaa (print screen) tosta, meinaan kun jos oikein ymmärsin niin sen x-suunnassa olevan palkin pitäisi jatkua kyllä ihan reunaan asti. :O
Pilvi
Oho, tulipa kokeiltua itekin IE:llä (en käytä yleensä), niin näköjään loppuu tuo palanen mullakin.. Kummaa. Täytyy katsoa, jos saisin sille jotain tehtyä. Kiitos kilmoituksesta! :)
Lottie
GILDIS.net on vihdoin saatu uudistettua. smile.gif Ehtihän tuo pentukin puolivuotiaaksi ennen kun sain tämän aikaiseksi... whistling.gif

Kommenttia saa kertoa! Värisävyt näyttävät joillakin näytöillä vääriltä, yritän korjata sitä. Myös tuo keskiosan tausta pitäisi saada paremmaksi, mutta muuten sana on vapaa.
Fasciner
Lottie upeat sivut. Tykkäsin thumbup.gif
riikkak
Meidän sivut kaipaavat arvostelua !
TÄÄLLÄ

Kiitos :---)
tuunanen
Myös meidän sivujamme saa käydä katsomassa ja arvostella. smile.gif
http://www.freewebs.com/divinoagostini/
pikkuessi
meidän sivut löytyvät www.essirusanen.suntuubi.com
saa arvostella, vaikka ei kovin kummoiset ole.
Cerasi
riikkak: Aika tummat, mutta ihan kivan väriset kuitenkin. Etusivun yhteystieto- ja päivityslaatikon alla oleva teksti on kovin isoa (vahingossa?). Toi otsikkokuva on vähän hämäävä, yritin sitä klikkailla, kun luulin noita tekstejä linkeiksi... ph34r.gif Koirien omat sivut aukeavat uuteen ikkunaan, en tykkää. Samaten sitten pitää painella tota selaimen takaisin-nappulaan koko ajan, kun navigaatiolinkit löytyvät vain etusivulta.

tuunanen: Ensivaikutelma on mukavan selkeän ja valoisan oloinen. Pidän ilmeestä smile.gif Tykkäisin, jos jossain "varotettaisiin" siitä, että joutuu siirtymään toiselle palvelimelle, kun nyt nuo blogi ja galleria vaan siirtävät suoraan vuodatukseen ja picasaan. Vuodatuksesta sentään pääsee takaisin sivuille helposti www-linkin kautta, picasassa sellaista ei ole..

pikkuessi: Minä en henkilökohtaisesti juuri tykkää suntuubin sivuista, mutta sivun sivusi näyttävät itse asiassa harvinaisen kivoilta. Mainoksista yms. huolimatta ihan selkeän oloiset smile.gif

Jos joku tahtoo, niin minunkin sivujani voisi kommentoida: http://www.elisanet.fi/cerasi
SPRINKLERI
cerasi:

Sivut olivat mukavan monipuoliset, ja värit on valittu onnistuneesti ! Sivuilta on helppo etsiä ja löytää tietoa, ja sitä on sivuilta mukava lukea ( aivan liian monesti random-sivustoilla surffailleessaan lähinnä turhautuu, ja copypastettaa koiran nimen koiranettiin lukeaksee faktoja sieltä. Nyt ei tullut sitä reaktiota ! biggrin.gif ) Tulokset ja näyttelyarvostelut olivat selvästi esitetty jne. Itse suurena laatikkofriikkina rakastuin tuohon navilaatikon alapuolelle satunnaisesti ilmestyvään pikkuboksiin, mikä selvensi sivuja vielä ennestään, varsinkin kun laatikossa välillä oli linkkien sijaan muutakin pientä kivaa. Ihana ! Lisäksi on aina mukavaa, kun blogin ulkoasu mätsää itse sivujen kanssa. Plussaa tietysti myös kaksikielisyydestä ! Itse pidän myös siitä, että koiran sukulaisista ja hihnan toisesta päästä on tietoa enemmänkin, kuin pelkät nimet.

Etusivu tosin voisi olla houkuttelevamman näköinen, se on kovin kirjavan oloinen, mitä sivut eivät etusivua lukuunottamatta kuitenkaan ole. smile.gif Eli kokonaisuudessaan sivut olivatkin positiivinen yllätys, vaikka etusivu antoi olettaa muuta...

Hienot, ja huolella tehdynnäköset sivut !

Rakentavaa palautetta kaivataan myös tänne !
Xaffe
Juu vähän keskeneräiset vielä mutta arvostelkaa ihmeessä! http://www.webbisivu.com/DonnaBella.aspx
LaRa & Olli
LAINAUS(Cici @ 25.10. 2008, 14:10) *
Juu vähän keskeneräiset vielä mutta arvostelkaa ihmeessä! http://www.webbisivu.com/DonnaBella.aspx

Ihan mukavan selkeät jayksinkertaiset sivut - ei liikaa informaatiota, vaan se mikä sinne kuuluukin. Pikkuisen häritsee nuo ilmaisen palvelun mukanaan tuomat mainokset tuolla välissä, mutta mitäpä tuosta, jos ei itseä haittaa. Päiväkirjan päivitys on tainnut jollain muullakin kuin allekirjoittaneella jäädä alkuinnostuksen hiivuttua... rolleyes.gif
-iina-
TÄÄLLÄ! Arvostelkaa ihmeessä! biggrin.gif
HetaK
http://picche.net/

junnutulokset jne on tulossa sit jossain vaiheessa <:
Soen
LAINAUS(-iina- @ 5.12. 2008, 17:16) *
TÄÄLLÄ! Arvostelkaa ihmeessä! biggrin.gif

Ulkoasu on mukavan selkeä, kaikki on selkeällä tekstillä. Ulkoasu olisi voinut sopia ehkä myös sivun keskelle, tuntuu nyt jäävän vähän pahasti vasempaan reunaan. Tekstiä tuntuu olevan ihan mukvasti, ehkä vähän enemmän olisin voinut toivoa.. Mitään varsinaisesti valittamista en sivuista löydä. Mutta ihan mukavat sivut, tuo ulkoasun keskellä oleminen olisi omasta mielestäni tuonut vähän enemmän ilmettä, ja sitten koirista, ainakin Aaposta olisi voinut olla vähän enemmänkin tekstiä.

LAINAUS(HetaK @ 7.12. 2008, 17:21) *
http://picche.net/

junnutulokset jne on tulossa sit jossain vaiheessa <:

Ulkoasu on aivan ihana! Selkeä, eikä turhia värejä. Sellainen mukavan rauhallinen, jota katsellessa ei pää tulea kipeäksi. Sivuilla on mukavasti tekstiä, jota on helppo lueakella. Ja sivut ovat todella selkeät, ei mitään turhia härdellejä missään. Itseäni ehkä vähän häiritsi se, että Ässä-pojan sivuille pääsi esittelysivulta, ja siellä oli vain pieni teksti "Ässä", meinasin mennä blondilta ohi biggrin.gif.

Meidänkin juuri valmistuneista sivuista olisi mukava saada arvostelua: onpasoma.net
Nipsutius
LAINAUS(Soen @ 6.1. 2009, 13:19) *
Meidänkin juuri valmistuneista sivuista olisi mukava saada arvostelua: onpasoma.net

Hianot sivut! Kateus iskee, miks meillä ei ole? Mä en osaa kirjoitusvirheista sanoa mitään ksokaa oiekoluen tekstin valmiiksi, mutta mitän suuria töppäyksiä ei tullut vastaan. Erityisen ihana oli tuo vaihtuva kuva juttu vasemassa yläkulamssa <3 Sivuista näkee että niihin on panostettu, mutta myös valitettavasti sen että ne ovat juuri valmistuneet. Tai en mä tiedä onko se valitetttavasti, mutta siis kunhan lähtee kunnolla käyntiin niin varmasti jos innostus sivujen pitämisene pysyy niin loistavat kotisivut on neidillä olemassa. Aina haittapuoli (kauteutta aiheutavuuden lisäksi) on se että ainakin minulla sivut näkyvät kovin oikeassa reunassa ja joutuu joka kerta vierittämään alareunanpalkkia oikeaan reunaan jos haluaa nähdä koko tekstin. (Tälläviisiin, jos ymmärrät:http://i41.tinypic.com/fwtz7a.png ja selaimena on mozilla firefox joku versio smile.gif ja reso 1024x768)

Meille saa antaa palautetta sivuistamme jotka sijaitsevat osoitteessa:
http://www.freewebs.com/snuudeli/
(Galleria hieman remontissa, mutta antakaa se anteeksi)
Soen
LAINAUS(Nipsutius @ 9.1. 2009, 17:12) *
Hianot sivut! Kateus iskee, miks meillä ei ole? Mä en osaa kirjoitusvirheista sanoa mitään ksokaa oiekoluen tekstin valmiiksi, mutta mitän suuria töppäyksiä ei tullut vastaan. Erityisen ihana oli tuo vaihtuva kuva juttu vasemassa yläkulamssa <3 Sivuista näkee että niihin on panostettu, mutta myös valitettavasti sen että ne ovat juuri valmistuneet. Tai en mä tiedä onko se valitetttavasti, mutta siis kunhan lähtee kunnolla käyntiin niin varmasti jos innostus sivujen pitämisene pysyy niin loistavat kotisivut on neidillä olemassa. Aina haittapuoli (kauteutta aiheutavuuden lisäksi) on se että ainakin minulla sivut näkyvät kovin oikeassa reunassa ja joutuu joka kerta vierittämään alareunanpalkkia oikeaan reunaan jos haluaa nähdä koko tekstin. (Tälläviisiin, jos ymmärrät:http://i41.tinypic.com/fwtz7a.png ja selaimena on mozilla firefox joku versio smile.gif ja reso 1024x768)

Ikävää, jos ulkoasu menee noin sad.gif Mutta ulkoasu on tehty 1280x800 resoluutiota käyttäen. Katson mitä asialle voin tehdä smile.gif
AnniH
http://www.karvaisetkaverit.net/

Hieman keskeneräiset sivumme kaipaavat arvostelua :-)
josefiina
AnniH

Ensivaikutelma on pehmoinen. En tiedä mistä johtuu, mutta sivut näyttävät pehmeiltä, ihanan pehmeitä sävyjä ja kuvia ulkoasussa. Tuo vasemmainen divi on hyvä, saa siististi järjesteltyä tekstejä sivuilla. Olkootkin, että se on aika yleinen tällähetkellä sivuilla - mutta ihan sille sinänsä, omillakin sivuilla on vastaava. Olisin kaivannut ulkoasuun reunoja (esim. varjostuksia), kun nyt se vain tuntuu leijailevan tuon kuviollisen taustan päällä. Plussaa ruskehtavasta ala-palkista, sivu saa pehmeämmän lopun eikä pääty kuin seinään. Olen katsellut sivuja MFlla, ja näkyi oikein. Nyt IEllä ulkoasu heittää vähän, ei paljon mutta senverran että se häiritsee jos omaa oikein tarkan silmän (prt sc).
Kokonaisuudeltaan käyttäjäystävälliset, selkeät, siistit sivut ja ulkoasu on kaunis.

Sitten saa arvostella meidän sivut, ja mielellään kunnolla, rakentava palaute olisi mieluista myös! cool.gif

-- http://kaasna.com
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.