Ollaan oltu hieman taka-alalla pidempää, nyt on kevään tullessa huomannut, myös vähän piristymistä. Töiden ja perheenjäsenten kasvaessa, olen hieman ylimääräisiä hommia supistanut ja nyt on enemmän aikaa koirille ja myös omille sivuille, jotka kevät/kesällä uudistuvat, kunhan saan kotisivumateriaalia tarpeeksi uuden digijärjestelmäkameran myötä. Meillä on nyt väliaikainen "uusi" ulkoasu... eli parannuksia on tulossa.
Arvostelempa pitkästä aikaa myös muiden sivuja:
-Tintti-: aluksi pitää sanoa, että haastellinen väri.. joka on saatu sivuilla loistamaan, ilman, että on imelä. Valkoiset koirat sopivat hyvin värimaailmaan

Muutenkin kokonaisuus sivuilla on sellainen selkeä, että ei ole ylimääräistä hörsötystä, vaan perusasiat kuvien kera. Kuviakin tuli galleriassa katseltua.. tykkäsin

ps. olen tosin ennenkin tykästynyt omistasi ja tekemistäsi sivuista.
fleyh: tyyli oli mieleeni heti. Harmi vain, että kuvat loppuvat kesken ainakin minun näytössä. Voisi hieman tehdä varaa kuvilla alaspäin, se ei häiritse omaa näyttöä, mutta antaa lisävaraa muille katselijoille. Sivuilla oli ihanan rauhallinen tunnelma ja värimaailma muutenkin on kuin luotu sivuille. Sivuilla on kaikki tarpeellinen.
rebekka: Taas näitä vaikeita värejä

siis mulle, eli on taitoa aina kun niitä osaa käsitellä sivuilla. Ulkoasun asettelu oli mukava. Perustiedot mukavasti aseteltuina, kuvia oli erityisen mukava kurkkia joka sivulla

Niin ja ihastelin myös livenä useamman kerrankin nähneenä ihanaa Rumbaa