Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Sivujen arvostelua, osa II
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
-Milli-
Tehdään uusi topicci, edellinen oli jo aika sekaisin, ja alkoi jo tökkimään smile.gif

http://personal.inet.fi/koti/pon/
Uudet sivut, Kristalle iiiiso kiitos w00t.gif
Kiiwi
Oi! Tosi ihanat sivut!! Väri on tosi nätti ja toi pudotusvalikko kiva.noi kuvatkin on sommiteltu tohon tosi hyvin. Nyt en taaskaan jaksa tekstejä lukea, mutta ulkoasu on tosi nätti. w00t.gif
Mona P.
http://susilapsi.net :: tittidii!
Suzy
Mona P. ei voi muuta kun sanoa, et loistava paketti smile.gif
Pilvi
Tinkan sivut kaipaavat arvostelua. smile.gif

/Ja sinne vieraskirjaankin saa (ja pitää) kirjoitella. wink.gif
Kiiwi
Vau! Tinkan sivut ovat ihanat, kuten aina. wink.gif Tuo väri on kiva ja sivut tosi selkeät. Tekstiä kyllä saisi olla vähän enemmän. Nuo kuvien reunat on tosi kivat, minä ainakin pidän niistä paljon.
Ja Tinka itse on työs ihana itsekkin! biggrin.gif
Liewec
-Milli-: Hienot sivut, joskin se että ulkoasu on samankaltainen kuin muissakin Kristkan tekemissä sivuissa. Lisäksi häiritsee framet, mutta sisällöltään ja muuten tosi kivanoloinen paketti.

Mona P.: Kivat sivut, tosin tykkäisin enemmän jos tuo sivu josta mennään oille sivuille olisi ulkoasultaan samankaltainen kuin nuo itse sivustotkin. Toimivat värit ja kivasti juttua. Tosin kaipailemaan jäin jotenkin enemmän tietoa koirasta kalenterin lisäksi.

Pilvi: Tykkäsin todella paljon, simppeli ulkoasu ja kivasti tekstiä. Isolla näytöllä tosin vähän kapealta näyttää, mutta muuten tosi kiva.

Meidänkin sivut saapi arvostella: http://personal.inet.fi/koti/narupallo
pips_a
LAINAUS(crim @ 28.3. 2007, 16:54) *
Meidänkin sivut saapi arvostella: http://personal.inet.fi/koti/narupallo

Australianpaimenkoira Mintun sivulla ei näkynyt kuvat! Galleria sivun "Vilma ja kevät" kuva ei näkynyt...
muut kuvat taisivat näkyä...

Sivuja kommentoidakseni nätit ja toimivat sivut, hyvin pitkälle samanlaiset kuin edellisetkin! Mielenkiintoiset sivut.
Väreihin varsinkin kiinnitin huomiota, koska sopivat hyvin red tricolour aussien ja mustan belgin väreihin!

LAINAUS(Pilvi @ 26.3. 2007, 21:18) *
Tinkan sivut kaipaavat arvostelua. smile.gif

/Ja sinne vieraskirjaankin saa (ja pitää) kirjoitella. wink.gif

Tosi nätit sivu! Ajatuksena tuollainen vihreä ei ole niinkään sointuisa, mutta näin konkreettisesti tuo vihreä väri ei ollut yhtään paha! Sivun alareuna saisi myös loppua, kuten yläreuna. Nyt se tavallaan loppu kesken.
Selkeät sivut ja mielenkiintoisesti kirjoitetut, että oli pakko alkaa lukemaan tekstejä..
Mua häritsi nuo erisivujen kuvien rajaukset, jotkut tavanomaisemmat rajaukset olisivat olleet paremmat. Muuten kyllä tosi kauniita kuvia.

edit:// kirjoitusvirheitä..
suvii
Meidänkin sivuja saisi arvostella, osoite on http://koti.terrieri.net/suvi_koirat
Suzy
suvii: tosi kivan väriset, kuva on ihan huippu smile.gif muutenkin tosi selkeet ja siistit. Oikeastaan kaikki on minusta muuten tosi hyvin, paitsi, että esim. pitkät pätkät keskistettynä on hieman hankalia pienellä fontilla. Mutta siis tosi kivat sivut.

Odotan ihan innolla omia sivujani, oon uudistanut niitä aika paljon, siis ihan erilaiset kuin ennen tongue.gif en malta odottaa julkaisemista vaikka mitään erikoista ei tiedossa olekkaan smile.gif
Paimenkoirat
Meidänkin sivuja saisi arvostella. happy.gif Voin antaa omia mielipiteitäni teidän sivuista sitten kun kerkeän. wink.gif
Ninnura
-Milli-: Tosi kiva ulkoasu, mutta jotenkin vähän talvinen.

Pilvi: Tosi raikkaan värinen toi ulkoasu. Muutenkin kiva sisältö.

suvii: Siis noi teiän sivut on ihan yli-ihanat. Värit on tosi kivat ja oon ihan rakastunu tohon ulkoasussa olevaan yayan kuvaan. happy.gif

Mun sivuja saa kans arvostella elikkäs ne löytyy täältä
Paimenkoirat
Pilvi:
Pidin ulkoasusta erittäin paljon. Tekstiä pikkuisen enemmän. Kuvat olivat tarkkoja. Sammareistakin oli tietoa, kiva. Vieraskirjaan meni hetki, ennen kuin sen löysi. Mukava kokonaisuus.

Suvii:
Ulkoasu hieno. Kuvat olivat todella hauskoja. Kuulumisia päivitetty useasti, mikä on plussaa. Todella hieno kokonaisuus.
pips_a
LAINAUS(Ninnura @ 30.3. 2007, 20:59) *
Mun sivuja saa kans arvostella elikkäs ne löytyy täältä

Nätti kokonaisuus, henk. koht. en tykkää yhtään väriyhdistelmästä (pinkki-valkoinen).
Samoin vähän häiritsi, että sivut vähän niinku loppuu kesken... en osaa selitää sitä lookaround.gif
Fontteihin kiinnitin huomiota, ne on valittu kaikki yhteensopiviksi ja ovat nätit.
Tekstiä ois voinut olla enemmän, mutta kaikki tarpeellinen löytyi smile.gif
Venlan sivuilla eka kuva on aivan ihana! Galleria oli koottu hyvin ja selkeesti!
Handlaus osasta löytyi paljon mielenkiintoista luettavaa, että oli pakko alkaa lukemaan...
Linkkisivulla olisi voinut olla joku kiva kuva, eikä vain tekstiä smile.gif

Kokonaisuudessaan nätit ja mukavat sivut!

jui25ce: laitatko linkin sivuillesi..

suvii: Aivan ihana tuo otsikko kuva! Etusivun teksti "Tervetuloa" olisi voinut olla samalla fontilla, kuin muidne sivujen otsikot.
Sivuilla ihanan paljon tekstiä jaa hyvin sovitettu sopiviin kappaleisiin ja väliin kuvia. Kuulumiset osiossa paljon mukavaa luettavaa! Galleriassa ihanan paljon kuvia, että oli ihan pakko jäädä katsomaan smile.gif
Jälleen olisin toivonut linkit sivulle jonkun kuvan..
Ulkoasu on tosi nätti ja hyvin tehty, toimiva! Värit hyvät ja sopivat toisilleen!
Taas alaosa loppuu vaan kesken... vai johtuuko se tästä resosta ja IE:stä?

Olempas kriittisellä päällä tänään...

edit:// meidän sivuistakin saa sanoa muutaman sanansen smile.gif
Ulkoasu on talvinen ja vahdan sen HETI kun saan allaolevat kotisivuprojektit tehtyä...
Täältä löytyy smile.gif
Paimenkoirat
Linkki olisi löytynyt allekirjoituksesta, minun olisi pitänyt mainita oops.gif, mutta se on tässä http://www.freewebs.com/iitu_sanni
Meille tulossa varmaan lähiaikoina uusi ulkoasu.
suvii
Voi onpas tullut paljon arvosteluja, suuret kiitokset niistä!

Ninnura: Kivat värit, sopii hyvin yhteen ja ennen kaikkea sopii sulle aivan loistavasti smile.gif Ulkoasu on hieno ja hyvin tehty ja kuva siinä on kiva. Ekoja kertoja kun selailin sivuja niin en meinannut huomata noita sähköposti- ja vieraskirjalinkkejä tuolla ylhäällä, mutta kun ne kerran tajuaa niin ihan hyvä ratkaisu. Tekstiä olisi voinu olla enemmän mutta kaikki tarpeellinen kuitenkin löytyy!

jui25ce: Ulkoasu on persoonallisen värinen, ei ihan joka päivä tuon värisiin sivuihin törmää. Persoonallisuudesta plussaa, vaikkei nuo värit nyt muhun ihan kolahdakkaan. Muuten ihan perus ulkoasu. Tekstiä on kivasti, mutta vähän häiritsi kun joillain sivuilla (esim. Iitu, Harrastukset jne) oli eri eri fontti kuin toisilla (esim. Sanni ja Kuulumiset). Kuvia on ihan kivasti tekstin lomassa. Kaikenkaikkiiaan ihan mukavat perussivut!

pips_a: Ensiksi täytyy sanoa että tykkään ihan älyttömästi tosta suomenkielisen osion otsikkokuvasta, se on niin hellyyttävä biggrin.gif! Värit on kivan rauhalliset ja tekstiä on paljon. Myös kuvia on tekstin joukossa hyvin. Jotenkin vähän häiritsee tuo asettelu kun on kuva, iframe ja sitten alhaalla vielä kohtuukorkea kuva. Mutta nämäkin ihan kivat sivut kaikenkaikkiaan!

Meidän sivuista saa edelleen antaa arvosteluja (osoite allekirjoituksessa)!
pips_a
LAINAUS(jui25ce @ 1.4. 2007, 11:43) *
Linkki olisi löytynyt allekirjoituksesta, minun olisi pitänyt mainita oops.gif, mutta se on tässä http://www.freewebs.com/iitu_sanni
Meille tulossa varmaan lähiaikoina uusi ulkoasu.

Aa joo... olon viestin kirjoituksessa ja sielt ei nää allekirjoituksia wink.gif

Samoilla linjoilla suviin kanssa.. toimivat perus-sivut. Kuten Niinurallakin niin tässäkin hyvä värit, mutta en vain henk.koht. pidä niistä. (vaaleenpunanen ei kuulu lempiväreihini), mutta nämäkin persoonalliset.
Linkkirivi on ilmeisesti keskitetty... koska esim. Sannin sivulla linkit ovat suht. alhaalla. Olisivat paremmat tossa ylempänä.
Mukavan paljon tekstiä ja hyvin sijoiteltua kuvia sinne joukkoon.
Luskelin tota "Sheltti rotuna" osiota niin tuo mustaruskea väri on "kuollut sukupuuttoon" smile.gif
Juice onkin ihailemani Doing Juicy Tasten veli smile.gif
Täytyykin lukea vähän syvemmin noita sun sivuja tongue.gif
Suzy
Vihdoin ja viimein olen saanut Adan uudistetut sivut nettiin, mitään ihmeellistä ei ole tiedossa, mutta ainakin uudistusta. Halusin sivut nettiin nyt vaikka galleria on vielä kesken ja muutamia muitakin hienosäätöjä. Yritin myös nopeasti kurkata, että kaikki toimii kun äsken siirsin ne, mutta huomenna tarkastan rauhassa uudestaan.

http://www.springeri.com
Seriliini
^^^ jes! Tätä hetkeä oonkin jo ootellu, että pääsis kattomaan teidän uusia sivuja....

Se ns. enter-kyltti (tai jotain... huono selittäjä) oli aivan ihana! Etenkin se springeri logo! Värit olivat aivan hurmaavat vaikka olivatkin ruskeat. Kaikki piirrokset olivat myös aivan ihania. Linkit molivat todella selvät, joka sitten toi lisää kauneutta. Fontit sopivat hyvin yhteen. Kuulumisissa oli sellainen omasta mielestäni ainakin harmistuttava asia, etä kun laittoi hiiren tekstin päälle ne kaikki alleviivautuivat. Mukavaa oli että erisivulla oli otsikossa eri kuva! Eniten pidin harrastukset osion kuvasta! Etusivulla taisi vain olla se logonen.. Ajatelmat toivat lisää plussaa.. Erittäin kauniit ja käytännölliset svut. Täytyy sanoa että ne ovat todella ihanat sivut. wub.gif
Suzy
Kiitos oikein piristävästä arvostelusta, ja kyllä on sivujen aikaansaamiseksi vuodatettu verta ja hikeä biggrin.gif ehkä vaikein projekti omilla sivuilla, minulla kun on ollut niin kiire ja projekteja ja sitten kävin jokaisen tekstin uusilla sivuilla läpi uudestaan. Ideointikin tökki välillä.. alunperin sivuista piti tulla siniset, mutta päädyin beigeään ja ruskeaan.. voi sitten seuraavaksi vääntää jotkut kesäsivut wink.gif Ainoa, etten ole vielä varma linkkien väristä kun se on aktiivinen, se jäi nimittäin nyt siniseksi, mutta eilen en jaksanut enää korjata.

Hmm.. tuo kuulumiset osio hämää, tai siis en nyt aivan ehkä ole fiksuimmillaan aamulla, mutta voisitko tarkentaa mitä alleviivautuu? *pähkäilee*

Kaunis kiitos teille vielä <3

ps. yhden virheen heti löysin omilta sivuilta, taitaa mennä jokaisen sivun etusivu linkki tervetuloa sivulle, vaikka on tarkoitus mennä ensimmäiselle varsinaiselle sivulle, ei tervetuloa kohtaan. Pitänee illalla muuttaa smile.gif
-Emmi-
LAINAUS(KristaI @ 3.4. 2007, 09:50) *
mutta päädyin beigeään ja ruskeaan..
Ainoa, etten ole vielä varma linkkien väristä kun se on aktiivinen, se jäi nimittäin nyt siniseksi,
Hmm.. tuo kuulumiset osio hämää, tai siis en nyt aivan ehkä ole fiksuimmillaan aamulla, mutta voisitko tarkentaa mitä alleviivautuu? *pähkäilee*

Eikö se väri ole beige->beigeen, eikä beigeään(Sorry OT blushing.gif )

Linkki (jos niitä punaisia esim tekstin keskellä tarkoitat) muuttuu beigeksi kun laittaa hiiren päälle(jos sitä tarkoitit)

Ja siis kun siihen tekstin päälle laittaa hiiren, koko teksti alleviivautuu kuin linkki!

Hienot sivut! Kun vain minäkin sellaiset saisin(en siis samanalaisia mutta yhtä hienot!)

Toivottavasti ymmärsit
-Tintti-
Hienot sivut Krista! smile.gif todella taidokkaasti tehty, ei voi muuta sanoa. Mulla on tuo sama kuulumisissa että alleviivautuu koko teksti. Olen saman huomannut myös yhdessä muussa kotisivuissa minkä olet tehnyt (kennel ximenes), että teksti oli jossain kun hiiren vei päälle niin kokonaan alleviivattua. Se häiritsee, siihenkun saisit korjauksen niin hyvä olisi! smile.gif smile.gif
(tämä sama alleviivaus näytti olevan myös monella muulla sivulla. )
Myös yksi toinen aivan pieni juttu iski silmään. esim. nyt näyttely sivu, eli nuo kuvat tuossa ylhäällä on oikeasti suurempia mitä ne tuossa on niin lataa hitaampaa. Nopeuttais katselua jos pienentäisit ne saman kokosiksi mitä ne on tuossakin smile.gif (eli siis kuva on oikeasti http://i69.photobucket.com/albums/i52/SuzyQuattro/Ada/n3.jpg tämän kokoinen ja on supistettu tuohon pienempään kokoon niin lataa hitaampaa).

Mutta muuten sekä graafisesti että toimivuudeltaan todella taidokkaat sivut!
Suzy
Nyt mulla vasta rupes leikkaa kun pistin sivujen osoitteen firefoxille.. siis en yhtään tajunnut, että mikä ihmeen alleviivaus *raksutti raksutti* Voisko nyt joku fiksumpi kertoa mikä toi alleviivaus juttu on? kun millään muilla selaimilla, ei edes mac tietokonnella koskaan ole tullut tommosta tekstin alleviivausta vastaan? vain nyt foxi näyttää tommosta kummaa, tosin kiroon koko foxin, musta se näyttää aina kaikki päin ******. Mistä se johtuu ja miten tommonen voi olla mahdollista tai miten sen saa pois?

Ne kuvat on joo isompia ja siksi, koska ajattelin, että jos vaihdan niitä niin on helpompi linkittää uusia kuvia vain osoitteella, kun muutenkin ovat näin pienet. Sitten samalla kuvia ei enää mahtunut domainiin, joten olisin saanut tehdä yhdestä kuvasta kuvapaikkaan monta versioita. Mutta sain juuri hetki sitten lisää kotisivutilaa smile.gif joten kuvien pienentäminen voisi saada niistä myös paremman näköisiä, ettei mene pixeli mössöksi. Laittaa sitten ne pienet kuvat erikseen kotisivutilan mukaan, eikä kuvien säilytyspaikkaan netissä.
rrinttu
Meidän sivuista saa kanssa sanoa jotain.. Tosin ulkoasu on vaihtumassa ja sivut uudistumassa piankkoin. :--)

http://www.sirpaleita.net/inkakoira
pips_a
KristaI: jälleen kerran aivan ihanat sivut! tässähän tule eihan kateelliseksi kun kattoo noita.. jotkut vaa osaa biggrin.gif
Samaa mieltä Seriliinin kanssa, että tuo index sivun kuva on kyllä aivan uskomattoman nätti!

Toimivat sivut ja kauniisti kuvitetut kokonaisuudessaan. Väri yhdistelmät olisivat voineet olla selvemmät, paljon erivärejä siellä täällä, mutta se on tietty makuasia.
Mulla kuvat latautuivat ihan normaalilla nopeaudella. Fontit ovat yhteen sopivat toistensa kanssa ja tekstiä on niin monipuolisesti, ettei mitään rajaa biggrin.gif Se jaoteltu hyvin, jos olisi jaoteltu huonosti niin tolla tekstiämäärällä ei kukaan olisi jaksanut lukea niitä ja saatikka, että se näyttäisi hyvältä biggrin.gif

Kokonaisuudessaan laadukkaat sivut!

Syyrianhamsteri Viivi on tuon yhden kuvan perusteella melkein kuin kopio meidän syyrianhamsteri Laku w00t.gif
Tai ainakin sillä silmällä mitä mä osaan noita jyrsiöitä katsoa!
Suzy
pips_a: kiitos paljon smile.gif itseasissa olen sama mieltä muutamista värijutuista, alunperin oli tarkoitus käyttää viininpunaista, mutta olen tullut siihen tulokseen, että pitäisi saada beigeeseen ja rusehtavaan ulkoasuun jotain jatkoa, että todennäköisesti viininpunaisen otan pois ja etsin jonkun vaalean värin. Jos joku huomasi, linkit tosiaan tulevat siniseksi kun ovat aktiivisia.. se ei ole tarkoitus biggrin.gif minulla vain oli kiire julkaista ne maanantaina ja nyt sitten aikomus korjata se biggrin.gif ihan tuollaista sateenkaari kokonaisuutta ei ollut tarkoitus tongue.gif

Viivi oli ihana tapaus, olisi ihana saada joskus samanlainen kuin Viivi. Niin Viivistä ja muista syyrialaisista on myös tulossa Galleria kun kerkiän. Minulla tosi raskas kausi menossa, pitäisi pakata, koulu loppuu, työharjoittelu ja autokoulun inssi... + muita projekteja.
Kiiwi
Minäkin sain sivut kuntoon. Arvosteluja vaan! biggrin.gif -Amaneiti-
Flavia
Kiiwi: Alku silmäyksellä tosi nätit sivut, värit sopii hyvin yhteen. Otsikkokuvassa ehkä vähän liikaa "tuherrusta" eli sais olla yksinkertasempi, kun nyt koirat vähän hukkuvat muihin väreihin. Sivut ovat myös aika kapeat, mutta eivät mitenkään häritsevästi. Galleria on mielestäni hyvin toimiva.

Arvostelua kerjätään (edelleen kun ei olla edellisessä ketjussa saatu) näille sivuille: Tiinan sivut ja Indin sivut
-Milli-
kiiwi:
kivan väriset sivut, ja selkee kokonaisuus! Olen erimieltä otsikkokuvasta,musta se on nätti vaikka "sotkuiselta" näyttää smile.gif
Tekstikehys (vai millä nimellä sitä sanotaan missä teksti on) vois olla leveämpi. Valikossa pudotusjutut hidasteli ja tökki,voi johtua mun koneesta :/ Plussana vielä edelliset ulkoasut näytillä! smile.gif Tekstiä ois voinu olla enemmän,mut nyt jakso ainakin lukea kaikki....

Meidän sivut kaipailee viel kommenttia tongue.gif http://personal.inet.fi/koti/pon/
Lydia
Meidänkin sivut ovat vihdoin valmiit
Taikavirran sivut
Mona P.
Uusi ulkoasu: http://susilapsi.net/kalenteri (ja kyllä, se on vain kalenteri, ja ei, ne eivät ole koiran kotisivut ^^)
Paimenkoirat
Meillä uusi ulkoasu. Toivoisin sivuista palautetta, osoite on http://www.freewebs.com/iitu_sanni
Rochas
LAINAUS(Mona P. @ 10.4. 2007, 19:23) *
Uusi ulkoasu: http://susilapsi.net/kalenteri (ja kyllä, se on vain kalenteri, ja ei, ne eivät ole koiran kotisivut ^^)

Hieno ulkka (taas wink.gif), nätti väriyhdistelmä joka sopii Luciin hirmu hyvin. IE:llä ei näy alareuna oikein, näkyy että jotain kuvaa sieltä olisi tulossa mutta vain yläreuna näkyy. Alareunan kuva myös menee vähän tekstin päälle, niin ettei huhtikuun ekaa päivää näy kunnolla. Hienoa työtä Mona flowers.gif
Mona P.
LAINAUS(Rochas @ 13.4. 2007, 18:18) *
Hieno ulkka (taas ;)), nätti väriyhdistelmä joka sopii Luciin hirmu hyvin. IE:llä ei näy alareuna oikein, näkyy että jotain kuvaa sieltä olisi tulossa mutta vain yläreuna näkyy. Alareunan kuva myös menee vähän tekstin päälle, niin ettei huhtikuun ekaa päivää näy kunnolla. Hienoa työtä Mona :kukka:

Joo pitäisi katsoa tuota IE:llä, koulun koneella pari päivää sitten huomasin, että kusee. Tausta näköjään toistuu. Itse en vain IE:tä käytä, enkä kyllä arvostakaan, joten en jaksaisi alkaa sillä leikkimään :DD (mutta muut käyttävät, joten täytyy..).

Kiitos kehuista!

// Nyt toimivat oikein myös IE:llä!
Kääpiö-
Toivoisin kommentteja näille sivuille: http://www.paij.suntuubi.com

Tein uudet, kun en jaksanut alkaa vanhoja päivittelemään, kun tuli perheenlisäystä ja muuta.. Olen vasta untuvikko näiden kotisivujuttujen kanssa, joten tein suosiolla tuonne suntuubiin.. (osaan kyllä koodatakkin, mutta en sitten kyllä pidä työni tuloksesta..)

Joten jotain kommenttia toivoisin biggrin.gif ja antakaa aloittelijan virheet anteeksi biggrin.gif biggrin.gif
Soen
Meillä on taas uudet kotisivut, ja toivoisin vähän palautetta niitä. Allekirjoituksessa on linkki uusille sivuille wink.gif.
Tiia
Meillä uusiulkoasu wink.gif Menkäähän kurkkimaan, osoite alla :>
-Milli-
Tämä palsta on mennyt mielestäni sellaiseksi että jokainen heittää omien sivujensa linkin,ja kukaan ei juuri arvostele mitään... otettaisko tavaksi että jos omilleen pyytää arvostelua,niin itse arvioi vähintään yhdet sivut? mielellään vaikka sellaiset mitkä on vähiten saanut kommenttia. olisi näin reilua ja tasapuolista kaikille rolleyes.gif

TICKLI:
Kauniin keväisen vaaleanvihreä, ja Maxin kuva ulkassa upea!:) Fontti on myös kaunis,sopii hyvin.
Fontti voisi olla tummempi. Myös ulkoasun fontin olisin laittanut tummemmaksi,mutta se ei juuri haittaa. Kuvia oli kivasti. Tulokset ja perustiedot kohdissa ainakin häiritsee hiukan kun ne otsikkopalkit kuten "ulkonäkö, sisarukset, sukutaulu" jne on reunassa, tykkäisin enemmin keskityksestä....
suvii
Mona P.
Ensinnäkin hauska tämä idea, harvemmin näkee pelkkiä kalentereita, pointsit siitä! Värit ovat kivat ja erikoiset (keltaista harvemmin sivuilla näkee, varsinkaan yhdistettynä harmaaseen) ja sopivat hyvin yhteen. Kyllä on taidolla tehty upeat sivut! (Itse käytän Mozillaa joten toimivuuskin on ihan moitteetonta!)

jui25ce
Tykkään uudesta ulkoasusta ehkä jopa enemmän kuin vanhasta. Värit ovat nätit ja sopivat hyvin yhteen. Myös tassukuviot on kivoja! Tekstejä ja kuvia on edelleen mukavasti smile.gif Mukava kun nuo linkit on tuossa sivussa ikäänkuin lajiteltu (juu tiedän että osaan selittää, toivottavasti kuitenkin ymmärrät). Kiva kokonaisuus!

Kääpiö-
Ulkoasu on ilmeisesti valmisulkoasu, joten siitä en sano mitään. Häiritsee kun mainoksia on aika paljon, ja olen kyllä sitä mieltä, että jos osaat vähääkään koodata, niin koodaa ihmeessä, tekemällähän sitä oppii ja itsetehty ulkoasu on lähes poikkeuksetta hienompi kuin valmisulkoasu! Koirista olisin mielelläni lukenut enemmänkin juttua, mutta sivut ovat ilmeisesti vielä kesken, joten toivottavasti lisää tekstiä on vielä tulossa!

Soen
Teidän sivuja olen useinkin käynyt ihastelemassa, ja kuten aina ennenkin, oikein hieno ulkoasu tämäkin! Paljon tekstiä ja kuviakin joukossa, mukava lukea. Kun noissa koirien tiedoissa nuo ns. perustiedot tulevat tuohon vasempaan palkkiin, en meinannut aluksi huomata niitä, mutta löytyihän nekin lopulta, ihan kiva keksintö, kunhan tälläinen hitaampikin ihminen ne siitä lopulta bongaa biggrin.gif Kivat värit, en itse olis keksinyt välttämättä tollaisia värejä yhditää, mutta ihan kiva kokonaisuus. Onnittelut vielä uudesta perheenjäsenestä, Soma on oikein nätti pikkuneiti smile.gif

Tickli
Teilläkin on yleensä aina tosi hieno ulkoasu, eikä tämä ole poikkeus. Värit tosin ovat ehkä vähän liian vaaleita, tekstit saisivat olla tummempia niin saisi paremmin selvää. Ihana kuitenkin tämä vihreä yleisväri, oikein keväinen. Maxista on kerrottu hyvin, kuvia olisi voinut olla enemmän tekstin lomassa. Kuvagalleria on oikein hieno ja toimiva.

Tässä nyt arvosteluja viimeisimmille (Pahoittelen että ei ole kauhean pitkiä, mutta toivottavasti nyt jotain sentään saattee tästäskin irti smile.gif). Olen tosiaan samaa mieltä Millin kanssa tuosta, että jos omat sivunsa tänne arvosteltavaksi laittaa, voisi myös arvostella muiden sivuja!

Ja meidänkin sivut saa arvostella, osoite on http://koti.terrieri.net/suvi_koirat!
Tiia
Kiitos Milli ja suvii arvosteluista smile.gif
Milli: Mozillalla h1-h3-otsakkeet (eli juuri nuo tervetuloa, sisarukset ym.) ovat keskitettyinä. Nyt kun aloin IE:llä sivuja tutkimaan, kaikki näyttää taas vaihteeksi ihan liian erilaiselta :/

Suvii: (Onnea muuten ekasta Yayan sertistä wink.gif ) Sivujen ulkoasu on hieno smile.gif Yayasta on kerrottu hyvin ja mukavan paljon. Kuulumiset on kiva plussa sivuihin. Gallerian kuvat ovat suurimmaksi osaksi tarkkoja...
Kokonaisvaikutelma on keväinen, hyvin selattavissa ja luettavissa ja sivuilla on mukava olla smile.gif
Paimenkoirat
Kiitos suvii arvostelusta.smile.gif Voin antaa palautetta muutamista sivuista....

Suvii:
Ulkoasu on mukavan värinen ja hienosti tehty. Tekstiä ja kuvia oli sopivasti ja tulokset olivat selvästi. Kuulumisia oli kerrottu usein ja pitkästi smile.gif. Galleriassa oli hyviä kuvia sekä muuta osio oli hyvä. Tykkäsin sivuista paljon smile.gif.

-Milli-
Pidin ulkoasusta todella paljon, se oli aivan upea! Kaaposta oli kerrottu paljon ja suku osio oli kiva. Kuvat olivat hyviä. Kuulumisia oli mukavan useasti. Todella mukava kokonaisuus, tykkäsin paljon!:)
Kääpiö-
LAINAUS(suvii @ 14.4. 2007, 21:48) *
Kääpiö-
Ulkoasu on ilmeisesti valmisulkoasu, joten siitä en sano mitään. Häiritsee kun mainoksia on aika paljon, ja olen kyllä sitä mieltä, että jos osaat vähääkään koodata, niin koodaa ihmeessä, tekemällähän sitä oppii ja itsetehty ulkoasu on lähes poikkeuksetta hienompi kuin valmisulkoasu! Koirista olisin mielelläni lukenut enemmänkin juttua, mutta sivut ovat ilmeisesti vielä kesken, joten toivottavasti lisää tekstiä on vielä tulossa!

http://www.freewebs.com/pinni-iitu/
siinä on koodattu versio joka on vielä keskeneräisempi.. puuttuu suurin osa kuvista ja paljon tekstiäkin ja paljon tulee muuttumaan, mutta arvostella saa..
ja tuossa näkee miten "hyvä" olen koodailemaan sivuja.. rolleyes.gif
Liewec
LAINAUS(Kääpiö- @ 15.4. 2007, 07:09) *
http://www.freewebs.com/pinni-iitu/
siinä on koodattu versio joka on vielä keskeneräisempi.. puuttuu suurin osa kuvista ja paljon tekstiäkin ja paljon tulee muuttumaan, mutta arvostella saa..
ja tuossa näkee miten "hyvä" olen koodailemaan sivuja.. rolleyes.gif

En mielelläni arvioi keskeneräisiä ulkoasuja, mutta tämän kerran. En katsonut miten olet nuo koodannut, mutta itselläni tuo otsikkkokuva näkyy sivun alareunassa toisen kerran puoliksi. Näyttökoko on ilemeisesti isompi kuin sinulla? Sivuillta jäin kaipaamaan enemmän teksitä ja olisin toivonut että samalla sivulla olevt kuvat olisivat samankokoisia -> yhtenäisyyttä lisää. Etusivu myös eri värinen kuin muut sivut. Kaikki sivut eivät toimineet, mutta johtuu ilmeisesti keskeneräisyydestä.

Olisiko hyvä jos jokainen arvostelisi aina se nviimeksi mainitun sivun ja laittaisi oman osoitteensa siihen alle. Näin jokainen joka haluaisi omat sivunsa arvosteltaviksi joutuisi arovtelemaan vähintään yhdet sivut.

http://personal.inet.fi/koti/narupallo
-Milli-
NARUPALLO:
Upean väriset, tyylikkäät ja pirteät! Sopii narttukoirien väreiksi,vaikkei sillä sinäsä väliä.
Kivasti juttua, artikkelit jees, palaan myöhemmin lukemaan loput wink.gif
Katri- ja silmäsairaus jutuissa ei kuvat toimineet.
Galleria selkeä,yleensä kuvat pienennetty liian pieniksi,näistä sai hyvin selvää ilman suurennustakin.
Olisi ollut mukava lukea omista tulevaisuudensuunnitelmistasi,kun näkee että olet perehtynyt koirajuttuihin smile.gif
Yläkuva upea ja kuvaa koirien aktiivisuutta hyvin.
Kuvan yläpuolella oleva osa vähän orpo,mutta en keksisi siihen muutakaan.... Hienot!

--> http://personal.inet.fi/koti/pon
suvii
-Milli-
Talvisen väriset yleisilmeeltään oikein kivat sivut. Ulkoasun kuvakin on melko talvinen, sitä voisi ehkä päivitellä vähän keväisemmäksi tässä kun vuosi etenee smile.gif Todella paljon juttua, ja kuviakin joukossa ihan kiitettävästi. Pudostusvalikkojen avulla asiat jaoteltu hyvin ja selkeästi. Galleria on hyvä ja toimiva. Tämä nyt johtuu resoluutioista sun muista, mutta minun makuuni tuo "tekstilaatikko" (en nyt muista miksi sitä kutsutaan biggrin.gif) voisi olla isompi. Kaikenkaikkiaan ihankin hyvät sivut smile.gif

En nyt tiedä ovatko kaikki täällä jo arvostelleet mun sivut, jos ovat niin eikun sitten hyppäämään yli smile.gif Mulla on nyt tullut joku ihmeen innostus arvostella näitä muiden sivuja biggrin.gif Omien kotisivujeni linkki on allekirjoituksessa!
Suzy
Täytyy koodaajan ja tekijänkin tulla kommentoimaan, varsinkin kiinnostaa, jos jokin ei näy/toimi, ...eli väkertämistäni Millin sivuista smile.gif

Tickli: Katsoin sivuja Mozillalla, IEllä ja Operalla, enkä itse huomannut, että mikään paikka olisi keskitetty, minkä ei kuuluisi olla? tarkennatko mikä kohta keskittää, jotta voin katsoa. biggrin.gif Mulla on pakonomainen tarve korjata heti, jos menee väärin. Sivut näyttävät IE:llä myös paremmalta ja ne on tehty IE:lle, mutta katsottu, että näkyvät muillakin.

jui25ce: kiitos smile.gif

suvii: kiitos smile.gif pelkkä sininen väri ei tee talvista wink.gif tai pikemminkin siniturkoosi. Mutta on totta, että sivuilla pääkuva on talvellaotettu (lumi näkyy). Pudotusvalokko toimii yllättävän hyvin, vaikka en ole itse tehnyt niitä koskaan ennen kunnolla. Sivut koodasin tableksi ja keskiosaan yksi frame. Näin sain homman toimimaan wink.gif Tekstilaatikko oli hieman ongelma, koska pohja on framelle.. itseassa kysyen Millin mieltymyksiä, voisi harkita pientä suurentamista ja sitä voi suurentaa mihin kokoon vain, en vain uskaltanut kauhian isoksi, jos ei näy kaikilla smile.gif Mutta hyvä huomautus.. pitää miettiä.

Sitten arvostelu sivuista:

suvii: näillä sivuilla olen käynyt ennenkin smile.gif ja silloinkin tykästyin erityisesti kuvaan sivuilla. Värimaailma on silmäystävällinen ja mukava. Tekstit helppolukuisia ja sisältöä runsaasti, mutta sopivasti. Kuvat tuovat huikeata boonusta. Silmää häiritsi kuulumiset keskitettyinä, mutta kuvat toivat kuulumisiin kivan lisän. Toimivat, selkeät ja mukavat sivut, ei oikein mitään negatiivista palautetta tule edes mieleen smile.gif
Tiia
LAINAUS(KristaI @ 18.4. 2007, 17:23) *
Tickli: Katsoin sivuja Mozillalla, IEllä ja Operalla, enkä itse huomannut, että mikään paikka olisi keskitetty, minkä ei kuuluisi olla? tarkennatko mikä kohta keskittää, jotta voin katsoa. biggrin.gif Mulla on pakonomainen tarve korjata heti, jos menee väärin. Sivut näyttävät IE:llä myös paremmalta ja ne on tehty IE:lle, mutta katsottu, että näkyvät muillakin.

ohmy.gif Sivujen pitäisi näyttää tältä http://i58.photobucket.com/albums/g244/maxinsi/naytt.png
Eli keskitettyinä pitäisi olla noi h1-h3.-viivat smile.gif
Tuota IE-kohtaa en tajunnut biggrin.gif Tein sivut Mozillalla, ja IE. näyttää ne ihan hassuina smile.gif
Mutta yllä siis toi linkki ;D
suvii
LAINAUS(KristaI @ 18.4. 2007, 17:23) *
suvii: kiitos smile.gif pelkkä sininen väri ei tee talvista wink.gif tai pikemminkin siniturkoosi. Mutta on totta, että sivuilla pääkuva on talvellaotettu (lumi näkyy). Pudotusvalokko toimii yllättävän hyvin, vaikka en ole itse tehnyt niitä koskaan ennen kunnolla. Sivut koodasin tableksi ja keskiosaan yksi frame. Näin sain homman toimimaan wink.gif Tekstilaatikko oli hieman ongelma, koska pohja on framelle.. itseassa kysyen Millin mieltymyksiä, voisi harkita pientä suurentamista ja sitä voi suurentaa mihin kokoon vain, en vain uskaltanut kauhian isoksi, jos ei näy kaikilla smile.gif Mutta hyvä huomautus.. pitää miettiä.

Juu, en sitä tarkoittanutkaan, sininen on kiva väri, ja sopii toki muihinkin vuodenaikoihin. Tarkoitin sitä, että sivut yleisilmeeltään ovat talviset. Jos sivujen pääväri olisi sinisen sijaan esim. keltainen, lopputulos ei olisi läheskään yhtä talvinen smile.gif Toisaalta kyllä tuo sopii ihan hyvin ja näyttää oikein kivalta noinkin, ei kannata ruveta keltaiseksi muuttamaan thumbup.gif

Ja kiitokset vielä arvostelusta smile.gif (Ja sorry OT happy.gif )
Suzy
Tickli: en arvostellut sun sivuja.. ne on hyvät, mahtavat smile.gif vastasin sun kommenttiin wink.gif minkä annoit millin sivuista smile.gif
Tiia
LAINAUS(KristaI @ 18.4. 2007, 20:59) *
Tickli: en arvostellut sun sivuja.. ne on hyvät, mahtavat smile.gif vastasin sun kommenttiin wink.gif minkä annoit millin sivuista smile.gif

Niinpä tietysti biggrin.gif
Harmi, että olen kirjoitellut huonosti, sillä Millille vastauksen hänen kysymykseen Maxin sivuista biggrin.gif
_Järkyttävän_ sekavaa lookaround.gif w00t.gif teehee.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.