Mona P.Ensinnäkin hauska tämä idea, harvemmin näkee pelkkiä kalentereita, pointsit siitä! Värit ovat kivat ja erikoiset (keltaista harvemmin sivuilla näkee, varsinkaan yhdistettynä harmaaseen) ja sopivat hyvin yhteen. Kyllä on taidolla tehty upeat sivut! (Itse käytän Mozillaa joten toimivuuskin on ihan moitteetonta!)
jui25ceTykkään uudesta ulkoasusta ehkä jopa enemmän kuin vanhasta. Värit ovat nätit ja sopivat hyvin yhteen. Myös tassukuviot on kivoja! Tekstejä ja kuvia on edelleen mukavasti

Mukava kun nuo linkit on tuossa sivussa ikäänkuin lajiteltu (juu tiedän että osaan selittää, toivottavasti kuitenkin ymmärrät). Kiva kokonaisuus!
Kääpiö-Ulkoasu on ilmeisesti valmisulkoasu, joten siitä en sano mitään. Häiritsee kun mainoksia on aika paljon, ja olen kyllä sitä mieltä, että jos osaat vähääkään koodata, niin koodaa ihmeessä, tekemällähän sitä oppii ja itsetehty ulkoasu on lähes poikkeuksetta hienompi kuin valmisulkoasu! Koirista olisin mielelläni lukenut enemmänkin juttua, mutta sivut ovat ilmeisesti vielä kesken, joten toivottavasti lisää tekstiä on vielä tulossa!
SoenTeidän sivuja olen useinkin käynyt ihastelemassa, ja kuten aina ennenkin, oikein hieno ulkoasu tämäkin! Paljon tekstiä ja kuviakin joukossa, mukava lukea. Kun noissa koirien tiedoissa nuo ns. perustiedot tulevat tuohon vasempaan palkkiin, en meinannut aluksi huomata niitä, mutta löytyihän nekin lopulta, ihan kiva keksintö, kunhan tälläinen hitaampikin ihminen ne siitä lopulta bongaa

Kivat värit, en itse olis keksinyt välttämättä tollaisia värejä yhditää, mutta ihan kiva kokonaisuus. Onnittelut vielä uudesta perheenjäsenestä, Soma on oikein nätti pikkuneiti
TickliTeilläkin on yleensä aina tosi hieno ulkoasu, eikä tämä ole poikkeus. Värit tosin ovat ehkä vähän liian vaaleita, tekstit saisivat olla tummempia niin saisi paremmin selvää. Ihana kuitenkin tämä vihreä yleisväri, oikein keväinen. Maxista on kerrottu hyvin, kuvia olisi voinut olla enemmän tekstin lomassa. Kuvagalleria on oikein hieno ja toimiva.
Tässä nyt arvosteluja viimeisimmille (Pahoittelen että ei ole kauhean pitkiä, mutta toivottavasti nyt jotain sentään saattee tästäskin irti

). Olen tosiaan samaa mieltä Millin kanssa tuosta, että jos omat sivunsa tänne arvosteltavaksi laittaa, voisi myös arvostella muiden sivuja!
Ja meidänkin sivut saa arvostella, osoite on
http://koti.terrieri.net/suvi_koirat!