Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lempi Rotu Ryhmästä Kuusi?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Pia
Niin eli sitten vastailemaan.

Minun mielestä ehdottomasti dalmis wub.gif ja sen jälkeen tulee rhode wub.gif
Lydia
Mä oon ihastunut "naapurin" koiraan, jolla ikää on vasta vajaa 5 kuukautta wub.gif
Rotu on grande basset griffon vendeen.
Netta
Beagle wub.gif Pikkulikkana jo (ihan vaippaikäsestä asti) oon ollu tekemisissä beaglejen kanssa, ja siitä se lähti. Jos mettärotusen koiran ottasin, se olis näyttelylinjanen beagle. Hmmm... Ehkä vielä joskus..? rolleyes.gif Kiitos vaan rakkaalle Essille ja muille piikeleille, näiden tyttöjen kautta tutustuin kunnolla koiriin smile.gif Jopa ensimmäisessä näyttelyssä (esittämässä) olin Essi-beaglen kanssa, kaikenlaista on koettu... *menee vähän aiheen ohi*
Showlinjanen beagle on kyllä jotain aivan uskomattoman upeaa... wub.gif
Sharon87
ensiks tulee rhode ja sitte dallu... ei kyllä paljon kokemusta kummastakaan mutta näin näppituntumalta innocent.gif Naapuri osti just 9 kk vanhan paperillisen dallu-uroksen mut ei muistanu kennelii/virall. nimee oops.gif
SanniM
thumbup.gif Dallu wub.gif ehdottomasti....*pyörtyy onnen huumasta*
Hyvänä kakkosena kirii Basset Hound. wub.gif
>tinja<
karvabasset ja dallu wink.gif
CoToN
Basset hound ja dalmis biggrin.gif
Netta
... niin ja kakkosena varmaan petit, kiitos ihanaisen Pamin wub.gif niin mahtava persoonallisuus..!
>tinja<
Niin ja vielä basset fdb wub.gif
Wonda
Grand basset griffon vendeen smile.gif

Lydia, missäs päin asustelet? Ettei olisi se sun naapuri mein nuoremman grandin sisarus?
Lydia
Wonda: Vantaalla asustelen
Wonda
Lydia, kyllä se sun naapuri sitten varmaan sukulainen on. wink.gif Tosin keväällä syntyi toinenkin grandipentue joten ihan varmaksi en mene sanomaan.
#Jossu#
Dalmis.. wub.gif
Delibes's
maybe dallu wub.gif
Katja72
petit basset griffon vendeen, basset fauve de bretagne, grand basset griffon vendeen ja sitten dallu kanssa smile.gif
Titta
Suomenajokoira wub.gif kun itseltäkin nyt semmoinen vauva löytyy tongue.gif
Lydia
Wonda: Kyllä maailma on pieni ja taidatte tulla erkkariinkin rolleyes.gif
Taina
Rhodesiankoira.
Kiddy
Petit basset griffon vendeen, suuri persoona pienessä paketissa tongue.gif
pami
Petit Basset Griffon Vendeen wub.gif
lapukka02
Varmaan dalmis!
LimeLight
Bretagelainen on todella ihana wub.gif

Mutta kyllä dallut jyrää wub.gif wub.gif
Terhi
Kyllä se dalmis on! smile.gif
diva
varmaa´n dallu wub.gif wink.gif
Pia
LAINAUS(diva @ 20.9. 2003, 19:24)
varmaa´n dallu wub.gif wink.gif

Ihastuitko Harmiin?
Red tiger
Täällä ei kovin moni kannata SUOMALAISTA.. se on kyllä kaunis koirarotu.. ja itelläni on italialainen. Ihan mukava koira, mutta kyllä suomenajokoira on ykkönen!
Retuli
Vastasinkin jo tuohon toiseen, mutta vastataan tännekin...
Eli ehdottomasti dreeveri, monipuolinen koira, jonka kanssa voi metsästyksen lisukkeena harrastaa vaikka mitä wub.gif Kotoa löytyy tällä hetkellä yksi.
Hyvänä kakkosena tulee sitten suomenajokoira smile.gif
Ihana boa
Mun ei tarvitse yhtään tapella itseni kanssa... vastaukseni on yksinkertaisesti Rhode innocent.gif
Beagletyttö
EHDOTTOMASTI METSÄSTYSLINJAINEN BEAGLE!
Olen ehdottomasti vastaan sitä, että beaglea -joka on AJOKOIRA- ei käytetä metsästyksessä. Omasta mielestäni se on eläinrääkkäystä angry.gif , sillä beaglen kuuluu toteuttaa luontaisia taipumuksiaan. Olempa kuullut joidenkin show-linjaisten beagleinomistajien toteavan: "Minulle ja koirallenikin saa riittää, että se saa ajaa toista koiraa koirakoulussa." Jotenkin tuntuu, että ihmisillä ei oikein ole ymmärrystä. Jos on pakko ottaa koira pelkästään näyttely- tai lenkkikaveriksi, on muitakin rotuja, jotka eivät ole tarkoitettu metsästykseen, ja sopivat näyttelyihin.
Se siitä. sneaky2.gif
Kakkosena kutosesta tulee rinnakkain ajokoirat ja rhodesialaiset, sitten dalmatialaiset. rolleyes.gif
.Sini.
Ehdottomasti mieleeni on petit basset griffon vendeen wub.gif
Petitteihin olen Katjan myötä saanut tutustua, tämä rotu hurmasi minut täysin wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Noradrenaline
pbgv, eli varmaan tiedättekin mistä on kyse. lookaround.gif Ja sitten tietenni dallu jne.
CoToN
LAINAUS(pommihoffi @ 15.8. 2003, 18:25)
thumbup.gif Dallu wub.gif ehdottomasti....*pyörtyy onnen huumasta*
Hyvänä kakkosena kirii Basset Hound. wub.gif

Hyvä Sanni thumbup.gif Sä alat jo tykästyä bassetteihin wub.gif
Annu88
Ehkä dallu!
SanniM
LAINAUS(CoToN @ 13.12. 2003, 19:18)
Hyvä Sanni thumbup.gif Sä alat jo tykästyä bassetteihin wub.gif

ai että alan...jos sakemanneja ja dalluja ei ois keksitty ottaisin sellasen heti... wub.gif
NiinaJ
Kyllä suomenajokoira on lempparini... wub.gif
Titta
LAINAUS(Red tiger @ 6.10. 2003, 09:19)
Täällä ei kovin moni kannata SUOMALAISTA.. se on kyllä kaunis koirarotu.. ja itelläni on italialainen. Ihan mukava koira, mutta kyllä suomenajokoira on ykkönen!

Aivan samaa mieltä wink.gif Minuakin nuo italialaiset kiinnostaa, mutta kyllä suomalainen voiton vie ! Suomenajokoiran pentu on kauneinta mitä voi olla olemassa wub.gif wub.gif wub.gif
Mira
Kyllä se suomenajokoira wub.gif on, mutta kyllä dreeveri tulee hyvänä kakkosena!
.DoGi.
Suomen ajokoira, löytyy kotoo wub.gif sit tulee varmaan dalmis ja petit basset
Summer.
Dallu ehdottomasti!! Toisella sijalla on beagle wub.gif
Yoda
Dalmatiankoira wub.gif
Rochas
LAINAUS(Lydia @ 15.8. 2003, 16:40)
Mä oon ihastunut "naapurin" koiraan, jolla ikää on vasta vajaa 5 kuukautta wub.gif
Rotu on grande basset griffon vendeen.

aijaijai, gbgv:t on niiin ihania!! wub.gif mun kummeilla on sellanen ja petitkin, mutta
toi on kyllä hurmannu mut täysin. oon sitä mätsissäkin käyttäny, ja mua pyydettiin
sen handleriksi bassettien erikoisnäyttelyynkin, kun silloin meni niin hyvin. ihana
koira!! wub.gif harmi vain että niin harvinainen.. confused.gif
~Piksu~
Mun mielestä dallu on ehottomasti paras wub.gif , ja niitähän mulla on onneksi itellänikin, tai no yks vaan mut onhan sekin jo jotain smile.gif
Beaglet on kanssa ihania, mun äitini ei vaan tykkää niistä kun niiden kanssa pitäs käydä metällä ja silleen... No, toi ei kyl liittyny aiheeseen, mut sou! biggrin.gif Siis dallut ja beaglet! dogrun.gif
Dommie
Aika monesta periaatteessa tykkään, ykkösenä kuitenkin rhodesiankoira <3 Muut lempparit on sitten beagle, suomenajokoira, dreeveri ja petit basset griffon vendeen smile.gif
Nintsu
Rhodesiankoira. Ja sitten dalmis ja suomenajokoira.
Ässä
Ykkönen on Petitti thumbup.gif
Pulina
dalzmis ja suomenajokoira wub.gif
italiano
Kun suomenajokoira on kaunis niin se on kaunis! Eli se menee ykköseksi, mut vahvana kakkosena tulee oma rotuni - italianajokoira! tongue.gif
Fitzgo
GBGV ehdottomasti! wub.gif
Zola
Dallu, suomenajokoira ja rhodesialainen.. wub.gif
.Tiia.
Dalmis wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.