LAINAUS(abc @ 16.5. 2007, 19:20)

Mutta kiva, kun vastasit omaa näkemystäsi chilian, voin taas siirtyä seuraaviin pohdintoihin, jos sellaisia syntyy.
...no eikös minulla yleensä ole se pahainen tapa aina jotain naputella - kiinnostipa ketään tai ei...
LAINAUS(Sumu @ 17.5. 2007, 21:59)

Kummallista muuten kun nykyään rakennetaan suuria kerrostaloja rintarinnan ja sitten ei kumminkaan tehdä mitään parkkitilaa niiden läheisyyteen.
Niinpä - tai sitten toinen ääripää: talolla jossa äiti asuu on taas puolestaan sen kokoinen parkkipaikka, että yleensä n. puolet paikoista on käytössä - loput ovat tyhjän panttina, koska
vieraspaikkoja ei sielläkään ole kuin muutama ja niistäkin puolet yleensä rekannuppien valloittamia. Tosi fiksusti järjestetty...
LAINAUS(abc @ 22.5. 2007, 10:30)

Siis lokit, varikset ja käpytikat ovat näköjään ainakin niitä nykyajan kauhukakaroita näemmä

.
Onneksi eivät liiemmalti täällä mellasta. Pitäisiköhän kipaista koputtamaan puuta....
LAINAUS
Taidanpa alkaa taas stressaantua kesän tulosta, kun ei heti jo näin alkuun kesästä tiedä, että tuleeko siitä mulle sopimaton kuumakesä.
Pidetään peukkuja sopivan lämpöisen (=ei helteinen, ei tukala, ei kuuma vaan sopiva) kesän puolesta. Tässä tosin itseni ja (aiotun) lomaseuralaisen mielipide eroaa merkittävästi...
LAINAUS
Olin matkoilla ihan Hyvinkäällä asti

.
Paljon pidemmällä kun minä. En poistunut kotoa koko viikonloppuna - ja sen taas huomasi hyvin siitä kun meinasin maanantaiaamuna törmätä oveen kun en muistanut että oli tullut laitettua edellistä edeltävänä yönä varmuuskerju päälle. Ja kyllä; minäkin alan olemaan huolissani mökkeytymisestäni...
LAINAUS
...kun ei oo tietoa syntyykö enempiä keskusteluja...
Sormet näppäimistölle niin siitähän se lähtee
Onkos kukaan muuten yrittänyt kasvattaa sitä Mustasilmäsusannan valkoista versiota amppelikukkana?
Kyseleepi hän jolla on jo pussillinen siemeniä ostettuna ja basilikat ikkunalla lasipurkissa kasvamassa...
nimim. tuleeko kaikille kaivertajille ammattitautina kirjoitus- ja lukihäiriö...?!

(= korjatkaa siis virheet lukiessanne kiitos...)