Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
abc
Harvoinpa sitä ikkunasta kurkatessa sattuu mitään ihmeempää näkemään, mutta tänään "natsas" smile.gif . Jo viimevuoden puolella tuli taloyhtiömme puolesta ilmoitus seinälle, että asfaltoitu pihaosuutemme on pelastustietä. Eikä ihme, sillä eipä huolto- eikä pelastusautot pääse kurvailemaan, mikäli henkilöautoja parkkeerataan moniksi ajoiksi pihalle.

Piha siistiytyikin ihan kivasti henk.autoista, mutta ainahan löytyy poikkeuksia sly.gif . Niinpä nytkin. Yksi kaveri melkein säännöllisesti jättää autonsa pihalle. (Samainen, mistä aiemmin mainitsin K-18 foorumilla hänen autoonsa tehdystä ratsiasta, minkä senkin sattumoisin näin blush.gif ).

No, n. puolivuotta oon ihmetellyt, että miksi kieltoja laitetaan ja sakoillakin uhataan, ellei niillä ole mitään merkitystä tai niiden toteutusta ei liioin valvottaisi. Mutta valvotaan, valvotaan... Pihalla oli tänään pysäköinninvalvonta-auto ja huoltoliikkeen edustaja (pomo itse) ja niinpä uteliaana jäin seuraamaan heitä, että mitähän tulee tapahtumaan, kun eivät ole pihallamme joka päiväinen näky. Ja siinähän ne odottelivat kuljetusautoa, mikä nosti kantovempaimellaan parkkeeratun auton etuosan ylös ja lähti siirtämään autoa pois piha-alueelta. Minneköhän siirsivät unsure.gif ? Eipä tullut pukeuduttua ja lähdettyä fillarilla perään, että siihenkin kysymykseen oisin vastauksen saanut laugh.gif .

Mietiskelen minä sitäkin, että onkohan auton omistaja saanut yhtään varoituksia tai sakkoja, vai voidaankohan sitä noin vain ilman sen enempiä keskusteluja autoa siirtää? Oli kuinka hyvänsä, pääasia on, että annetut säännöt taloyhtiössä koskettavat kaikkia asukkeja thumbup.gif

Otsikkoa muutettu smile.gif
tizzian
Huom! vastoin parempaa tietoa: luulisin ettei siirtoon (viranomaisten toimesta suoritettuna) sen ihmeempiä erillisiä lupia tarvita. Jos jättää peltilehmänsä minne sattuu niin itsepähän siitä sitten vastaakin.
Tämän nykyisin asuintaloni kohdalla taas on melkoisen vähän parkkipaikkoja (ei vierailijoille lainkaan), joka taas on sitten johtanut siihen että juuri "pelastustie"-kyltin kohdalla on usein auto taikka pari parkissa... dry.gif Muutenkin koko parkkialue on aika surkeasti suunniteltu.
abc
LAINAUS(chilian @ 16.5. 2007, 11:28) *
Tämän nykyisin asuintaloni kohdalla taas on melkoisen vähän parkkipaikkoja (ei vierailijoille lainkaan),...

Eipä ole meilläkään ulkopaikkoja, ei tolpilla eikä ilman, sen enempää asukeille kuin vierailijoillekaan. Meillä on pihalla kaksi matalaa autotallirakennusta, joissa kummassakin 16 kpl talleja. Harvinaisuus sinänsä, kun yhtiö ei ole suuri. Yksi seitsenkerroksinen rakennus, varustettuna 3:lla porraskäytävällä.

Viereisellä talolla on ulkoparkkitilaa, saman verran ja vieressä, mitä nuo meidän tallit tarvitsevat. Ehkäpä, jos itse olisin autonomistaja olisin kysellyt siitä yhtiöstä itselleni paikkaa, ettei olisi tarvinnut isompia kustannuksia autosta suorittaa, esim. siirto maksuna. Muutoinkaan alue ei ole verrattavissa kunnan keskustaan, joten paikkoja löytyy. Ehkäpä se on enemmänkin niin, että sitä haluaa sillä autolla ihan kirjaimellisesti ovelta ovelle smile.gif . Mikäpäs minä sitäkään olen ihmettelemään, kun itse toivon, että mut haettaisiin ja vietäisiin pikkuautolla ilman, että mun tarvitsisi käyttää näitä omia jalkapoloisia biggrin.gif .

Autoton olen, mutta silti sitä tulee joskus tälläisiakin asioita pohdittua. Mutta kiva, kun vastasit omaa näkemystäsi chilian, voin taas siirtyä seuraaviin pohdintoihin, jos sellaisia syntyy.
Sumu
juu eipä siihen kai ilmoitteluja/lupia tarvita kun auto on väärin parkkeerattuna... Kummallista muuten kun nykyään rakennetaan suuria kerrostaloja rintarinnan ja sitten ei kumminkaan tehdä mitään parkkitilaa niiden läheisyyteen. sehän on kyllä selvä, että ei niitä autoja pelastusteille parkkeerata, mutta kyllä niitä paikkoja pitäisi johonkin lähelle järjestää. itsekkään en viitsi/uskalla ajaa itse kavereiden luokse kerrostalotaajamiin, kun ei niissä saa mihinkään autoaan... ei minulla pientä kävelyä vastaan ole, muttakun ei sitä autoa tunnu koskaan saavan mihinkään. pitäisi varmaan ajaa omalla autolla kaupungin laidalle ja jatkaa bussilla, mutta mutta
abc
Riippuu pitkälti kaiketi myös siitä milloin rakennukset/alueet on rakennettu. Tuskinpa vielä -60 luvulla ja sitä aiemmin osattiin odottaa näin runsasta autojen määrää. Tämäkin alue on rekennettu -60 luvun alkupuolella ja onkin jo sen puoleen hämmästyttävää, että meillä noita talleja on. Vai eikö ehkä osattu ennakoida, että rakennusmaata tarvittaisiin enemmän ja enemmän asunnoille. Meillä kadun toisella puolella on vieläpä kääntöpaikka, vai miksiköhän sitä nimittäisin, ja siellä on sallittu pysäköidä auto 24h/vrk:ssa. Mutta harvinaista sellainenkin on, se on myönnettävä.

Nykyisin näyttää kuitenkin siltä, että uusiin rakennettaviin kerrostaloihin tehdään heti autotallit rakennuksien alle. Tosin nekin vain taloyhtiön asukkaille. Mutta onhan sekin jo parempi kuin ei mitään smile.gif.

---
Toisenlaiseen mietteeseen siirtyäkseni, liittyen tosin ikkunasta ulos katselemiseen, niin pistää taas noi lokit vihaksi. Makuuhuoneen isomman ruudun ulkolasissa on "käynttikortti" lokista. Iso, valkoinen roiske. Olen odotellut rankkasadetta, että veis pois mokoman moskan silmiä häiritsemästä. Enkä mä tykkää siitäkään, että pitäisi ikkunaa ruveta jynssää. Ei, mulle riittää kaksi kertaa vuodessa ikkunanpesu ja siitäkin yksi kerroista on jo liikaa.

Mutta vaikka kuinka risookin juttu, niin tuli tässä yhtenä päivänä hymyäkin huuleen asian tiimoilta. Naapurille pihalla purnailin lokin tekoja, jolloin naapuri kertoi, että edellispäivänä puistonpenkillä istuessaan oli varis heittänyt hänen takilleen roiskeet. Vitsi, että mua rupes naurattaa. Se vahingonilo, se vahingonilo, miten makeaa se onkaan biggrin.gif . Yritin tietenkin tirskunnan lomasta hiukan lohduttaakin ja vastasin;" Kyllä on tää maailma sitten kummalliseksi mennyt, linnuistakin on tullut niin hiton härskejä." wink.gif
sipa
Vai tämmöisiä täällä pohditaan.. Mut kyllä munkin mielestä saavat siirtää heti pois jos on parkeerannut kielletylle paikalle.. Eikö ne ihmiset sitten osaa yhtään lukea.. unsure.gif

Onneksi meillä on paikkoja niin tolpilla kuin ilmankin, ja vieraspaikkojakin löytyy etummaisesta parkkiosasta, meillä kun se on jatettu kolmeen osaan.. Nyt rempan jälkeen isontavat ruutuja että mahtuu vähän leveämpikin auto omaan ruutunsa, kun pakuja on alkanut ilmantumaan meidän lisäksi muillekin.. Ja onneksi leveys suunnastakin laajennetaan, kun eihän sieltä kohta pääsit peruttamaan pois kun on niin pitkiä autoja piha täysi.. rolleyes.gif

Linnun "roiskeista" tuli taas mieleen, se kun käpytikka pasko meidän auton tuulilasiin sunnuntaina ja ihan keskelle sellaisen jumalattoman kasan.. huh.gif Ihan selvästi se oli tähdännyt ihan keskelle, josta se sitten valui koko matkan alas.. sneaky2.gif Ei siinä auttanut muu kuin pestä lasi ennen kotiin lähtöä, muuten olis tullut kivaa jälkeä jos olis pyyhkimiä joutunut käyttämään.
abc
Siis lokit, varikset ja käpytikat ovat näköjään ainakin niitä nykyajan kauhukakaroita näemmä laugh.gif . Kiitti Sipa päivänpiristyksestä ja hymyilyttää mua myös sekin, että Sinäkin olet saanut extra jobia lintujen jäljiltä biggrin.gif.

Mulla on ollut jotenkin sellainen painostava olo tämän aamun. Oikeastaan alkoi jo eilen. Päätä tuntuis pikkasen kivistävän ja oon ajatellutkin, että niinköhän olis ilmassa ukonpoikasta unsure.gif . Eilisilta oli tosi aurinkoista, kuumaa ja hiostavaa. Yön aikana on satanut ja nyt käy kyllä pientä tuulenvirettäkin ulkona ja aurinkokin piilossa, mutta silti tuntuu painostavalta.

Taidanpa alkaa taas stressaantua kesän tulosta, kun ei heti jo näin alkuun kesästä tiedä, että tuleeko siitä mulle sopimaton kuumakesä.

Ai niin, ja jos lukemiset Sulta sattuis loppumaan wink.gif , niin käypä vilaiseen Puskan "urheilu"foorumeilta mitä tein viikonloppuna. Olin matkoilla ihan Hyvinkäällä asti biggrin.gif .

Pitäisköhän vaihtaa tän ketjun otsikkoa unsure.gif . No, antaa nyt olla vielä, kun ei oo tietoa syntyykö enempiä keskusteluja, mutta jos syntyy niin sitten varmaan on muutokseen aihetta.
tizzian
LAINAUS(abc @ 16.5. 2007, 19:20) *
Mutta kiva, kun vastasit omaa näkemystäsi chilian, voin taas siirtyä seuraaviin pohdintoihin, jos sellaisia syntyy.
...no eikös minulla yleensä ole se pahainen tapa aina jotain naputella - kiinnostipa ketään tai ei... blush.gif

LAINAUS(Sumu @ 17.5. 2007, 21:59) *
Kummallista muuten kun nykyään rakennetaan suuria kerrostaloja rintarinnan ja sitten ei kumminkaan tehdä mitään parkkitilaa niiden läheisyyteen.
Niinpä - tai sitten toinen ääripää: talolla jossa äiti asuu on taas puolestaan sen kokoinen parkkipaikka, että yleensä n. puolet paikoista on käytössä - loput ovat tyhjän panttina, koska vieraspaikkoja ei sielläkään ole kuin muutama ja niistäkin puolet yleensä rekannuppien valloittamia. Tosi fiksusti järjestetty... dry.gif

LAINAUS(abc @ 22.5. 2007, 10:30) *
Siis lokit, varikset ja käpytikat ovat näköjään ainakin niitä nykyajan kauhukakaroita näemmä laugh.gif .

Onneksi eivät liiemmalti täällä mellasta. Pitäisiköhän kipaista koputtamaan puuta....

LAINAUS
Taidanpa alkaa taas stressaantua kesän tulosta, kun ei heti jo näin alkuun kesästä tiedä, että tuleeko siitä mulle sopimaton kuumakesä.

Pidetään peukkuja sopivan lämpöisen (=ei helteinen, ei tukala, ei kuuma vaan sopiva) kesän puolesta. Tässä tosin itseni ja (aiotun) lomaseuralaisen mielipide eroaa merkittävästi...
LAINAUS
Olin matkoilla ihan Hyvinkäällä asti biggrin.gif .

Paljon pidemmällä kun minä. En poistunut kotoa koko viikonloppuna - ja sen taas huomasi hyvin siitä kun meinasin maanantaiaamuna törmätä oveen kun en muistanut että oli tullut laitettua edellistä edeltävänä yönä varmuuskerju päälle. Ja kyllä; minäkin alan olemaan huolissani mökkeytymisestäni...

LAINAUS
...kun ei oo tietoa syntyykö enempiä keskusteluja...
Sormet näppäimistölle niin siitähän se lähtee thumbup.gif

Onkos kukaan muuten yrittänyt kasvattaa sitä Mustasilmäsusannan valkoista versiota amppelikukkana?
Kyseleepi hän jolla on jo pussillinen siemeniä ostettuna ja basilikat ikkunalla lasipurkissa kasvamassa...

nimim. tuleeko kaikille kaivertajille ammattitautina kirjoitus- ja lukihäiriö...?! blink.gif (= korjatkaa siis virheet lukiessanne kiitos...)
sipa
LAINAUS(abc @ 22.5. 2007, 10:30) *
Siis lokit, varikset ja käpytikat ovat näköjään ainakin niitä nykyajan kauhukakaroita näemmä laugh.gif . Kiitti Sipa päivänpiristyksestä ja hymyilyttää mua myös sekin, että Sinäkin olet saanut extra jobia lintujen jäljiltä biggrin.gif.

Juu on tullut huomattua, että oikeita kauhukakaroita ovat.. biggrin.gif Yksi lintu on viellä joka tekee kauheita isoja ja sinisiä jätöksiä, ja se on sepelkyyhky, kun se syö mustikoita ja sitten se tulee ja laskee jätti suuren kasan ihan nenän eteen maahan että pläjäytys vaan käy. laugh.gif

Ei muuten tullut ukkosta vaikka ennustivat, se oli vaan sen verran ilmassa että sun päässä tuntui..
abc
LAINAUS(chilian @ 22.5. 2007, 18:49) *
1. ...no eikös minulla yleensä ole se pahainen tapa aina jotain naputella - kiinnostipa ketään tai ei... blush.gif

2. Pidetään peukkuja sopivan lämpöisen (=ei helteinen, ei tukala, ei kuuma vaan sopiva) kesän puolesta. Tässä tosin itseni ja (aiotun) lomaseuralaisen mielipide eroaa merkittävästi...

3. En poistunut kotoa koko viikonloppuna - .... Ja kyllä; minäkin alan olemaan huolissani mökkeytymisestäni...

4. Sormet näppäimistölle niin siitähän se lähtee thumbup.gif

5. Onkos kukaan muuten yrittänyt kasvattaa sitä Mustasilmäsusannan valkoista versiota amppelikukkana?
Kyseleepi hän jolla on jo pussillinen siemeniä ostettuna ja basilikat ikkunalla lasipurkissa kasvamassa...

1. Sama vika on "rahikaisella"

2. Miten on? Eikös naisen kuulu se kaapinpaikka määrätä..., joten ilmoja sen mukaan erimielisyyksistä huolimatta tongue.gif .

3. Oi, oi, ei koko viikonloppuna? Nyt rupeen tosissani huolestuu, että muuttuisit kaltaisekseni huh.gif .

4. No mullahan sormet ovat suorastaan tarrautuneet näppäimistöön. Mutta mähän olenkin erilainen "nuori".

5. Äläkä ainaskaan multa kysy kasvitieteestä yhtikäs mitään. Kokemusta juuri sen vertaa, että päin mäntyä menis... ja lujaa.

LAINAUS(sipa @ 23.5. 2007, 08:02) *
Yksi lintu on viellä joka tekee kauheita isoja ja sinisiä jätöksiä, ja se on sepelkyyhky, kun se syö mustikoita ja sitten se tulee ja laskee jätti suuren kasan ihan nenän eteen maahan että pläjäytys vaan käy. laugh.gif

Sipa varmaan osais tosta kasvillisuudesta vastata, hänellä on muutoinkin noi luontoasiat hallussa thumbup.gif , tuntee noita lintulajejakin niin mahdottomasti ihan viimoista piirtoa myöten biggrin.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 23.5. 2007, 08:40) *
Sipa varmaan osais tosta kasvillisuudesta vastata, hänellä on muutoinkin noi luontoasiat hallussa thumbup.gif , tuntee noita lintulajejakin niin mahdottomasti ihan viimoista piirtoa myöten biggrin.gif .

Ei ihan niin hallussa, mitä mun kirjoituksista luulis.. biggrin.gif Mä en ole koskaan istuttanut mustasilmäsusannaa, en oikein tiedä edes miltä se näyttää.. blush.gif Olisit kysynyt vaikka linnuista, niin sen olisin voinut tietää.. On mulla luontokirjakin mutta se on vaunulla, sieltä olisin luntannut, jos en olisi muuten tiennyt.. Kotikukkasia siinäkään ei taida olla, vaan ihan näitä villejä lajikkeita..

Mutta ei kait toi sen kummempi ole istuttaa kuin muutkaan, purkkiin multaa ja mukula tai kukkanen sinne..
abc
LAINAUS(sipa @ 23.5. 2007, 08:47) *
Mutta ei kait toi sen kummempi ole istuttaa kuin muutkaan, purkkiin multaa ja mukula tai kukkanen sinne..

No meilkein oikein oisin osannut vastata; ruukku ja multaa ja ehkä olisin osannut mainita sen amppelinkin laugh.gif. En ole milloinkaan kuullut moisen nimen omaavaa kukkaa kuin mustasilmäsusanna, tietämättä edes, että niitä olisi valkoista tai muunkaanlaista versiota olemassa. Minä olen ihan onneton noissa kasvilajeissa ovat ne sitten villejä tai jalostettuja. Mitäköhän aikanaan sain koulunumerona luonnontieteestä, ei varmaan ainakaan hyvää, kun ei sekään ole muistissa.
tizzian
TÄÄLTÄ löytyy kuvat molemmista väreistä (ovat n. sivun puolivälissä). smile.gif
Täytyis varmaan alkaa piakkoin hankkimaan sitä multaakin niille siemenille tai jättää suosiolla esikesään...
Eikö se istutus ole ongelma vaan sen kukkasen hengissä pitäminen...parvekkeella oli joku vuosi kyllä ja ihan hyvin viihtyi, mutta nyt ei ole parveketta ja tarkoitus olisi siis ihan sisäkasviksi jättää...
onninen
^Taidat olla vähän myöhässä, tuon Susannan kun pitäisi kukkia jo toukokuussa. Vaikka voihan se vielä ehtiä, kukkii sitten loppukesästä. Tuolle suositellaan melko suurta amppelia, mahtuu sitten kasvamaan metrejä. biggrin.gif
tizzian
^ Juu toisinaan minulla on näitä yllättäviä hulluja optimistipiirteitäkin... oops.gif
Jos sille meinaa tulla liikaa pituutta (ihan kun selviäis muka edes hengissä) niin ainahan sen voi laittaa menemään katonrajassa kulkevia vaijereita myöten. Pisimmillään noin 3-4 metrinen posliinikukkakin on sopinut sinne vallan mainiosti - ja vielä olisi tilaa kasvaakin happy.gif
abc
Ohoh, nytpä tuli Sipalle ja mulle hyvä vinkki mistä hommata tarvikkeita, kun Sipa haluaa lankaa tai minä ristipistohommia biggrin.gif .

Sipaa siellä jo odottaakin ainakin yksi ellei kaksi sinistä lankarerää rolleyes.gif .

Mitä tulee kukkaseen, niin onko niin, etten tuota lajiketta olisi milloinkaan nähnyt? Ihan siltä vaikuttaisi. Mutta komean kokoiseksi ja näköiseksi varmaan kasvaa, jos istutus onnistuu ja muistaa sitä silloin tällöin kastellakin.
sipa
LAINAUS(abc @ 23.5. 2007, 23:57) *
Ohoh, nytpä tuli Sipalle ja mulle hyvä vinkki mistä hommata tarvikkeita, kun Sipa haluaa lankaa tai minä ristipistohommia biggrin.gif .

Sipaa siellä jo odottaakin ainakin yksi ellei kaksi sinistä lankarerää rolleyes.gif .

Ihan samaa katsoin minäkin.. laugh.gif Ja toi huivi näyttää upealta.. Kukkasta en minäkään ole koskaan bongannut..

sannukka
Tota huivia minäkin ihastelin. Harmi, että en todellakaan ole käsityöihmisiä ajoittaisista kokeiluista huolimatta. teehee.gif
tizzian
Jotenkin ajattelinkin, ettei ne mut kuvat sivustoilla mitenkään häiritsisi tämän ketjun lukijoita happy.gif
Tuo huivi on kyllä kaunis!

Ristipisto+ kanavatöitä sekä tarvikkeita näytti olevan joukko huutonetissäkin. Juuri ne jotka itseäni olisivat kiinnostaneet olivat vaan turhan kalliita jo lähtöhinnaltaan. dry.gif
Täytyypä taas joku päivä selata joku hinnasto/kuvasto niin pääsee paremmin tuntumaan siitä mitä niistä kannattaa maksaa.
Hugis
Ihanaa, täältä löytyi mullekin sopiva keskustelu smile.gif Mä olen tänä keväänä löytänyt itsestäni viherpeukalon erään ystävän myötävaikutuksella. En mitään kovin haasteellista, mutta kuitenkin jotain vihreää olen juurruttanut ja istuttanut. H&H vähän rajoittaa tuota harrastusta, kun niiden mielestä kasvit on joko syömistä tai pissimistä varten ja multa kaivuuhommiin. Mutta kattoon ja seinille uskaltaa jotain ripustella.
Lisäksi saadaan vihdoin nauttia koko lauma parvekeulkoilusta, kun tuttavapariskunta kävi tänään kiinnittämässä parvekkeenreunaan kananverkkoa. Hidastaa vähän Helmin mahdollista loikkaa laidan yli ja kissa ei myöskään pääse putoamaan. Parvekkeelta avautuu metsikkömaisema, joten kesäloma menee varmaan pitkälti siellä happy.gif
Tässä vielä kesäinen kuva, rutut nauttii auringosta ja kepin syönnistä smile.gif
abc
LAINAUS(Hugis @ 24.5. 2007, 18:48) *
Ihanaa, täältä löytyi mullekin sopiva keskustelu smile.gif

Hyvä, että löysit, vaikka ei niin otsikon mukaan mennäkään biggrin.gif . Tänne off topicin alle ei niin monen montaa otsikkoa tule laitettua, kun me muutamat vakkarikirjoittaja aikuiset sovitaan ihan hyvin näinkin keskenämme (alun alkaen uskoin kuitenkin, että kirjoittelisin yksin). Jos meitillä olis useampi viestin aloitus, niin ne herkästi uppoaisivat pikaseen jonnekin syvyyksiin ja jäisivät huomaamatta, kun nuorisollakin on tavattomasti noita omia aiheitaan. Ja tällä hetkellä kuitenkin ovat runsaslukuisimpina ja aktiivisempina omille kirjoitteluilleen, joten heidän otsikkonsa ovat näin ollen myös "listan" kärjessä ja me hitaammat ehditään siinä menossa hetkessä kadottaa omamme, jos useampia aloituksia olisi. Mutta, kun tää ketju täyttyy laugh.gif , niin harkitaan sitten sitä seuraavaa ketjua enemmän nimen mukaiseksi, jos osallistujia lisääntyy ja halua sellaiseen olisi.

Tulipas multa hieno esipuhe Hugikselle biggrin.gif , mutta musta oli niin kivaa, että löysit tänne ja toivoisin, ettei se tähän yhteen kertaan jäisi.

chilian, oikein ajateltu. Ne muut kuvat eivät todellakaan häirinneet millään tavoin, kiva niitä oli katsella.
Hugis
Tässä tulee vähän mietteitä, ei tiilenpäistä vaan tietsikkahommista ja Helmin masusta happy.gif

Helmillähän on ollut vähän väliä ripulia ja koko ajan useammin. Sain sille lääkäriajan maanantaiksi, kun jatkuvien paastojen ja riisikuurien takia se alkaa jo muistuttaa vinttikoiraa unsure.gif No, eilen iltalenkillä neiti alkoi päkistämään kakkaa ja lähes puolet kakasta oli sellaista mustaa murua. Minä vanhana p***antonkijana kaivelin sitä vähän kepillä ja epäilen, että se oli sen nahkaremmin pala, jonka Helmi söi melkein vuosi sitten huh.gif Sen jälkeen neiti rauhoittui ekaa kertaa pitkään aikaan ihan hetkessä unille ja nukahti samantien. Aamuun asti veteli sikeitä ja aamulenkillä tuli ensimmäinen täysin terveen näköinen uloste PIIIIIITKÄÄN aikaan biggrin.gif thumbup1.gif Seurailen nyt viikonlopun yli, että tarvitseeko meidän lääkäriin maanantaina mennäkään smile.gif

Tietokoneesta sen verran, että mähän vähän aikaa sitten kiroilin, kun mun uudessa läppärissä ei ollut Wordia tai Exceliä, ja en pystynyt oikein mitään "oikeita" asioita sillä tekemään. Tänään aamulla ajattelin vihdoin viedä läppärin pahvilaatikon roskikseen nurkista pyörimästä ja onneksi ovella vielä aloin kaivella sitä, ettei mitään ole unohtunut. Mikäs se sieltä löytyi? No, Microsoft Officen asennuslevy thumbup.gif Tunsin itseni melko idiootiksi mutta onnelliseksi biggrin.gif

Ainoa asia, mikä kiukuttaa, on se että eilen illalla tajusin, että olisin saanut vähennettyä tuon tietokoneen verotuksessa, kun se on opeilla työväline dry.gif Oli se asia mielessä vielä alkuvuodesta ja kuitit tallessa, mutta sitten se vaan unohtui. Olis kai sillekin rahalle ollut käyttöä...
sipa
Se vuoden vanha hihna tuskin enään suolistosta löytyi.. Helmi on mitä ilmeisemmin syönyt taas jotain sopimatonta, sulta salaa.. Kait sä jonain päivänä hiffaat mitä puuttuu.. Mutta onneksi vatsa rauhoittui ja ulostekin on pitkästä aikaa normaalia.. Voihan olla että ei sinne lekuriin sitten tarvii mennäkkään, peukutetaan ainakin että hellittäis.. thumbup.gif

Miksi sitä aina huomaa asiat pikkasen jälkijunassa.. dry.gif Olishan siitä saanut verorahoja jonkun verran varmaan takas, mutta älä sitä enään murehdi, kun kerta asialle ei enään voi mitään..
bellfegor
Eikös sitä verotusta saa vieläkin korjata? Kannattais ainakin kysellä. Sekin on hieno uutinen, että Hempun masu on parempi. Mitenkäs se Bono jakselee? Joko on tilanne sielläkin ihan normaali? Mistä osoitteesta saa noita valmiita huiveja ( mieluummin sinisenä ) tilata?
Jotta ei olis aivan OT, niin mustasilmäsusanna taitaa viihtyä vähän huonosti sisäkukkana, mutta kannattaa tietty koittaa. Valoa vaatii muistaakseni melko paljon kasvaakseen kunnolla.
sipa
No moro belff... Kiitos Bono voi ihan hyvin, ei muita oireita ole kuin että nahka vähän kutiaa, ja saa välillä kirputella, mutta ajan myötähän se Exspot haihtuu kokonaan pois..

Toi huivi oli näköjään Novitan lehdestä otettu malli ja se oli talvi 2005 missä tuo oli.. ja lankana Nalle color, se löytyy tuolta chilianin laittamasta linkistä, ohjeita ei siellä ikävä kyllä ole.. Eikös olekkin aivan ihanan sininen.. wink.gif
abc
LAINAUS(sipa @ 25.5. 2007, 12:34) *
Eikös olekkin aivan ihanan sininen.. wink.gif

No, ON, ON,,,,. Tosin mun naamaani vasten saattais tehdä mut entistä kalvakkaammaksi unsure.gif , siis jos pään ympäri sen kietaisisin, harteilla ehkä ois hieman toisin. Ja suoraan sanottuna, vaikka liina on minunkin silmissäni kaunis, niin milloin ja missä sitä voisin käyttää? Treeneissä ja p...atuslenkeillä päänkoristeena/harteilla ja risaset lenkkarit jalassa laugh.gif . Just joo, taidanpa ihailla liinaa vain täältä ruudun takaa smile.gif .
s-ml
Moikka smile.gif abc, kiva, kun tajusit tänne kirjoitella ja kiva kuulla Hugiksenkin kuulumiset. Toivottavasti Helmin masu pysyy kunnossa. Mitä kukkia olet istutellut? Sipa, onneksi Bono selvisi noin helpolla.

Hieno tuo huivi, kova työ varmaan noissa kukkien teossa. Sain just lahjaksi lämpimän fifi-huivin, mullehan nuo fifit just sopiikin. biggrin.gif Ainakin on lämmin huivi näin kylmänä päivänä, olen testannut koko aamun jo.

sannukka
Abc: Ei kun tuommosta liinaa pitää käyttää tietysti niissä kauniissa, seesteisissä hetkissä, kun päivän tohinat on tohistu. Haetaan köökistä tee/kahvimuki, kietastaan liina hartioille ja mennään parvekkeelle ihailemaan auringonlaskua. Huokaistaan ja rentoudutaan liinan lämmittäessä viilenevää kesäiltaa. smile.gif
sipa
a.b.c laugh.gif Kyllä sä voit ihan hyvin käyttää sitä huivia siellä p***ka lenkilläkin.. laugh.gif Ja voithan sä valita itselles sopivan värin jos sininen tekee kalvakkaaksi.. tai vaikka just noin miten Sannukka ehdotti..

smäläri Vitsi miten upea turkoosi väri.. Toi on kaunis huivi.. wub.gif
Hugis
LAINAUS(sipa @ 25.5. 2007, 11:46) *
Se vuoden vanha hihna tuskin enään suolistosta löytyi.. Helmi on mitä ilmeisemmin syönyt taas jotain sopimatonta, sulta salaa.. Kait sä jonain päivänä hiffaat mitä puuttuu.. Mutta onneksi vatsa rauhoittui ja ulostekin on pitkästä aikaa normaalia.. Voihan olla että ei sinne lekuriin sitten tarvii mennäkkään, peukutetaan ainakin että hellittäis.. thumbup.gif

Miksi sitä aina huomaa asiat pikkasen jälkijunassa.. dry.gif Olishan siitä saanut verorahoja jonkun verran varmaan takas, mutta älä sitä enään murehdi, kun kerta asialle ei enään voi mitään..

Kysäisin remmiasiaa yhdeltä asiantuntijalta ja hän sanoi, että harvinaista muttei mahdotonta. Suoliston mutkaan kuulemma esineet voi jumittua pitkäksikin aikaa... Olkoon mitä oli, mutta pääasia on että neiti on kunnossa ja kakka on normaali. Jospa nuo kylkiluutkin häviää kohta näkyvistä, kun pystyy syömään kunnolla.
Pitääpä kysyä verottajalta, että huoliiko ne mun kuitit jälkijunassa. Olis ihan kiva saada ne rahat, kun olen luvannut pankille maksaa joulukuussa toisen opintolainani kokonaan pois thumbup1.gif
Ja smälärikin biggrin.gif Kohta me ollaan kaikki täällä ketjussa happy.gif Kiva "nähdä" pitkästä aikaa! Älä kysy multa mitä kukkia nuo on, jotain vihreitä laugh.gif Toinen on amppelissa katossa ja toinen odottaa juurien kehittymistä vesilasissa. Sen laitan kulkemaan seinää pitkin koukkujen avulla. Voin ottaa teille kuvia joku päivä, niin saatte tunnistaa. Parvekkeella on vaan perinteiset orvokit ja petuniat smile.gif
abc
Ensinnäkin, ihan kiva, kun noinkin moni "kadoksissa" olleista ovat käyneet moikkaamassa ja kuulumisiaan kertomassa thumbup.gif . Minä olen yksi niistä monista, ketkä jäävät kaipailemaan ja mietiskelemään kunkin keskustelukumppanin vointeja ja kuulumisia, jos liian pitkiä taukoja kirjoituksillaan pitelevät.

Hugis sitten aikoo viettää parveke-elämääkin. Se onkin ihana juttu, varsinkin, kun tarpeelliset suojaukset on tehty. Aivan houkuttelevalta kuulosti Sannukankin ohjeet esim. juuri minulle, mutta se vain tuppaa olemaan meillä niin, että kun päivän tohinat on tohistu, niin tää immeinen keikahtaa vaaka-asentoon ja suosiolla sleeping.gif . Niin, eikä meillä ole suojauksiakaan, joten en laske kaveria lainkaan partsille, kun meilläkin on noita kaikenmaailman kiitäviä ja kapuavia noiden puiden rungoissa ja oksilla. Mutta jos jaksaisin valvoa ja yksin olisin, niin meidän partsilla olis todella mahdollista nauttia Sannukan kuvaamasta tunnelmasta.
Turunen
MOI abc! smile.gif
Mä jo hieman ihmettelin kun k-18 on niin hiljainen, mutta täällähän te kaikki ootte!
Noi teidän huivit on todella ihania, sormia alkoi ihan kutittamaan, mutta ei passaa nyt aloittaa mitään tuommoista projektia vaan tästä eteen päin aioin käyttää kaiken vapaa aikani kirjojen ääressä tai ainakin lähes kaiken whistling.gif taas olis yks näyttö edessä ph34r.gif

Hugis tuo kuulostaa aika kamalalta, että olis ollut vuoden joku hihna mahassa blink.gif mutta toivottavasti kaikki on nyt hyvin smile.gif
s-ml anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on fifi- huivi? ainakin se on todella hienon näköinen blush.gif
Sipa thumbup1.gif Bonolle rapsutuksia!
Ja muillekin HYVÄÄ KESÄN ALKUA!
abc
No, kappas Turunenkin löysi oven tänne "keittiön" puolelle biggrin.gif . Rupes salin puolella posliinit jo niin kovasti särähteleen, että aattelin omalta osaltani, että tää nurkkaus sopii paremmin mulle, joka en oo noihin posliineihin niin tottunut.

Ei tule Turunen mitään siitä, että kaiken vapaa aikasi lukemiseen käyttäisit, sillä tää Puskiskin vaatii ajastasi osasen biggrin.gif . Tuota fifi -nimitystä huiville minäkin mietiskelin, että mitähän tarkoittaa... Huivi vaikuttaa pienemmältä kooltaan mitä edellinen näytillä ollut huivi, joten sen käyttö saattaisi olla monipuolisempaa, vaikkei sekään koiran ulkoilutusta varten mallaisi. Niin ja tiuhempaa neulontaa, joten lämpimämpikin varmaan.

Ja lykkyä Turuselle lukemisille thumbup.gif . Niitä näyttöjä varten varmaankin meinaat lukemiseen vapaa-aikojasi kesällä käyttää, olettaisin?
Turunen
LAINAUS(abc @ 27.5. 2007, 08:31) *
Ei tule Turunen mitään siitä, että kaiken vapaa aikasi lukemiseen käyttäisit, sillä tää Puskiskin vaatii ajastasi osasen biggrin.gif .
Ja lykkyä Turuselle lukemisille thumbup.gif . Niitä näyttöjä varten varmaankin meinaat lukemiseen vapaa-aikojasi kesällä käyttää, olettaisin?

Valitettavasti vapaa-aikani Puskassa on tulevaisuudessa hieman kortilla, koska aloitan huomenna työharjoittelun ja tietokoneita ei ole siellä mun lähetttyvillä dry.gif joten joudun taas "vieroitukseen" 5 viikoksi bored.gif
Lukea pitäisi ihan urakalla, seuraavaan näyttöön on enää vajaa kolme viikkoa wacko.gif mutta missä välissä... ei oikein kauniina kesä iltana tekis mieli lukea jotain he****in kyntösyvyyksiä ja eu-tuki pykäliä ph34r.gif
Hugis
Turunen, Helmiltä tulee nyt kakka kuin oppikirjoista, joten uskon että syy on nyt löytynyt ja poistunut elimistöstä. Soitan maanantaina lääkäriin ja kysyn että kannattaako neitiä tuoda sinne ollenkaan smile.gif
Mulle iski kesäflunssa, eilinen meni petipotilaana kuumeen kourissa, nyt on kuume laskenut mutta tilalle tuli valtava räkätauti dry.gif
Viikon päästä olen lomalla biggrin.gif Munkin pitäis alkaa opiskelemaan taas, josko sais tänään laitettua sähköpostia proffalle...
Turunen
LAINAUS(Hugis @ 27.5. 2007, 09:08) *
Mulle iski kesäflunssa, eilinen meni petipotilaana kuumeen kourissa, nyt on kuume laskenut mutta tilalle tuli valtava räkätauti dry.gif
Viikon päästä olen lomalla biggrin.gif

Koitahan parantua jotta voit nauttia lomastasi täysin rinnoin! thumbup1.gif

Mulla on ongelma, miten paljon vaatetta yms. muuta tavaraa tarvitsee 5 viikoksi mukaan? Tähän mennessä olen saanut jo kaksi isoa laukkua täyteen ja pari kassia niiden lisäksi rolleyes.gif onneksi mulla on tuo lava-auto niin sopii paljon tavaraa mukaan biggrin.gif Ja mun säkällä mä unohdan jotain tärkeää kuiteskin kotiin... sleepy.gif
abc
Jestas sentään, miten ryhdikkäitä olette. Mutta niin sitä pitää, kun on vielä nuori ja ehtii käyttämään elämässään niitä opintojaan vielä hyväkseenkin flowers.gif .

Jos musta ei tuu ihan höperöä sillä aikaa, kun te opiskelette, niin yritän pitää kaffepannua porisemassa puskassa, että voitte käydä välillä hörppäämässä "niitä, näitä" . Ja jos sattuis että multa joskus unohtuiskin kahveen keitot, niin Sipa varmaan hoitaa homman sinä aikana. Paitsi lomallaan hän funtsii vain vaunulla hoidettavia keitoksia smile.gif

Hugikselle myös thumbup.gif . Äläkä unohda laittaa proffalle viestiä, sillä sitä ei varmaankaan voi jälkikäteen hoitaa, kuten verotukseen liittyviä asioita wink.gif biggrin.gif .
s-ml
Heips Turunen ja mukavaa viittä viikkoa sinne jonnekin smile.gif eiköhän tämä keittiö sovi paremmin. Kirjoitelkoot he, jotka paremmin sen osaavat, tuonne salin puolelle ja joilla keskenään synkkaa. Muitahan sinne ei halutakaan. Aikansa kutakin, näinhän se menee netissäkin.

En ole itsekään täysin varma mitä fifi tarkoittaa, näin vain sanottiin, että se se on. Luulisin sen olevan joko tekniikan ja mallin nimi. En kehdannut kysyä, tietäväisenä vaan nyökkäilin niinpä; niinpä, ai, tämä se on blush.gif Käsitöiden maailma on mulle outoa, koulu aikoinaan tehokkaasti siitä vieroitti samoin liikunnasta. Tuo nimi vaan nauratti, meillä noiden luurankokoirien joukkoon sopii yksi fifikin, äipän pikkumussukka. Tosin nyt huivina, mutta oma fifi kuitenkin biggrin.gif

Hugiksen kukkakuvia odotellessa, kai ne vielä on hengissä smile.gif Lomahan se täälläkin, mutta alku menee rempan teossa. Kolmas lakkauskerros lattiassa kuivumassa parhaillaan. Hiontapöly on vihonviimeinen, se menee ihan kaikkialle ja leviää joka koloon. Arg sitä siivousta, taisi imurikin hajota pölyn takia.

ja takaisin siivoamaan..

oppis kirjoittamaankin
abc
Joo, oli sitten millainen remppa hyvänsä, niin se hienon hieno pöly mikä rempasta irtoaa, on vihoviimeistä. Ne tomut on vähän samaa luokkaa kuin kuusen havuneulasetkin joulun jälkeen. Aina vaan löytyy vuoden aikana, vaikka kuinka siivois.

Kävi ukkonen eilen illalla. Ilmankos koko eilisen päivän oli taas niin raskas ja päätä kivistävä päivä. Olis nyt antanut ukostaa enemmänkin. Kyllähän paukkeet olivat tossa päällä ja komealta kuulosti, mutta vähäiseksi jäi, koska ei minusta ainakaan tämä aamu juuri eilistä raikkaampi ollut. Seisovalta tuntuu ilma edelleenkin.

Ei tullu kuunneltua eilen millaista säätä täksi päiväksi lupasivat, mutta tällä hetkellä ainakaan ei aurinko paista, vaan sää näyttää aika harmaalta. Jääkin nähtäväksi kirkastuuko sää päivän mittaan vai ryöpyttelisikö sadetta/sadekuuroja. Itse toivoisin ehkä tuota jälkimmäistä niin, että kertaheitolla raikastuisi ilmanala ja tulsi taas kevyempi olo.

Saikos Hugis laitettua proffalle viestiä?
Entäs bellf, mihinkäs katosit? Tule pikaisesti takaisin rolleyes.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 27.5. 2007, 09:53) *
Jos musta ei tuu ihan höperöä sillä aikaa, kun te opiskelette, niin yritän pitää kaffepannua porisemassa puskassa, että voitte käydä välillä hörppäämässä "niitä, näitä" . Ja jos sattuis että multa joskus unohtuiskin kahveen keitot, niin Sipa varmaan hoitaa homman sinä aikana. Paitsi lomallaan hän funtsii vain vaunulla hoidettavia keitoksia smile.gif

Juu kyllä mä koitan kaffetta tarjoilla aina kun täällä vaan olen.. laugh.gif Olkaa hyvä.. Jos vaikka heräisitte..

Ukkone kuulemma kävi juu, ja mäkin taisin vähän siitä kuulla, tai on aikankin sellainen mielikuva että heräsin johonkin paukkeeseen ja nukahdin sit uudelleen..

Aamulla olikin + 16 astetta oli niin kostean nihkeätä että vaatteet liimaantui kehoon.. dry.gif
bellfegor
Kiitos vaan aamukaffest, Sipa. Kukaan muu ei sitä tänään ole tarjonnutkaan. Tässä on näitä kevätkylvökiireitä ja ihan tätä palkkatyötäkin sen verran, että ei enää jaksa illalla juuri konetta avata. Työn lomassa tässä joskus hiukan kurkkaan tänne keittiön puolelle. Jo ihan Sipan tai jonkun muun kaffen toivos. laugh.gif
Kukas Hugelle antoi luvan sairastua? Sitä pitää anoa ensin lupaa saako sairastaa! Omin nenin ei saa mennä tuollaista tekemään. Nih! Tuossahan menee loma pilalle.
Kaikille karvakorville kovasti rapsutuksia!
toivottelee bellf, joka on löytänyt sisäisen viljelijänsä
sannukka
Meissä kaikissa asuu pieni maanviljelijä... Joopa joo. Meikäläisen mv on vissiin karannu, mä suunnittelen vaan enempi noita kasvien eliminointeja tällä hetkellä. Eli mussa asuu vaan pieni metsuri. laugh.gif Sääli sinänsä, ois sinne pihalle ny jotain voinu pistää. Kävi ihan niin ku mun kutomuksille, ei riitä pinna tehdä loppuun asti. sleepy.gif
abc
sleepy.gif ,tuotapa aamulla vähäin epäilin, ettei eilinen ukkonen mitään ilmanpuhdistusta tehnyt angry.gif . Kyllähän ulkona pienoinen ilmanväre käy, mutta se ei kylläkään ole sopiva niille, joilla on halua painaa mennä eteenpäin vähän reippaampaa tahtia. Niskakarvat ja koko ihminen on hiestä märkä tuossa helteessä.

Mitä tulee maanviljelyyn, niin minussa ei sitä vikaa ole vähäisintäkään, ei ainakaan ilman ohjausta smile.gif . Kaupunkilainen on kyllä tottunut noihin traktoreihin ja muihin niissä käytettäviin kaivuulaitteisiin ym., mutta niillä tehtävää työtä ei kutsuta peltotyöksi vaan tietyöksi biggrin.gif. Ihmettelin jo eilen, kun hiekkakentällemme oli tuotu useampi iso kasa hiekkaa ja arvelin, että laittavat tosi fiiniksi kentän. Mutta eipä pidä kaikenlaista ennenaikaiseen ajatella. Tänään ovat ajelleet hiekkaa hiekkakävelyteille. Paha epäilys iski, kun näin telatraktorin tasaavan noita jo uudella hiekalla peiteltyjä teitä, että niinköhän meinaavat asfalttia vedellä teiden päällyksiksi. Jotenkin noi hiekkatiet, kun ovat ainoastaan kävelyteitä, ovat mielestäni olleet maisemallisesti erittäin sopivia alueellamme.
sipa
Onneksi meiltä löytyy viellä hiekkateitä ja ne ovat paljon mukavammat kävellä kuin kuuma asfaltti.. Mulla käy ihan sääliksi kaikkia kaupunkilaisia jotka eivät pääse koirineen hiekkatielle.. confused.gif Ressukat läkähtyvät alta aikayksikön kun asfaltti porottaa 50 asteen kuumuutta.. Kamlaa ihan ajatellakin.. huh.gif

Traktoreita meillä on myös piha täynnä, mutta nekin kaivavat niitä salaojia talojen ympärille että pihat muistuttavat meilläkin enemmänkin avohakkuita kuin pihaa.. biggrin.gif ja nyt ne penteleet ovat menneet ja huputtaneet C-talonkin vaikka siellä on asukkaat sisällä.. ohmy.gif Joutuvat olemaan pätsissä niin kauan ennen kuin pääsevät evakkoon.. Mä toivon totisesti että tulevat meidän taloa peittämään vasta kun ollaan lomalla tai sitten ollan jo päästy evakkoon..

Ulkona on niin kuuma, että mua ihan kauhistuttaa toi kotimatka, en ole tottunut tällaisiin helteisiin lainkaan.. Ukkosta ihan selvästi on viellä ilmassa kun on noin painostavaa..
s-ml
Mikä kuumuus, ihan levottomia puhutte smile.gif ei ole ukkosta ollut, ei kuumaa vaan hieno sade, joka alkoi just sen jälkeen, kun sain kukkien taimet istutettua. Sopiva hiljaisen tasainen sade, joka kastelee muttei laota taimiparkoja. Säästyinpä sopivasti kastelulta. En edes usko, että tänne ukkosta nyt tulee. Helsingissä onkin ollut eilen raju kuuro, luin just lehdestä.

Vähän pelkään kesää tuon mummelin kannalta varsinkin, jos tulee yhtä kuuma kuin viime vuonna. Saapi nähdä, miten se jaksaa. Nytkään ei ihan priimakunnosa ole, joten..no, katsotaan.

Sipa onko teillä talon julkisivuremontti menossa vai mitä siellä puuhataan?

Vai ei teistä ole jyväjemmareiksi smile.gif Ei kyllä minustakaan, aivan liian laiska moiseen, mitä nyt vähän näitä kukkia laittele, mutten mitään hyödyllistä. Systeri on kuulemma tehnyt kasvimaan mökille, se on jo jotain. Voisin sieltä varastaa sit tillit ja salaatit smile.gif
abc
Ei me mitään levottomia puhuta biggrin.gif . Siis kaksi peräkkäistä päivää niin tuskastuttavan helteistä, että mun puolesta ne sais kattaa koko kesän helteet.

Kahden viikon tauon jälkeen mentiin illalla treeneihin, mutta ensimmäisen kerran hampaat totaalisen irvessä, siis minulla. Siellä on vastassa niin valtava ylämäki ennen treenipaikkaa, että vie meikäläiseltä voimat viileämmässäkin säässä jo mäen puolitiessä, niin voitte kuvitella millainen oli fiilinki, kun kuteet oli tarrautuneet ihoon jo ennen kuin mäen juurellekaan oltiin vielä päästy. Ensimmäiseksi heittelin vähemmälle vaatetukselle perillä (en kuitenkaan nakuksi, vaikka mieli niin tekikin). Sitten ehdittiin just meidän vuoro juosta helteessä ennenkuin rupes SATAMAAN. Aah miten ihanalta se tuntuikaan, vaikka kait me oltaisiin päästy se mäki alaspäin ilman sitä virkistävää sadettakin. Eipä ollut kuin pieni sadekuuro, joten ilta on ollut sen jälkeen taas tätä samaa kuumuutta.

Jossain ukkonen jyrähteli siellä mäellä ollessamme, mutta ei se koskaan sitten meidän kohdalle tullut. Mutta sais tulla ja riivatun äkkiä, sillä ei mua tälläiset kuumat päivät kiinnosta pätkääkään.
tizzian
Löytyihän ne viimein...ne susannan siemet nimittäin. Saiskohan ne jollain opilla kukkimaan ennen joulua...?! Toiveikkaana silti... [Toivottavasti ei kuiteskaan tuu noi pieni ja ton värinen]

Nyt kun on toi kesä tullut ja hirmuiset helteet niin joku tärveli nahkansa sunnuntaina auringossa! Vaikee päättää onko enempi saavutus vai säälittävää...
No ei onneks oo silti enää ihan niin yliherkkä iho kun oli lapsena...

abc miten ne nyt sellaisen treenipaikan oli menny valittemaan?! sneaky2.gif Kai sä sanoit, ettei sellainen jatkossa sovi ensinkään?

LAINAUS(abc)
mua tälläiset kuumat päivät kiinnosta pätkääkään.

thumbup1.gif

Mukavaa ja sopivan lämmintä päivää jokaiselle!

abc
Kiitos toivotuksesta chillian. Tuntuu kuitenkin siltä, että laitoit liian pienellä sopiva -sanan, sillä ounastelen, että siltä osin tämäkään päivä ei mene toivomusten mukaan. Aamu ulkoilun aikana tuli muutama pisara vettäkin, mutta silti tuntui ja tuntuu edelleenkin painostavalta. Ilma vain jotenkin seisoo, vaikka ulkona hieman tuulen virettäkin on.

Tuosta treenipaikan valitsemisesta olisin kyllä rutissut jo ajat sitten, mutta kerrankin oon tajunnut olla hiljaa oikeassa kohtaa, että ollaan saatu hengata joukon mukana biggrin.gif .

Toi nahkan kärventäminen voi olla tosi tuskallista. Ota paistetta seuraavalla kerralla varovaisemmin.
sipa
LAINAUS(s-ml @ 28.5. 2007, 15:59) *
Sipa onko teillä talon julkisivuremontti menossa vai mitä siellä puuhataan?

Meillä on ihan täysremppa meneillään, ja joudutaan siis evakkoon noin 3 kk kun laittavat lattiasta kattoon kaikki uusiksi.. Mut aloittivat myös noi salaojien teon, sekä parvekkeiden puhaltamisen ja me jotka viellä odotamme evakoon pääsyä saadaan olla tuolla hullunmyllyn keskellä.. dry.gif Meidän vuoro tulee varmaan joskus tammikussa, kun tekevät kaksi taloa kerrallaan ja me ollaan vikana vuorossa ja kahdeksan taloa on taloyhtiössä..
abc
Pitkäänpäs Smäläri joutuu niitä Hugiksen kuvia odottamaan smile.gif . Ettei sähköpostit proffalle olis poikinut muutakin, kuin vain opintopaikkaa Hugikselle biggrin.gif .

Sipa teillähän on monta rakennusta yhtiössä. Aika iso taloyhtiö, luulis sen olevan levoton. Mutta toisaalta, eikös ne ole aika matalia rakennuksia, joten ehkeivät sittenkään niin levottomia. Meillä on täälläpäin ainakin 3 vuokrataloyhtiötä, joissa korkeita rakennuksia useampia yhtiötä kohden ja niissä on sekä melskettä että sekamelskaa, kun monenmoista kulkijaa on joukossa. Niitä voisi sanoa levottomiksi pihapiireiksi ulottuen ostarille asti, mutta muistaen samalla, että paljon niissä on kunnon porukkaakin. Mutta jotenkin ne muutamat poikkeavat saavat aina sen levottoman mielikuvan aikaan kyseisistä yhtiöistä.

Ja perkuleen helle wallbash.gif , se jatkuu, ja jatkuu... bored.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.