Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
sipa
LAINAUS(abc @ 6.6. 2007, 12:11) *
Ennnenkuin tän saan aikuiseksi, niin mulla on varmaan käsivarretkin saaneet kaks metriä pituutta lisää, ellei sitä ennen ole olkavarresta irronneet laugh.gif .

Miten tuttua, ja Bono sentään painaa 24 kiloa ja se saa noita älyttömiä pinkaisukohtauksia yhtäkkiä, että pariin kertaan mullakin on meinannut kädet lavoista irrota, sen verran on vihlassut että luulin jo että sairasloma on edessä, mutta mitä viellä, pikkasen aikaan tuntui silleen jännältä ja sen jälkeen oli ihan ok.. Hyvä että meidät erottaa joukosta, kun kuljetaan kädet maata viistäen.. laugh.gif

Ai niin kyllä täälläkin tuulee ihan kivasti, ja varjossa on ihan leppoisaa, koti matka voi olla taas työn ja tuskan takana.. unsure.gif
Hugis
LAINAUS(abc @ 6.6. 2007, 09:50) *
Mä oikein INNOLLA odotan kuulumisia Hugiksen huushollista sitten, kun se borzoikin on hankittu biggrin.gif . Kyllä, kyllä kokemusta tulee aivan taatusti lisää. Ja takuuvarmasti minä ainakin olen sitten täällä netissä lukemassa niistä kokemuksista. En tiedä, mutta tuntuma olisi sellainen, että borkuissa ja borzoissa olisi eroja kuten on bullmastiffeissa ja wipukoissakin laugh.gif . Ei muutoin uskois. Ennemminkin tulis ajateltua, että koira kuin koira, samalla kaavalla ja kyllä se siitä tongue.gif .

Hittolainen, teidän kanssa... rolleyes.gif Mitä enemmän te puhutte tuosta mun tulevasta borzista, sitä vähemmän mä löydän niitä syitä, miks sellanen ei vois meille muuttaa happy.gif Kauhia kuume iskenyt wub.gif Ei puutu enää kuin smäläri tänne vakuuttelemaan... biggrin.gif
Mä uskon olevani monta kertaa kummissani vinttikoiran kanssa. Yli kuus vuotta mun elämä on ollut täynnä borkkuja ja onhan se selvä, että toinen rotu on aina toinen rotu. Borkkuja kun pystyy nykyään tulkitsemaan viiksikarvojen asennosta ja ne samat omituisuudet tuntuvat löytyvän suurella osalla rodun edustajista. Ja sitten tuleekin ihan uus maailma eteen... Jännää.

LAINAUS(sipa @ 6.6. 2007, 13:03) *
Miten tuttua, ja Bono sentään painaa 24 kiloa ja se saa noita älyttömiä pinkaisukohtauksia yhtäkkiä, että pariin kertaan mullakin on meinannut kädet lavoista irrota, sen verran on vihlassut että luulin jo että sairasloma on edessä, mutta mitä viellä, pikkasen aikaan tuntui silleen jännältä ja sen jälkeen oli ihan ok.. Hyvä että meidät erottaa joukosta, kun kuljetaan kädet maata viistäen.. laugh.gif

Mä liityn apinakerhoon venyneine käsineni biggrin.gif Mulla venyy toinen eteen ja toinen taakse näillä helteillä, kun Helmi viipottaa edessä puolijuoksua ja Hugoa saan vetää perässä... laugh.gif
bellfegor
LAINAUS(Hugis @ 6.6. 2007, 15:56) *
Mä liityn apinakerhoon venyneine käsineni biggrin.gif Mulla venyy toinen eteen ja toinen taakse näillä helteillä, kun Helmi viipottaa edessä puolijuoksua ja Hugoa saan vetää perässä... laugh.gif

Muista vaihtaa kättä välillä, että et lopulta kulje kylki edellä koko ajan blink.gif
EI ole olemassa yhtään syytä, miksi et voisi borzoita ottaa. Eikä sen kanssa tule edes vastaan mitään omituisuuksia, kun sulla on ollut jo kissa. Borzi on kuin koiraksi muuntunut kisunen.
abc
LAINAUS(bellfegor @ 6.6. 2007, 16:06) *
Muista vaihtaa kättä välillä, että et lopulta kulje kylki edellä koko ajan blink.gif
EI ole olemassa yhtään syytä, miksi et voisi borzoita ottaa. Eikä sen kanssa tule edes vastaan mitään omituisuuksia, kun sulla on ollut jo kissa. Borzi on kuin koiraksi muuntunut kisunen.

No, tossahan se tuli selkosella suomen kielellä, miksen mä haksahtanut borzoihin laugh.gif . "Borzoi on kuin koiraksi muuntunut kisunen" w00t.gif . Vitsi mulla kävi ennakkoaavistus, vaikken mä sitä aiemmin äkännytkään. Siis kattiahan mulle ei tuu ei tieten eikä tietämättä smile.gif .

No jopas on Espoolaisilla, Hesalaisilla ja Vantaalaisilla katseltavaa ilman eläintarhojakin. Espoossa ja Hesassa liikkuu gorilloja muistuttavia ihmisiä maata laahaavine kädenpituuksineen ja Vantaalla se varmaan on rysis , kun kaikki haluaa nähdä miten selviytyminen sujuu pitkien käsien kanssa ja koko ajan sama kylki edellä, kompastumatta tongue.gif .
abc
Nyt mulle tuli hiukkasen surku mieli. Sen "karamellin" osti joku muu. Se olis ollut herkku, vaikka täysremppaa odottikin. Mutta täytyy sanoa, että ihmettelen minä sitä, että ihmiset maksavat huikeita hintoja asunnoista. Asunnoista joihin vielä joutuvat remonttiakin tekemään. Ei ne remonttimiehetkään mitään halpoja ole. Ja ellei nyt kaikessa tarvitse sitä remonttimiestäkään, niin tuleehan kalustojen uusimisellekin hintaa. Ei ihme, jos asuntojen hinnat ovat niinkin korkeita kuin ovat.
sipa
LAINAUS(Hugis @ 6.6. 2007, 15:56) *
Hittolainen, teidän kanssa... rolleyes.gif Mitä enemmän te puhutte tuosta mun tulevasta borzista, sitä vähemmän mä löydän niitä syitä, miks sellanen ei vois meille muuttaa happy.gif Kauhia kuume iskenyt wub.gif Ei puutu enää kuin smäläri tänne vakuuttelemaan... biggrin.gif

Aletaanko jo huutaa smäläriä.. laugh.gif Ja niitä syitähän ei yksinkertaisesti ole, että alat vaan katsoa sitä pentua pikimmiten.. w00t.gif

LAINAUS(abc @ 6.6. 2007, 18:53) *
No jopas on Espoolaisilla, Hesalaisilla ja Vantaalaisilla katseltavaa ilman eläintarhojakin. Espoossa ja Hesassa liikkuu gorilloja muistuttavia ihmisiä maata laahaavine kädenpituuksineen ja Vantaalla se varmaan on rysis , kun kaikki haluaa nähdä miten selviytyminen sujuu pitkien käsien kanssa ja koko ajan sama kylki edellä, kompastumatta tongue.gif .

Hyvä että me herätetään yleistä hilpeyttä liikkuessamme kartsalla.. Mitenkähän Hugiksen sitten käy kun se borzoi viellä tulee remmiin.. huh.gif Yleensähän venakot kävelevät arvonsa tuntevasti ja leijuen ilmassa, että ei siinä varmaan mitään ongelmaa synny..

LAINAUS(abc @ 6.6. 2007, 21:10) *
Nyt mulle tuli hiukkasen surku mieli. Sen "karamellin" osti joku muu. Se olis ollut herkku, vaikka täysremppaa odottikin. Mutta täytyy sanoa, että ihmettelen minä sitä, että ihmiset maksavat huikeita hintoja asunnoista. Asunnoista joihin vielä joutuvat remonttiakin tekemään. Ei ne remonttimiehetkään mitään halpoja ole. Ja ellei nyt kaikessa tarvitse sitä remonttimiestäkään, niin tuleehan kalustojen uusimisellekin hintaa. Ei ihme, jos asuntojen hinnat ovat niinkin korkeita kuin ovat.

Älä sitä enään sure, kyllä sulle se oma "karamelli" viellä löytyy ja se on viellä herkullisempi kuin toi remppaamaton.. thumbup.gif
s-ml
smäläri tulee ja huutaa
OSTA SE BORZOI

olettepa te paljon ehtineet kirjoitella, muuhun ei ole nyt kommentteja, sillä en ole lukenut vielä teidän juttujanne. Lomalla pitäisi olla, mutta kaikenlaista juttua kertyy silti tehtäväksi. Varsinainen lomahan tässä alkaakin, Camu saapuu nyt tänne kesäksi, ei hetken rauhaa sen jälkeen. Se likka pistää toimintaa pystyyn, jos muuten sitä ei löydy. biggrin.gif Vielä pitäisi ehtiä käydä mökillä ja lauantaina onkin ystävän häät. Niin ja mummeli huolestuttaa, se ei ole ihan kunnossa.
Hugis
Kiits smäläri rolleyes.gif Voi mummelia, mikäs sillä on? Meidän Huu on kans ihan naatti, mutta uskon sen johtuvan näistä helteistä. Tänä aamuna noustiin jo seitsemältä ulos, ja herra jaksoi vähän piehtaroida ja hepuloida nurmikolla dogrun.gif happy.gif
Mulla ei oo ikinä niin kiire kuin lomalla, tosin mun kiireet rajoittuu usein parvekkeella istuskeluun ja asioiden miettimiseen, mutta on sekin tärkeää tekemistä. Viime yönä aloitin kesäurakkani eli yhdistyksen vuosikirjan borkkujen osuuden kirjoituksen ja 10 arvostelua sain tulkattua. Ranskan kieli tuottaa eniten ongelmia, mutta eiköhän niistäkin selvitä.
Tunnin olen nyt harkinnut kauppaan lähtemistä, kai sitä jo joutais pyörän selkään. Sitten vähän lisää aamiaista ja ehkä pienet unet, kun jäi yöllä vähän vähiin yawn.gif
abc
LAINAUS(sipa @ 7.6. 2007, 07:40) *
Yleensähän venakot kävelevät arvonsa tuntevasti ja leijuen ilmassa, että ei siinä varmaan mitään ongelmaa synny..

w00t.gif ootkos nähnyt livenä miten venakkopenikka toimii hihnassa kulkien biggrin.gif .
Mutta tuskin Hugikselle kuitenkaan ongelmia tulis... whistling.gif. Muistais nyt käydä jo etukäteen kysäisemässä lähiapteekista, että oisko niillä vaikka liisata noin vuoden ajaksi yks lisäkäsi. Niin eikä sais kysäistessä sitäkään unohtaa, että lisäkäden täytyisi smallata oleviin käsiinsiten, ettei Hugiksen kroppa ihan korkkiruuvin näköiseksi muotoutuisi wink.gif .

Ei, en minä sitä asuntoa sure, vaikka hiukkasen haikea olo tulikin. Oli vain malliltaan just jees pienasunnoksi. Olen käynyt joskus samaisessa talossa ja saman kokoisessa asunnossa, mutta se asunto ei vaikuttanut muhun. Tämä oli kulmahuoneisto ja huoneet oli saatu tosi mukavasti sijoitettua siten, että kaikkiin tiloihin mentiin eteisen kautta. On melko harvinaista löytää pienasuntoa, missä tilat olisivat kivasti sijoitettuina.

No nyt smäläri antoi sen ratkaisevan avainlauseen Hugikselle biggrin.gif . Ja Hugikselle thumbup.gif , että se pentu olis jo saatavilla, se sopiva nimittäin...
sipa
a.b.c Olen nähnyt yhden nuoren venakon kulkevan hihnassa ja se meni ainakin tosi nätisti, johtuen siitä varmaan kun sillä oli kolme aikuista venakkoa rinnalla.. biggrin.gif Tossa Rastaspuistossa asuu nämä neljä joita bongaan silloin tällöin ja joka kerta ihailen niiden kaunista menoa.. wub.gif

smäläri Jees sä tulit kertomaan ihan oikean mielipiteen.. laugh.gif Nyt me saadaan sit jännittää Hugiksen koirakuumeen kasvua.. laugh.gif

Muakin alkoi nyt vaivata että mikäs hätä mummelilla.. unsure.gif
abc
Kun tässä nyt ollaan näissä koira-asioissa, vaikkei niitä täällä off topicissa saiskaan puhua, niin pakko on kuitenkin purkaa taas yhtä mieleen tullutta ajatusta ja nimenomaan koirista.

Sipa ootkos kokeillut, miten Bono vieheen perässä pyrähtäisi? Meinaan vain, kun sinne treeneihin voi tulla koiran kuin koiran kanssa. Siellä sit kesäiltoina tavattaisiin, ainaskin me ketkä lähistöllä asutaan, kuten H&H&borzoi, Bono ja Mira.

Minä seurasin myös naista kenellä oli 4 aikuista venakkoa, eikä niissä aikuisissa todellakaan ollut moittimista, mutta se viides, se pentu biggrin.gif .. Koko lähitienoo ties milloin pentu oli mukana lenkillä, kun nainen sille kailotti tongue.gif eli olivat lähes aina ulkona ja kaikki mukana ja nainen kailotti. Mutta ei nainen rumasti, mutta äänen voimakkuus ja jatkuva papatus, se herätti kyllä suuresti hilpeyttä ja siksi sitä tulikin aina seurattua, että mitäs se pentu nyt on tekemässä biggrin.gif .
bellfegor
Mitähän kummallisia suvustaan huonontuneita borzoinpentuja sielläpäin on näkynyt? blink.gif Mun kokemuksen mukaan ne ovat AINA arvokkaita ja tyyniä hihnassa. ( Ja sisäsiistejä luonnostaan. )

Mummelille olonparannusajatuksia täältä. Runsaasti.

Oltiin eilen työporukan kanssa ryhmätyönparannustemppuradalla. Lisää tietoja, kun käsi toipuu.
Hugis
Jos penikka ottais yhtään mallia Helmi-Orvokista, niin mä etenisin lauman kanssa arvokkaasti solmulla ja korkkiruuvilla yhtä aikaa biggrin.gif Mutta mä luotan nyt bellfiin, että mun pentu on just niistä linjoista, jotka ei pompi remmissä eikä pissi sisälle wink.gif Niin ja ei tietenkään syö sohvaa eikä ruttaa mattoja...

Tuo meidän Helmi saattais muuten hyvinkin pyrähtää vieheen perässä, kun kaikki liikkuva on kiinnostavaa ja jahdattavaa dogrun.gif Olis ihan hauska kokeilla senkin kanssa, borzoi luonnollisesti käy sitten juoksemassa happy.gif
abc
LAINAUS(bellfegor @ 7.6. 2007, 10:16) *
Oltiin eilen työporukan kanssa ryhmätyönparannustemppuradalla. Lisää tietoja, kun käsi toipuu.

Naurattaa, mutta ei tietenkään käsi confused.gif Toivottavasti käsi toipuu pikaiseen, niin saadaan kuulla, mikä sellainen parannustemppu on, mistä kipeeksi tulee.

Hugis, treeneissä ainoana vaatimuksena on, ettei vihaisia koiria ja kun nartuista on kyse niin ei tetenkään kiimaisiakaan. Ja samanlaista treenailua se on venakoidenkin kanssa. Ne juoksuharjoitukset ovat just sitä vieheen perässä menoa. Treenailumatka ei ole kovin pitkä, joten Helmi saattaisi suoriutua siitä ihan kiitettävästi, jos vain sen vieheen perään innostuu. Parast aikaa siellä käy kookas ja riski rhodesialainen ja voi , että se on upea näky kauniilla juoksullaan. Ja kyllä varmasti se on Helmin kokoinen, jos ei korkeampikin.
sipa
LAINAUS(abc @ 7.6. 2007, 09:59) *
Sipa ootkos kokeillut, miten Bono vieheen perässä pyrähtäisi? Meinaan vain, kun sinne treeneihin voi tulla koiran kuin koiran kanssa. Siellä sit kesäiltoina tavattaisiin, ainaskin me ketkä lähistöllä asutaan, kuten H&H&borzoi, Bono ja Mira.

Tossa olis ideaa, ja ihan kokeilemisen arvoinen juttu, sillä Bonohan rakastaa juoksemista.. Mähän kerran kirjoitin että se muistuttaa enemmänkin venakkoa kuin belgiä noitten pitkien koipiensa kanssa. laugh.gif Joka aamu se juokseekin, ei vieheen perässä mutta motivaatiopatukan, mä heitän ja Bono juoksee, ja se tekee viellä ylinmääräisiä kierroksia pellolla kun rakastaa juoksemista..

LAINAUS(bellfegor @ 7.6. 2007, 10:16) *
Mitähän kummallisia suvustaan huonontuneita borzoinpentuja sielläpäin on näkynyt? blink.gif Mun kokemuksen mukaan ne ovat AINA arvokkaita ja tyyniä hihnassa. ( Ja sisäsiistejä luonnostaan. )

Olis varmaan näky sellainen vasikka.. laugh.gif En muuten minäkään ole koskaan nähnyt riehuvaa venkkoa, kaikki ovat rauhallisuuden perikuvia olleet.. rolleyes.gif
s-ml
No nih, nyt hetkeksi takas, sain tuon miehen matkaan, oi, mikä keskipäivän rauha smile.gif Paitsi ilmoitti leikanneensa nurmikon ohimennen. Voi pieksut sentään, en ole uskaltanut käydä katsomassa menikö kaikki taimet samalla, joita olen koko kevään kasvatellut. sneaky2.gif Nurmikkoa ei leikata ohimennen, nih.

Mummelin vanha vaiva on uusiutunut selässä, loukkasi itsensä keväisellä vesijäätiköllä. Nyt on suht pahana, ja selkää ei voi leikata noin vanhalta, sitä se ei kestä ja menehtyisi eläinlääkärin mukaan siihen. Sen uskon enkä sitä halua. Eli ihan vakava tilanne täällä nyt. Tosin tilanne on eilisestä parempi ja lääkkeet ovat tehonneet. Pitää saada tulehdus pois ja kivuttomaksi, voi sitten elää, mutta toki tiedän elämä rajoitukset. En ole koskaan koiria pitänyt itsekkäästä syystä hengissä. Olin eilen jo henkisesti valmistautunut lähtöön, mutta eläinlääkärit väittivät samanlaisten vammojen omaavien koirien toipuneen todella hienosti. Päivä kerrallaan nyt menemme, ja mikä kauhistuttaa on Camun yksinjääminen. Vinttarit yleensä leimautuvat todella vahvasti saman perheen koiriin ja surevat todella rankasti. Mummelikin voi sekä henkisesti että fyysisesti pahoin, kun meidän uros menehtyi.

Voi anteeksi, tuli tänne kertoilemaan ikäviä asioita teidän hauskan keskustelun lomaan. Mutta se elämä on tälläistä, mennään laidasta laitaan välillä vauhdilla, välillä vähän hitaammin.

Kuinkas borkkujen pää kestää, jos perheeseen tulee niitä nopeampi koira? Kaikki eivät nimittäin ihan heti hyväksy kakkossijaa ja niittaavat noita vinttareita. Meidän doggikin työnsi lumipenkkaan greypennun, kun veti viiden kuukauden ikäisenä siitä ohi. Otti pomokoiran luonnolle sellainen, pysykööt lumipenkassa, mun ohi ei mennä. Ihan oikeasti se saattaa olla yllätys muille smile.gif
Tästä tulikin mieleen, Eiranrannan koirapuisto on pitkä ja siinä menee kävelytie vieressä. Camun hommia on kytätä jommassa kummassa päässä, koska tulee joku juoksija, erittäin ihanat rullaluistelijat tai pyöräilijä ja lähtee kiihdyttämään ihmisen vieressä tai kiihdyttää ohi ja palaa hakemaan ihmistä ja kiihdyttää taas. Tässä tuli juoksija, joka pysähtyi puiston keskivälillä ja sanoi; tuo hemmetin koira masentaa mut. Se on vaikka kuinka monesti jo mennyt ohi, vaikka juoksen, minkä kintuista pääsen. Ikinä en tule enää tätä reittiä! Koko puiston väki repesi, raukka mies, oli niin hiestäkin märkä biggrin.gif
bellfegor
Kyllä ne borkut vauhdissa pysyy. Sitä en epäile lainkaan.
Ikävä tuo mummelin juttu, toivottavasti kuntoutuu siitä.

Se meidän temppurata oli yhden lääkefirman tarjoama tilaisuus.

1. rasti: porukan piti silmät sidottuina ja äänettömänä järjestäytyä jonoon pituusjärjestykseen ja sen jälkeen, kun jono oli valmis, pisimmän piti edelleen silmät sidottuna tarkistaa, että ollaan oikeassa järjestyksessä. Hieman haasteellista epätasaisessa maastossa.
2. rasti: 2 tyhjää pullokoria piti nostaa 2 köyden avulla n. 4 metriä halkaisijaltaan olevan ringin keskeltä ylittämättä viivaa.
3. rasti: 3 lankkua apuna käyttäen piti saada koko jengi "miinakentän" yli kiviä pitkin. Hieman haasteellista, koska lankut painoivat jonniin verran. Kävi vähän kätöselle. Oma vika. koska olin siellä alkupäässä jonoa enkä siellä joukossa, joka vain käveli loppuun.
4. rasti: 2 "miinakentällä haavoittunutta" piti kantaa seuraavalle juottopisteelle.
5. rasti: kaikki 12 kiinni samassa köydessä, otetta ei saa muuttaa ja solmu pitää saada puoliväliin köyttä.
6. rasti: parimetrisiä köysitikkaita ylös, puomin yli ja toista puolta alas.
7. rasti: köyden avulla kalliota alas

Kätönen ei oikein ollut hyvillään. Siis se, joka on jo leikkausjonossa.

Muuten ihan kivaa.
sipa
LAINAUS(s-ml @ 7.6. 2007, 12:52) *
No nih, nyt hetkeksi takas, sain tuon miehen matkaan, oi, mikä keskipäivän rauha smile.gif Paitsi ilmoitti leikanneensa nurmikon ohimennen. Voi pieksut sentään, en ole uskaltanut käydä katsomassa menikö kaikki taimet samalla, joita olen koko kevään kasvatellut. sneaky2.gif Nurmikkoa ei leikata ohimennen, nih.

Eiranrannan koirapuisto on pitkä ja siinä menee kävelytie vieressä. Camun hommia on kytätä jommassa kummassa päässä, koska tulee joku juoksija, erittäin ihanat rullaluistelijat tai pyöräilijä ja lähtee kiihdyttämään ihmisen vieressä tai kiihdyttää ohi ja palaa hakemaan ihmistä ja kiihdyttää taas. Tässä tuli juoksija, joka pysähtyi puiston keskivälillä ja sanoi; tuo hemmetin koira masentaa mut. Se on vaikka kuinka monesti jo mennyt ohi, vaikka juoksen, minkä kintuista pääsen. Ikinä en tule enää tätä reittiä! Koko puiston väki repesi, raukka mies, oli niin hiestäkin märkä biggrin.gif

Ei niin, miehiä ei voi päästää yksin leikkaamaan nurmikkoa.. meillä kävi just noin mitä sä pelkäät.. Ukko leikkas kaikki mun taimenet samantien kun ei muka erottanut niitä ruohikosta. dry.gif Eikä ne sitten koskaan kasvaneet uudestaan..

Hyvä Camu.. thumbup.gif Niin sitä pitää, näyttää esimerkkiä mieten juostaan.. Varmaan mies masentui totaalisesti, mutta Camu oli varmaan cool.. thumbup.gif
Hugis
Ensiksi, voi mummelia unsure.gif Toivottavasti toipuu pikaisesti. Hugonkin kanssa saa jo olla varovainen liukkailla, viime talvena rämähti lonkan päälle jäätiköllä ja ei ollut moneen päivään oma itsensä. Täältä isot peukut ja tassut mummelin paranemiselle!

LAINAUS(s-ml @ 7.6. 2007, 12:52) *
Kuinkas borkkujen pää kestää, jos perheeseen tulee niitä nopeampi koira? Kaikki eivät nimittäin ihan heti hyväksy kakkossijaa ja niittaavat noita vinttareita. Meidän doggikin työnsi lumipenkkaan greypennun, kun veti viiden kuukauden ikäisenä siitä ohi. Otti pomokoiran luonnolle sellainen, pysykööt lumipenkassa, mun ohi ei mennä. Ihan oikeasti se saattaa olla yllätys muille smile.gif

Helmille voi ollakin kova paikka rolleyes.gif Hugoahan ei enää vois vähempää kiinnostaa ja se on suosiolla luovuttanut pomon paikan Helmille. Siinä pitääkin sitten olla tarkkana, kun Hemppu pääsee irrottelemaan venakon kanssa, ja ehkä parempi vasta sitten, kun pentu on saanut vähän kokoa. Nää on just sellasia asioita, jotka on hyvä tietää etukäteen. Mutta siis, mitään ostopäätöstähän mä en ole vielä tehnyt happy.gif

PS. Mun kukat taitaa kuolla ilman miestäkin...
s-ml
^ juu, nuo ovat sellaisia pieniä juttuja, joita ei todellakaan tule ajatelleeksi, minullekin tuli yllätyksenä. Tottuuhan ne muut rodut sitten vähitellen, että yksi onkin nopeampi ja oppivat kantapään eikun tassun kautta ettei kannata lähteä kisaamaan. Itsetunnolle se voi hetken kyllä ottaa, toiset eivät välttämättä välitä pätkääkään.

Uskalsin käydä katsomassa nurmikon tuhot. Yksi pieni puska ukonkelloja oli mennyt, miten sitä ei ollut huomannut, vaikka vieressä oli samanlaisia ja ne vielä hengissä. Samaa olen ihmetellyt kuin sipakin, miten ruohosta ei erota taimia, ihan erilaisia. Kerran meni kukkivat kehäkukat, olivat kuulemma voikukkia. Ihme touhua..

Kiitos tsempeistä, lääkkeet näyttävät väsyttävän, haluaa heti ulkoa takaisin sänkyyn eikä tule perässäni ulos, kuten normaalisti. Saas nähdä, montako elonpäivää mummelille on vielä suotu.

belfin työlista on kamala, mua ahdista jo lukea. Ihan tosi olen niin ihmisiä vieroksuva, että saisin ahtaanpaikankammon, jos sidottaisiin johonkin köyteen muiden kanssa, voi yäk ja kauhistus. Pitikö tuon olla hauskaa? Tulevissa häissäkin kauhistelen jo jotain hääleikkejä, ei hitto, menen kyllä karkuun. En tunne morsiamen puolta, ehkä voivat jotain tuollaisia järkätä, hui.

Hugis, tuhlaa vettä ja rakkautta kukillesi ja laita välillä varjoon, kun on näin kuuma. Voit olla varma, ettei miehet niitä hengissä pitäisi smile.gif kuvia yhä odottaen..
tizzian
Hugis pihisee se henki vielä vähäsen täälläkin.
Sarjassamme älyttömyyksiä: otettu palkaton vapaa, jotta voi nousta aamulla aikaisemmin kuin minään normaalityöpäivänä istuakseen tuntitolkulla helteen kuumentamassa peltirottelossa vailla ilmastointia... (suomennos: täytyy mennä käväisemään vähän nykysijaintia pohjoisempana)

Mukavaa loppuviikkoa!

abc
Flunssako vaivaa? Minä en noita nuhasairauksia ole potenut, mutta usein on kyllä käynyt mielessä, että jos sellainen kesäaikaan tulisi, niin saattaisi olla vaikeampaa sairastaa kuin talvisin. Meinaan, että kesällä parantuminen olisi sitkeämmässä. Mutta kuten sanottu, niin varmuutta ei minulla ole asiaan.

Eilen otin riskin koirulin jalan kanssa. Käytiin päivällä koira-aitauksessa, että sai parit pyräykset ottaa. Ei näyttänyt jalka parantuvan, mutta ei se huonommaksikaan mennyt smile.gif . Toissapäivänä luulin, että taasko saadaan lekuriin lähteä, kun ontuminen voimistui, mutta onneksi ei. Oli vain naapurivarpaan kynsi osunut jonnekin niin, että törrötti sellainen piikki pystyssä hangaten nyt paranemassa olevan anturan varvasta. Ei muuta kuin sakset käteen ja leikattiin piikkiä pois niin paljon kuin mahdollista ja teippiä varpaiden väliin. Tänään taidetaan ottaa pallokin mukaan päivällä sinne aitaukseen ja kokeillaan taas anturan kestokykyä.

Tänä aamuna oli kertakaikkisen ihana aamu. Silloin aikaisessa. Kävi raikas tuuli. Oli ihan kiva vetää aamulenkkiä, kun ei pukannut kuuma heti naamalle.

Mummelille tsempitykset wub.gif .

Juu, on aika älytöntä lähteä reissamaan peltiröttelössä tällaisilla keleillä ja vielä maksaa siitä palkattomalla päivällä laugh.gif . Toivottavasti reissu on kaiken sen vaivan arvoinen thumbup.gif .

Bono ja Helmi juoksemaan dogrun.gif thumbup.gif

Belffin kädelle nopeata kuntoon saattamista thumbup.gif .
Hugis
Mulla on nuha ja yskä jo kolmatta viikkoa... dry.gif Eikä muutu paremmaks tai huonommaks, on vaan ja pysyy. Onneks tuo mun olkapää parani itsestään, ei tarvitse syödä särkylääkkeitä jatkuvasti.
Me käytiin eilen Helmin kanssa uimassa smile.gif Tai Helmi ui ja minä päivystin rannalla. Aluksi neiti vähän epäröi, kun oli kesän eka kerta, mutta kun homman juoni muistui mieleen, en meinannut saada sitä sieltä lammikosta pois biggrin.gif Sen jälkeen sitten nukutti mainiosti.Ihana katsella, kun koira nauttii täydestä sydämestään wub.gif Mä en niin nauttinut, kun hyttyset hyökkäs mun kimppuun, mutta mitäpä sitä ei koiran hyvän mielen takia sietäisi happy.gif

Smäläri, kameran johtoa ei oo näkyny... Kukat varmaan kuukahtaa ennen sen löytymistä.

Hyvä, että chiliankin löytyi.

E: Piti tulla vielä kertomaan, että Helmi osasi eilen myös sukeltaa. Rannassa seisoi ja kaiveli lammenpohjasta keppejä ja muuta jännää smile.gif
sipa
Sukeltaja Helmi.. laugh.gif Saas nähdä mitä Bono tuumaa kun jossain vaiheessa mennään Lohjansaareen pesemään mattoja... ja siinä on järvi ihan mökistä pari metrin päässä..

Loman alkuun on enään viikko.. jos en ole muistanut mainita..

Jees saa olla neljä viikkoa pois töistä.. Huono puoli on se että en varmaan kerkii puskiksessakaan käydä neljään viikkoon unsure.gif jos en sitten pyykinpesun välissä avaa konetta..
abc
LAINAUS(sipa @ 8.6. 2007, 12:31) *
Loman alkuun on enään viikko.. jos en ole muistanut mainita..

Toi oli tosi HYVÄ tiedote, ettei tarvitse hätäillä turhia thumbup.gif . 4 viiikkoa on kuitenkin melko pitkä aika, jos toisesta on hätäännyksissään, mutta lomana, oi, oi aivan liian lyhyt aika.

Maanantai-iltana aiotaan mennä koittamaan joko Miran jalka kestää. Eiköhän. Suurempi huoli tässä alkaa olemaan omat aivot, sillä ne saattaa lakata toimimasta ihan kohta, ellei ilmat parane. Mun mielestä poutaa (helle sellaista) on ollut jo aivan riittämiin tämän kesän osalle bored.gif .
sipa
Paranihan se ilma vihdoinkin.. thumbup.gif Ei tarvii aivojen pudota kun tuli viileämpää.. laugh.gif

Eilenkin oli oikein raikas ja reipas tuuli, kotonakin oli aivan ihanan viileätä.. Ja tänä aamuna oli sisällä +25 lämmintä mutta kun aukasin parstin oven niin johan tuli viileätä ilmaa sisälle.. Huomiseksi ja keskiviikoksi luvatiin sadetta, ja kyllä se tekee taas terää kun luonto saa vettä ja kyllä sitä itsekin nauttii sateesta tämän helleaallon jälkeen thumbup.gif

Onneksi noi remppaukot eivät ole kerinneet viellä meidän taloa huputtaa, ja se kestää viellä ennen kuin ovat sen kimpussa kun on viellä 4 taloa ennen meitä, että taitaa kyllä mennä lomien jälkeen se partsin puhallus.. Toivotaan että silloin ei ole kauheen kuuma kun ei saa partsin ovea auki ollenkaan, varmaan kahteen viikkoon.. dry.gif
Hugis
Joskus oli puhetta siitä naksutinkoulutuksesta ja tässäpä teille ihasteltavaksi video, josta myös näkyy naksun tehokkuus apuvälineenä. Lampaita ei kai perinteisesti pidetä kovin älykkäinä rolleyes.gif Näyttää olevan vain kouluttajasta kiinni.
Nimim. Naksutin unohtunut kaappiin blush.gif
Naksutinkoulutusta
sipa
laugh.gif Likka pienenpänä koulutti myös lammasta ja se oppi ihan samalla tavalla kuin koiratkin oppii.. Ei tosin naksuttimella vaan ihan vaan leivällä.. laugh.gif
abc
Joo, eipä ole minulla itselläni kokemusta naksuttimesta, mutta taisin silloin aiemmin kertoa, että olen sen toimivuuden nähnyt yhden gorgin opetuksen yhteydessä. Sen kanssa ainakin sujui erinomaisesti. Itse en ole tutustunut koko laitteeseen, vaikka sain Tiinalta naksuttimen, kun Mira tuli taloon. Täytyisi kait ensin opetella miten ja milloin sitä naksauttelisi. Mutta olkoon ne opettelemiset mun osaltani.

Oli, tänään oli viileähköä ulkona. Yöllä jossain leimahteli salamat niin kirkkaana, että valoitti koko huoneen, mutta paukkujen ääniä ei kuulunut kuin jostain kaukaa ja nekin niin vaimeana, ettei niitä välttämättä ois edes huomannut.

Pidetään nyt peukkuja sillekin asialle, ettei Sipan asunnon kohdalle tulis sitä remppaa kesken pouta aikaa. Se on tosi raskasta olla huushollissa, kun talo on peitettynä, varsinkin just kuuman sään aikaan.

Mulle tapahtui tänä aamuna ihan outoja. Mä pistin suit sait vaatehuoneen ja -kaappien asusteet järjestykseen. Onpa kiva aukoilla ovia, kun kaikki on niin järjestyksessä biggrin.gif . Ei noi tollaiset hommat niin hirveästi aikaa vie, kunhan vain ryhtyy hommiin laugh.gif . Tosin olihan mulla jo aloitettukin osittain silloin kauan, kauan sitten, että nyt ei ollut koko urakkaa edessä.
abc
Hauskoja noi Sipan yhteensattumat tuolla toisessa foorumissa laugh.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 11.6. 2007, 11:08) *
Mulle tapahtui tänä aamuna ihan outoja. Mä pistin suit sait vaatehuoneen ja -kaappien asusteet järjestykseen. Onpa kiva aukoilla ovia, kun kaikki on niin järjestyksessä biggrin.gif . Ei noi tollaiset hommat niin hirveästi aikaa vie, kunhan vain ryhtyy hommiin laugh.gif . Tosin olihan mulla jo aloitettukin osittain silloin kauan, kauan sitten, että nyt ei ollut koko urakkaa edessä.

No mikäs kumma sen sai aikaan.. rolleyes.gif Mulle pitäis myös tapahtua tuo ihme että saisin aikaiseksi kaappien tyhjennyksen ja siivouksen.. En ole viitsinyt hosua, kun tiedän että sitten kun evakkoon lähtö on edessä, niin silloin viimeistään ne kamat tulee heitettyä pois, ja vain ne joita käytetään jätetään..

Eikös ollut hauskat sattumat.. biggrin.gif Näitkös kun laiton Sannukan Irman viestiin kuvan meidän kummipojasta, jos et niin tässä hän on 6 viikkosena Oscar hänen nimensä ja kuva on kasvattajan sivuilta.. Oscar täyttää nyt 8 viik..

abc
Noi huushollin kunnossapidot ovat niitä sattumoisia, joista ei voi tietää mistä syntyvät ja milloin iskevät biggrin.gif . Mutta makeen tunteen ne saa aikaiseksi sitten, kun on työt saanut päätökseen.

Juu, kyllä mä kuvan huomasin. Kaikki pennut ovat söpöläisiä, mutta ruttukuonot, aah, ne koskettaa aina jotenkin syvemmältä.
Minäkin aikoinani katselin itselleni boksereita, mutta sitten tulikin bm-ruttu biggrin.gif .

Kyllä mä käyn lueskelemassa k-18 juttuja aina silloin tällöin, mutta kirjoittelemaan en rupea sinne. Off topickissakin voi olla aikuinen ja lapsikin, jos niin haluaa wink.gif .
abc
Höh, ei sitten illalla näkytyt sen enempää Helmiä kuin Bonoakaan treeni-illassa dogrun.gif .

Meillä jalka kesti ja intoa oli. Tottakai, pitkän tauon jälkeen. Niin tarmoa uhosi, että vielä tänä aamunakin sitä riitti. Ei kuitenkaan juoksun merkeissä. Laitoin äsken yhden viestin tyttärelleni ja "joku" toisessa huoneessa sai vapaudet rällästää. Toinen parveketossuistani sökönä, muruset vain nätisti kasassa maton päällä siivoajaa (minua) odottamassa. Joo, joo, taitaapi olla koipi jo terve.

Kohta lähden katsomaan polkupyörääni. Onkohan siitä mitään jäljellä, kun en ole koko talvena kellarissa käynyt. Pitäisi lähteä ajelemaan Itikseen. Nyt on kyllä mukava ilma kävelläkin. Ei ainakaan kuumuus ahdista smile.gif .
sipa
LAINAUS(abc @ 12.6. 2007, 08:26) *
Höh, ei sitten illalla näkytyt sen enempää Helmiä kuin Bonoakaan treeni-illassa dogrun.gif .

En viitsinyt kävellen sinne tulla, olis ollut ilta pitkällä ja treenit jo ohi kun olisin perillä ollut, kun ukko on iltavuorossa..

Mutta oikein hyvä että Miran koipi kesti treenit.. thumbup.gif Käyhän nyt tsiigaamassa se fillari ja toivotaan että ilmat olis pysyneet renkaissa talven yli ja että koko fillari olis tallessa, eikä kukaan olis förannut sitä..

Muoks sen verran viellä, kun unohdin sanoa että täällä sataa vettä.. Jos sielläkin sataa niin sitten kyllä kastut, kun sen verran reippaasti sitä äsken ainakin tuli..
abc
Dallaten menin Itikseen rolleyes.gif . Ei siis tullut tarkistettua, että onko sitä fillaria klitsussa enää laugh.gif .

Täällä tihuutteli sitä sadetta, kun läksin. Takaisin palatessani oli poutapilveä. Olis ollut varmaan tullessa ihan kuumakin olo, mutta kun kerrankin kävelin yksin ilman talutettavaa, niin hiki ei samalla lailla kirvonnut otsalle.

Pyörällä ensin ajattelin lähteä, mutta kait se on ensin tarkistettava, että se kaikilta osin toimii. Mutta koska tässä nyt muistin, että minulla sellainenkin menopeli on, niin täytyypi joku päivä poiketa sitä moikkaamassa. En nimittäin ostanut mitään Itiksestä, vaikka jonkinmoisia kesäkenkiä oliskin pitänyt käydä haalimassa. Onpahan näin asiaa toisenakin päivänä lähteä jonnekin ilman koirulia smile.gif .

Jos Sannukalla silmää vielä nyityttää, niin saattaapi olla elohiiri, joka sitten omia aikojaan häippäsee (tuli ohimennen luettua k-18 forumia biggrin.gif ).
sannukka
Sais kyllä häippästä, on ollu jo about toista kuukautta tämä nyintä päällä. Ei sentään kokoaikasesti, mut ärsyttävää tää on ajoittain ja osa-aikasestikkin. En oo muistanu niitä mustikkakapseleita nappailla, pitänee vedellä niitä naamariin, josko vaikka auttas tähänkin. smile.gif
sipa
Mä muuten muistin ostaa mustikkakapseleita.. thumbup.gif ja on nyt viikon niitä syönyt, että katsotaan paraneeko toi näkö yhtään.. ja jättääkö elohiiri mut vastaisuudessa rauhaan..

a.b.c Ai sä teit vaan kuntolenkin sinne itikseen.. biggrin.gif Kannattaa joo ensin tarkistaa se fillari, missä kunnossa se on talvenjäljiltä.. Mun fillarista oli takakumista ilmat veke.. Onneksi tarkastin sen. kun edellisellä kerralla menin pokkana hakemaan pyörää ja samainen takakumi oli tyhjä.. Venttiilissä varmaan vikaa, kun takakumi on paikattukin jo kahteen kertaan ja tarkistettu että ei vuoda mistään..

Poutaa nyt täälläkin ja välillä arskakin yrittää paistaa.. Saas nähdä tuleeko iltapäivällä viellä vodaa alas..
s-ml
On tämä lomailu turhan rankkaa, ei ehdi mitään järkevää tehdä. Kuten pyöriä netissä. smile.gif Pari kuvaa näin harmaan päivän kunniaksi, paljastan meidän treenipaikan. Mukana myös mun agilitykaverini. Kaksi koiraa ehti jo kuvasta pois. Suurien hiekkavuorien juurella koirat näyttävät pieniltä. smile.gif

ja laitetaas vielä yksi, on se kumma juttu, mökillä kyllä uidaan. Camu lähti lintujen perään, onneksi tuli käskyllä takaisin.

Hugis
Ihania kesäkuvia smäläri laittanu wub.gif Meillä lähti tänä aamun taas Hemppu ihan omalle treenilenkille dogrun.gif dry.gif Tempas remmistä niin etten ehtinyt varautua, ja siellähän se viipotti pitkin nurmikenttää kerrostalojen välissä... Eikä kuullut mitään angry.gif Onneks oli naapuri mukana, joten tökkäsin Hugen remmin sen käteen ja kävin hakemassa Helmin pois. Milloin toi puupää oppii olemaan? Kouluttajassa/omistajassahan ei ole mitään vikaa whistling.gif

Voi ei, abc, me ei nyt Helmin kanssa päästä muutamaan viikkoon minnekään, kun sillä on juoksut. Saako sinne vaan ihan tulla? Maksaako lysti mitään? Onko se siellä Tuomarinkartanossa? Kunhan nuo juoksut loppuu, niin voitais tulla ryhmällä Helmi ja kääpiöpinseri Urho smile.gif Jospa tuon taliaivon sitten ei tarviis muutamaan päivään lähteä omatoimilenkille.
sipa
smäläri Kivat ja vauhdikkaat kuvat.. wub.gif Vai on lomalla niin kiire että ei nettiin kerkiä.. Sitä samaa mä vähän pelkään.. On sitten kauheesti luettavaan kun lomalta palaillaan..
abc
Mulla ei ole ollut elohiirtä sitten mies muistiin. Siitä huolimatta muistan, että se nykiminen oli ärsyttävää, vaikka ei se kipeetä tehnyt smile.gif . Koita nyt vain Sannukka kestää, äläkä oo moinaskaan siitä, niin eiköhän se katoa.

Sipa, mä kävin pankissa juttelemassa. Ja nyt suututtaa, etten käynyt jo paljon aiemmin, ennen sen "karamellin" näkemistä. Olisin voinut käydä karamelliin kiinni ja reippaasti, mutta en arvannut osto mielessä tehdä omaa ratkaisua, kun ei ollut pankin "siunausta" asialle.

Hugis, Paloheinässä käydään. Maksu on oman tunnon mukainen alkaen 50 c/vuoro. Olin ymmärrtäväni, että niitä juoksuja järjestettäisiin myös kartanolla ja ne olisivat etupäässä sellaisille, ketkä muutoin vain haluavat juoksuttaa koiraa (tähtäämättä pidemmälle). Ja aika taisi olla klo 10 sunnuntai aamuisin. Näistä kaikista tapahtumista en ole täysin selvillä, kun itsekin ihan kuulopuheiden kautta oon tietoja saanut. Mutta jos mahista on, niin niitä voi käydä katsomassa ja se ei maksa mitään.

Voi vietävä, että tuli halu pulahtaa järveen, kun näin Camun uintikuvan. Olis tosi vilvoittavaa näillä keleillä aina silloin tällöin molskahtaa veteen.
Millä dyynialueella Smäläri asustaakaan? Koirille kuitenkin kivaa tuollainen hiekkainen temmellyspaikka.
sipa
LAINAUS(abc @ 13.6. 2007, 09:17) *
Sipa, mä kävin pankissa juttelemassa. Ja nyt suututtaa, etten käynyt jo paljon aiemmin, ennen sen "karamellin" näkemistä. Olisin voinut käydä karamelliin kiinni ja reippaasti, mutta en arvannut osto mielessä tehdä omaa ratkaisua, kun ei ollut pankin "siunausta" asialle.

Voi vietävä, että tuli halu pulahtaa järveen, kun näin Camun uintikuvan. Olis tosi vilvoittavaa näillä keleillä aina silloin tällöin molskahtaa veteen.
Millä dyynialueella Smäläri asustaakaan? Koirille kuitenkin kivaa tuollainen hiekkainen temmellyspaikka.

No voi ei.. dry.gif Mistäs ton nyt olis arvannut etukäteen mennä pankkiin juttelemaan.. Mut olihan siinä se remppakin ollut edessä ja se olis tullut makamaan viellä enemmän, että odottele sinä vaan nyt sitä toista "karamelliä" Se voi olla entistä makeempi..

Mä katsoin tota samaa missä Camu ui lintujen perään, että voi miten ihanan näköinen kuva, en yhtään ihmettele että Camu meni uimaan kun ei voinut vastustaa kiusausta.. laugh.gif
s-ml
Teilläkö on helle siellä, kun uimaan haluatte smile.gif Ei tee kyllä yhtään mieli, pilvisen harmaata ja viileä aamu, mutta olipa mukava lenkkeillä. Siihen juuri sopiva sää.
Juu, asumme Saharassa. No ei, tuo hiekkakuoppa tai oikeammin iso alue on tuossa jokusen kilometrin päässä, lähes hylättynä. Koskaan siellä ei ole ketään paitsi suden jälkiä kyllä löytyy. Siellä on valtavia, kymmeninen metrin korkuisia eri hiekkalajin vuoria. Niitä koirat sitten juoksevat ylös, alas ja sivuttain. Miten helppoa, kun ei tarvitse tehdä mitään. No, susivaara on kyllä todellinen.

abc, nyt vaan innolla etsimään toista karamelliä, ihan varmasti sellainen jossain on. smile.gif Itse asiassa paljon helpompi nyt tosissaan etsiä, kun tietää pankin kannan asiaan ja uskaltaa heti jättää tarjouksen sisään. Katseletko samalta suunnalta, missä nyt asut?

Sipa, joko sun loma alkaa ensi viikolla? Loman jälkeen pitäisi saada lomalta toipumiseen lomaa, ei tästä muuten selviä. biggrin.gif
Kasaamme juuri veljelleni vanhoista tietokoneista yhtä toimivaa konetta, hänen koneensa varastettiin viime viikolla huollosta. Töissä ollut huoltomies vei viime perjantaina kasan koneita eikä ole sen jälkeen ukkoa eikä koneita näkynyt. Suhteellisen törkeää. Taitaa olla koneet jo itämarkkinoilla, miehellä oli koko viikonloppu aikaa touhuta, sillä varkaus huomattiin vasta maanantaiaamuna.

hei, nyt paistaa jo aurinko smile.gif ehkä sitenkin uimaan tänään..

aijuu, Kartanolle ei oteta kuin vinttareita juoksemaan, koska niitä tulee harkkoihin paljon. Viimeksi meidän vuoronumero oli joku 78, joten koko ilta menee pelkkien vinttien juoksuttamiseen. Paloheinässä Svenkka juoksuttaa ihan ketä ja mitä vaan, vaikka omistajatkin saman tien biggrin.gif
sipa
[quote name='s-ml' date='13.6. 2007, 10:39' post='631328']
Teilläkö on helle siellä, kun uimaan haluatte smile.gif Ei tee kyllä yhtään mieli, pilvisen harmaata ja viileä aamu, mutta olipa mukava lenkkeillä. Siihen juuri sopiva sää.

Sipa, joko sun loma alkaa ensi viikolla? Loman jälkeen pitäisi saada lomalta toipumiseen lomaa, ei tästä muuten selviä. biggrin.gif
Kasaamme juuri veljelleni vanhoista tietokoneista yhtä toimivaa konetta, hänen koneensa varastettiin viime viikolla huollosta. Töissä ollut huoltomies vei viime perjantaina kasan koneita eikä ole sen jälkeen ukkoa eikä koneita näkynyt. Suhteellisen törkeää. Taitaa olla koneet jo itämarkkinoilla, miehellä oli koko viikonloppu aikaa touhuta, sillä varkaus huomattiin vasta maanantaiaamuna.
[quote]

No ei ole ihan hellettä täälläkään, vettä satoi silleen hissukseen kun syömään mentiin ja on aika koleaa, nyt tosin vähän kirkastui
Mulla on kurkku niin vietävän kipeä.. sneaky2.gif että ei kyllä nyt tee mieli pulahtaa mihinkään veteen.. Paleltaakin välillä.. Ja juu alkaa loma ensiviikolla ja kiva jos saan jonkun kurkkutulehdus/kuumetaudin.. angry.gif

Aika ihme touhua toi varastaminen.. Ei enään voi luottaa huoltomiehiinkään, kun ei tiedä onkon "Nykäsen" firmassa töissä.. dry.gif
abc
Smäläri, taidetaan puhua eri harkoista kartanolla biggrin.gif . Minä nimittäin Svenkalta kysyin, että kuinka hän on Paloheinässä kesän, koska Mirallahan saattaa tulla juoksukin jossain vaiheessa ja sitten joudutaan olemaan se kolme viikkoa pois. Siihen Svenkka, että on Paloheinässä koko kesän ja sen lisäksi hän pitää sunnuntai aamuisin niille koirille, mitkä muutoin vain tulevat juoksemaan ilman sen tähdellisempää tavoitetta. Ja Svenkallahan ei vuoronumeroita ole, vaan paikalle tulo järjestyksessä edetään.

Juu, maanantai-iltaisin ainakin taitaa olla kartanolla jotkut muut vetäjät. Onko ne sitten rata- vai maastotreenit en tiedä. Itse kuitenkin aion olla tässä Svenkan menossa mukana, kun meillä ei oo kiirettä edetä, eikä Mira ole millään lailla osoittanut, että ois edes kyllästynyt tähän nykyiseen menoon.

Tosi hulppeet juoksupaikat todellakin noi dyynit ja aina paremmalta kuulostaa, kun siellä ei edes "vierailijoita" liiku smile.gif paitsi ne susi peijoonat thumbdown.gif .

Juu, kyllä mä nyt innostuin katseleen ihan tosissani noita asuntoja. Ovat vain hinnat pilviä hipovia. Miten kellään ylipäätään on varaa moisiin hintoihin? Tältä samalta alueelta ottaisin ja just sen "karamellin" tapaisen. Mutta katsotaan nyt minne tuuli seuraavaksi kuljettaa. Nää asuntoasiat on mulle kuin huumetta, jos niille vallan annan rolleyes.gif .
s-ml
Just, kylläpä Svenkka jaksaa vetää, nyt vielä sunnuntaiaamuisinkin Tuota en tiennytkään ja tosiaan, puhuin maanantaiharkoista. Hyvä muuten tuokin tietää smile.gif
Hugis
abc, huutelehan mulle ja muistuta tuossa parin viikon päästä, kun ollaan saatu juoksut kunnialla loppuun. Tai eihän mua mikään estä tulemasta ensin ilman Hemppua katsomaan, miten homma toimii dogrun.gif

Jostain syystä tuo smälärin kuvissa seikkaileva afgaani jäi mun mieleen, kun yölläkin siitä jotain unta näin huh.gif Ehkä se johtui tuosta keskenkasvuisesta turkista, kun musta ne on niin liikuttavan näköisiä wub.gif

Mä sain viime yönä juosta unien välissä pihalla, kun Hugolla oli masu pipi. Vähän löysää kakkaa ja tajuttoman paljon ilmaa unsure.gif Ja se ei edes ole syönyt mitään erikoista. Ei varmaan uskaltanut pieraista sisällä, kun olis lurahtanut lusikallinen mukana biggrin.gif Aamulla se ei sitten jaksanut lähteä lenkille, vaan kävi vain lähimetsässä nostamassa nopeesti koipea. Käytiin sitten tyttöjen kesken kiertämässä kunnon lenkki, kun oli mukavan viileetä happy.gif

Älä nyt sipa tuu kipeeks. Mäkin kävin viimesen viikon töissä pienessä kuumeessa ja flunssassa, ja nythän tää ei oo lähteny vieläkään kunnolla pois. Sairaslomalle vaan, ettei mene loma pilalle smile.gif

abc:lle thumbup.gif asunnon etsintään!
s-ml
Jes, niin olenkin liikuttava yksi vee neiti

Hugis
Oijoi, just taas muistinkin miks meille ei tule koskaan pitkäturkkista koiraa rolleyes.gif Borzoilla ei ole liian pitkä karva ollenkaan ja nehän ei ikinä sotke itseään missään, eihän whistling.gif?

Mun piti ryhdistäytyä ja ruveta ruokaa laittamaan, kun pakastin on nyt tyhjennetty. Toiset aina lihoo kesälomallaan ja minä aina laihdun muutaman kilon. Johtuen ihan siitä, etten millään jaksaisi ruokkia itseäni...
bellfegor
Borzoi ei ensinnäkään sotke itseään koskaan ja lisäksi turkki on teflonpinnotteinen eli ei tartu lika laugh.gif, joten nyt vain tilausta sisään Huge, hophop.

Tässä myös tasapuolisesti kaikille: Hyvää lomaa ja terveyttä!!
Palaan palstalle ehkä syksyllä tai sitten lomalla. Nyt vie kaiken energian firman 100-vuotisjuhlat.

toivottelee bellf, vieraslistaan seonneena
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.