Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
abc
LAINAUS(bellfegor @ 31.12. 2007, 14:35) *
Kiitos vaan kovasti tuosta skumpasta! Hyvää oli! Vai pitikö siitä muillekin antaa oops.gif . No mä vietän tämän illan ja yön töissä ja huomisen illankin, joten tarpeeseen se tuli. Sitten, jos kaikki menee kuten haaveillaan eikä kukaan aja kolareita tms. niin vaavi tulee 2.1.

Onneksi otit skumpan JO eilen. Huomenna on "klaari" pää, eikä tuu vahingossa otettua emää pennun sijaan wink.gif .
s-ml
Hyvää vuoden jatkoa kaikille!
Täällä raketit ja pommit paukkuivat yli neljään, eipä paljoa tullut nukuttua. Mikä helpotus, koirat eivät välittäneet mitään, mitä nyt pahimman tulituksen aikaan nostivat päätään ja kysyivät mitäs tämä on. Sain ne käytettyä hyvin ulkona, taas on tuo vuodeksi ohi. Norja kieltää kaikki ilmaan ammuttavat raketit 2009 alkaen, toivottavasti joku fiksu tajuaisi ajaa meilläkin tuon kiellon läpi.

Belfille ja uudelle pennulle onnea yhteiseen elämään! Laitahan kuvia! Joko pennulla on kutsumanimi?

abc, kovasti kiinnostaisi mitä keinoa Miran piippaukseen käytit, melkein kylläkin arvaan. Hyvä, että se kuitenkin loppui, jos piippauksesta on tullut turha tapa. Meillä ei noita tapauksia ole ollut, mutta olen kyllä kuullut niistä. Tapa tai turhautuminen, harvoin mikään muu.

Pitääkin valmistautua katselemaan perinteistä Wienin konserttia, tosin usein nukahdan kesken kaiken. Musiikki näyttää siis tehoavan biggrin.gif
bellfegor
Täällä taas reippaana yawn.gif töissä. Ihan sitten ehdi olla kotona noin 10 tuntia tässä välillä ja siitä unessa ehkä noin 6. Nuo raketit sais mun puolestani lailla kieltää tai ainakin määrätä tarkat paikat, joissa saa ampua. Yöllä, kun kävelin pysäkiltä kotiin, oli kuin olisi sotatantereella kävellyt. Joka puolella paukkui ja välkkyi eikä ne kaikki neropatit ota huomioon niitä turvallisuusmääräyksiä. Niitä ammuttiin talojen välistä tielle vaakatasoon ja kohti toisia yms. Ihan aikuiset ihmiset siis. Jos ne edes olisivat olleet jotain teinejä, olisin voinut käsittää asian - ehkä. Pennun emäkin on kyllä aivan ihana, mutta epäilen ettei kasvattaja sitä mulle antaisi edes epähuomiossa. Kun sentään tietää miten vahvasti olen uroksenomistajaihminen wink.gif . Koissunpojasta tulee kutsumanimeltään Senna, koska virallinen nimi on Monte Carlo, jossa on ajettu maailman vanhin yhtäjaksoisesti viime vuoteen asti toiminut ralli ja lisäksi F1:n Monacon GP, jonka taas on voittanut useimmin brassi Ayrton Senna. Oho, tulipa pitkä selitys. Nyt sitten vain odottelen pessimistinä, mitä kaikkea voi vielä mennä vikaan ennen huomista. ( Mistä voi muuten päätellä, että autourheilu on mun juttu teehee.gif ?). Pitää vielä leijua sen verran, että mulla oli eilen illalla täällä työkaverina aivan ihana kääpiönasun pentu. 5 kuukauden ikäinen poju. Aivan ihana ja tosi reipas poika. Työkaveri ei halunnut jättää sitä ekana uutena vuotena yksin, joten se oli meidän kanssa sitten töissä ja kävi ihmettelemässä ikkunoista raketteja, muttei pelännyt pauketta ollenkaan.

Niin, siis hyvää vuodenloppua kaikille!
Hugis
LAINAUS(abc @ 31.12. 2007, 12:18) *
Mihis maalle Hugis nyt? Sinnekö, missä se muhkurainen peti on? biggrin.gif . Helmin savet kropassa nauratti. Onneks on lyhyttä karvaa, niitä ei tosiaankan pestä tartte, rapisevat melko hyvin itsekseenkin ja loput voi pyyhkäistä mamman lakanoihin smile.gif .

Sinne samaan paikkaan suunnistettiin uutta vuotta vastaanottamaan smile.gif Peti ON todellakin muhkurainen, eikä mukavuutta lisännyt yhtään kolme ruttunaamaista koiraa, joista jokainen halusi vuorollaan mun vieressä nukkua. Onneksi skumpan voimalla uni tuli hyvin, koirat nukkui myös hyvin raitisilmamyrkytyksestä toipuessaan smile.gif Helmi otti taas tervehdyttävän mutakylvyn heti tilaisuuden tultua, onneksi tuo Hugo-herra on astetta fiinimpi ja jätti rypemisen väliin. Vuoden viimeisenä päivänä koirat pääsivät mereen uimaan, vuoden ensimmäisenä vietettiin grillikauden avajaisia ja syötiin paketti makkaraa.

Kuviakin on, laitan huomenna niitä näkyville. Nyt on pakko mennä nukkumaan, kun aamulla on Helmin lonkka- ja kyynärkuvaus. Tosin mua jännittää niin paljon se tuomio, että tuskin uni tulee unsure.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 31.12. 2007, 14:35) *
Kiitos vaan kovasti tuosta skumpasta! Hyvää oli! Vai pitikö siitä muillekin antaa oops.gif vaavi tulee 2.1.

Hyvä että skumppa tuli tarpeeseen.. happy.gif Mä vähän uumoilinkin sitä..
VAAVi Tulee tänään.. w00t.gif On sulla ihana päivä tänään.. wub.gif

LAINAUS(s-ml @ 1.1. 2008, 12:15) *
Norja kieltää kaikki ilmaan ammuttavat raketit 2009 alkaen, toivottavasti joku fiksu tajuaisi ajaa meilläkin tuon kiellon läpi.

Kuka tosiaan olis niin fiksu että ton lain sai meillekin.. Mä kattelin tota ihan samaa, että miten väinpitämäätömiä ihmiset todellakin ovat eivätkä tajua että raketti voi todellakin sytyttää tulipalon.. Täällä alkoi se "sota" jo kolmelta iltapäivällä ja kesti yhtäjaksoisesti puoli yhteen, jonka jälkeen vähän hiljeni.. Pihoilta ammuttiin surutta ja se teki paukkeesta tosi kovan kun kaikui sisäpihalla..

Pikkupojat heittelivät kävelytiellä pommeja ihmisten pihoihin ja pensaisiin ja jopa katolle muutaman viskasivat.. angry.gif Että jos olisin ollut ulkona olisin varmaan pamauttanut niitten päät yhteen ja sanonut muutaman valitun sanan..

Bono pelkäs ulkona, ei halunnut kävellä kauheesti tuollaisessa metelissä.. Sisällä ei onneksi pelännyt, parvekkeelle se ei halunnut mukaan, kun sielläkin oli kauhee meteli..
wiputar
Huomenia vaan smile.gif

Täällä vuosi vaihtui rauhallisissa merkeissä, eikä pojatkaan paukkuja pelänneet smile.gif.
N. klo 22 alkoi tuossa lähistöllä vähän paukkumaan, joten tein sellasen "tempun", että avasin partsin oven ja piilottelin pojille nameja olohuoneeseen. Ulkoa ei muutoin kuulunu sisälle asti pauketta, joten sen puoleen selvittiin kovin vähällä paukkeella smile.gif

Mulla on nyt menny ihan ohi toi bellfin vaavi-juttu... unsure.gif oops.gif Jännittävä päivä tänään smile.gif

Ja nyt tämä mamma lähtee pesemään pyykkejä ja kohentamaan keittiön siisteystasoa dry.gif
Turunen
Huomenta!
Belf:llä on tänään jouluaatto uudestaan xbiggrin.gif Muista laittaa meille kuvia paljon ja pian! wink.gif
Hugis taisivat Hugo ja Rambo tulla hyvin toimeen? Myös sieltä odotetaan kuvia... rolleyes.gif
Sipa tuo olisi todella hieno laki, mutta jotenkin epäilyttää toimivuus, jos ei kieltoa saada koko maailman laajuiseksi... jo nyt miettivät tuolla norjassa rakettiensalakuljetusta ja sen estoa. Yksi hyvä vaihto ehto olisi tuo valvottu ampumapaikka tai että olisi vain kaupungin oma ilotulitus, jonka suorittaisi ammatti-ihminen, mutta se valvonta...
Joensuussa aloittivat siinä 16 jälkeen ja loppui joskus yöllä... Yleensä on ollut sellainen hieman kovempi meteli klo 18 tienoilla ja sitten hiljennyt alkaakseen taas puolen yön lähellä, nyt oli tasaista pauketta koko illan ja yön sleepy.gif Kaikista älyttömintä on kun ampuivat parvekkeilta jalkakäytävälle ja auton ympärillä oli vaikka miten paljon tyhjiä paketteja dry.gif kun oli pakko jättää isolle parkkipaikalle, onneksi ei näy mitään jälkiä siinä.
Nirppu
Kyllä mua vähän harmittaisi jos tuollainen rakettikielto tulisi voimaan.
Ymmärrän kyllä että kaikki ei raketeista piittaa ja jos taajama-alueille meno on tuollaista mitä olette kuvailleet niin kurjaahan se on dry.gif

Mutta sitten taas meillä kun on tuota tilaa mistä raketit saa turvallisesti ammuttua ja koska raketit on jollakin tasolla aina kuuluneet meidän vuodenvaihteeseen niin siksi kielto harmittaisi, mutta eipä se taitaisi kuitenkaan maailmaa kaataa.
Hugis
LAINAUS(Turunen @ 2.1. 2008, 11:03) *
Hugis taisivat Hugo ja Rambo tulla hyvin toimeen? Myös sieltä odotetaan kuvia... rolleyes.gif

Pari rähinää tuli pojille aamulla, kun taisivat olla kaikki melko väsyneitä rolleyes.gif Mutta veri ei lentänyt ja pojat saatiin vähällä erilleen, joten Hugo yllätti mut todella positiivisesti. Laitetaan illalla Katin kanssa kuvia tuonne mun kotareille galleriaan, sieltä voitte käydä kurkkimassa. En viitsi kuormittaa tätä ketjua jatkuvalla kuvasaasteella, jos kaikkia ei kiinnosta katsella...

Helmi tuli just lonkka- ja kyynärkuvista ja on ihan tokkurassa happy.gif Pari viikkoa pitää odotella Limannin tuomiota, mutta eivät näyttäneet kuvat niin pahoilta kuin joillain olen nähnyt. Kyynärät olivat itse asiassa yllättävän siistit, kun näkee tuon etujalkojen virheasennon thumbup.gif Lonkat tuskin saavat terveen papereita.
Hugis
Eiku yks kuva on pakko laittaa tännekin, kun sain loistavan paita-idean surffatessani jenkkiläisillä koiratuotesivuilla. Eli paitaan painetaan alla oleva kuva Hempukasta ja siihen yläpuolelle tulee teksti: "This IS my happy face" biggrin.gif

Ja seuraavasta linkistä voi käydä katsomassa videonpätkän borkkujen keppileikistä...

Keppileikkiä (Laittakaa äänet pois päältä oops.gif )
abc
LAINAUS(Tizzian @ 31.12. 2007, 14:25) *
... ja nuo ruusut oli itselläni joskus...joskus...kauan sitten. Arkistoja penkoessa tulee kaikenlaista vastaan.

Ahaa, että joskus kauan sitten... ja kuviakin siltä ajalta olet arkistoinut rolleyes.gif . Nyt ymmärrän miksi Sinä osaat kuvaamisen taidon. Olet aloittanut kuvaamisen jo joskus... joskus kauan sitten smile.gif .

LAINAUS(bellfegor @ 1.1. 2008, 12:36) *
Niin, siis hyvää vuodenloppua kaikille!

Huonosti näyttää alkavan mun vuosi blush.gif . Lukutaito on rappeutunut viime vuodesta ja roimasti blushing.gif . Luin ensin, että hyvää viikonloppua, mutta sitten kävi joku kilaus aivoissa sorcerer.gif ja hoksasin, että hyvää vuodenloppuahan siinä, mutta taas kilaus ohmy.gif , että mitä loppuvuotta... biggrin.gif . (Mä menin halpaan, myönnetään, myönnetään).

LAINAUS(Hugis @ 2.1. 2008, 15:40) *
... kuvia tuonne mun kotareille galleriaan, sieltä voitte käydä kurkkimassa. En viitsi kuormittaa tätä ketjua jatkuvalla kuvasaasteella, jos kaikkia ei kiinnosta katsella...

Ai, että tota linjaa rupeet vetämään biggrin.gif . Mä muutoin on Sinun kanssasi TÄYSIN erimieltä. (Omasta puolestani ainakin). H&H:lla on aina erilaisia tilanteita ja aina hauskaa, miks ne ei sais hyväntuulisuudellaan piristää meidän toistenkin eikä vain Sinun päivääsi?? Mä nimittäin en oo niitä ketkä kerkii kierrellä/selailla kotareilla tai muissa luku-kuva-kirjoituspaikoissa kuin ainoastaan Puskassa. Mulla menee järjestys netissä vähän siihen malliin, että Puska ja mahdolliset sähköpostijutut ja sitten vielä pankkiasioinnit. Onneksi ei oo rahaa tolkuttomasti, niin ei tarvii pankkisivua alvariinsa käydä vartioimassa.
abc
Tämän ns. loppuvuoden aion olla niin kiltti, niin... että saisin joululahjaksi LUMItykin. Alkaa ottaa kupoliin, kun ei minään vuonna enää pääse valaa tinaa lumeen. Ja mä en sitä lunta tarttis kuin ämpärillisen tai edes puolikkaan, että oisin tyytyväinen.

Tinan, kun heittää veteen, niin mitään järkevää tai taiteellista ei synny. Täkskään vuodeks ei luvannut rahaa. Jotain uutta oli vesivalussa tapahtunut silti. Tinassa oli isoja reikäkohtia. Ei ole ollut ennen. Kyllähän mä tiedän mistä ne reiät ennustaa. Ennuste oli mun aivoista ja isot reiät ilmaisi, että tänä vuonna ei sitten mun aivoissa muuta tapahdukaan kuin tulee tyhjiöitä tyhjiöiden viereen. No ei ainakaan oo sitten ongelmia aivojen putoilemisille, kun niitä ei oo.

Tosin, uudenvuoden aamuna oli rannekello pysähtynyt, joten kait sekin jotain ennusti. Joo, ainakin uskon niin. Mulla ei kulu tää vuosi ajallisesti lainkaan, niin tuskin mä voin ees rapistuakaan. Odottelen kaikessa rauhassa ja kiltisti seuraavaa aattoa, ehkäpä oon saanut silloin lumet ja pääsen valamaan paremmat kuviot seuraavaksi vuodeksi.

Sipa, et varmaan huomannut, että päivänpelastuksessa oli Manskun uuden vuoden toivotus. Mulle tuli haikea mieli. Onhan se niinkin, että ihmisiä tulee ja menee, mutta silti... joitain vain ei päästäis lähtemään Puskastakaan.
Hugis
No jos sitten luvan kanssa rolleyes.gif

Ensin Hugo

Sitten Hempukka

Ja sitten uudenvuodenuinnit meressä
abc
Ymmärsitkö niin, että mä olisin luvan antaja laugh.gif . Ei, likka, ei se niin mene. Siihen tarvitaan SUUREMMAT päättäjät. Vahtikoira on luvan antanut (en vain muista missä). Ja asia meni jotenkin silleen, että vaikka ollaan off topicissa, niin tiilenpäissä saa koiratkin olla mukana biggrin.gif .

Mutta oon mä silti otettu, että H&H:n kuvat näkyvät mullekin suuremmilta etsimisiltä. On ne vain niin ihania olemuksiltaan ja täysillä olemisiltaan wub.gif .

Onpas teillä ollut lauhaa uuden vuoden vaihteessa. Ovet sepposen selällään sisälle asti ja koiratkin suht pitkälle järveen/mereen menneinä. Ihan muistui kuvista kesä mieleen.
Esmo
Mä tulin nyt vain valittamaan... Eka työpäivä taas takana ja kotona tylsä yllätys. Tein kokeilut ja laitoin eläinkaupasta ostettua syömisenestosumutetta mun sohvapöytään, jota Siiri jo aloittanut syömään, ja silti oli pöytä taas maistunut... Nyt huomasin myös mun vanhoissa perintönojatuoleissa hampaanjälkiä, vaikkei ne onneksi vielä pahoja... sad.gif

Siiri muuttaa huomenna eteisasukiksi yksinollessaan. Mä olin jo valmistautunut että se aika ehkä tulee ja portti on viritetty sitä varten paikoilleen, mutta silti on tylsä fiilis... unsure.gif
sipa
LAINAUS(abc @ 2.1. 2008, 21:09) *
Tinan, kun heittää veteen, niin mitään järkevää tai taiteellista ei synny. Täkskään vuodeks ei luvannut rahaa. Jotain uutta oli vesivalussa tapahtunut silti. Tinassa oli isoja reikäkohtia. Ei ole ollut ennen. Kyllähän mä tiedän mistä ne reiät ennustaa. Ennuste oli mun aivoista ja isot reiät ilmaisi, että tänä vuonna ei sitten mun aivoissa muuta tapahdukaan kuin tulee tyhjiöitä tyhjiöiden viereen. No ei ainakaan oo sitten ongelmia aivojen putoilemisille, kun niitä ei oo.

Sipa, et varmaan huomannut, että päivänpelastuksessa oli Manskun uuden vuoden toivotus. Mulle tuli haikea mieli. Onhan se niinkin, että ihmisiä tulee ja menee, mutta silti... joitain vain ei päästäis lähtemään Puskastakaan.

laugh.gif Vai reikiä sun aivot on täynnä tänä vuonna.. laugh.gif Älä sinä usko noihin tinoihin alkuunkaan.. ei ne aina pidä paikkaansa, siksi mä en ole tinoja enään vuosiin ostanut, kun rahaa olis pitänyt tulla tuutin täydeltä, mutta ei oo vaan näkynyt..

Kävin lukemassa Manskun viestin ja tosi harmi jos meidän katastrofi ei kerkiä kirjoittelemaan meille enään.. unsure.gif

Hugis Vo miten ihana video, ja kyllä Helmi näyttääkin suurelta, ja Hugon pää on niin pikkuriikkinen Hempukan rinnalla.. happy.gif Hyvät noi muutkin kuvat.. wub.gif

Esmo Voi ei.. Toivottavasti Siiri oppii nopeasti että huonekaluja ei saa purra.. ei ole yhtään mukavaa jos aloittaa tuon tuhoamisen tolleen.. Pakkohan sun on laittaa portti että ei pääse enään olkaariin..

Oli meilläkin portti eteisen käytävällä, Bono sai olla vain makkarissa ja eteisessä sekä keittiössä muut
tilat oli suljettu.. Onneksi Bonon tihutyöt jäivät siihen eteisen tuolin jalkoihin.. Tsemppiä että teillä menee ohi toi kausi.
wiputar
Meillä pienempi likka oksens aamulla. Katteli sohvalla viltin alla telkkaria ja sitten yht'äkkiä vaan kurlahti sad.gif
Pitelin peittoa tytön päällä, ettei saa kaikkia syliinsä ja kiikutin peittoineen vessaan. Spyttas tietenkin sitten vielä meikäläisen päälle rolleyes.gif
Nyt pieni nukahti tohon sohvalle ja haisee raukka ihan sille itelleen kun en viittiny heti pistää suihkuun kun ajattelin, että kohta tulee taas lisää. Toivottavasti ei ole mikään tauti, sillä se tietää unetonta ensi yötä kun minä nököttäisin sängyn vierellä ja varmistelisin, ettei toinen pääse tukehtumaan. oops.gif puhumattakaan siitä, että kaikki kolme oksentaisivat samaan aikaan ph34r.gif

No, onneks nuo ovat kaikki olleet kiitettävän terveinä, ei ole paljoa kuumeita ja nuhiakaan ollu. Oksennustautiakaan en muista olleen viimeseen kolmeen vuoteen, satunnaisia ykiä on joskus tullu.

Tinoja ei täälläkään valanu kun omat ja naapuritten lapset. AIkuisillekin oli varattu tinat, mutta ei niitä sitten kukaan jaksanu valaa. Lapset tietty kippas tinansa hitaasti veteen, eli kaikenlaisia pitkuloita ja pötkylöitä tuli heille biggrin.gif
Mei
Hugis, voi hyvänen aika noita Hempukan varpaita tuossa toisessa kuvassa :'D Räpyläeläin.
Mutta suloisia ovat, oijoi <3
Turunen
^ Samaa katselin itsekin laugh.gif kyllä noilla on helppo uida jopa meressä, mutta on se varmaan ollut kylmää ohmy.gif
Täällä mittari näyttää -15 astetta, meinasin aamulla paleltua ihan kokonaan kun uskalsin pitkästä aikaa ulos juoksuttamaan Sissiä pihamaalle. Tuolla otuksella kyllä olis virtaa vaikka toisille jakaa, ei olla päästy moneen viikkoon metsälle dry.gif Kun ensin oli niin karkea keli, joulu ja sitten minä olen ollut sairaana. Kumpa sataisi hieman lunta ja lauhtuisi alle -10 niin päästäisiin taas metsälle dogrun.gif Itse asiassa sain tänään kutsun yhden tutun luo ajattamaan jäniksiä rolleyes.gif whistling.gif oikeastaa voisin ottaa kutsun vastaan lähiaikoina...
Vai on abc:llä reikiä päässä teehee.gif epäilen! Itsestäni en ole niin varma, ainakin tuota räkää valuu niin paljon että jossakin on oltava ainakin litran säiliö ja missä muualla se vois olla kuin aivojen kohdalla w00t.gif kun alaspäin koko ajan sitä valuu dry.gif
Hugis
LAINAUS(abc @ 2.1. 2008, 21:53) *
Ymmärsitkö niin, että mä olisin luvan antaja laugh.gif . Ei, likka, ei se niin mene. Siihen tarvitaan SUUREMMAT päättäjät. Vahtikoira on luvan antanut (en vain muista missä). Ja asia meni jotenkin silleen, että vaikka ollaan off topicissa, niin tiilenpäissä saa koiratkin olla mukana biggrin.gif .

Mutta oon mä silti otettu, että H&H:n kuvat näkyvät mullekin suuremmilta etsimisiltä. On ne vain niin ihania olemuksiltaan ja täysillä olemisiltaan wub.gif .

Onpas teillä ollut lauhaa uuden vuoden vaihteessa. Ovet sepposen selällään sisälle asti ja koiratkin suht pitkälle järveen/mereen menneinä. Ihan muistui kuvista kesä mieleen.

Ei, kun mä ajattelin että te kohta kyllästytte H&H:n kuviin, kun mä työnnän niitä tänne jatkuvasti rolleyes.gif Huge ja Hempukka kiittää kehuista, kyllä ne minustakin on aika ihania wub.gif

Lauhaa oli, mutta koirat piti jo komentaa pois vedestä, etteivät palellu. Ei se merivesi varmaan kovin montaa astetta plussan puolella kuitenkaan ollut.

LAINAUS(Mei @ 3.1. 2008, 10:52) *
Hugis, voi hyvänen aika noita Hempukan varpaita tuossa toisessa kuvassa :'D Räpyläeläin.
Mutta suloisia ovat, oijoi <3

Hempukalla on ankan varpaat biggrin.gif Onneksi jalkojen virheasento ei hidasta neidin vauhtia eikä muutenkaan kipuile yhtään dogrun.gif
sipa
wiputar Voi ei.. Tuota tautia on näköjään liikkeellä.. dry.gif taas vaihteeksi.. Toivottavasti ei käy teitä kaikkia läpi..

Muuten missä on LaRa & Olli Tauti punkkaanko oot kaatunut kun susta ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään.. huh.gif
bellfegor
Väsynyt mutta onnellinen YH-äiti kertoo, että lapsi menee huomenna tutustumaan päiväkotiin ja aloittaa siellä maanantaina. Muutama kuva Sennasta ja parista muusta pikkukoirasta: http://s261.photobucket.com/albums/ii47/bellfegor/
sipa
Oi oi.. wub.gif Senna on niin terhakkaan näköinen.. Ihana musta vaava.. wub.gif Ja kyllä velipoikakin on oikein kaunis.

Kiva että kerkisit laittamaan kuvia, vaikka yh-äitinä onkin kiire.. laugh.gif
bellfegor
Tuo PikkuJussi oli mun kanssa töissä uudenvuodenaattona ja oli tosi reipas pikkusnautseri. Yhtään ei pelännyt raketteja. Kuvissa vilahtaa myös pikkuinen norfolkinlapsi Edi.
s-ml
Kivoja kuvia ja onnea. Tuosta päivähoidosta, tarkoitatko maksullista hoitoa vai jotain yksityistä? Ottaako ne noin pieniä, rokottamattomia pentuja sinne?
Meillekin voisi tuollasen tuoda, jos vaan olisi lähempänä. Tai ei, ei sittenkään, mä viitsisi niitä pissoja siivota smile.gif Nyt olen päässyt helpolla, kun sain sisäsiistin koiran.

Hugis, minusta on mukava katsella noin persoonallisen näköisten koirien kuvia, jotenkin aina tulee hyvälle tuulelle.

Hiton kylmä, tuuli tekee todella pakkasen purevaksi. Inhoan talvea sneaky2.gif
kippax
Hempulla valpas vahtikoiran ilme rappusilla smile.gif.

Esmo, Siiri tekee desing työtä by Siiri, vaikka ei paljoa naurata kun huonekalut on kaluttu, säretty ja jyrsitty. Mulla meinas joskus hihat palaa Unpan desing askartelun kanssa, mutta nyt ne on rakkaita muistoja joissa näkyy tekijän into tehdä oman näköisensä huonekalut smile.gif.

Wiputar, voi että, toivottovasti ei tule mitään oksennustautia sillä se on aina kurja kun lapset sairastelee.
Esmo
Hei, arvatkaas kuinka hyvälle tuulelle tulinkaan kun tänään, ekana eteispäivänä, oli työaikanani tehdyt hädät jääneet tekemättä sisälle! Eli siis ensimmäinen sisäsiisti työpäivä! thumbup.gif Vaikka onkin ihan tilava eteinen, taitaa se olla liian ahdas paikka jos joutuu koko päivän haistelemaan hätiään... biggrin.gif

Onnittelut bellfille vauvasta! wub.gif Mikäs hän onkaan rotujaan? Multakin mennyt tää juttu ehkä vähän ohi... rolleyes.gif

Joo, se Hugiksen Hemppuli on niin iso tyttö nykyään - tuntuu saaneen syksyn aikana hyvin massaa! Oltiin pikku-Siirin kanssa moikkaamassa iso-H:ta ja pikku-H:ta viikonloppuna, ja hyvin molemmat H:t ottivat Siirin vastaan smile.gif
Mei
Hugis tulipahan vaan mieleeni, että mun isoveljellä on bordeauxindoggi ^^
bellfegor
Siis Sennahan on portugalinvesikoira sitten isona laugh.gif Nyt ehkä vielä vähän vaikea tunnistaa. Päivähoitopaikka, on ihan maksullinen ja siellä on "vauvala" erikseen, joten ihan isojen kanssa ei joudu samaan paikkaan. Ekat rokotukset on saanut kasvattajan toimesta. Hiukan on outoa, kun näin monen vuoden jälkeen on vauva talossa, mutta eiköhän tähän totu.
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 3.1. 2008, 14:38) *
Hugis, minusta on mukava katsella noin persoonallisen näköisten koirien kuvia, jotenkin aina tulee hyvälle tuulelle.

Kiitos happy.gif

LAINAUS(s-ml @ 3.1. 2008, 14:38) *
Hiton kylmä, tuuli tekee todella pakkasen purevaksi. Inhoan talvea sneaky2.gif

Minusta on mukavaa, kun ei ole enää sitä kuraa joka paikassa. Olin jo antanut periks hiekalle lattialla, tänään jaksoin pitkästä aikaa imuroida ja pestä lattioita. Vaan kylmältähän tuo ilma tuntuu taas näin äkkiseltään.

LAINAUS(Mei @ 3.1. 2008, 20:38) *
Hugis tulipahan vaan mieleeni, että mun isoveljellä on bordeauxindoggi ^^

Sun isoveljellä on selkeesti hyvä maku koirien suhteen smile.gif Saako udella tarkemmin? Uros vai narttu, mistä kennelistä, kuinka vanha, ehkä virallista nimeä whistling.gif?
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 3.1. 2008, 14:00) *
Tuo PikkuJussi oli mun kanssa töissä uudenvuodenaattona ja oli tosi reipas pikkusnautseri. Yhtään ei pelännyt raketteja. Kuvissa vilahtaa myös pikkuinen norfolkinlapsi Edi.

Ai sanguko se olikin se PikkuJussi.. Mä ihan vaan katsoin että on Sennan veli.. whistling.gif Nyt katsoin tarkemmin niin eihän ne ole edes saman näköisiä eikä kokoisiakaan.. No hyvä että oikaisit.. Tuon norfolkin mä kyllä huomasin..
abc
Onpahan "pelottavan" näköinen jellona bellfillä biggrin.gif . Kyllä sä, bellf, pennun talossa oloon totut, se opettaa sut siihen varmaan melko nopeasti rolleyes.gif .

Kiva, kun Siirillä on paikka, missä voi asustaa "siistinä" biggrin.gif thumbup.gif .
sipa
Esmo thumbup.gif Siitä se sisäsiisteys alkaa.. Hienoa Siiri.. thumbup.gif

a.b.c Jokos oot käynyt ulkona luistelmassa, siellä kun tuntuu olevan aikas liukasta. Saa taas mennä varoen ettei mene nurin.. Tulis nyt vaan sitä luntakin vähäsen että valoistuis..

Oikein hyvää viikonloppua kaikille.. thumbup.gif
Nirppu
Täällä pakkanen kolkuttelee -22 ja -25 välillä. Talon mittarissa -22 ja muutaman sadan metrin päässä tallin mittarissa -25 cold.gif
Hepat pääsivät muutamaksi tunniksi ulos ja niillä on kyllä toppaloimet päällä, mutta eipä noita kauan raski ulkona pitää kun on näin kylmä.

Mukavasti lämmittää ajatus siitä että huomenna lähdetään isännän kanssa viikoksi kylpylään lomailemaan thumbup.gif
Mei
Hugis uros se on. Paljon siitä ei tiedetä, ottivat jostain koirahoitolasta. Löytynyt kuulemma irrallaan kadulta eikä omistaja ollut tullut hakemaan niin saivat sen sitte. Kutsuvat sitä Neroksi ja suunnilleen 3-vuotias smile.gif
Hugis
LAINAUS(Mei @ 4.1. 2008, 14:14) *
Hugis uros se on. Paljon siitä ei tiedetä, ottivat jostain koirahoitolasta. Löytynyt kuulemma irrallaan kadulta eikä omistaja ollut tullut hakemaan niin saivat sen sitte. Kutsuvat sitä Neroksi ja suunnilleen 3-vuotias smile.gif

No nyt mua alko kiinnostaa vielä enemmän ohmy.gif Suomestako löytynyt? Mistä päin Suomea? Tää on niin harvinainen rotu, että hyvin pienellä selvitystyöllä alkais selvitä koiran taustat, jos sun veljeä vaikka kiinnostaa. Laita vaikka yksäriä, jos et halua täällä julkisesti kertoa. Myös koiran kasvattajaa saattaa kiinnostaa koiran kohtalo, joistakin koiristahan ei saa kasvattaja mitään tietoja myyntitilanteen jälkeen sad.gif
sipa
LAINAUS(Nirppu @ 4.1. 2008, 14:05) *
Täällä pakkanen kolkuttelee -22 ja -25 välillä. Talon mittarissa -22 ja muutaman sadan metrin päässä tallin mittarissa -25 cold.gif

Mukavasti lämmittää ajatus siitä että huomenna lähdetään isännän kanssa viikoksi kylpylään lomailemaan thumbup.gif

Kamalaa mikä paukkupakkanen teillä.. ohmy.gif Täällä vaivaiset -5 ° mikä onkin ihan passeli, että pysyy kuivana.

Jaa sitä mennään hemmottelulomalle, hyvä viettäkäähän oikein rentouttava kylpylä loma.. thumbup.gif

Mei Kumma että kukaan ei tullut koiraa hakemaan eikä edes kaivannut sitä.. Kamalaa.. Mutta sun veljelläs kävi säkä.. thumbup.gif
abc
Sipa, en mä mitään luisteleen ehtinyt, kun piti mennä katsomaan miltä Paavo näyttää biggrin.gif . Eikä täällä katujen pinnoissa jäätä ole, mutta näkyi jo silti, että meri oli riitteen peitteessä.

Tulin eilen ajatelleeksi, että tilailenpa aikaa lekurille, kun on yks vaiva kiusannut jo kauan ja on alkanut olemaan enemmäksikin riesaksi. Sain täksi päiväksi ajan tonne lähellä olevaan Diakoriin. Kun kysyivät aikaa varatessani, että mikäs vaivaa, vastasin, etten tiedä, kun en tiedä onko siinä kipukohdassa edes sellaista elintä mikä vois olla kipeenä ja oikkuilla. Samaan hengenvetoon sanoin, että haluan sitten suomalaiselle lääkärille. Ja Paavolle antoi ajan rolleyes.gif . Oli jopa sukunimikin niin suomalainen, ettei edes erehdyksessä olis voinut seota kotimainen ja ulkolainen "tuote".

Reippaasti ja hyvässä ilmassa astelin tänään lekuriin. Ehdin mä kyllä matkalla ajatella, että tietty kaveri on sitten liian nuori tai vaihtoehtoisesti joku mörökölli. Voi thumbup1.gif , Paavo oli riittävän ikäinen ja kuunteli mun kertomaani ja vaikkei osannut vaivaani mitään sanoa, lähetti ensialkuun ultrattavaksi ja halus tavata mut uudelleen smile.gif . Mä olen kuulemma erikoinen tapaus laugh.gif .
Mei
Sipa. Säkä kävi wink.gif

Hugis Jostain Hämeenlinann lähettyviltä on varmaan lähtenyt.
Ilmestynyt yksi päivä tänne kadulle ja sieltä sitten joku vei sinne hoitolaan. Ei siitä sitten muuta oikein tiedetä.
Nirppu
LAINAUS(sipa @ 4.1. 2008, 14:43) *
Jaa sitä mennään hemmottelulomalle, hyvä viettäkäähän oikein rentouttava kylpylä loma.. thumbup.gif

Hemmottelulomalleppa hyvinkin cool.gif
Tarkoitus ainakin olisi rentoutua, en sitten tiedä että osaanko kun pitää nuo heposet jättää muiden hoitoon. Ensimmäinen kerta että noin kauan ollaan pois kotoa. Mutta hoitaja on sellainen joka on pienestä pitäen meiän hevosten kanssa touhunnu ja tuntee aika lailla niiden kujeet, joten uskon että pärjäävät oikein hyvin keskenään.
Hugis
LAINAUS(Mei @ 4.1. 2008, 15:17) *
Hugis Jostain Hämeenlinann lähettyviltä on varmaan lähtenyt.
Ilmestynyt yksi päivä tänne kadulle ja sieltä sitten joku vei sinne hoitolaan. Ei siitä sitten muuta oikein tiedetä.

Aika hurjalta tuntuu, että joku hylkäis juuri borkun, nää kun on aika hinnakkaita ja harvinaisia koiria unsure.gif Onko koiralla mikrosirua? Yleensähän nää on sirutettu jo kasvattajan luona, josko sitä kautta löytyis se kasvattaja nimenomaan. Tiedän nimittäin, että kasvattajilla on hirveä huoli näistä kasvateistaan, joihin ei saada enää mitään kontaktia... Itselle ainakin olis helpotus kuulla, että koira on hyvässä kodissa ja voi hyvin.

Jos veljelläs on käynyt tuuri, niin on kyllä Nerollakin smile.gif
Turunen
Pakkanen paukkuu taas -17 asteessa, onneksi ei ole tuon enempää watsup.gif tarkenee vielä juoksuttaa koiruutta pihamaalla, ainakin kun muistin käydä ne mun "karvakengät" tuolta varastosta. Tänä aamuna tein testin ja hyviltä vaikuttavat thumbup1.gif kaikkialta muualta palelti, mutta varpailla oli kuuma w00t.gif Vihdoinkin kengät joissa ei varpaat palele! thumbup.gif
s-ml
On tosiaan omituista, että joku jättää borkun. Luulisi kaikki Suomen sen rotuiset olevan tiedossa, vai kuinkas paljon niitä onkaan? Ei taida montaa pentuetta edes vuodessa syntyä? Eri juttu tietty,jos koira on tuonti eikä ole rekkaroitu tänne tai joku ennestään rescue-tuonti. Ymmärtääkö koira suomea? Veljelläsi kävi säkä, harvoinpa tuota rotua on ilmaiseksi jaossa.

Laitetaanpas kuva tännekin eiliseltä, oli jotenkin niin erikoisen näköistä. Järvi on auki kauempaa, rannalle tuuli kerännyt riitteet ja sen alla heikko jää. Tammikuussa harvoin saa tälläisiä kuvia. Luntahan meillä ei ole kuin pienen pieni kerros, vaikka tuosta voisi luulla muuta.

wiputar
Täällä ei oo ykätty sitten tuon yhden ja ainoaksi jääneen kerran jälkeen thumbup.gif

Täällä on pakkasta -9 astetta, joka on aivan liikaa noille meitin hurttimuksille. Onneksi ei kuitenkaan tuule juuri lainkaan smile.gif

Miehen duunikaverilla oli joskus... öö... joku 8 vuotta sitten kaks borkkua, asu Vantaalla, Mellarissa.

Ompas yh-äitillä söpö huollettava wub.gif

Tässähän nää mun asiat tälleen lyhyesti ja ytimekkäästi olikin huh.gif

Onkos muuten teillä sipa joku joka laittaa vaunun teille valmiiks lämpiimään? cold.gif
Ite muistan ne eräätkin kerrat lapsuudestani kun hytistiin ekat pari tuntia jääkylmässä vaunussa täysissä toppavehkeissä w00t.gif . Mutta onneks sitten oli niitäkin kertoja kun isäntä tai joku muu tuttava oli ennen eitä alueella ja laitto pannun päälle valmiiks smile.gif
Esmo
Toivottavasti Paavo keksii syyn abc:n vaivoille! Itselläni on ainakin vain hyvää sanottavaa Diacorista - olen jo useamman vuoden saanut käyttää heidän palvelujaan työsuhde-etuna. smile.gif

Onpa omituista tosiaan ettei kukaan ole kaivannut borkkuaan!? Juuri borkkujen vähyys ja saatavuus laittaa asiaa ihmettelemään. Ja onpa koira mikä hyvänsä, niin kyllähän siitä voi paremmallakin tavalla luopua, jos pakko, kuin jättää kaduille... unsure.gif

Tänään ollut kaunis päivä, aurinkoa ja pieni pakkanen, mutta oma mieli on ollut väsynyt ja huonotuulinen. Olin viime yön töissä ja tämän päivän unista ei tullut mitään. Sain nukuttua ehkä pari tuntua, sillä Siiri ei antanut mun nukkua. dry.gif Se kun on nukkunut täällä koko yön, niin on virtaa täynnä vielä aamulenkin jälkeenkin... Yritin nukkua korvatulppien kanssa, mutta se oli koko ajan itkemässä ja hyppimässä sängyn reunalle, kolisteli luiden ja leujen kanssa ja teki pahojaan...

Päätin että Siiri on tästä lähin eteisessä myös mun yövuorojen jälkeiset unet. Eteinen on ollut niin hyvä juttu! thumbup.gif Nytkin se oli ollut mun pitkän yövuoron (11h) ajan tekemättä sinne tarpeita. Ja tällä hetkellä nukkuu eteisessä kun jätin sen pedin sinne...

Mutta, toivottavasti kukaan ei lähesty mua tänään, ja onneksi huomenna on uusi päivä... rolleyes.gif
Lydia
Kaipa mun pitää tulla tänne ilmoittamaan, että vuodenvaihteesta selvittiin kunnialla ja arkeen ollaan taas palattu.
On se vaan niin epäreilua, että joillakin koulu jatkuu vasta tulevana maanantaina. No eipä kulunut "kouluviikko" sentään mikään rankka ollut, aika leppoista meininkiä oli smile.gif

Kaunis tuo s-ml:län kuva ja mukavia kuvia H&H:sta sekä muista on täällä ollut. Mä en nyt ole paljoa kuvia ottanut, vaikka nyt saakin kuvat purettua heti. No Oliviasta on muutama kuva tullut otettua, kun se nyt on täällä majaillut. Kun vielä tulisi kunnolla lunta ja Enja lopettaisi juoksut, niin voisi yrittää kuvailla ulkona.

Tosiaan keskiviikkona oli aika jännä, kun Olivia tuli hoitoon. Siis oli vähän huolena miten ne Tarun kanssa tulevat toimeen, kun aiemmin ei yhteiselo kovin auvoista ollut. Olivia onneksi ei osoittanut mitään merkkejä, että rupeaisi mäykkyä kiusaamaan, Taru kyllä oli varauksellinen ja viihtyi pöydän ja nojatuolin alla. Ajan myötä Tarukin on rentoutunut ja eilen sain nähdä jotain varsin hassua; Taru kutsui Oliviaa leikkimään... Taru, joka ei ikinä halua leikkiä kenenkään kanssa. En ole tainnut aiemmin edes nähdä sitä leikkinkutsumisasennossa (joka sekin mäykin tekemänä on hupaisia näky). Olen kyllä todella tyytyväinen, kun kaikki on sujunut hyvin. No alunperin olin varautunut pahimpaan ja kyllä koirat olivat varmuuden vuoksi eri tiloissa, kun emme olleet kotona. Huomenissa Olivia lähtee ja palaamme normaalielämään.

Vähän tuntuu mulla olevan flunssaa... tylsää. Ei onneksi mitään pahaa, mutta aivastuttaa vähän väliä. Kunhan nyt menisi pois itsekseen. Ei olisi varaa ruveta sairastelemaan.
abc
Ei "meidän" meri ollut noin näyttävä mitä s-ml:n kuvassa vesi on.

Hyvä, että Siirillä on se oma nurkkaus, missä viihtyy thumbup.gif . Minä suljin Miran aina keittiön oven taakse, kun mulla alkoi ruokatauko. On ollut eka koira, joka on ruokapöydän viereen tullut vinkumaan. Ja sellaisestahan en tykkää lainkaan. Hyvin se siihen -oven taakse- ajatukseen sopeutui ja äkkiä oppi, ettei mua ruoka-aikaan passaa häiritä, joten ovia ei ole aikoihin enää tarvinnut kiinni laittaa.

Nykyisin kehuskelen kaikille, että nyt oikein tunnen, että mulla on koira talossa, kun vinkunoita ei ole enää. Mutta olen mä aika pahasti mahtanut karjaista taannoin, sillä Miran lelusorsakaan ei enää huutele biggrin.gif . Siinä se vasta paha ääni olikin.

Lekuri muutoin sanoi mulle, että iän myötä rintaluut löystyy ja tippuvat (arveli, että luut painaisivat ylävatsaa). Hyvä, etten purskahtanut nauruun kesken vastaanoton, kun kävi mielessäni, että tippuvien aivojen lisäksi saan ruveta keräilemään tippuvia luitakin biggrin.gif .

thumbup.gif Turuselle, uskon, että sun uudenvuoden päätöksesi tulee pitämään sauhuttelujen osalta ainakin. Kiva, että sait valmiiksi ne jalkineet viime vuoden lopputalvesta ja nyt sait viimein "koeajetuksikin", että lämpöä pitävät.

Lydialle tiedoksi, että mullakin on MELKEIN mäykky kotona smile.gif . Iltaisin Mira pujahtaa luolaan ( mun peiton alle), onneks ei kuitenkaan saman yöasun sisään mun kanssani. Sillai aloittaa yöunet, mutta sitten muistaa hetken päästä, että koirathan nukkuu sängyn jalkopäässä peiton päällä. (Siis ne koirat, jotka saavat ihmissängyissä olla ja ovat).
wiputar
--- välihuomautus ----

Mutta oliskos aika availla uusi ketju ja mahdollisesti K-18 puolelle? unsure.gif
Ei sillä, etteikö nuoremmat saisi kirjuutella, mutta kun ei heitä oo pahemmin täällä näkyny... kö... lookaround.gif
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 5.1. 2008, 13:03) *
On tosiaan omituista, että joku jättää borkun. Luulisi kaikki Suomen sen rotuiset olevan tiedossa, vai kuinkas paljon niitä onkaan? Ei taida montaa pentuetta edes vuodessa syntyä? Eri juttu tietty,jos koira on tuonti eikä ole rekkaroitu tänne tai joku ennestään rescue-tuonti. Ymmärtääkö koira suomea? Veljelläsi kävi säkä, harvoinpa tuota rotua on ilmaiseksi jaossa.

Suomessa on noin 150 borkkua ja aika hyvin ovat kyllä harrastajien tiedossa, enemmän tai vähemmän. Vuodessa syntyy noin kolme-neljä pentuetta ja tuonteja on kymmenkunta. Tosin tänä vuonna saattaa olla pentuja enemmänkin tarjolla dry.gif Rescue-tuontejakin tiedän tasan yhden Suomessa elävän. Mutta tämän karkurin tilanne näyttää jäävän selvittämättä rolleyes.gif

Meillä taitaa Helmin pissitulehdus taas palaavan ja Hugolla on kynsi halki crybaby.gif Just meni parisataa Helmin kuvauksiin... Ja huomenna töihin dry.gif Ja muutenkin ottaa päähän. Vali vali ja crybaby.gif
bellfegor
LAINAUS(wiputar @ 6.1. 2008, 20:20) *
--- välihuomautus ----

Mutta oliskos aika availla uusi ketju ja mahdollisesti K-18 puolelle? unsure.gif
Ei sillä, etteikö nuoremmat saisi kirjuutella, mutta kun ei heitä oo pahemmin täällä näkyny... kö... lookaround.gif

Ei se katos käy, kun meitä kaikkia ei siellä suvaita.. laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.