Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
LaRa & Olli
Pakko heittää väliin, et on muuten upeita kuvia smäläriltä! happy.gif
abc
LAINAUS(LaRa & Olli @ 13.6. 2007, 16:47) *
Pakko heittää väliin, ...

Väliinhän mekin heitellään biggrin.gif , eipä tässä juuri muita vaihtoehtoja ole rolleyes.gif .

belff hyvää lomaa Sinulle ja terveyttä thumbup.gif . Mitenkäs se käsi muutoin jakselee? Teidän firmallahan on mahtavat juhlat tulossa. Pääseeks duunarit kanssa nauttimaan pöydän antimista? No, Sinun nyt ainaskin luulis pääsevän, kun saat sitä vieraslistaa selata smile.gif . Valitse paras mahdollinen vierustoveri itsellesi rolleyes.gif .

Oli muutoin kivaa heittää reilu lenkki äsken. Tuuli tuiversi reilusti, mutta siltikään ei kylmä tullut vaikka hihattomana liikuinkin. Voi jestas, kun nyt loppuiskin jo noi helteet. Ihan toisenlainen olo on, kun ilma on raikkaampi.
abc
Hauskat kuvasaasteet on Sipa taas laitellut tuonne toiselle foorumille laugh.gif .
abc
Sipalla vaivaiset 2 työpäivää vielä ja sitten Sipan kesäloma alkaa thumbup.gif teehee.gif

Oli pakko muistuttaa, ettei pääse Sipalta unohtumaan rolleyes.gif .
sipa
a.b.c Mä jo ihmettelin että mitä ihmettä sä oot jo tänäaamuna kerinnyt tänne kirjoittelemaan.. laugh.gif Kiitos kuitenkin muistuttamisesta, se ei kyllä vahingossakaan pääse multa ohi.. Yksi herätys enään thumbup.gif

Tänä aamuna satelikin hieman vettä. ja että oli ihanan raikasta ja viileätä.. Pikkasen yrittää räkätauti ottaa otettaan, kun sain aamulla aivastella ja niistää, otin disperinin ja se auttoi.. enään ei ole kurkkukaan kipeä ja kotona en istunut nyt vedossa kun on vähän viileämpää.. Illalla täytyy tehdä vähän troppia jos ei mene pois.. mä en haluu tulla kipeäksi näin loman kynnykesllä.. angry.gif

belff Oikein hyvää lomaa sullekin ja toivotaan pippaloiden onnistuvan yli odotusten.. thumbup.gif
Åland
Hei vaan

Hyvää lomaa kaikille lomalaisille ja työnorjille kärsimystä aurinkoisten päivien valuessa kohti iltaa ja kotiinpaluuta.

Pakko jakaa tämä tänään tullut sähköposti, juhannuksen lähestymisellä lienee osuutta asiaan:

DRINKKIRESEPTEJÄ KESÄKSI !

"Tequila Sunrise"
1 litra Tequilaa
Juo tequila. Pistä silmät kiinni. Herää aamunkoitteessa.

"Suomalainen Champagne"
Kolmen vartin Finlandia
Poretabletti
Murskaa poretabletti pulloon. Voilà!

"Ampiainen"
17 cl vodkaa
1 ampiainen
Viipaloi ampiainen ja sekoita vodkan joukkoon.

"Napolilainen"
6 cl pontikkaa
1 raviolityyny (pastaa)
Tarjoile snapsilasissa. Toimii alkuruokana, mutta annoskokoa
suurennettaessa saat jo aikaan koko illallisen. Nami!

"Merilohen silmä"
1 lasi vodkaa
1 mustikka
Sekoita ainekset. Tarkista maku.

"Metsästäjän snapsi"
1 litra pontikkaa
Sammalta
Jäniksen papanoita
Sekoita ja suodata papanat pois. Loistava aloituspaukku hirvijahdille!

"Kaffemplörö" (turkulainen alkuperäisresepti)
1 sokeripala
Kahvia
Koskenkorvaa
Pudota sokeripala kuppiin. Kaada kahvia kunnes, sokeripala katoaa näkyvistä.
Kaada viinaa, kunnes sokeripala näkyy taas. Rentoudu ja nauti.

"Kaffe med dopp" (resept i Paraisilta)
1 kolikko
Kahvia
Pontikkaa
Aseta kolikko kuppiin, kaada kahvia kolikon reunaan asti ja
täytä kuppi ponulla.

"Ruissalo Sunburn"
Koskenkorvaa
1 siivu HK:n sinistä paistettuna
Kaada lasiin Koskenkorvaa ja aseta kaunis makkarasiivu lasin
reunalle koristeeksi.

"Ruusuviini"
Piikikäs ruusu
Pontikkaa
Haistele ruusua ja juo lasillinen viinaa murheeseen, koska
sinulla ei ole ketään, kenelle voisit antaa tämän kauniin kukkasen.

"Serlaa sen olla pitää"
6 cl vodkaa
1 snapsilasi
1 pala vessapaperia
Täytä snapsilasi viinalla. Ota pala wc-paperia, taita se
kauniisti ja aseta lasiin. Kaada sisältö suuhun, niele neste
ja ime paperi kuivaksi. Sylkäise paperi lasiin n. 40 cm:n päästä.
Yksinkertaista ja hyvää!

Ruokapöydässä:
"Tamperelainen ruokaryyppy"
1 postikortti Tampereelta
6 cl pontikkaa
Kaada viina snapsilasiin tai vastaavaan. Juo. Katsele postikortin maisemia.

Hedelmäinen:
Ämpärilliseen pirtua sekoitetaan yksi rusina . Jos maku on
mielestäsi liian hedelmäinen, voi rusinan jättää pois.

No mitäs tässä voi sanoa, vesi vanhin voiteista ja paras janoon laugh.gif
sannukka
Juu vesi vanhin ja nimenomaan voitehista. biggrin.gif Tuli vedestä mieleen, kun toissapäivänä pistin orvokkeja maahan ja kaikki lapsoset karvaset ja omakin oli pihalla tietysti myös. Tämä oma kerkes salamana kaatamaan koirien vesikipon niskaansa, en edes tajunnu ennen ku oli koko poika likomärkä. Ja se vesikippo on semmonen ämpärinpohjan mallinen taikinakippa, eli vettäkin oli ihan tarpeeksi. Tietysti vielä ihan kylmää, ku olin justiin sen vaihtanu. laugh.gif Ei poikaa silti haitannu yhtään, siellä se lätkytti vettä vaan tyytyväisenä. Mutta vesi onkin tosi kiva juttu. Meinas tulla eräskin ilta kauhee poru, ku iskä meni suihkuun ja pojalla olikin vaatteet päällä vielä. Ei meinannu riisumisestakaan tulla mitään, niin kiiru oli päästä mukaan. biggrin.gif
tizzian
LAINAUS(abc @ 8.6. 2007, 09:08) *
Juu, on aika älytöntä lähteä reissamaan peltiröttelössä tällaisilla keleillä ja vielä maksaa siitä palkattomalla päivällä laugh.gif . Toivottavasti reissu on kaiken sen vaivan arvoinen thumbup.gif .

Juu, no kaikki on kovin suhteellista. Runsas määrä itikanpuremia vaivaa vielä. Jos Linkki toimii niin muita matkalla tavattua voi käydä tähyämässä sieltä. Kuvia tosiaan tuli otettua aikalailla. Tulipahan kamera ainakin hiukan tutummaksi.

Åland laugh.gif mulla vois kyllä noista jäädä aika moni juomatta - ja maistamatta....

Sipalle kaikin puolin mukavaa lomaa! flowers.gif
Ai, Belffille tietty myös!
sipa
chilian Ihania kuvia.. voi kun pääsis pulahtamaan tohon järveen.. Pupujussejakin oot kuvannut.. wub.gif

Åland Multa kyllä jäis kaikki nuo maistamatta.. laugh.gif

Sannukka Sun poikahan on oikein "vesimies".. laugh.gif
abc
Jestas, miten upeita kuvia chilianin albumista löytyikään. Ajattelepas se rantakaisla kuvakin, ihan mielettömän nätti kaikessa yksinkertaisuudessaan. Sulla on hyvä kamera ja sen lisäksi osaat ottaa kuviakin. Ai, että vielä ne itikan purematkin kaupanpäällisiksi huh.gif . Mutta ainakin noiden kuvien perusteella eiköhän kaikki vaiva/riesa ollut matkan arvoinen smile.gif .

Åland kerrankin helppoja ohjeita, joissa minäkin saattaisin onnistua w00t.gif . Ei oo enää muuta pulmaa kuin kelles niitä laittaisin, kun itselle ei noi alkoholipitoiset tee kauppaansa wallbash.gif .
Hugis
Huomenta vaan Mä sain aamulla jonkun kohtauksen ja pesin lattiat ja arvatkaa vaan... Kun olin moppia pesemässä, Helmi teki kakat puhtaalle lattialle dry.gif Ei kai sitä hieno neiti voi likaisella lattialla kyykistelläkään. Eilen vedin telemark-alastulon neidin perässä hiekkamäessä ja polvi on asfaltti-ihottumalla. Olen jo pelotellut Helmiä, että palautan sen kasvattajalle

Noi Ålandin drinkkivinkit pitäis varmaan printata ja ottaa festareille mukaan Onnistuis osa silleen alkeellisimmassakin olosuhteissa.

Hienoja kuvia chilianilla! Mä ihastuin erityisesti noihin sammakkokuviin Mä olen aina tykännyt sammakoista ja keräilly kotiinkin kaikenlaista sammakkosälää. Joskus vielä meille muuttaa muutama lemmikkisammakko, kunhan saadaan enemmän tilaa. Ne on ihania

Tänään mä etsin sen kameran piuhan jostain, koska Hugo sai eilen niin hienon pannan happy.gif On nimittäin pikkusen katu-uskottava niittipanta! Laitan sitten noista kuolevista kukistakin biggrin.gif
abc
Eipä näytä Hugiksen päivistä elämyksiä puuttuvan pinch.gif . Yritän olla nauramatta biggrin.gif .
Hugis
Kiva abc, että edes yrität biggrin.gif Kyllä muakin varmaan jo kolmen vuoden päästä naurattaa... Kaiken huippu siinä mun telemarkissa oli se, että toisesta pohkeesta alkoi vetämään suonta siinä rytinässä. Siellä mä istuin keskellä hiekkamäkeä irvistelemässä oops.gif Onneks ei ollut todistajia.
bellfegor
Huge, tässä ensin puhallus pipiin ja sitten vasta nauran...
Festarieväänä paras juoma on teekkarin terävä eli pitkään lasiin kolikko pohjalle ja sitten kossua päälle niin paljon, että kolikko lakkaa näkymästä.
Loman siirsin sovinnolla elokuulle, jotta nämä juhlanjärkkäämiset saa pois alta ja pääsee sitten juhlimaan suoraan lomalta kauniina (?) ja levänneenä. Pöytäseuraksi koetan järkätä salarakkaan, jotta on edes jotain odotettavaa laugh.gif whistling.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 13.6. 2007, 15:13) *
Tässä myös tasapuolisesti kaikille: Hyvää lomaa ja terveyttä!!
Palaan palstalle ehkä syksyllä tai sitten lomalla. Nyt vie kaiken energian firman 100-vuotisjuhlat.

toivottelee bellf, vieraslistaan seonneena

Juuri tämän takia mä jo toivotin hyvissä ajoin lomia sulle, kuin muutkin, kun ei tiedä oletko tai ollaaanko me paikalla kun jäät viralliselle kesälomalle..

Ja vai viellä salarakkaista siellä katsellaan, niin sitä pitää.. w00t.gif

Jestas tota Hugista.. ohmy.gif Toivottavasti et loukannut jalkaasi niin että et pääse liikkumaan.. Toivottavasti Helmi otti sun uhkailut tosissaan ja antaa sun kävellä ihan normaalsiti mäet alas.. biggrin.gif
abc
Leppeistä tunnelmista synkempiin ajatuksiin cry.gif

Mua on painostanut hiivatisti H:gin uutisissa 6.6. ollut juttu 13-vuotiaasta pojasta, joka käytti hyväksi pikkutyttöä.
- Tapahtumat alkoivat, kun tuntematon yläasteikäinen poika ajoi pyörällään rivitaloyhtiön pihaan. Hän alkoi jututtaa pihalla leikkiviä lapsia ja sai houkuteltua kaksi pientä tyttöä mukaansa. Vain muutamien metrien päässä metsikön reunassa poika teki 5-vuotiaalle tytölle seksuaalista väkivaltaa. -

Järkyttävää luettavaa. Isä oli rynnännyt teinipojan perään, mutta poika pääsi pakenemaan pyörällään. Pikkutytön äiti oli saanut selville tekijän seuraavana päivänä. Minua jää aina painostamaan tuollaiset vakavat asiat niin vietävästi.

Ja samaten se uutinen, missä 19-vuotias surmasi ne kaksi tyttöä/naista (en ole lukenut näiden ikää, kun silmääni osuvat vain lehtien mainokset kaupan telineellä).

Nää on minusta ihan hirveitä tekoja. Raiskaus, mikä ei mielestäni ole millään tavoin puolusteltava asia, samoin kuin sekään, että joku vain päättää ampua jonkun.

Häiriöitähän näiden tekijöiden päänupeissa on ja paljon. Mutta, miksi niin on? Miten on mahdollista, että niin monelta "viiraa" nykyisin päästä, että tapahtumat alkavat olemaan jo melkein päivittäisiä? Onko kaikesta jo niin tuutin täydeltä luettavaa/katsottavaa, että ihmismieli ei enää erota oikeaa väärästä? Ja saakos noita aseita käydä kuka vain kaupasta ostamassa? Joskus olen ainakin olettanut, että aseen kantoon tarvitaan lupa ja vielä tieto mihin käyttöön se ase tulisi.

Tuollaisia vakavia juttuja lukiessa multa menee yöunet aina painajaisen puolelle. Ajattelen uhrien tuntoja (jos jäävät eloon), omaisia, lähipiirejä ja jopa tekijöitäkin, sillä oletettavasti tuon kaltaiset asiat eivät unohdu (todennäisesti ei koskaan). Ja jos on niin sairas päästään, ettei edes tajua tekojaan, niin eikös silloin olisi kaikkien puolesta parempi, että henkilö pääsisi suljettujen ovien taakse.
abc
Nyt rupes satamaan ihan kunnolla. Veispä mennessään ton lokin skeidan ikkunasta, ettei mun tarttis enää päätäni moisella asialla vaivata ja ruveta ikkunaa pesemään kesähelteillä.
sipa
Vai noin synkkiä aatoksia sulla on nyt ollut.. Mutta ihan samaa mieltä olen sun kanssa että missäs mahtaa vika olla kun alkaa olemaan päivittäin lööpeissä nämä jutut.. confused.gif

pp:säkin on juttu tosta kadonneesta pikkutytöstä Madeleine vai mikäs hänen nimensä nyt olikaan ja suurin osa veikkas että tyttö ei ole enään elossa.. Mulle tuli heti mieleen toinen vähän vastaava tilanne muutama vuosi sitten ja se oli tämä Mary-Beth jonka ilmeisesti äiti sitten oli surmannut.. ohmy.gif Kaksi niin kaunista pikkutytöä kohtaa noin kamalan kuoleman, tai toivotaan että tämä viimeinen ei päätyisi tytön kuolemaan.. Ihan kamalaa ajatella näitä.. sad.gif

Meillä ei täällä nyt sada, vaikka vettä on välillä tihutelutkin, se ei kuitenkaan ole ollut niin voimaksata että lokin skeidan irrottais ikkunasta.. biggrin.gif
tizzian
Hugis parka! sad.gif Toivottavasti Höyry-Helmi rauhoittuu pian!

Jos kameran piuhat on sitkeästi kadoksissa, niin ootko harkinnut kortinlukijan hankkimista? Niitä saa kai nykyään ihan jo sopuhintaan (muistaakseni anttilassa oli himpun verran alle 20 €). Meinasin sillon tilata vaan jäi, nyt sitten eilen oli mätkähtänyt yksi kortinlukija kotiinpostin mukana - digikuvalehden kylkiäinen. Josta tulikin mieleen et pitäs peuuttaa toi lehden tilaus. Vaikka toisaalta on siinä ollu ihan mielenkiintoisia juttuja kun vaan jaksais/ehtis kokeilemaan niitä.

abc noi sun mainitsemat jutut on tosiaan ihan kammottavia. Tais olla just eilen jossain lehdessä että suomi on maailmassa kakkosena nuorten masentuneisuudessa - vai oliko se itsemurhissa?! Jompikumpi, nyt en muista kun molemmista on ollu juttua lähiaikoina lehdissä/radiossa. Kyllähän se mietityttää miksi ihmisillä on jo niin nuorella iällä niin paha olla. Aina päädyn siihen samaan mitä jo joskus vuosia sitten sanoin: yhteiskunta on sairas. Täytyisi vana alkaa aika pian löytämään ratkaisuja siihen miten se saataisiin taas voimaan paremmin.

Ps. Tännekin kaivattais kipeästi automaattista ikkunanpesua...
Hugis
Kiitokset puhalluksista ja myötätunnosta smile.gif Kyllä tällä kintulla kävelee, mutta mieluiten ilman housuja, kun ne tarttuu ikävästi siihen rupeen kiinni biggrin.gif Tänään neitiä on talutettu lähinnä korvasta... Aina kun on hippa meinannut vallata tassut, oon nykässy korvasta sivulle. Ja matka on jatkunut hitaasti mutta varmasti.

Nuo abc:n mainitsemat jutut on aivan kammottavia sad.gif Itse mietin lähinnä mun 13-vuotiaita oppilaita, ja tuntuu täysin käsittämättömältä, että joku senikäinen pystyisi sellaiseen julmuuteen. Ja mun 19-vuotiasta pikkuveljeä, jolla on elämä edessä. Se poikahan oli tappanut huhujen mukaan ne tytöt jalkajousella, johon Suomessa ei tarvitse aseenkantolupaa. Ja kyllä mä mietin noiden rikoksentekijöiden vanhempiakin. Kuinka kamalaa on elää loppuelämä sen tiedon kanssa, että oma lapsi on tehnyt jotain tuollaista...

Ja nyt sitä mun lupaamaa kuvasaastetta. Ensin kukat.
Tää meinas jo kuolla:

Tämä odottelee juuria:

Ja parvekkeella perinteiset:

Hugis
Sitten Hugen äijäpanta:

Jota Helmi yrittää salaa syödä...

Ja lopuksi perinteinen painikuva biggrin.gif
bellfegor
Vai ilman housuja se Hugis lomailee oops.gif. Opettajaihminen. Höh!

Vähänkö Hugo on MIES tuon pannan kanssa. wub.gif Enää puuttuu vain oma harrikka. laugh.gif
Nirppu
LAINAUS(bellfegor @ 14.6. 2007, 18:48) *
Vähänkö Hugo on MIES tuon pannan kanssa. wub.gif Enää puuttuu vain oma harrikka. laugh.gif

Saattais olla melko hilpeä näky ku Hugo ajelis harrikalla, korvat vaan lepattais kypärän alta laugh.gif . Vai onko Hugo niin äijä ettei se mitään kypärää tartte? Kokonaisuudenhan tietysti kruunaisi sivuvaunu jossa Helmi vois sitten matkustaa thumbup.gif

Tuli tuosta mieleeni että täällä meiän kylällä on yks pappa, Hugo nimeltään, joka ajelee mopolla pitkin kylää. Kypärä roikkuu takaraivolla, joten kovin paljon iloa siitä ei oo jos jotain sattuu. Eikä tuosta koskaan tiedä mihin sen moponsa kanssa työntyy, saattaa kurvata auton eteen ihan milloin vaan. Yhen kerran oli pimeällä parkkeerannu moponsa keskelle risteystä, ilman valoja tietenkin, ja siihen sitten joku oli autollaan täräyttänyt.
s-ml
Waude Hugon pantaa, kova kundi! Ei puutu katu-uskottavuutta , ainoastaan tuo Nirpun kuvitelma sitä hieman vie. Minäkin pystyn tuon näyn kuvittelemaan laugh.gif Saiko Helmi neitipannan myös smile.gif
Kukatkin oli paljon paremmassa kunnossa kuin ajattelin, ei hätiä mitiä. Siis pitikö ne tunnistaa, en jaksa selailla sivuja taaksepäin, mitä niistä sanoitkaan..
Korvasta talutus kuulostaa tutulta, niin oli välillä pakko tehdä doggien kanssa. Tai niskanahasta, yksi hyvä keino on nostaa etujalat ylös, silloin koira ei pääse mihinkään. Kuulostaa ehkä hurjalta, mutta noita joutui joskus käyttämään yllättävissä ja hankalissa paikoissa eikä tosiaankaan jatkuvasti. Ne oli niitä aikoja, kun hauis vielä kasvoi, nykyään se vain kuihtuu.
Minusta kylläkin mäenlasku on mukavampaa talvella kuin kesällä smile.gif

Sipalle oikein mukavaa ja aurinkoista lomaa! Minäkin hiljenen tässä ainakin viikonlopuksi, pitää mennä avajaisista toiseen.
abc
Jos mulla on huomenna sars, niin se johtunee yksinomaan siitä, että pesin tänään sen lokin skeidan ikkunasta pinch.gif . Olipas se lokki sen äkäseen ruikannut, kun moska ei heti ensi kättelyssä irronnut angry.gif .

Niin, eikä ne sateet, sen enempää päivällä kuin nyt yölläkään, olis saanut ikkunasta mitään irti, siihen tarvittiin mun rukiista hauislihasta jynssäykseen smile.gif . Mutta muutoin toki kiva, että satelee. Ehkäpä tästä vielä kehkeytyy mun mieleiseni kesä sateen jälkeen biggrin.gif .

Hugis sullahan on ELÄVÄT kukat ohmy.gif , hyvin voivan näköiset thumbup.gif . Hugon panta on makee. Tuli heti stadilainen kundi mieleen. Mutta nyt sun on hankittava vielä se lättähattu (jos tiedät mallin -50 luvulta) , sillä ton pannan kanssa ei smallaa se lättänä liina biggrin.gif .
sipa
Hugis Hugon panta on makee thumbup.gif Ja kukat eivät olleetkaan niin raakin näköisiä mitä ajattelin.. biggrin.gif

Muuten katsoin että sulla on kauheen tutun näköiset siniset verhot.. Mulla on ihan samanlaiset ja multa löytyy samanlainen päiväpeittokin (tarpeettomana) Jos on tarvetta niin saat sen jos haluut se on kyllä kahdenhengen sänkyyn, ja en tiedä miten leveä sänky sulla on.. rolleyes.gif
abc
Nyt mä hermostun. Koiran koipi ei ota parantuakseen angry.gif .

Ei yhtään oo mieli vireenä, vaikka eilen sain vihdoin ja viimein uudet popot alehintaan 15e (39.90), 4 kpl aluslakanaa 3.50e/kipale ja tänään aamulla oli ilmakin tosi raikas.

Sipalta sitten loppui ne työaamut tältä erää ja loma alkaa thumbup.gif . Mukavia lomapäiviä Sinulle. Toivottavasti se flunssanpoikanen karkasi tipotiehen, että pääset mattorantaan ja vaikka itsekin sinne veteen pulahtamaan teehee.gif .
sannukka
Vähäks on rohee panta Hugo nuppusella. dogrun.gif Hieno. Kukatkin paremmassa kunnossa, ku mun tarkoin varjeltu timanttiananas. Ihmettelin, miks Tiksu on alkanu käydä pikkuhuoneessa. Yleensä ei oo viittiny portin yli hyppiä. Selvis sekin sitten, ku osu silmään revityt lehdet ja lattialle heitetty tulilatvan raato. angry.gif Kissat... dry.gif
sipa
LAINAUS(abc @ 15.6. 2007, 08:04) *
Nyt mä hermostun. Koiran koipi ei ota parantuakseen angry.gif .

Ei yhtään oo mieli vireenä, vaikka eilen sain vihdoin ja viimein uudet popot alehintaan 15e (39.90), 4 kpl aluslakanaa 3.50e/kipale ja tänään aamulla oli ilmakin tosi raikas.

Sipalta sitten loppui ne työaamut tältä erää ja loma alkaa thumbup.gif . Mukavia lomapäiviä Sinulle. Toivottavasti se flunssanpoikanen karkasi tipotiehen, että pääset mattorantaan ja vaikka itsekin sinne veteen pulahtamaan teehee.gif .

Voi ei.. mikäs ihme siinä Miran jalassa oikein on.. dry.gif Sitekä näyttää se jokin olevan, toivottavasti pääsette vaivasta eroon..

Halvalla sä ootkin saanut noi ostokses.. thumbup.gif Popotkin sait vihdoin ja viimein ostettua, että ei tarvii niissä kumisaappaissa talloa.. biggrin.gif

Juu aamut on nyt vähissä, eikä tarvii laittaa sitä herätyskelloa pirisemään neljään viikkoon, Ja mä yritän pitää ton flunssan poissa, ei se ainakaan ole pahentunut, sitä samaa niistämistä ja aivastamista se oli tänä aamunakin..

Sannukka Voi noita kissoja, systerin katit on ihan samanlaisia hortonoomeja, ne ei tykkää kukista juuri ollenkaan vaan "raadoittavat" kaiken jos on siihen tilaisuus.. biggrin.gif
abc
Nyt mua suututtaa jo noi kuljetusten saamisetkin. Aina niillä on mukamas jotain tärkeämpää kuin mutsin kuljettamiset laugh.gif . Arvaa vaan kuinka kauan ehdin puhua jo jalkineistakin, ettei pysy sandaalit enää jalassa ja lenkkareiden kanssa on käveltävä varpaat paljaana. Saati kuinkas kauan sitten puhuin, että lakanat loppuu. Tais olla kolmisen vuotta sitten, kun niistä mainitsin ja toistanut asiaani useampaan otteeseen kuluneina vuosina. Olen nyt käyttänyt jo kaikki ne valkoiset päällyslakanatkin loppuun aluslakanoiden lisäksi, mitkä hankin silloin joskus 30 v. sitten. Ei taida muutoin tämän päivän lakanat olla enää yhtä lujatekoisista kankaista, että vuosikymmeniä kestäisi unsure.gif .

Eilen sitten, kun tytöllä oli vapaapäivä soitin iltapäivällä, että mentäisiinkö sinne Itikseen katseleen edes niitä jalkineita, niin vastas, että on jo Itiksessä Leifin kanssa ja sinne tulee toinen siskoista sekä hänen ystävättärensä myös. Hitto soikoon, eiks nyt yks äiti olis mahtunut samaan joukkoon, kysyn vain lookaround.gif . Sanoinkin, että eikös ois voinut soittaa mua matkaan. No, lupas heittää mut sitten sen jälkeen, kun tulevat kotiin. Ja niin tekikin. Ja Cittariin mentiin katsoo popoja. Ei meinannut löytyä ei. En halunnut varsinaisia lenkkareita, kun mun mielestä ne on niin klumpikkaan näköisiä, joten siks ei meinannut löytyä. Ihan vahingossa tuli miesten puolella katsottua yhtä häkkiä ja sieltä hiukan sen malliset löytyi, mitä oikeastaan halusin. Kyltissä luki, että miesten kävelykengät, mutta ei mun mielestä sellaiset oo kävelykengät, mitkä muistuttavat urheilujalkinetta. Mutta olkoot kuinka vain, ainakin toistaiseksi on ehjät popot käytettävissä, kun ulkoilen biggrin.gif .

Juu ja oli siitäkin hyötyä, kun marmatin puhelimessa. Lohdutukses tyttö soitti hetken päästä, että ovat Anttilassa ja vielä olis just ne 4 kipaletta aluslakanaa edullisesti saatavana, että ottaako hän ne minulle.

Tälläista tää olo mummona on. On aina vähän niinkuin kakkossijalla, joka asiassa biggrin.gif .

Tänään viestitin, että koira ois saatava lääkäriin, että miten niitä kuljetusaikoja järjestyis. Taas oli menoa sinne ja tänne likoilla, mutta kyllä kait sit ensiviikolla.... wacko.gif . Minäpä sainkin ajan täksi illaksi. Laitoin tekstaria, että nyt olis aika silloin ja silloin, vaikka varsin hyvin tiesin, että juuri se aika ei ollut sopivin likalle. Ei oo tullut vastausta.

Mä olen ruvennut miettimään, että olisko mun sittenkin vielä etsittävä itelleni se parempi puolisko ja nimenomaan autoilevana sellaisena cool.gif
Hugis
Hugo kiittää kehuista smile.gif Kyllä se nyt kulkee äijänä ulkona pää pystyssä, että kaikki varmasti huomaa hienon pannan. Tosin naurettiin eilen kaverin kanssa, että kohta Helmi varmaan kakkii niittejä biggrin.gif Smäläri, Helmi saa nyt toistaseks asua täällä, eli pantaa ei saanu wink.gif

Sipa, eikö sulla ole käyttöä sille päiväpeitolle? Mulla on kyllä parisänky, eihän me muuten mahuttais koko lauma sinne nukkumaan happy.gif Mulla olis kyllä käyttöä, kun tuo Helmi-neiti on vähän maistellu mun kaikkia päiväpeittoja dry.gif

abc, mulla on ihan sama syy, miksi miehen ottaisin biggrin.gif Eli se auto. Pääsis niin näppärästi paikasta toiseen, eikä tarviis aina veljeä vaivata. Ja mieluiten sillä sais olla joku tila-auton tapainen, että me mahduttais kaikki, jos se borzoikin meille muuttaa. Toivottavasti pääsette sinne lääkäriin, onhan se kumma, kun jalka ei ota parantuakseen unsure.gif

Niin ja kukista. Niitä ei tartte enää tunnistaa, mun hortonomikaveri tunnisti ne jo rolleyes.gif Nyt mä tiedän, mitä täällä elää, niin kauan kuin elää...
sipa
LAINAUS(abc @ 15.6. 2007, 10:28) *
Nyt mua suututtaa jo noi kuljetusten saamisetkin. Aina niillä on mukamas jotain tärkeämpää kuin mutsin kuljettamiset laugh.gif . Arvaa vaan kuinka kauan ehdin puhua jo jalkineistakin, ettei pysy sandaalit enää jalassa ja lenkkareiden kanssa on käveltävä varpaat paljaana. Saati kuinkas kauan sitten puhuin, että lakanat loppuu. Tais olla kolmisen vuotta sitten, kun niistä mainitsin ja toistanut asiaani useampaan otteeseen kuluneina vuosina. Olen nyt käyttänyt jo kaikki ne valkoiset päällyslakanatkin loppuun aluslakanoiden lisäksi, mitkä hankin silloin joskus 30 v. sitten. Ei taida muutoin tämän päivän lakanat olla enää yhtä lujatekoisista kankaista, että vuosikymmeniä kestäisi unsure.gif .

Tänään viestitin, että koira ois saatava lääkäriin, että miten niitä kuljetusaikoja järjestyis. Taas oli menoa sinne ja tänne likoilla, mutta kyllä kait sit ensiviikolla.... wacko.gif . Minäpä sainkin ajan täksi illaksi. Laitoin tekstaria, että nyt olis aika silloin ja silloin, vaikka varsin hyvin tiesin, että juuri se aika ei ollut sopivin likalle. Ei oo tullut vastausta.

Mä olen ruvennut miettimään, että olisko mun sittenkin vielä etsittävä itelleni se parempi puolisko ja nimenomaan autoilevana sellaisena cool.gif

Juu ei kestä nykylakanat enään samoin kuin ennen.. Ukon siskollakin alkavat nyt vikat valkoiset olla puhki ja hän halusi tupaantuliaislahjaksi alauslakanan ja sellaisen mä ostin Anttilasta ja siihen viellä tyynyliinan mukaan..

Hyvä että sait ajan Miralle ja kait likan on nyt pakko lähteä kuskamaan, voihan niitä menoja vähän siirtää, sillä koiran terveys menee muiden menojen edelle.. Hyvä a.b.c.. alat vaan etsimään sitä uutta pekkaa.. thumbup.gif

LAINAUS(Hugis @ 15.6. 2007, 11:32) *
Sipa, eikö sulla ole käyttöä sille päiväpeitolle? Mulla on kyllä parisänky, eihän me muuten mahuttais koko lauma sinne nukkumaan happy.gif Mulla olis kyllä käyttöä, kun tuo Helmi-neiti on vähän maistellu mun kaikkia päiväpeittoja dry.gif

Ei ole käyttöä tuolle päiväpeitolle, mulla niitä sattuu olemaan neljä kpl eri sinisävyisiä ja löysin Valitut paloilta ihanan sinisävyisen tilkkupeiton joka on nyt sängyssä, ja kohta en tiedä mihin tunkeen kaikki noi peitteet.. laugh.gif Hyvä vaan jos sulle kelpaa saan vähän tilaa kaappeihin.. Laita mulle vaikka yksäriä jossa on sun osoite niin mä lähetän se sulle jossain vaiheessa..mut en viellä osaa sanoa koska kun tämä loma alkaa painamaan niin pirusti päälle..
Hugis
Sipa, kyllä kelpaa smile.gif Eipä tästä olis pitkä matka kävelläkään sitä hakemaan, Lepuskiin ei oo ku muutama kilsa. Mutta jos laitat postiin mieluummin, laitan osoitetiedot juu.

Piti vielä palata tuohon korvasta taluttamiseen, ettei kellekään jää vääriä käsityksiä. En siis satuta Helmiä, vaan pitelen vaan hellästi korvasta kiinni, jolloin neiti kyllä asettuu. Nää molemmat rutut on aina rauhoittuneet samalla reseptillä.

Ei abc voi Pekkaa etsiä, kun eikös sille maistunut kalja? Eihän se sitten pysty ajamaan, jos pikainen tarve tulee. Eli katsele eri nimisiä nyt biggrin.gif
sipa
Mä tarkoitinkin sillä uudella Pekalla sitä että olis sitten kunnollinen "Pekka" ja ihastus oli molemminpuolista..

Voinhan mä sen Lepuskiinkin heitää jos vaan tiedän koska sä liikut vaikka siellä Gallerian kulmilla niin äkkiähän mä Bono kanssa sinne kävelen, kun joka päivä duunin jälkeen menen urheilupuiston liki.. Vaikka tänään voin sen heti neljän jälkeen tuoda, jos sulle sopii..
abc
Hugis nimenomaan AUTON takia thumbup.gif . Joo, jos tän talon Pekkaa pitäis katella, niin siinä vois ite joutua ajuriksi. En mä sellaisestakaan tykkää. Paljon ihanampaa on, kun joku tuo auton oven eteen ja vie perille etsien esim. kauppakeskuksista parkkipaikkaa sillä välin, kun mä rauhassa shoppailisin. Ai, kyllähän sillä peijoonalla automiehellä pitäs sitä rahaakin olla, muutoinhan mulla ei ois asiaa mihinkään keskuksiin, ostoksille ainakaan biggrin.gif .

Eipä huono idea ollenkaan toi miesten valinta nimien mukaan. Heti tuli kaksi mulle tärkeintä hellua mieleen ja molempien nimi oli Keijo wub.gif wub.gif . Toinen niistä lähti aikanaan Austraaliaan ja kerran täällä kotomaassa käydessään sanoi muuttavansa jonnekin muualle. Eipä jäänyt paikan nimi mieleen, mutta siellä jossain kaukana oli sekin paikka. Toinen puolestaan saattaa olla jo kuollutkin. Joten takuuvarmat hyvät Keijot ovat siinä. Voishan toki käydä niinkin, jos nimen mukaan, että saattaisin voida sanoa, ettei kaksi ilman kolmatta. Annetaanpa asian hautua. Hiljaa hyvää tulee biggrin.gif .

Hyvä, että päiväpeite löytää paikkansa, ettei tarvitse kaapissa hyödyttömänä olla thumbup1.gif
sipa
Se on heippati sitten nyt tämä eukko laittaa pillit pussiin ja lähtee kotiin.. olkaahan kiltisti täällä sen aikaan.. biggrin.gif Hugis mä laiton yksärinä sulle puhelin numeroni..
Turunen
Sipalle hyvää lomaa! abc:lle ja muille MOI! taas pitkästä aikaa, sain pitkän viikonlopun vapaata vasta tiistaina tarttee mennä töihin cool.gif
Tänään oli sitten se näyttökoe, johon yritin lukea ahkerana whistling.gif tuloksien pitäisi tulla ensi viikolla ja odottelen niitä kädet kyynärpäitä myöten ristissä ph34r.gif viime viikolla sain tietää että toukokuussa ollut näyttö meni läpi thumbup.gif nyt on jo kolme suoritettu kunnialla läpi ja tuo neljäs on lähes... enää 12 jäljellä bag.gif
Vielä olis 2 viikkoa harjoittelua jäljellä. Muuten ihan kivaa, mutta raskasta... pahimmillaan 12 tuntia päivässä sleepy.gif ja samperi noi fasaanit on tyhmiä! dry.gif aina on p***aa vesi ja ruokakipot täynnä, kiva niitä sitten pestä... wacko.gif
abc
Ai, onks noi fasaanit noi tyhmiä, että ruikkii minne sattuu laugh.gif . Alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että kaikki linnut taitavat olla saman sortin ryökäleitä.

Sullahan Turunen on mennyt hyvin noi näytöt, eikä enää kuin 12 jäljellä rolleyes.gif . Kyllä Sinä niistäkin kunnialla selviydyt, usko pois.

Harjoitteluakaan ei enää enempää kuin kaksi viikkoa ohmy.gif . Mihinkäs sitten meinaat aikasi saada uppoamaan? Tulee varmaan hetkeks sellainen olo kuin leijailisi tyhjän päällä.

Mukavaa, että sait ton pitkän viikonlopun näyttökokeen päätteeksi, niin ainakin luulis ja sitten seuraavat kaksi viikkoa meneekin mukavasti harjoitellessa, vaikka päivien pituus näyttää olevankin hurjan pitkät.

Nauti nyt lomapäivistä Sinäkin. Ihan taatusti olet ne päivät ansainnut smile.gif
Turunen
LAINAUS(abc @ 15.6. 2007, 20:30) *
Ai, onks noi fasaanit noi tyhmiä, että ruikkii minne sattuu laugh.gif . Alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että kaikki linnut taitavat olla saman sortin ryökäleitä.

Sullahan Turunen on mennyt hyvin noi näytöt, eikä enää kuin 12 jäljellä rolleyes.gif . Kyllä Sinä niistäkin kunnialla selviydyt, usko pois.

Harjoitteluakaan ei enää enempää kuin kaksi viikkoa ohmy.gif . Mihinkäs sitten meinaat aikasi saada uppoamaan? Tulee varmaan hetkeks sellainen olo kuin leijailisi tyhjän päällä.

Kaikki linnut on .... thumbdown.gif
Kiitos tsemityksestä! Josta juolahtikin mieleen että kohta pitäis ilmoittautua seuraavaan näyttöön pinch.gif ja alkaa taas lukemaan...
Mä luulen ettei mulla hirveesti ole vapaa-ajan ongelmia biggrin.gif ainakin jos kaikki kevään suunnitelmat pitävät kutinsa... Ja pianhan taas alkaa koulu.

Mutta ette usko miten ihanalta tuntui päästä kolmen viikon jälkeen saunaan w00t.gif siis oikeaan puusaunaan ja kesän ensimmäisen vastan kanssa, saivat selän palaneet ja irtoavat nahat kyytiä, sinne hävisivät kutiavat hyttysen puremat ja pitkän ajomatkan jäykistämä niska tongue.gif olisin ollut vielä pidempään, mutta vastasta alkoivat lehdet loppua ja seuraavat alkoivat jo huudella oven takana omaa vuoroaan vaatien. No, onneksi sinne pääsee taas huomenna... teehee.gif
abc
Minä arvaan, että ON IHANAA PÄÄSTÄ PUUSAUNAAN tongue.gif . Itse en ole sitä nautintoa saanut kokea moniin vuosiin ja ihan kateeks pistää toisten sellaiset mahdollisuudet.

Bellf, tarkoitiko Coban-sidoksella sellaista elastisen tapaista sidettä? Meinaan vain, että mun elikkoni jalkaan laitettiin illalla lekurissa elastinen, itsekiinnittyvä side. Oli hyvän näköinen pakettijalka ja värinä sidoksella kirkas pinkki, että kaikki varmasti huomas, että kintussa on side laugh.gif . Heräs vain tänä aamupäivänä kysymys, ettei taida olla kuitenkaan niitä sopivimpia sidoksia mun koirulin koipeen unsure.gif . Oltiin tekemässä pieni kierros ulkona ja tottakai ne paskojalokit samalle nurmikolle missä mekin. Muut lensi ylemmäksi rääkkymään toisilleen, mutta yks kuin piruuttaan taaperteli meitä vastaan. Arvatkaas vain kelle tuli into hyökkäykseen tassun mitan päässä olevaan kohteeseen. Potilaallehan se into syttyi biggrin.gif . Poukkas niin ponnekkaasti lokkia kohden, että koko sidospaketti lennähti melkein syliini. Kopin olisin saanut, mutta kerrankin mun reaktioni toimi toisin ja mielestäni enemmän osuvaan toimeen. Singahdin siltä paikalta nappaamaan koiran syliini ja annoin sidosten lennähdellä. Eipä juuri tullut just sillä hetkellä muuta mieleen kuin suojella jalkaa, mikä eilen kaivettiin taas anturasta auki. Umpeen mennyt reikä puhkottiin auki ja viilleltiin suuremmaksi, että vielä kerran päästiin huuhtelemaan sisusta, missä se pöpö peijuuna vielä vaikutti.

Onneksi oli pienikokoinen koira, minkä sain kannettua kotiin rolleyes.gif . Koiran koipi suihkun alle ja sitten vain sitä kiinni pysyvää laastaria pipin päälle. Onneksi tossa sidospaketissa oli kuitenkin sellaista pehmykettä mukana, ettei tarvinnut laastaria suoraan kipeän päälle painaa. Ei sekään huono vaihtoehto ole, mutta kun päivittäin vaihtaa laastaria, niin ei se antura varmaan siitäkään hyvää tykkää, että tiukkaan istuvaa suojaa revitään joka päivä irti, joten sillä siihen haavan päälle laitoin vähän pehmykettä väliin.

Nyt pidempi kestoinen ja vahvempi lääkitys ja taas odottellaan tervehtymistä. Eiköhän se tästä vihdoin ja viimein ala suttautumaan.
Huvittaa vain, että niin pieni reikä ja niin sitkeä parantuminen, kun taas esim . kohdun poisto, mikä näyttää paljon suuremmalta toimenpiteeltä, paraneekin ihan muutamassa päivässä kohtuu kivasti (ellei tule komplikaatioita tietty).
Turunen
^ Toivottavasti Miran (olihan se sen niminen? lookaround.gif ) jalka paranee pian! Hankalaa tuommoinen jatkuva siteen vaihtelu, ainakin jos eivät pysy paikoillaan... dry.gif

Nyt suututtaa ihan kunnolla, auto on taas rempassa! Ja ei valmistu maanantaihin, jolloin mun pitäisi lähteä takaisin harjoittelupaikalle. Onneksi saan isän auton lainaan pariksi viikoksi. Miksi noiden autojen pitää aina hajota silloin kun niitä eniten tarvitsisi? angry.gif ja kaiken hyvän lisäksi se pitäisi katsastaa, mitähän korjattavaa ne vielä löytää... sleepy.gif Mistähän löytyisi tuollainen yksityis kuski, jolla on hieno, toimiva, ilmastoitu auto whistling.gif laugh.gif
abc
LAINAUS(Turunen @ 17.6. 2007, 12:41) *
Mistähän löytyisi tuollainen yksityis kuski, jolla on hieno, toimiva, ilmastoitu auto whistling.gif laugh.gif

Niin, eipä siitäkään ole aina takeita, että vaikka olis se oma kulkupeli, että sillä pääsis ihan aina vaan, kun tarttis johonkin lähtee confused.gif Just siks tollanen privaatti kuski ois hyvä, kellä olis se oma auto, mikä olis aina kunnossa rolleyes.gif .

Odottelin niin ilmojen muuttuvan ja nythän ne muuttui. Lämmintä toki vielä on, vaikka sataa ripautteleekin välillä. Nyt vain on niin, että sateet ois saanut olla tulematta vielä jonkin aikaa lookaround.gif . On aikas vaikeata hoidella potilaan koipea sadeilmoilla, kun niinäkin päivinä on ulos mentävä. Vaikka toinen nätisti pitääkin jalassa muovipussia, minkä ulosmenon ajaksi suojaksi laitan, niin ongelma on siinä, että ne pussit rikkoontuvat matkan aikana. sleepy.gif hohhoh ja mun päätä särkee confused.gif .

Mutta eipä auta itku markkinoilla. Tämäkin viikko on aloitettava, ankeasta maanantai aamusta huolimatta, toivossa, että kaikki taas paremmaksi muuttuu.

Hyvää alkanutta viikkoa teille jokaiselle thumbup.gif .
bellfegor
Hyvää maanantaita kaikki iloiset ystäväni ( ja myös te muut?! )!

Cobania juuri tarkoitin, eli sitä somanväristä, joustavaa ja itseensätarttuvaa sidosta, JOKA KESTÄÄ RUSSELEILLA, vaan ei näköjään WIPUILLA blink.gif unsure.gif .

Turuselle kovasti kannustusta kaikkiin tuleviin koitoksiin! Hyvä, hyvä!!
Tännekin saa ilmoitella, jos löytyy paikka, josta voi hakea kuskeja+autoja jatkuvaan käyttöön. laugh.gif Niille olis käyttöä.

Täällä sataa kohta ja on kylmä kuin Siperiassa. cold.gif
Hugis
Huomenta vaan biggrin.gif Täällä sataa jo, mutta oli mukavan viileetä käydä aamulenkillä. Sillä hetkellä tuli vaan tiheetä tihkua, joten Hugellekin sopi kävellä vähän pidempään. Mä ajattelin tänään ottaa härkää sarvista ja siivota siivouskaapin unsure.gif Se on ollu mulle aina se kaappi, johon työnnetään kaikki tavarat pois näkyvistä, joten voitte kuvitella, että siivottavaa löytyy... Jotenkin sadepäivinä on muka enemmän aikaa siivota.

Mä muistan silloin, kun Hugolla oli tikit tassussa, miten raivostuttavia oli sadepäivät. Me kokeiltiin pusseja ja lasten kurahanskoja, mutta mikään ei kestänyt tassussa. Lopulta mä pakkasin teipin ja kasan pusseja ulos mukaan ja aina kun edellinen irtosi/hajosi, teippasin sitkeesti uuden... Ja silti sai aina sisään tullessa vaihtaa kaikki siteet kuiviin.
abc
Ei kestä wipulla siteet. ei biggrin.gif . Nyt vaihdetaan iltaisin vain heftaa ja sadekelillä kevyitä muovipusseja suojaksi. Suojana ne pysyisi, mutta ovat niin haurasta ainetta, että rikkoutuvat heti anturan alta mad.gif . Joten sadekelejä ei sais nyt olla ihan tuhkatiheään. Tänään taas on kuivempaa, joten jalan puolesta ihan ok. ilma.

Mutta eilen oli vielä kosteaa, ja suojukset kostuivat ja siihen vielä ne lokit angry.gif . Kyllä taas pistää ihan tosissaan vihaks noi linnut. Iltapäivällä, kun tiet oli kuivempia tehtiin hieman pidempää lenkkiä ja kotimatkalla yhtä tietä tultiin. Oli samainen tie, missä se lokki lauantaina tuli Miran eteen tepastelemaan, että side lennähti Miralta. Tais olla sama lokkikin wink.gif , mutta nyt niin pirun kiukkuisena siitä, että reittiä tulimme. Syöksylentoja meitä kohti ja kauhealla äänellään hätisteli meitä reitiltä. Meni koirankin naama vinoon, kun hokas muidenkin osaavan hyökkäillä. Selviydyttiin uhkaavasta tilanteesta hengissä smile.gif .

Iltalenkillä, pikkuisella sellaisella, oltiinkiin viisaampia, ainakin luultiin niin, kun paluumatkalla kierrettiinkin sairaalan toisen päädyn kautta. Mutta pahuksen lokki, sehän vahtas koko sairaala-aluetta. Nyt oli tosi vihainen ja juoksuksi oli pakko pistää ja kyykkyyn menoa juosten harjoittaa w00t.gif , että vältyttiin lokin iskuilta tai nokkauksilta. Varmaan oltiin hauska näky, kun koirakin sinkoili kahdella jalalla tullen mennen linnun meininkiä hämmästellen ja minä melkein konttausasentoon niksauttelin tämän tästä päätäni suojellen siinä hötäkässä. Siinä se sitten irtosi se hyvin pysyvä heftakin, jota muulloin saa oikein repimällä repiä irrotakseen. Ja tietty siihen samaan hössäkkään kiinnittyi pieni just anturan reiän peittävä kivimurunen reikäpienoiseen. Onneksi oltiin ihan kodin nurkalla ja päästiin pikimmiten suihkun alle. Pikkaisen raapaisten sain kivimurun pois haavasta ja sitten taas sitä heftaa aukon suojaksi thumbup1.gif.

Ai niin kävihän tuossa n.1,5 viikkoa sitten, kun lähdettiin tuttua kotikatuamme iltalenkille, että vastaan tuli nainen oman vanhuskoiransa kanssa, varoittaen, ettemme sinne suntaan menisi. Koko loppupätkän katuosuutta varikset kuulemma jahtasivat. Sanoi, että oli ollut pelottavaa, kun linnut hyökkäilivät vanhusta kohden eivätkä he päässeet sieltä niin nopeasti koiran vuoksi etenemään.

Tänään on lattiat pesty thumbup.gif . Hieman hohdokkaampi mieli. biggrin.gif . Aletaan olemaan koiran kanssa melko raakkeja ja tylsistyneitä, kun ei ole tuota ulkoilua voitu pitkään aikaan reilunmoisesti harrastella.
sannukka
cold.gif Ihan menee vilunväreet, kun ajattelen jotain ällöttävää hyökkäilevää lokkia. dogrun.gif Saattas tulla pikkasen vauhtia, jos tommoseen törmättäs.

Mua alko ihan hymyilyttämään, kun jotain ihmettä hölmöilin eilen eläinlääkärillä. Oltiin siis eka Irman kanssa rokotuksilla, ja sitten piti punnita Ulpu, jotta saadaan oikeanlainen punkkikarkote. Sanoin siinä sitten, kun jätin Irman sinne hakeakseni Ulpun, että pitää viedä nämä sitten kahdessa erässä autoonkin... En mä sitä enää lähteissä muistanu, vaan paahdoin koirien kanssa ulos, eikä siinä tietty mitään ongelmaa ollutkaan. Mulla vissiin oli ollu mielessä, että jos Ulpu säikähtää jotain, kun on niin vilkas alue. Mitä vielä, siellähän se kulki niin ku omistas koko kaupungin. Ja siksikin mua hymyilyttää näin jälkeenpäin, kun justiin hommasin näille sellasen jakajankin hihnaan. Yhtäkkiä en sitten voikkaan niitä kuljettaa samaan aikaan autoon. rolleyes.gif

Sinne eläinlääkärille tuli sellanen ilmesesti hiukan vanhempi ranskanbulldoggikin. Olin just käskemässä Ulpua vaa'alle, kun tämä bulla tuli oven taakse, ja Ulpuhan jumittu siihen katseleman lasin takaa. Ajattelin, että nyt ne ei varmasti tule sisälle, kun Ulpu oli edessä ja Irmakin pyöri siinä, mutta tuli ne. smile.gif Ei ilmesesti mun pikku keijukaiset ollukkaan pelottavia, ja se onkin vaan niin hieno juttu. Näin kun on jo ehtiny tottua siihen että vastaantulija vaihtaa suuntaa tai ainakin väistää toiselle puolelle tietä.
Hugis
Hyi kamala, mua pelottaa jo nuo pienemmätkin tintit, jotka tuolla metsiköissä yrittävät pelotella mua ja ruttuja kauemmaks pesistään unsure.gif Ja Helmi, hyvänä lintukoiran alkuna, yrittää tietysti parhaansa mukaan niitä pyydystää... Kyllä siellä puskat rytisee ja pe***leet lentää, kun mä yritän pysyä perässä biggrin.gif

Tänne sais myös joku tulla pesemään lattioita. Nuo Helmin juoksut kun jatkuu edelleen ja housujahan ei tietenkään voi pitää jalassa dry.gif Kun olen saanut lattianpesun loppuun, saankin taas aloittaa toisesta päästä alusta. Ja seinissäkin on tippoja ja roiskeita vyötärönkorkeudelle asti. Onneks ollaan jo voiton puolella.

Ja sitten päivän hyvät uutiset: VIHDOIN sain otettua itseäni niskasta kiinni ja laitettua sille proffalle sähköpostia. Ajattelin tietysti toiveikkaana, että se on jo kesälomilla ja vastaa mulle joskus syksymmällä... wink.gif Mutta ei, parissa tunnissa tuli vastaus ja torstaiaamuna menen tapaamaan häntä rolleyes.gif Ehkä mun haaveista tulee velä totta thumbup1.gif Jos kaikki menee suunnitelman mukaan, ensi kesänä ollaan sitten ruttujen kanssa pakkaamassa muuttokuormaa ja lähdössä pois täältä kivikylästä happy.gif dogrun.gif
bellfegor
Hyvää ja aurinkoista juhannusta kaikille!
Varokaa punkkeja ja muita öttiäisiä.
abc
Hyvää juhannusta Sinullekin belff kuten teille kaikille thumbup.gif . Olkaa varovaisia liikenteessä niin vesien tuntumassa kuin maissa.

Eilen oli tainnut lokin poikanen pudota jostain korkeammalta, mutta reippaasti se silti liikkui. Mutta voi jee mitä kirkunaa pitivätkään isot lokit lennellessään poikasen ympärillä. Eiks ne totakaan asiaa osaa organisoida ja olis riittänyt, että vain emo olisi ollut siinä kirkumassa. Oikein mua rupes naurattamaan, kun seurasin sivummalla kulkevia ihmisiä, sillä kaikki pysähtyivät katselemaan ei ainoastaan sitä poikasta vaan myös niiden isompien mekkalointia.

Tuli jo uskonpuute oman koirulin kanssa. Sillä oli monta päivää mieli maassa ja yökkäili päivin ja öin eikä ruokakaan maistunut. Soitin eilen jo lekurillekin ja sanoin, että pitäiskö se yksi lääkekuuri lopettaa, jos vaikka ei soveltuisikaan Miralle. Se olis lekurille sopinut, mutta katsotaan nyt, jos sittenkin napsitaan kuuri loppuun. Eilen illalla maittoi jo ruoka, eikä yökötyksiäkään ole ollut. Haavakin alkaa umpeutumaan. Nyt vain jännätään, ettei mitään sinne anturaan enää jäisi muhimaan.

Hugis, Sinullahan kävi mäihä ton proffajutun kanssa biggrin.gif . Vain parin tunnin odotus ja sitten olikin jo treffit valmiina rolleyes.gif . Nyt peukutetaan tosi vahvasti, että treffien myötä Sinun elämäsi saa taas uuden etapin kohti tulevaisuuden tavoitteita thumbup.gif thumbup.gif .

Mitenkä mulla on jäänyt sellainen mieleen, että sannukka ois jossain maininnut kaksoistaluttimesta. Ainakin mun mielessä kummittelee sellainen ajatus ja olen funtsinut pääni puhki, että miten sellainen toimii. Kun käskytät yhtä niin eiks siinä saa silloin toinenkin sen käskyn, kun hihna liikahtaa unsure.gif .

Oottekos huomanneet? Chilianin avalla on uusi ilme thumbup1.gif . Se on kaunis smile.gif . Sitä älä muuksi muuta.

Mä en muutoin matkustele minnekään, vaan nautin Hesan hiljaisuudesta, kuten olen tehnyt niin monen monien vuosien aikana ennenkin näinä juhlapyhinä.
sipa
Oikein hyvää ja kaunista Juhannusta kaikille pukislaisille.. thumbup.gif

Mä oon kotona pesemässä pyykkiä ja heti kun kone pysähtyy lähdetään takas maalle.. Terassi on nyt rakennettu ja siitä tuli oikein nätti.. Kuvia olen ottanut ja ne tulee varmaan ennen loman loppua että saatte sitten oikein kuvasaastetta heinäkun puolessa välissä. Yksi filmi on nyt kuoressa ja vien sen tänään postiin ja siinä on kummipoika Oskar monesta kulmasta kuvattu.. biggrin.gif Ja taitaa Bonokin olla taas muutamassa kuvassa

Ilmatkin ovat suosineet meitä lomalaisia, tänä aamunakin maalla oli ihan mukava ilma, täällä Espoossa satoi vettä joka onneki taukosi just kun päästiin parkkipaikalle, ja nyt taas paistaa arska..

Ukko vaihtoi mönkärin vähän isompaan Polaris merkkiseen jossa on neliveto ja se on automaatti, että minäkin hurruttelin sillä alueen ympäri.. Nyt meni kivasti rakennustarvikkeet ja sai hiekat peräkärryyyn ja muutenkin sen kanssa voi tehdä paljon muutakin duunia..

Koittakaahan pärjäillä..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.