LAINAUS(abc @ 27.5. 2007, 09:53)

Hugikselle myös

. Äläkä unohda laittaa proffalle viestiä, sillä sitä ei varmaankaan voi jälkikäteen hoitaa, kuten verotukseen liittyviä asioita.
Sähköposti odottaa vieläkin lähettämistä

Sanamuodot jo melkein suunniteltu, niin että josko jo tänään saisin sen lähtemään. Sitten kaikki peukut pystyyn, että proffa ei ole kadonnut kesälomille.
LAINAUS(s-ml @ 27.5. 2007, 12:47)

Hugiksen kukkakuvia odotellessa, kai ne vielä on hengissä

Ovat hengissä, mutta kameran johto (siis se joka tulee kameran ja koneen väliin) on jossain varmassa tallessa. Varmaan siks ettei Helmi sitä löydä, mutta nyt ei löydä emäntäkään.
LAINAUS(bellfegor @ 28.5. 2007, 09:44)

Kukas Hugelle antoi luvan sairastua? Sitä pitää anoa ensin lupaa saako sairastaa!
En tiedä, kuka tän flunssan mulle soi, mutta pois sais jo lähteä. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että kun istuu, räkä valuu nenästä norona ja kun makaa, menee kaikki röörit tukkoon. Sitkeen sorttinen pöpö on ainakin...
LAINAUS(bellfegor @ 30.5. 2007, 14:51)

Asia numero 3: Hankkikaa borzoi, se ei ole p-kärpänen

Älä nyt täälläkin yllytä. Hirveesti tekis mieli omaa venakkoa, oli sitten perskärpänen tai ei. Täällä näitä polvitaipeessa kulkijoita on kolme: H&H ja Otto-kisu, ihme etten pahemmin ole vielä kompastunut...
LAINAUS(s-ml @ 31.5. 2007, 11:47)

Täällä on tullut tosi rankasti vettä koko aamu. Tietysti vesi oli kerääntynyt ulko-oven eteen järkyttävän suureksi lammikoksi. Ei edes hyppäämällä ihan yli päässyt, joten jouduin lapiohommiin tuonne sateeseen. Yhtään märkä ollut..mummeli kurkkia ovelta ja kävi keittiön matolla sillä välin kusella. Kerpele, ei tassuaan voinut kastella. Minähän luulin, että se kävi nurtsilla, mutta ei.
Eilen agiliytharkoissa sain affen putken ja rätin läpi, sitä voisi jopa hehkuttaa

Olemme kyllä aika erilainen pari siellä muiden joukossa ja hurtilla huumorilla vedetään harkat läpi. Olisipa ollut video mukana, kun affe
käveli läpi lähes maassa olevat esteet erittäin tyylikkästi pää pystyssä karvat hulmuten ja pudotti jokaisen. Yhtään ei koiraa pudotus haitannut, tyylikkyys säilyi loppuun asti. Koomisen näköinen, muut sentään hyppäsivät ja juoksivat vaikka matalat esteet olivatkin, mutta ei affe. Ei varmaan näin kirjoitettuna tunnu miltään, mutta oli vaikea pysyä pokkana siinä vierellä. Osa porukasta nauroi sivummalla ihan kippurassa. Hyvä me

Voi mummelia

Ihan on kuin meidän Hugon oireet... Lammikkoonhan ei voi astua ja vesisateessa ei sovi kävellä.
Tuon afgaanin agitreenit olisin kyllä tahtonut nähdä. Pääasia että tyylikkyys säilyi!
LAINAUS(s-ml @ 31.5. 2007, 14:45)

Borkkua tai bortsua taidetaan käyttää monestakin rodusta, niistäkin olen itse välillä sekaisin.
Ei, vaan borkku =bordeauxindoggi ja bortsu = borderterrieri tai bordercollie

Borkku on siis yksinoikeudella varattu meille
Täällä vaan loma lähenee, tänäänkin lähdin jo klo 11 töistä kotiin. Vielä olen vähän hukassa, että mitä tällä kaikella ajalla tekisin, mutta kyllä tähän taas tottuu nopeasti. Lauantaina olis kahdet lakkiaisjuhlat tiedossa, jos teillä olis ehdotuksia runoiksi onnittelukortteihin, olisin kovin kiitollinen. Kyseessä siis kaksi nuorta miestä. Ja sitten kun joku vielä etsis mulle sopivan vaatetuksen siksi päiväksi