LAINAUS(s-ml @ 25.10. 2007, 19:44)

^ onnea kennelnimestä!

Onko nimen takana joku tarina? Kivat sivut, tuo väri on oikein onnistunut ja sopii borkkusivuille.

Tokihan nimeen liittyy tarina. Kun aikoinaan aloin nimeä mielessäni pyörittelemään, halusin että siihen liittyy väri punainen tavalla tai toisella. Onhan borkku kuitenkin tunnettu kauniista punaisesta väristään ja nenästään, vaikka fawneja on paljon ja mustamaskisiakin löytyy. Erilaisia vaihtoehtoja mietin "red"-sanaan liitettäväksi. Kunnes otin yhteyttä
bellfiin. Sieltä tulikin useampi ehdotus (jotka eivät kaikki ihan liittyneet punaiseen väriin

) ja joukossa oli tuo Mea Rubra, joka on siis latinaa ja tarkoittaa yksinkertaisesti "Minun punaiseni". Sehän se sitten oli. Tuntui heti omalta ja ykkösvaihtoehdoksi sen laitoin ja sen sitten sain. Joten
bellfiä saan tästä kiittää

LAINAUS(abc @ 26.10. 2007, 08:50)

Mutta kyllähän noi kotarit jo yksistäänkin rupes pasmoja sekoitteleen. Riittääpi taas, ainakin mulla, aivotyötä, kun pohdiskelen, että tuleekohan puskikseen kohta enää keskusteluja, kun Hugis vie "asiakkaat" omille foorumeilleen

.
Kennelnimelle onnea, että juuri Sinun kennelistä aikanaan lähtevät ne maailman kuuluisimmat borkut

.
Mun omalla foorumilla on tällä hetkellä kokonaista kolme jäsentä mun lisäks, joten ei vielä mitään suurempaa ryysistä

Eikö ihmiset uskalla rekisteröityä, vai mikä on? Ehkä sinne saadaan jäseniä pikkuhiljaa lisää, mutta eiköhän puskis säily voimissaan

Mun palstan tarkoitus on keskittyä lähinnä borkkuihin, mutta onpa siellä sijansa muillekin roduille ja kaikille muillekin asioille.
Mulle saattaa käydä samoin kuin
abclle, että pennut jää tekemättä. Mun jalostusvalintakriteerit on niin kovat, että ihan joka koiralla ei pentuja teetetäkään... Ja sitten kun niitä syntyy, tärkeintä on, että niistä tulee jollekin rakkaita ja terveitä perheenjäseniä. Kuuluisuudesta en ole vielä edes uskaltanut haaveilla
Eiköhän se kennelnimi säily niin kauan kuin henki pihisee. Eli sen puoleen
abcllä olis vielä mahis alkaa kasvattajaksi.
LAINAUS(bellfegor @ 26.10. 2007, 12:06)

Miten muuten on, onkos puskislaisilla treffit borkkukehän laidalla Messarissa? Tai sen jälkeen kahviossa???
Jos jonkun muun kehän laidalla kuitenkin, sattuneesta syystä

Baarissa olis hyvä, sekä ennen että jälkeen borkkukehän...