Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
sipa
Mukavan värinen tausta Hugiksen kotareilla.. thumbup.gif Just borkkujen värinen, yllätys yllätys.. biggrin.gif

Mä arvaan että sinä lähdet Siirin hakureissulle.. laugh.gif Voi vitsi kun ihanaa..
abc
Täytyypi sanoa, että onneks ei ollut bm-pentu kyseessä. Ei muutoin, mutta olis se ollut melkoinen uudistus Hugikselta ja siinä olis mennyt totaalisesti meikäläiseltä pasmat sekaisin ja niin varmaan monelta muultakin biggrin.gif .

Mutta kyllähän noi kotarit jo yksistäänkin rupes pasmoja sekoitteleen. Riittääpi taas, ainakin mulla, aivotyötä, kun pohdiskelen, että tuleekohan puskikseen kohta enää keskusteluja, kun Hugis vie "asiakkaat" omille foorumeilleen laugh.gif .

Kennelnimelle onnea, että juuri Sinun kennelistä aikanaan lähtevät ne maailman kuuluisimmat borkut thumbup.gif .

Oma kennelnimeni ei koskaan saanut yhtäkään pentua aikaiseksi, joten mun ja mun kennelnimeni kuuluisuus tyrehtyi siihen laugh.gif ,

Täytyypi palata viestiä sen verran korjaamaan, että tossa lopussa en nauranut muille kuin itselleni, että joka lähtöön se minäkin nuorena olen ehtinyt. Nyt ei kerkii päivän aikana muuta kuin haukotteleen, kun jo kohta on taas yö vastassa ja päivän työt tekemättä wink.gif .
abc
Eilen oli taas huono päivä. Suutuin niin, että sain jotain aikaiseksikin blush.gif . Laitoin nootin postille biggrin.gif . Oon nyt kohta kaksi kuukautta palautellut yhden firman kirjeitä vähintään joka toinen päivä. Aina kuoreen olen merkinnyt, että palautetaan, ei asu osoitteessa. Palautettavat olen laittanut joko potilaatikkoon tai vienyt suoraan postin tiskille. Viimeksikin sanoin postitoimistossa, että eivätkö palauta kirjeitä, kun lähettäjä aina vaan samaan osoitteeseen niitä kirjeitään. Lupasivat hoitaa asian.

Onneks ei kukaan ollut lähimaillakaan mua eilen, kun taas tuli se vieras kirje. Laitoin vanhan kaavan mukaan, ettei asu ja palautetaan. Mutta sillä hetkellä istahti pikkupiru olkapäälle ja lisäsin muutakin tekstiini. Kysäisin kuoressa, etteikö posti palautakaan lähettäjälle, kun osoite on tuntematon, sillä tämän 2:n kuun aikana olis palautettavat ehtineet lähettäjälle jo moneen kertaan ja olisi lähettäjä päässyt korjaamaan vanhentunutta tietoaan.

Jotenkin sapettaa, ettei noin selkeä asia korjaannu joutuisammin.
bellfegor
LAINAUS(abc @ 26.10. 2007, 08:50) *
Oma kennelnimeni ei koskaan saanut yhtäkään pentua aikaiseksi, joten mun ja mun kennelnimeni kuuluisuus tyrehtyi siihen laugh.gif ,

Täytyypi palata viestiä sen verran korjaamaan, että tossa lopussa en nauranut muille kuin itselleni, että joka lähtöön se minäkin nuorena olen ehtinyt. Nyt ei kerkii päivän aikana muuta kuin haukotteleen, kun jo kohta on taas yö vastassa ja päivän työt tekemättä wink.gif .

Eihän se vieläkään ole myöhäistä, voihan niitä wipuja kasvattaa samalla kennelnimellä....
Jokos on kramppi kädessä hellittänyt vai vieläkö ojentelet sitä samaa kukkaa?

Hugen kennelnimellä on merkitys, mutta kertokoon itse kun kerkiää.
abc
Ei taida mun kennelnimi enää olla edes voimassa. Joku vuosi sitten kävin vilkasemassa ja sillon vielä oli. Eipä tulis mitään touhusta. Ei oo enää kiinnostusta noin vaativiin hommiin ja siinä pitäisi aktiivisuuskin olla huipussaan. Aktiivisuus siitäkin huolimatta, että nykyään tää nettikin auttaa jo joiltain osin, ettei ihan kaikkea tarvii kirjein ja matkustamisin hoidella. Monen tiedon saanti siis huomattavasti helpompaa/nopeampaa mitä ennen. Mutta kuinka hyvänsä se oma aktiivisuus, vireys ja tieto/taito asiaa kohtaan on se ratkaisevin.

Mihinkäs se kramppi ohmy.gif ja jo kuihtunut sad.gif kukkakaan häviäis? Uskollisena ja luottavaisena odottelen vieläkin sitä Hugikselle TÄRKEINTÄ päivää eli opintojen päättymistä. Eihän hänen elämästään tuu yhtikäs mitään, ellei hän rupee hoiteleen pikapikaa "taka-alalle" siirrettyjä hommiaan smile.gif .
bellfegor
Onneksi ei valmistunut tähän samaan viikkoon, kun mustahan olis tullut alkoholisti. Ekaksi piti tyhjentää yksi skumppapullo Kimin voiton kunniaksi ja sitten toinen Hugen kennelnimen kunniaksi ja jos Huge vielä olis valmistunut, niin enhän mä olis kyennyt töihin lainkaan ohmy.gif . Miten muuten on, onkos puskislaisilla treffit borkkukehän laidalla Messarissa? Tai sen jälkeen kahviossa???
abc
LAINAUS(bellfegor @ 26.10. 2007, 12:06) *
Onneksi ei valmistunut tähän samaan viikkoon, kun mustahan olis tullut alkoholisti.

laugh.gif laugh.gif
Sullahan on ollut raju viikko biggrin.gif . Mä olisin voinut vielä yhdet juhlat kestää, sillä Kimille en tuhlaa skumpan skumppaa biggrin.gif
sannukka
Jos borkkukehä on bullmastiffikehän vieressä, niin varmaan törmätään. biggrin.gif Ja saatanpa eksyä sinne, vaikka vähän pitemmällä oliskin.
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 25.10. 2007, 19:44) *
^ onnea kennelnimestä! smile.gif Onko nimen takana joku tarina? Kivat sivut, tuo väri on oikein onnistunut ja sopii borkkusivuille. cool.gif

Tokihan nimeen liittyy tarina. Kun aikoinaan aloin nimeä mielessäni pyörittelemään, halusin että siihen liittyy väri punainen tavalla tai toisella. Onhan borkku kuitenkin tunnettu kauniista punaisesta väristään ja nenästään, vaikka fawneja on paljon ja mustamaskisiakin löytyy. Erilaisia vaihtoehtoja mietin "red"-sanaan liitettäväksi. Kunnes otin yhteyttä bellfiin. Sieltä tulikin useampi ehdotus (jotka eivät kaikki ihan liittyneet punaiseen väriin whistling.gif) ja joukossa oli tuo Mea Rubra, joka on siis latinaa ja tarkoittaa yksinkertaisesti "Minun punaiseni". Sehän se sitten oli. Tuntui heti omalta ja ykkösvaihtoehdoksi sen laitoin ja sen sitten sain. Joten bellfiä saan tästä kiittää flowers.gif

LAINAUS(abc @ 26.10. 2007, 08:50) *
Mutta kyllähän noi kotarit jo yksistäänkin rupes pasmoja sekoitteleen. Riittääpi taas, ainakin mulla, aivotyötä, kun pohdiskelen, että tuleekohan puskikseen kohta enää keskusteluja, kun Hugis vie "asiakkaat" omille foorumeilleen laugh.gif .

Kennelnimelle onnea, että juuri Sinun kennelistä aikanaan lähtevät ne maailman kuuluisimmat borkut thumbup.gif .

Mun omalla foorumilla on tällä hetkellä kokonaista kolme jäsentä mun lisäks, joten ei vielä mitään suurempaa ryysistä biggrin.gif Eikö ihmiset uskalla rekisteröityä, vai mikä on? Ehkä sinne saadaan jäseniä pikkuhiljaa lisää, mutta eiköhän puskis säily voimissaan happy.gif Mun palstan tarkoitus on keskittyä lähinnä borkkuihin, mutta onpa siellä sijansa muillekin roduille ja kaikille muillekin asioille.

Mulle saattaa käydä samoin kuin abclle, että pennut jää tekemättä. Mun jalostusvalintakriteerit on niin kovat, että ihan joka koiralla ei pentuja teetetäkään... Ja sitten kun niitä syntyy, tärkeintä on, että niistä tulee jollekin rakkaita ja terveitä perheenjäseniä. Kuuluisuudesta en ole vielä edes uskaltanut haaveilla happy.gif

Eiköhän se kennelnimi säily niin kauan kuin henki pihisee. Eli sen puoleen abcllä olis vielä mahis alkaa kasvattajaksi.

LAINAUS(bellfegor @ 26.10. 2007, 12:06) *
Miten muuten on, onkos puskislaisilla treffit borkkukehän laidalla Messarissa? Tai sen jälkeen kahviossa???

Jos jonkun muun kehän laidalla kuitenkin, sattuneesta syystä oops.gif Baarissa olis hyvä, sekä ennen että jälkeen borkkukehän...
abc
LAINAUS(Hugis @ 26.10. 2007, 13:02) *
Mun jalostusvalintakriteerit on niin kovat, että ihan joka koiralla ei pentuja teetetäkään... Ja sitten kun niitä syntyy, tärkeintä on, että niistä tulee jollekin rakkaita ja terveitä perheenjäseniä. Kuuluisuudesta en ole vielä edes uskaltanut haaveilla happy.gif

Baarissa olis hyvä, sekä ennen että jälkeen borkkukehän...

Ainakin on hyvä aloitusperuste sun valintakriteerilläsi. Ja, ja, kunhan muistat, että toisella osapuolellakin (ihmisellä) on oltava ne kriteerit, ainahan ei jalostuspartnereina ole vain ne omat koirat, joten pidä silmät ja korvat auki. Moni kasvattaja sais todellakin herätä huomaamaan, että on tyystin unohtanut sen tarkoituksen ja tarpeen mihin niin moni rotu on erikseen jalostettu.

Pitäkäähän sitten Belffiä silmällä siellä baarissa biggrin.gif , ettei joka kehän lukuisiin tapahtumiin ota sitä skumppaa laugh.gif .
bellfegor
LAINAUS(abc @ 26.10. 2007, 13:33) *
Pitäkäähän sitten Belffiä silmällä siellä baarissa biggrin.gif , ettei joka kehän lukuisiin tapahtumiin ota sitä skumppaa laugh.gif .

Siis mähän otan skumppaa vain jos on jotain syytä, kuten esim, jos Huge esittää Jaden ROP-koiraksi ( tai ainakin pysyy kehässä koko arvostelun ajan whistling.gif ) ja parista muusta hyvästä syystä.... laugh.gif

Tuota nimeä keksittäessäkin tuli otettua hiukan skumppaa blush.gif ja sen hyväksytyksi tulemisen vuoksi siis vähän lisää tongue.gif
abc
Voi juupelis Sinä ja sun skumppas biggrin.gif .
Mua naurattaa jo toi skumppa sana yksistäänkin ihan vietävästi biggrin.gif .

Tuli tässä mieleeni, että mitenkähän mun likat reagoisivat sanaan. Olen ajatellut, että kun seuraavan kerran tulevat pistäytymään, niin kuulutan heille tyynen viileästi, että nyt mummu lähtee skumpalle ja rupeen veteleen kenkiä jalkaan. Saiskohan ne henkeä sen jälkeen unsure.gif . Tosin voihan olla, että teen virhearvion heidän suhteensa ja vastaus voisikin olla, että joo lähdetään yhdessä, "kuka" maksaa biggrin.gif .
sipa
Vai skumpasta täällä vaan keskustellaan.. laugh.gifa.b.c voi joskus kokeilla tuota likoilles, ja katsoa minkä näköiseksi menee naamat. laugh.gif

Ei siis mikään ihme että belf ei kerkii olla meidän kaa ollenkaan kun skumpaa vaan koko ajan.. w00t.gif

Hugiksen "Minun punaiseni" on kyllä just napiin.. thumbup.gif
bellfegor
Sipa, ainahan mä olen teidän kanssa! Jopa joidenkin huhujen mukaan vaivaksi asti laugh.gif . Sitäpaitsi sun ja Hugen kanssa erityisesti, kun mun näytönsäästäjänä pyörii vuorotellen Bono ja H&H wub.gif . Skumppa nyt vaan on mun lemppari. Olutta en juuri juo ( jollei ole pakko = ei muuta tarjolla ) enkä väkeviä.
Hugis
LAINAUS(bellfegor @ 26.10. 2007, 13:57) *
Siis mähän otan skumppaa vain jos on jotain syytä, kuten esim, jos Huge esittää Jaden ROP-koiraksi ( tai ainakin pysyy kehässä koko arvostelun ajan whistling.gif ) ja parista muusta hyvästä syystä.... laugh.gif
Tuota nimeä keksittäessäkin tuli otettua hiukan skumppaa blush.gif ja sen hyväksytyksi tulemisen vuoksi siis vähän lisää tongue.gif

Ja mä otan skumppaa jo siitä syystä, jos pysyn tajuissani koko arvostelun ajan. Jännittää niin paljon, että onneks Jadella on paljon voimia. Vetää nimittäin mua perässään, jos en jännitykseltäni saa jalkoja liikkeelle rolleyes.gif Toivottavasti saadaan edes se arvostelu, olkoon mikä hyvänsä. Ja muille tiedoksi, Jade on meidän Helmin sisko, se joka eniten luonteeltaan Helmiä muistuttaa. Eli "vauhti korjaa virheet" -tyyppinen neito dogrun.gif
abc
LAINAUS(bellfegor @ 26.10. 2007, 15:11) *
Jopa joidenkin huhujen mukaan vaivaksi asti laugh.gif .

Ton tarkoitit varmaan lööperinä unsure.gif . Niin ainakin uskoisin thumbup1.gif . Eriasia sitten noiden skumppajuttujen kanssa, niistä ehkä murto-osa voisi olla tottakin, jos skumpasta tykkää biggrin.gif .

Hugis, kyllä se hyvin menee. Vauhtiahan pitää olla kehässä, että liikkeet näkyy biggrin.gif . Nyt on varmaan pistettävä aivot toimintaan, että lähtiskö sitä sittenkin
Messariin ja muistas ottaa vielä ton kamerankin mukaan rolleyes.gif .
Lydia
Mepäs käytiin tänään messukeskuksessa kirjamessuilla smile.gif Ei kyllä hirveen tarkkaan mitään kojuja katteltu, kunhan kierrettiin alue läpi. Egotrippiä mentiin sinne katsomaan ja muutaman biisin pojat vetivätkin smile.gif Toisella puolella oli ruoka&viini-messut ja sielläkin kävimme kiertämässä pikaisesti, kun kerran lippu sinnekin oikeutti menemään. Siellä oli kyllä kiva, kun maistiaisia oli jos jonkinlaisia bleh.gif Ilmeisesti onnistuimme valitsemaan hyvän ajankohdan, kun siellä ei hirmuista tungosta ollut. Tokihan ihmisiä oli ihan riittämiin, mutta ahdasta ei ollut smile.gif

Seuraavaksi minäkin messukeskukseen meen koiranäyttelyyn biggrin.gif Näillä näkymin ainakin lauantaina siellä pyörin; Enja on ilmoitettu kehäänkin. Sunnunstainakin himottaisi mennä, mutta pitää nyt katsoa, kuinka sen kanssa käy...
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 26.10. 2007, 15:11) *
Sipa, ainahan mä olen teidän kanssa! Jopa joidenkin huhujen mukaan vaivaksi asti laugh.gif . Sitäpaitsi sun ja Hugen kanssa erityisesti, kun mun näytönsäästäjänä pyörii vuorotellen Bono ja H&H wub.gif .

Hyvä belf thumbup.gif

Terveisiä muuten täältä töistä.. Pääsin sentään fillaroimaan tänne vaikka onkin vähän veto veke..
bored.gif Lääkkeet lopetin jo eilen kun en muuten olisi päässyt tänne, ja toi viisi päivää sitä rääkkiä riitti, toivotaan ainakin, pillereitä jäi vajaaksi päiväksi.. Mä en voinut kävellä enään kovin pitkälle kun vessoja ei ole lähettyvillä.. Rankkaa tämä häätö.. blink.gif Toivottavasti olo alkaa normalisoitumaan piakkon..

Messariin tuskin kerkiin, mutta kuulenhan mä varmaan puskaradiosta miten teillä on mennyt.. ja mitä ootte tehnyt. biggrin.gif
Esmo
^sipa, täällä toinen kilolainen lauantaiduunari happy.gif

Onnittelut Hugikselle nimestä ja uusista kivoista kotisivuista thumbup.gif

Mä en pääse messariin, vaikka taas puhkunkin koiraintoa. Meillä on duunin kehittämispäivät pe-la, ja la myös pikkujoulut. Olisi voinut vähän valita päivät toisin. Eihän kukaan edes jaksa enää joulun alla mitään kehittämispäiviä... dry.gif
sipa
LAINAUS(Esmo @ 27.10. 2007, 09:10) *
^sipa, täällä toinen kilolainen lauantaiduunari happy.gif

Hyvä että joku muukin on lauantaina töissä.. thumbup.gif Ja viellä samalla paikkakunnalla.. biggrin.gif

Mä oon viellä huomennakin.. dry.gif Mutta saanhan mä siitä viikon vapaata, että en anna duunin nyt häiritä.. Hyvä että ulkonakin on sateisen harmaata ei ota pattiin yhtään olla täällä ja kuunnella iskelmäradiota, nytkin tulee nousevan talon aurinko onneksi ei sentään suomeksi..

Klo 12:00 lähdetään syömään tonne Mankkaalle päin pizzapaikkaan, mä taidan ottaa salaatin..
tizzian
Päivitystä:
a. lennokkaan unelman toteutusta oletettavasti siirretty, siis siirretty, ei haudattu (paitsi jos se toinen milli lotossa on tulossa tänne niin unohdetaan se siirtokin) biggrin.gif
b. täysin odottamatta jonkinasteinen halu elää löydetty happy.gif
c. melkoinen määrä päänsärkyä kadotettu - löytäjä älköön vaivautuko palauttamaan, kiitos!
d. millä kannattaa täyttää hämähäkin nahka?!
e. paljonko heinää tarvitaan yhden tuolin toppauksiin?!
f. on hetkiä jolloin on varsin mukavaa olla yksin kotona, juoda Tizin tapaan "väärin" konjakkia, kuunnella nostalgisesti jokunen vanha biisi - ja kas jos oikein turmiolliselle tielle lähdetään niin kuka ties savustaa asumus yhden punaisen LM:n turvin....hmm...selvä tyylirikko, mutta vaikka taipumus mieltyä konjakkiin kenties periytyikin isältä niin sikareiden kohdalla hiukan heikkommin... toisaalta - enpä ole kyllä tainut koskaan kokeilla...

Sipalle parempaa vointia, Hugikselle onnittelut ja teille muille - niin mitä nyt sitten satuttekin kaipaamaan; tasapuolisesti mukavaa alkavaa talviaikaa kaikille! thumbup.gif
sipa
Konjakkia ja skumppaa laugh.gif On se hyvä että me Esmon kanssa ei olteta mitään kun ollaan vaan töissä.. biggrin.gif Kait sitä on nuorena juonut sen verran että enään ei maistu..

Tietäen viellä noi alkoholin vaarat niin viellä vähemmän kiinnostaa.. En mä toki ihan raivoraitis kuitenkaan ole, sillä tuleehan sitä olutta aina saunassa juotua ja sen jälkeen pari lasia viiniä (mietoa ja omatekoista) Kirkkaisiin mä en koske, skumppaakin voi ottaa jos on aiheellista, varsinkin itärajan takaa tuotu punainen oli sellainen pehmeän helmeilevä ja tautisen hyvää.. kuten myös vadelmasiideri..

Mutta nyt ollaan taas täällä töissä ja pitäis alkaa naputtelemaan saldoja koneelle.. että huomenta vaan kaikille tasapuolisesti.. Ihanaa että tänäänkin on sateisen harmaata.. whistling.gif
tizzian
^ Eläs nyt, kyllä sitä voi ottaa ihan hillitys - minäkin olen jo ollut hyvän tovin jalkeilla ja tunnin päästä täytyy lähteä hoitamaan asioita. Jos edes jonkinlainen vireystaso säilyy eikä seura karkaile niin poikkean samalla reissulla eilisen lenkin uusiksi (n. 7km - ihan passeli tällaiselle rapakuntoiselle).
Juomapuoleen vielä - saa ne kirkkaat aikalailla rauhassa olla minultakin. Se millä olen viimeaikoina itseni hämmästyttänyt on saunasiiderin vaihto tummaan tsekkiolueen. Viime saunailtana menekki oli huima! Yksi tölkki tongue.gif
Syksyisen harmaata pitelee juu-u, mutta mitä siitä? Täytyy alkaa itse sitäkin valoisammaksi persoonaksi wink.gif

Tsemppiä Sipalle ja muillekin, jotka tänään töissä uurastavat! Meille muille ohjeeksi: rentoutukaa! thumbup.gif
abc
Tunnin päästä täälläkin lähdetään asioimaan smile.gif . Juoksemaan teehee.gif . Toki itse otan rennosti. Se tiedoksi, ettei tuu kelleen harhakuvaa, että minä
juoksisin biggrin.gif . Se se olisikin näky biggrin.gif .
sipa
LAINAUS(Tizzian @ 28.10. 2007, 08:32) *
Syksyisen harmaata pitelee juu-u, mutta mitä sitä? Täytyy alkaa itse sitäkin valoisammaksi persoonaksi wink.gif

Tsemppiä Sipalle ja muillekin, jotka tänään töissä uurastavat! Meille muille ohjeeksi: rentoutukaa! thumbup.gif

Juu kun oma persoona on valoisa niin kaikki muukin näyttää valoisammalta.. thumbup.gif

Kiitos tsempityksestä..

LAINAUS(abc @ 28.10. 2007, 08:49) *
Tunnin päästä täälläkin lähdetään asioimaan smile.gif . Juoksemaan teehee.gif . Toki itse otan rennosti. Se tiedoksi, ettei tuu kelleen harhakuvaa, että minä
juoksisin biggrin.gif . Se se olisikin näky biggrin.gif .

Mä jo ajattelin että sinäkinkö juokset.. laugh.gif Kunnes luin jutun loppuun.. biggrin.gif Pääasia on että Mira pääsee juoksemaan ja sinä seuraamaan.. Käytiin mekin Bonon kanssa aamulla kuuden aikaan heittelemässä fresbeetä..Bono juoksi ja minä heitin.
Esmo
Huomenta, huomenta! smile.gif Mäkin töissä - viimeistä päivää viedään. Mä oon buukannut tänne itselleni paljon kaikkea puuhaa, jotta päivä menisi nopeaan. Just sain sulatettua ison pakastimen ja kohta alkaa matikan opetukset yhdelle nuorelle...

Välillä on hyväkin olla viikonloppuja töissä, niin "ei tarvitse lähteä ulos". Alkoholia taisin joskus syyskuussa viimeksi maistella, kun oli kaverin synttärit. Mä en oo sellainen kotona tissuttelija - sitten kun otetaan niin otetaan kunnolla wink.gif Mä oon viihtynyt hyvin tipattomalla ja terveellisellä linjalla. Pikkujoulukautena tulee kuitenkin taas lähdettyä höntyilemään yöelämäänkin...

Mutta hei, Siiri onkin viiden tunnin kuluttua jo mun sylissä smile.gif

Mukavaa sunnuntaita itse kullekin smile.gif
s-ml
^ oi voi, jotenkin vaan tiedän tuon tunteen, vielä kolme tuntia, vielä tunti, vielä hetki.. smile.gif Onnea teille sinne matkaan enkä vieläkään aivan usko, etteikö äkkiä Hugiksenkin kainalosta pentunen löytyisi biggrin.gif Saa ainakin hetken pitää ja tuoksutella äidinmaitoa smile.gif

Tais tulla meille lintukoira, Onyx on kovasti niistä kiinnostunut. Lähdössä heti perään ja välillä saatamme tuijotella pitkät ptkät ylilentäviä lintuja. Kissoista se taasen ei tajua mitään. Aivan hyvä, täällä on sikamaisen paljon irtokissoja, vaikkakin ell lopetti kesän lopussa toistakymmentä irtokissaa pelkästään tästä keskustan alueelta, niitä riittää vielä.

Niin ja mukavaa sunnuntaita töissä oleville kuin muillekin. Me lähdemme tästä pikkuhiljaa tapaamaan affeystäviä ensi kertaa.
Hugis
LAINAUS(sipa @ 28.10. 2007, 11:32) *
Pääasia on että Mira pääsee juoksemaan ja sinä seuraamaan.. Käytiin mekin Bonon kanssa aamulla kuuden aikaan heittelemässä fresbeetä..Bono juoksi ja minä heitin.

Meillähän tuo kuvio menee niin, että jos Helmi juoksee, niin minäkin juoksen dogrun.gif biggrin.gif

Mäkin lähden just käymään koirien kanssa ulkona, että olen valmiina hakemaan pikku-Siiriä, kun aika koittaa happy.gif Jännittää muakin ja oon laskenu tunteja koko aamun...
Lydia
Mulla on taas ollut agilitypainotteinen viikonloppu biggrin.gif Eilen oli treenit Enjan kanssa ja tänään olin töissä seuran kisoissa.
Ekaa kertaa olin töissä ja varsin mukavaa hommaa se onkin ja opettavaista. Tosin varpaat meinasi jäätyä. Kolmosluokka tuli seurattua tarkkaan, kun oli ratahenkilönä ja oli se meno ihan erilaista kuin meidän meno tongue.gif Meillähän koira on varsin lupaava, mutta ohjaaja ph34r.gif No ehkä me ensi vuonna uskaltaudutaan kisoihin...

Eilen oli Lahdessa kasvattini Armi aloittanut näyttelyuransa tuloksella eri3 biggrin.gif

Nyt se loma sitten loppuu... Kylläpä se meni nopeasti, kyllä mä vielä mielelläni lomailisin...
No onneksi huomenna ei tunteja ole, mutta kouluhommia pitää kuitenkin tehdä. Saa sentään tehdä oman aikataulun mukaan, ettei tarvitse kukonlaulun aikaan nousta smile.gif Tiistaina sitten pitää aamusella olla jälleen pirteänä.

Mä oon taas ruvennut haaveilemaan muutosta... ja jos onni suo keväällä olisi majanmuutto edessä. Vuoden vaihteessa vuokra nousee niin paljon, että totesimme, ettei sillä hinnalla kannata tässä asua, kuin voisi saada paremmankin. Toivottavasti vaan löydetään sopiva kämppä...
s-ml
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Meillä on herätty vielä kesäajan mukaan eli muka seitsemältä vaikka kello olikin vasta kuusi. Milläs energistä pentua pidät tunnin väkisin nukkumassa smile.gif Ainakin orkidea (perhoskämmekkä) sai kyytiä heti aamusta, toivottavasti ei ottanut kovin nokkiinsa, siinä on nimittäin nuput.

Hugis ja Esmo eivät näemmä ole vielä ehtineet kirjoitella matkaraporttia, malttamattomana odotan smile.gif
sipa
Täällä minäkin jo kurkin josko on Esmo uutisia laittanut, mutta ei varmaan ole raaskinut irrottaa silmiään ja näppejään Siiristä.. biggrin.gif No kait Siiri välillä nukkuukin että Esmo pääsee koneelle, pentu kun on vaatii niitä unosia vähän väliä..

Ihanaa että työviikonloppu on ohi ja taas on maanantai.. dry.gif no toivotaan että tämä viikko menee noppaan ja pääsee lomalle.. thumbup.gif

Loman kolme ekaa päivää ukko on kaveriansa auttamassa ja mä alan käymään noita vaatekaappeja läpi, että ei tuu sitten kauhee hösis kun evakkoaika tulee.. Loppuviikosta varmaan torstai aamuna sitten mennään maalle..
Esmo
Täällä ollaan wub.gif

Siiri nautti juuri aamiaisen. Pikkuinen Siiri on kaiken kimpussa. Kaikkea pitää maistaa. Juuri teippasin maton hapsut kiinni lattiaan, kun matto ei saanut olla hetkeäkään rauhassa biggrin.gif

Matka kotiin sujui hyvin. Siiri nukkui Hugiksen sylissä eikä Hugis uskaltanut liikkua vaikka käsikin ehti puutumaan... biggrin.gif Kun uusi koti oli käyty läpi ja hetki riehuttu ja saatu hepuleita, niin lopun iltaa tyttö melkeinpä nukkui. Yöllä herätti kolmelta kun itkeskeli mun sängyn vieressä. Hetki leikittiin ja taas jatkettiin unia. Eilinen ilta ja tämä päivä on pyhitetty meille - ollaan ja tutustutaan... smile.gif

Aika jännää! happy.gif
Hugis
Pikku-Siiri on kyllä valloittava pakkaus wub.gif Ja minusta tehtiin Siirin "kummitäti", titteli jonka otin suurella ylpeydellä vastaan happy.gif Luultavasti jo ensi viikonloppuna laukkaan pikkulikkaa katsomaan rolleyes.gif

Jostain syystä en olis millään lähtenyt sieltä kasvattajan luota pois, pentuja oli vielä kotona jäljellä neljä ja olisin voinut leikkiä niiden kanssa vaikka kuinka kauan. Huolimatta siitä, että pentuja tuntui roikkuvan samaan aikaan hiuksissa, lahkeissa, takataskuissa ja hihoissa. Oli ne niin ihania ja tuoksuivat NIIIIIIIIIN hyvälle smile.gif
sipa
Esmo Voi varmaan on ihanaa kun jaloissa pyörii taas nyytti.. wub.gif Nauratti tuo matonhapsujen teippaus. laugh.gif mutta paree laittaa ne teipaten ennen kuin Siiri on riipinyt ne rikki..
Toivottavasti kotiutuminen sujuu mutkitta.. Kuvia sitten äkkiä meille näytille..

Hugis Miten sä pääsit pois sieltä ilman omaa vauvaa.. ohmy.gif Kasvattajalla käynnit on yhtä ihanaa kidutusta, jos viellä pentuja on vapaana, niin viellä pahempi.. biggrin.gif

Edit.. Piti viellä sanomani että tervetuloa vaan kummitätikerhoon.. thumbup.gif
Esmo
Joo, on niin ihanaa kun on taas oma ruttu wub.gif
Mulla on olkkarissa yksi iso matto, jonka päätin pitää lattialla antamassa lämpöä. Maton hapsut vaan on tosi kiinnostavat ja matto koko ajan vedetty rullalle asti... biggrin.gif Katsotaan koska keittön lankamatto saa kyytiä... Tässä yksi kuva eiliseltä Esterin perintölelujen kera:

sipa
Ihana.. wub.gif Ootko sä jo pussanut sen puhki.. Ihan niin halittavan ja pussattavan näköinen kuin vaan voi olla.. wub.gif
s-ml
Voi kuinka ihana, sydämestäni osa kuuluu aina molosseille wub.gif Eikös olekin ihanaa, oli niin outoa ja hiljaista olla ilman koiraa ja niin vaikea päästä surusta eroon. Uusi pentu helpottaa, ainakin tuo uutta virtaa elämään ja antaa toivoa; ei tämä elämä ihan vielä loppunutkaan

Meillä ei ole koirakummeja harrastettu eikä sellaista ole Onyxillakaan..hmm. Pitäisiköhän hankkia smile.gif Ei taida mun tuttavistani ihan heti löytyä ketään siihen hommaan.
sannukka
Ai kun on syötävän suloinen Siiri-söpöläinen. wub.gif Justiin semmonen, jolle tekis mieli lässyttää ihan hölmönä koko ajan. wub.gif

Ihan tulee ikävä noita pentuaikoja, vaikka ei noi omatkaan mitään taivaan taattoja ole. Mutta auttamattomasti rupee olemaan aikusia, Irmallakin ekat juoksut meneillään. huh.gif mellow.gif
sipa
No missäs on a.b.c huh.gif Jäitkö sä juoksemaan Miran kanssa kuitenkin..

Kauhee tihkusateinen aamu, ei tiedä kastuiko siellä vai ei.. Eihän se meidän menoa haitannut vaikka tihkuttikin, mutta olishan se ollut mukavampaa jos olis kuivaa.. shifty.gif

Missäs muuten kaikki mutkin luuraa Tiz:kin on jättäytynyt taka alalle, ja Turunen on taas metsällä ja missäs on LaRa & Olli unsure.gif
tizzian
Allekirjoittanut koittaa löytää itsensä ties kuinka monen vuosikymmenen saatossa projektituoleihin kertyneen pölyn äkillisen liikkeellelähdön aiheuttamasta tomupilvestä huh.gif ja yllätävän suuren naulamäärän löytymisen aiheuttamasta järkytyksestä! Onkin aika paljon odotettua isompi homma noissa tuoleissa... ja meinaa vielä flunssakin iskeä kyntensä Tiz-polon nahkaan tai oikeastaan enempi tuonne nenä-kurkku-osastolle dry.gif

Ilma on kyllä ollut veikeä, ihan kuin joku sumuttelisi äärimmäisen suuresta suihkepullosta vettä biggrin.gif jottei se tuntuisi perin epämiellyttävältä voinemme perustella sen näin: kaunis kuulas ihomme pysyy kimmoisampana ja nuorekkaana ja kas vieläpä ihan ilmaiseksi thumbup.gif tihkusateen täytyy siis lopulta olla ihan hyvä juttu whistling.gif

Esmolle onnittelut mustanaamiosta! happy.gif On se vaan niin suloinen.

Jaahas, taitaa olla syytä alkaa etsimään jonkinsortin hynttyitä päälle että ehtii vielä "päivävuoroon" töihin...

Mukavaa syyspäivää kaikille!
s-ml
Tosiaan täälläkin tulee suihkepullosta vettä smile.gif Sisältä ei edes varsinkaan hämäränä aamuna huomannut koko sadetta, mutta totuus valkeni pian ulkona. Nyt saisi sumuttelu jo riittää, koko yökin on näemmä satanut.

Ihmiset ovat sitten ihmeellisiä, kaikki kyselevät jo osaako pentu sitä sun tota. No ei osaa, miten ihmeessä se voisikaan kaiken viikossa omaksua, kun koko sen maailmakin on muuttunut. Porukka pyörittelee päätään, ja tuumaavat ja noin iso.. Paitsi onhan se oppinut paljon; osaa mennä portaat, osaa etsiä namia, kävellä hihnassa ja eilen oppi ensimmäisen sanan suomea "tule" ja tunnistaa jo nimensä meidän lausumana smile.gif

abc taitaa vieläkin juosta, ei muuta kuin voi Mira-parkaa. Se kun ei ole mikään maratoonari smile.gif
abc
laugh.gif päivän naurut, että minäkö juoksisin biggrin.gif .

Meinasin tulla sanomaan, että kohta hypin seinille, mutta enhän mä niin voi sanoa blush.gif . Mun täytyy sanoa, että kohta ei päästä kumpikaan ulos tästä kolostamme , jos ei mun reidet ja selkä ala toisella tavalla toimimaan. Että mua ärsyttää tällaiset kivut angry.gif . Menee kaikki hommat plörinäksi, kun en ole moisiin kehon muutoksiin tottunut. Tätäkö tää vanhuus tuo tullessaan, auvoa kipujen ja toimimattomuuksien kanssa unsure.gif .

Ei hoksannut Siirin kasvattaja puuteroida jonkun pentusen kuonomaskia vaaleammaksi, niin olis Hugiskin valinnut "oman" pentusen wink.gif .
Vietävä, kun tota Hugiksen koiranhankinta ratkaisua täytyy odotella ja odotella. Siinä odotellaan varmaan vielä vuosia niinkuin kohta näyttää käyvän sen lopputyönkin kanssa confused.gif Rupees nyt likka pistämään asioita kuntoon hieman rivakampaan tahtiin, että minäkin vielä ehtisin nähdä ne suuret juhlanpäivät smile.gif .
sipa
a.b.c Sitähän se vanhuus tuo tullessaa, ikävä kyllä.. dry.gif Eihän sitä enään nuorru eikä vetreenny, saa vaan oppia elämään kipujen ja kolotusten kanssa.. unsure.gif

smäläri Eikö ookkin kivaa noi kyselijät.. biggrin.gif Milläs tulokas olis kerinnyt viellä mitään oppimaan, kunhan nyt tutustuu teihin ensin..

Mitens muuten se yhteiselo on alkanut joko Onyxy on kotiutunut..
abc
Kylläpä noi fillaristit ovat suruttomia veikkoja ohmy.gif . Meillä on tuossa nurkalla vaaratilanteita aiheuttava t-risteys. Onhan toki kolmio sivukadulta tuleville ja kiitettävästi autot sen kolmion huomioivatkin. Mutta vaikka siinä kolmion kohdalla pysähtyvätkin niin näkyvyys, etenkin oikealle, on olematon. Ja sieltä oikealta pyöräilijät tulevat mäkeä vauhdilla alas, miettimättä, että ehkä kannattaisi hiukan jarrutellakin, kun tulevat risteykseen.

Tänään ei kuitenkaan täpärätilanne syntynyt oikealta vaan vasemmalta suunnalta tulevan pyöräilijän kanssa. Auto stoppas risteykseen niinkuin kuuluikin ja katsoi, ettei hätiä olisi. Mutta just, kun painoi starttipoljinta, eteen pöllähti pyöräilijä. Tuli autoilija vaikka kuinka kolmion takaa, niin minä olisin todistanut pyöräilijää vastaan, jos siinä olisi pahasti käynnyt. Tilanne oli hiuskarvasta kiinni. Autoilija jäi risteykseen ja kohta palasi fillaristi takaisin. En tiedä mitä keskustelivat, mutta sen kuulin , kun pyöräilijä sanoi, että hän pelästyi ihan hirmuisesti. Mietiskelin itsekseni, että hyvä jos pelästyikin edes sen verran, että jatkossa muistaa, ettei suojatiet ole kilparatoja, vaan niihin tultaessa tulisi vauhtia hieman hiljentää ja seurata muutakin liikennettä.

Mun puolesta kukin saa ajella autojen alle vaikka joka päivä, jos siihen kykenee, mutta en siedä sitä, että niitä tapahtumia joutuu muutkin näkemään kuin itse tilanteen aiheuttaja.

Ja asiasta toiseen. Kävinpä ostamassa uuden sängyn tänään. Jos ei vaivat sen myötä ala paranemaan, niin sitten en kai voi muuta enää kuin antaa periksi, ja kiitellä kroppaani, että näinkin kauan on tosi hyvin pelannut.
sipa
^ Tuota samaa me just tänä aamuna ukon kanssa ihmeteltiin kun fillaristit ajaa iha surutta päin punaisia.. ohmy.gif Kyllä mun mielestä heidänkin kuuluu noudattaa yleisiä liikennesääntöjä. On aivan turha tulla itkemään että kävi köpelösti kun itse ei ole liikenteessä tarkkana.. unsure.gif

Mä pysähdyn joka valoihin jos ne palaa punaisella, kun ei mulla oo niin kiire minnekään, ja se kiire kyllä loppuis aika lyhyeen jos auton kanssa törmää.. ohmy.gif Ei mitään järkeä näytä toisilla olevan..

Hienoa että sait uuden sängyn, se on paljosta kiinni patjasta ja sängystä, meinaan toi jomotus ja kankeus ylös noustessa.. Toivotaan että sun kivut häiviää sen sileäntien uuden sängyn myötä.. thumbup.gif

Hiivatti kun likka osas säikäyttää mut pahemman kerran, alkoi ihan ahdistamaan, kun Jape ensimmäinen meidän lapsenlapsi se puikkonokka (collie) oli aamulla tosi huonossa kunnossa makas omassa pissassaan ja tärisi koko ajan.. crybaby.gif
Jape täyttää 12 vee keväällä, että ei ihan nuori sekään enään..

Likka on nyt kursseilla jonne on pakko mennä, ja jättää Jape kotiin sairastamaan.. Koko päivän oli sitten itkenyt siellä kursseilla ja ajatellut että koira on kuollut kotiin mennessä, mutta ei onneksi näin käynyt.. Pirteämmän koiran kotoaan löysi vaikka ei ihan normaalia, ja tilaa nyt ajan lekuriin että saavat selvittää syyn tähän tautiin.. Vettäkin se juo aika paljon ja mulle tuli heti epilepsia mieleen tai
sokeritauti. Just tuli viesti että perjantaina klo 12:45 on aika lääkärille..
Hugis
Kuvanen biggrin.gif

Näitä on lisää mun foorumilla, muutama puskalainen on jo uskaltanut rekisteröityäkin happy.gif
abc
LAINAUS(Hugis @ 31.10. 2007, 19:17) *
... mun foorumilla, muutama puskalainen on jo uskaltanut rekisteröityäkin happy.gif

No totahan mä vähän arvelinkin, kun on niin hiljaiseksi tääkin ketju käynyt biggrin.gif . Kohta on jäljellä vain Sipa ja minä ja lopulta huomaan taas kerran, että juttelen yksikseni.

Kiva kuva kavereista. Onkos etualalla lasipöytä vai akvaario? Oli kumpi hyvänsä, niin eikös se ole niinkuin vaaravyöhykkeessä huh.gif , kun vieressä painii jättiläiset biggrin.gif .
Esmo
Joo, ja toiseksi liikenteeseen kaipaisi taas heijastimia! Ihan itsemurhakandidaatteja ne jotka tuolla menee ilman heikkuja... wacko.gif Nekin aiheuttavat turhia pelästyksiä ainakin autoilijoille.

Mullakin on selkä kipeänä, mutta se ehkä johtuu näistä jatkuvista päiväunista sohvalla, telkkarin katsomisesta sohvalla maaten, liikkumattomuudesta ja kannettavasta tietokoneesta, joka sopivasti masun päällä ja taas sohvalla maaten. Musta on tässä tullutkin ihan nettiriippuvainen, kun Siiri ottaa koko ajan päikkäreitään... biggrin.gif

Mä lupaan itselleni että lähden huomenna lenkille! Tänään valitsin lenkin sijasta pullan leipomisen biggrin.gif Mutta onpa ainakin mitä tarjota vieraille smile.gif Tai enpä tiedä siitäkään, kun oon tunnetusti makean perään... happy.gif

sipa, pidetään Japelle peukkuja!
Esmo
Hugis, kyllä toi H&H:n meno on vaan niin hurjaa! Tuosta kuvasta voi ihan aistia sen rytinän ja metelin... biggrin.gif Ja tota lasipöytää mäkin mietin jo viimeksi kun näin tuon vauhdin livenä... happy.gif
sipa
LAINAUS(Esmo @ 31.10. 2007, 22:36) *
Hugis, kyllä toi H&H:n meno on vaan niin hurjaa! Tuosta kuvasta voi ihan aistia sen rytinän ja metelin... biggrin.gif

Ihan samaa mulle tuli heti kuvasta mieleen.. laugh.gif mut ihan hyvä tilannekuva.. biggrin.gif

a.b.c No miltäs tuntui nukkua uudessa sängyssä, vai oletko nukkunut niin sikeästi että et malta nousta sieltä ollenkaan. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.