Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mun päiväni
Puskaradio > Puskis > K-18
@rja
Kyllähän esmes mulla päivät menee aika lailla samalla tavalla viikolla, ei niistä mitään ihmeellistä saa aikaan, ei millään. Näyte normipäivästä:

5.45: Viltsu kolistelee eteisessä, on lähdössä töihin, Pekka ryhtyy steppailemaan ees taas mun mahan päällä, pakko nousta ylös ja vessaan, kupillinen illallista kahvia, yök
6.00 Kahvinkeitin päälle, koira sisälle, ruokitaan se, toinen kupillinen kahvia
6.20 Herätyskello soi, yritetään saada se prkl sammumaan
6.45 Koira ulos toisen kerran, neljäs kupillinen kahvia
7.30 Kouluunlähtö
8.00 Koulupäivä alkaa, joko teoriatunti tai voi jatkaa puuhastelua
8.45 Aamukahvitauko
9.00 - 11.00 Puuhastelua
11.00 - 11.30 Lounastauko
11.30 - 14.30 Lisää puuhastelua (tai karkureissu rautakauppaan/kirpparille ) ---- >KAHVITAUKO klo 12.45 meinas unohtua biggrin.gif
14.30 Tilojen siivoaminen --- viimenen kahvintippa termarista
15.00 Kotiinlähtö (mahd. kaupan kautta)
15.15 Kotona, kahvia, koira ulos, koira sisälle, lisää kahvia, ruokailu
16.00 Kone auki, postinluku, uutisten luku, koiran kanssa puuhastelua, lisää kahvia
18.00 Koiralle ruokaa, koira ulos, kahvia, leikkiä koiran kanssa
19.00 Takas koneelle, surffailua tai juttelua, piirtelyä, lisää kahvia
20.00 Koira ulos ja takas, kahvia ja tupakkaa taas, askartelua pienten puuesineiden kera
21.00 Suihkuun tai saunaan
22.00 Lisää juttelua (ja kahvia)
23.00 Tee kaikki ne hommat, jotka jäi tekemättä illalla, lataa pannu aamuksi valmiiksi
00.30 Nukkumaan

Päivästä toiseen näin, tylsää sad.gif

Tein joskus testin, "juotko liikaa kahvia" (netello.com). Vastaus taisi olla tyyliä "yli 2200 mg kofeiinia päivässä saattaa aiheuttaa tärinää ja vapinaa sekä hyperaktiivista käytöstä"

Edit: Unohdin pari oleellisen tärkeää juttua, jotka liittyy kahviin wink.gif Lisäksi tämä oli eilisen kuvaus, tänään ehkä samantapanen päivä, paitsi että huomenna on vapaata, joten suihkuun en ole vielä ehtinyt.
Lamppu
Tässäpä minun tämä päivä:

5.45 Mies koputtaa olkaan: Nyt tää koira on kyl ihan sekottanut peiton alla makaajan... Lotta mönkii Pellen peiton alle kokonaan ja painautuu kylkeen kiinni ja huokaisee.
6.00 Mies nousee ylös ensimmäisenä ennen kellonsoittoa pirteänä kuin peipponen dry.gif
6.30 Herätyskello soi ja painan sen vain kiinni
6.45 Mies huutaa, että nyt ois jo pakko nousta dry.gif
6.50 Suihkuun
7.00 Aamupala (kahvi ja kaksi leipää)+ lehden pikavilkaisu
7.09 Koirien kanssa ulos
7.22 Takaisin sisällä ja hampaiden pesu ja tukan haromista. Tänä aamuna ehti jopa ripsräpsytin väri ja piilarit paikoilleen thumbup.gif
7.30 Autoon viemään miestä töihin. Normaalisti mies sinne pyöräilee, mutta nyt pyörä oli töissä.
8.00 Töissä työsuojelupiirin "tarkastusasiamiehen" järjestämä palaveri, yhtä tyhjän kanssa.
8.45 Kauheeta vauhtia viemään kasa kirjaimia ympäri kuntaa oppilaiden valokuvasuunnitusta varten.
9.45 Banaani poskeen.
10-11.30 Todellista häsää. Noin 50 eskari-kakkosluokkalaista hyörii ympärillä näyttämässä onko oikea kirjain löytynyt. Hommaa hoitaa lisäkseni toinen aikuinen, muut aikauiset ympäri pitäjää.
11.40 Vihdoin odotettu ruokailu, joka ei kyllä maistunut. Perunamuussia ja karjalanpaistia (vihaan läskistä lihaa).
12.05 Teen webin kautta sairaslomapäiväilmoituksia, joita rästissä kaksi. Sählään kiireessä niiden kanssa toaalisesti. Merkkaan päivät päin peetä dry.gif Ja niitä ei saa muutettua.
12.25 Soitan lehmänkelloa.
12.30 Lapsille kouraan kuviksen kilpailutyöt ja taustalle soimaan klassista. Kaiken työrauhan keskeltä yksi lapsi huutaa yhtäkkiä: Minna, sähän olit viime kesänä yhden leiripäivän sairaana! No joo, totta. Mistähän sekin mieleen tuli.
12.55 Oppilaat marisevat kun työt kesken ja on lähdettävä kotiin.
13.00 Suuntaan iltapäiväkerholaisten kanssa iltapäiväkerhoon. En muista, koska viimeksi tuo kilometrin matka olisi ollut noin levoton. Lapsiakin matkassa vain kuusi. Juuri 50m ennen jo pauhasin, et nyt tämän tätin pää on jo piripinnassa, et kohta pläjähtää pelikieltoa oops.gif Se on yleensä se viimeinen toimiva kielto, mitä vihaan käyttää.
13.25-13.55 Tilanteen raportointia työparin kanssa
13.55 Välipalan valmistelu lapsille
14.20-15.15 Lapsien "muistin palauttamista" ja syöminen (kuppi kahvia). Paikkojen siistiminen.
15.15-16.35 Ulkoilua kuppasessa pihassa ja työparin kanssa kesän hommista keskustelua
16.35 Sisälle sadekuurta pakoon
16.45 Kävelemään koululle auton hakuun.
17.00 Kotiin lähtö
17.25 Kotona kaksi kumipalloa vastassa. Ihan kuin olisimme olleet erossa viikon. Pihakäynti hoidettu jo miehen toimesta, joten pääsimme heti kauppareissulle.
17.45 Hautausmaalla hakemassa nyykähtäneet valkovuokot pois. Melko lähelle tyttömme hautapaikkaa oli tullut muistolehto. Ihan uusi juttu kunnassamme.
17.55 Rautakaupassa (kylä-sellainen smile.gif )hakemassa harmaata maalia ulkorakennukseen.
18.15 Prismassa ruokaostokset.
19.00? Kotosalla. Koirille suuhun uusia nameja. Siitä tulikin mieleen, että ovat ruokkimatta.
.... ja sen jälkeen konella ja kerrankin kirjoittamassa Puskassa thumbup.gif

Loppuillan ohjemassa koirien ruokinta, kävelylenkki, sauna ja takkatulen tuijotusta.

Auts, ilmankos mulla on nälkä ja noita sipsejä käyn vähän väliä tuolta keittiöstä hakemassa. On tainnu "iltaruokailu" unohtua.
Esmo
Joopa, tää päivä mennyt penkin alle - voin kertoa teillekin. Kiitos muuten pomolle, joka pilasi "vapaapäivän"...

08.00 Herätys, lenkki E:n kaa ja aamupalat
09.30 Äipän kaa mummolaan, jossa perinteiset ruoka, hautausmaakierros ja kahvit
11.00 Pomo soitti ja kertoi huonoja uutisia - olisi pitänyt vapaalta lähteä selvittämään työasioita. Asiat pyörivät mielessä mummolla, kotimatkalla ja koko ajan... Onpa rentouttavaa... angry.gif
16.00 Mummolasta kotiin
16.30 Mukava poika soitti ja kutsui itse itsensä kahville - kävi kylässä smile.gif
17.30 E:n kaa metsälenkki
18.30-19.30 Epäonnistunut yritys ottaa päiväunet yövuoroa varten... Ei tullut uni, kun aamulla kuullut työasiat stressaa...
Tulevaa:
20.00 E:n kaa ulos
20.45 Olisi töihinlähtö...

Vähän yksinkertaisempaa elämää täällä...
BullBull
Tänään vapaapäivä

9.15 Herätys
10.00 Stinan kanssa lenkki
11- 14 Kaupoilla
14-16 Kotona jossa mm pyykinpesua, imurointia jne
16.00 Stinan kans lenkki
16.30- 20.30 Työkaverin luona pesemässä sen huushollin ikkunat ja sen jälkeen ajeltiin jäähallille katsomaan toisen työkaverin lätkämatsia
20.50 Kotona taas
21-> Lisää pyykinpesua, töllön katsomista, Stinan kanssa iltalenkki jne
Annelinne
Mun päiväni tänään:

6.50 Dänkädänkä soi Kultsun puhelimessa
7.00 Mun kello soi
7.10 Vääntäydyn ylös, käyn vessassa, pesen hampaat ja vedän vaatteet niskaan
7.20 Pyörän selkään!
7.40 Astelen työharjoittelupaikkaan. Ensin koneelle.
8.30 Aamukahvi ja jaarittelua
9.00 Hengaamista koneella, töiden tekemistä
10.00 Päivystän asiakkaiden varalta palvelutiskillä
12.00 Käyn kaupasta kuralätkän ja syön sen (yleensä mulla on kyllä omat eväät, mutta ei tänään. valmisruoka-annoksen valkkaaminen on NIIIIIN vaikeeta kun vihaan niitä kaikkia mutta kävin kaupassa jossa oli tasan 4 vaihtoehtoa joten.. tongue.gif)
12.30 Taas tekemisen teeskentelyä biggrin.gif
15.45 Perse ylös penkistä ja pois töistä. Menen saman tien apteekkiin.
16.10 Pumppaan rautaa kuntosalilla. Olkapää on vieläkin vähän kipeä kun otin niin tosissaan!
17.10 Polkupyöräilen kotia kohti. Matkan puolivälissä Kultamurunen soittaa ja kävelen kolmasosa matkaa lörpötellen.
18.00 Käyn kaupasta kahden päivän ruokatarpeet.
18.15 Teen lihapullia ja perunapaistosta, sekä leivon Tosca-kakun bleh.gif
20.15 Kultsu tulee tyköni ja syödään yhdessä ruoka.
20.35 Ruokalepo. Kultsu näyttää netistä prätkiä ja katsotaan myös koirien kuvia (Ihan tosi, se on sekasi laugh.gif)
21.00 Kahvit ja tosca-kakut naamaan
21.30 Suihkuun yhes koos.
22.15 Kultsu lähtee moikkaamaan duunikavereitaan kun yhdellä on läksiäiset. Minä päätän avata mölytoosan ja kurkata puskaan. Kohta nukkumaan.

Normaalisti mulla menis ilta niin että klo 15.15 lähtisin levykauppaan ja 20.05 kotiin. Sen jälk olisin joskus 20.20 kotona (tai Kullan luona), söisin safkan, möhöttäisin hetken sohvalla ja varmaan joskus viim 22.00 sänkyyn. Noi on rankkoja päiviä. Luojan kiitos ei enää tartte jaksaa tota enää kauaa!
AnnaNicole
Miten te ja teidän koiranne olette näin vähän ulkona? Ettekö käy koirienne kanssa LENKILLÄ? Kyllä minun koirani tulisi hulluksi jos ei pääsisi lenkille ja metsään tms.
Oma koirani näin kesän tullessa saa juosta hevoskärryjen vieressä noin pari tuntia kerrallaan, pari kertaa vahintään viikossa. dogrun.gif
@rja
^OT ja vastauskin on OT: Mun koirani on posliinia, sillä kuluu jalat jos sitä juoksuttaa hevoskärryjen vieressä pari tuntia. Toisaalta ei oo kyllä hevostakaan wink.gif

Mun koira on aidatulla pihalla viikonloppuisin ja viikolla mun kanssani, osallistuu touhuihin ja touhuaa omiaan tuntikausia, anteeks nyt, että olen tämmönen eläinrääkkääjä.

Tosiaan, en ny varsinaisesti vetänyt hernettä nenään, mutta kyllä mun täytyy välillä tehdä jotain muutakin, kuin touhuta koiran kanssa. Eikä ainakaan mun listassani ole ees jokaista koiranulkoilutusta merkittynä.
sannukka
LAINAUS(AnnaNicole @ 18.5. 2007, 11:34) *
Miten te ja teidän koiranne olette näin vähän ulkona? Ettekö käy koirienne kanssa LENKILLÄ? Kyllä minun koirani tulisi hulluksi jos ei pääsisi lenkille ja metsään tms.
Oma koirani näin kesän tullessa saa juosta hevoskärryjen vieressä noin pari tuntia kerrallaan, pari kertaa vahintään viikossa. dogrun.gif

Toivottavasti sun koiralla pysyy jalat kunnossa, ettei tuu lenkkitaukoa sen takia. Hullu koira on ikävä omistaa. wink.gif
Jasubulli
Mun päivään on tänään kuulunu lähinnä nukkumista ja niistämistä; kyllä, olen flunssassa.
Mies on eilen ja tänään ahkeroinut meidän pihan kimpussa, meillä on pihan laitto uusiksi menossa.

AnnaNicole: kaikki rodut ei vaadi tuntikausien päivittäistä juoksutusta (eivät edes halua sellaista).
Meillä nuo paljon touhuavat keskenään. Toki lenkillekin pääsevät, usein vapaaksi metsään.
Max
Tässä mun päivän tapahtumia: (kellon aikoja en nyt laita kun en tekemisiäni kellon tarkkaan katso)

Herätys
Koiran kanssa ulos ja taas sisälle
Koiralle aamuruoka
Itselle teetä ja voileipiä, Hesarin läpiselaaminen
Koneella sähköpostien lukemista ja netissä surffailua
Luentopapereitten järjestelyä kansioihin
Lisää teetä ja voileipiä
Olohuoneen ikkunan pesu
Taas teetä...
Dvd:ltä leffan katselua: Star Wars Episode 3
Koira ulos hieman pidemmälle lenkille
Jäätelöä! bleh.gif
Taas nettisurffailua, laskujen maksua, yms...
Tiskausta ja roskat ulos
Tv:n katselua
Ruokaa itselle
Ruokaa koiralle

sitten ollaankin taas tässä koneella ja illalla on edessä vielä iltalenkki koiran kanssa ja varmaan lisää tv:n katselua, ei eipä mitään turhan ihmeellistä ole tänään tullut touhuttua...

Meillä käydään siis koirien kanssa ulkona 3 kertaa päivässä eikä se mielestäni ole liikaa eikä liian vähän. Koira kyllä ilmoittaa jos enemmän lenkitystä haluaa. Kuten Jasubulli tuossa edellä mainitsi, kaikki koirat eivät vaadi, eivätkä todellakaan välttämättä edes halua urheilla tuntikaupalla päivittäin. Ja tärkeää muistaa myös se, että kun lämpimämmät ilmat ja helteetkin ovat taas alkamassa, koiria ei saa rasittaa liian pitkillä lenkeillä kuumassa säässä! dry.gif
Nirppu
Minäkään en tähän kellonaikoja laita kun ei tuo kello oo aina edes mukana, eikä nämä hommat ole joka päivä samassa järjestyksessä ja tekemisetkin voi vaihtua päivittäin.

Herätys
Hevosille ja villaeläimille evästä
Aamukahvi, eli itsellekkin vähän evästä
Nettisurffailua
Koirien kanssa pikkulenkki
Hevosen kengitys
Hevosten vaihto-operaatio, eli äidin hevonen (oli meillä opettelemassa hevosten tapoja) takaisin äidille ja kaverin hevonen (joka oli viettämässä sairaslomaa äidin luona) sieltä meille josta se jatkaa matkaansa huomenna takaisin omistajalleen.
Tässä välissä evästä itselle
Koirien kanssa lenkki
Tallin siivous
Hevosen ajo
Avomiehen kanssakin piti välillä viettää vähän aikaa
Evästä hevosille, lampaille ja koirille
Saunassa käynti
Pakollinen Puskailu
Jossain välissä pitää kaiketi mennä treffeille nukkumatin kanssa.

Eli tässäpä meikäläisen tämä päivä.
Annelinne
Selvennykseksi: Mun taloudessa ei asu tällähetkellä koiraa. Kaks kissaa vaan.

Ehkä sen voi jo päätellä tosta mun päivän aikataulusta... Ei aikaa koiralle sad.gif
BullBull
7.45 Loppui työvuoro
8.00 Aikaan mutsilla josta nappasin koiran. Käveltiin aamulenkin kautta kotiin
9.00- 15.00 Unta kaaliin
15> Stinan kanssa ulkoilua
16- 18.30 Kotona, ruokaa, suihkua etc
18.40 Stina mutsille ja siitä lähdin samantien töihin
19.30- 07.45 Töissä
Esmo
Mun eilinen oli niin kaikesta aikaisemmasta poikkeava. Mä en juurikaan ollut päivän aikana kotona, kun se ei tällä hetkellä tunnu hyvältä paikalta... sad.gif

*Herätys
*Ristiäisissä
*Hetki kotona
*Ikuisuus kaupungilla kävelemässä, aurinkoisella terassikahvilla, ajatuksettomasti kaupoilla - löysin valokuvakehyksen Esterille
*Kääntymässä kotona
*Koko ilta yli puoleen yöhön hyvällä ystävällä. Siellä tuli ekan kerran nälän tunne. Ystävä keitti mulle pastaa, teki leivän, huolehti ja kuunteli... smile.gif Mä sain kerrottua ihan kaiken. Muisteltiin Esterin kotiin hakua ja pentuaikaa. Kaikkia sen hassuja tekoja ja kaunista viimeistä vuorokautta. Ja meidän viimeistä yhteistä hetkeä eläinlääkärin lattialla... Multa tuli juttua solkenaan...
*Kotiin - katsoin viimeisen päivän kuvia
*Nukkumaan joskus yhden jälkeen
¨steffy
otetaan eilinen päivä.

06.30 herätys
06.40 koirien kanssa ulos
07.10 sisälle koirien kanssa, ruuan anto
08-14 töissä
15-16 pikkuveljen synttäri kekkereillä
16.30 koirat lenkille
17.20 lenkiltä sisälle+ ruoka
17-20 Omaa touhuamista ja kalenterin päivitystä.
21.00 Koirien kanssa iltalenkille
22.00 nukkumaan

Kyllä tämä rytmi tulee muuttumaan, varsinkin kun pikkunen syntyy laugh.gif .
Lamppu
Vai, että ei liikuta wink.gif
Otanpa tähän sitten tämän viikon koirien liikunnallisen satsin. Olen laskenut aamu- ja iltapisulenkitkin tuohon mukaan (15-20min).
Maanantai: lenkkeilyä 1 1/2 tuntia, josta vajaa tunti metsälenkkiä vapaana.
Tiistai: lenkkeilyä 1 1/2 tuntia, kaikki remmin päässä asfaltilla + 3 tuntia pihalla touhuilua, toinen vapaana ja toinen erittäin pitkän remmin päässä.
Keskiviikko: lenkkeilyä 1 1/2 tuntia asfaltilla eli juuri tuo päivä, jonka olen tuolla aiemmin kirjoittanut. Teimme "kunnollisen" iltalenkin.
Torstai: Koko päivä ulkona. Se oli toisen koiran mielestä liikaa, ja menikin näin ollen iltapäivästä jo nököttämään etuterassille sen näköisenä, että eikös jo mentäisi sisälle. Illalla vielä pitkä metsälenkki vapaana. Eli aikaa "kunnon lenkkeilyyn" 2 tuntia, muutoin pihalla koko päivän (koirilla on siellä nukkumismahdollisuus).
Perjantai: 40 min, aamu- ja iltapäiväpisut. Mökillä koko ilta täyttä juoksua metsämailla.
Lauantai: Erillinen aamu- ja iltalenkki vapaana, yhteensä 1 1/2 tuntia ja koko päivä pihalla juoksemista. Mökin ovet auki, näin ollen baana vapaa.
Sunnuntai: Baana vapaa mökillä aamu kuudesta kahdeksaan. Kotona pihapuuhasteluja 6 tuntia ja illalla vielä tiedossa agilitytreenit.
Eiköhän tuossa ole "pikkukoirille" ihan tarpeeksi liikuntaa.

Olen itse sitä mieltä, että tärkeintä koiralle ei ole fyysinen liikunta, vaan elämän tulee sisältää myös aivojumpaa (mitä se sitten kellekin on). Muistan hyvin kuinka toinen koiramme oli nuorempi, tuntui siltä, että mitä enemmän sen kanssa liikuimme fyysisesti sitä enemmän ADHD siitä tuli wink.gif Nyt meillä on mielestäni hyvä fyysisen ja aivoijumpan tasapaino smile.gif

Liikkuminen on myös paljon koiran rodusta ja luonteenlaadusta kiinni.
mummu
Minäkin ajattelin laittaa päiväohjelmani tänne. Olen kyllä nykyisin päivät kotona. Heräämme (minä ja koirat) seitsemän maissa arkisin likat pihalle ja minä kahvin keittoon. kupillinen tai pari naamariin ennenkuin herään kunnolla. Sit likat sisälle ja kyselen bultilta josko se jaksaisi jo nousta ylös, lähdettäisiin lenkille.Hyvin hitaasti alkaa kuulumaan töminää sieltä suunnasta,että kai se on pakko lähteä tyyliin. Poitsun kanssa tehdään puolen tunnin lenkki. Likat jo odottaakin kärsimättömästi kotona, koska ne oikein tulee, kun täytyis päästä puistoon. likkojen kanssa puistossa menee tunti,että ne saa suuremmat höyryt pois. Kesä aikaan puolen päivän maissa jälkireenit, siihen menee puolituntia--tunti. Kotiin päästyäni poitsun kanssa puolentunnin lenkki. Kahden maissa sapuskaa naamariin ja kupillinen kahvia ja samalla postin selaus. Illalla tyttöjen kanssa tottis reenit noin tunti. Jos on talvi aika niin keskipäivällä on muuten vaan metsä lenkkiä noin tunti tai hagessa juoksutusta. dogrun.gif
sipa
Arkiaamut menee näin

Herätys 5:15

Ukko käy Bono kanssa pikku lenkillä

Mä menen 6:den aikaan Bonon kanssa pitemmälle lenkille että se saa juosta vapaana reilun puoli tuntia

Töihin lähtö noin 6:50
Kahvit naamariin

ruokis klo 11:00

kahvit joskus puoli kaksi

Kotiin 15:20 Yleensä laitan pyykkikoneen päälle ekana kun se on aamulla ladattu

Bonon kanssa lenkille joka kestää noin tunnin

Kotiin.. soffalle käsitöitä tekemään jos ei ole torstai ja siivouspäivä, silloin ukko käy Bonon kanssa ulkona

Iltalenkki kestää noin tunnin kun kävellään metsätietä ostarille ja ja sen jälkeen mennäänkin nukkumaan..
Riikka
bag.gif Mä en kertakaikkiaan käsitä tuota Sipan aamuenergiaa... Ja päivälläkin hippulat vinkuu...
sipa
Riikka laugh.gif Istunhan mä sentään puoli tuntia paikallani ryystäen aamukaffetta ja sen jälkeen pattereissa onkin virtaa.. Lenkin jälkeen on hyvä hypätä pyörän selkään ja polkea töihin.. ja iltapäivällä taas päinvastoin..Liikuntaa pitäis lisätäkin mutta kun ei enään kerkii, painoa on taas talven jälkeen tullut lisää ja oli ihan järkytys käydä vaakalla.. Kuljin talven dussilla (kun tuli niitä huimauksia) ja sen huomaa nyt.. biggrin.gif

Eipähän tarvii kauheesti unta ilalla odotella..
sannukka
Mulle tuli eilen töistä päästyä ihan sipa-olo. laugh.gif Eka tein kahvit ja leivät, tietysti. Ja sitten ruokin pikkukoiran, ja ulkoilutin molemmat (takapihalla vain). Sitten pistin perunat kiehumaan ja kastikkeen myös. Imuroittinkin jossain välissä, kun poika ripotteli kissanruoat pitkin olohuonetta. Sitten jo kiiruusti pentukurssille Mirmulin kanssa. Sieltä tultua pojalle ruokaa naamariin ja koko perhe lenkille (paitsi Irma joka oli jo puhkipoikki väysynyt). Sitten ku päästiin kotia taas pojalle iltapalaa, koirille ruokaa, ja sitten kauheen tiskivuoren kimppuun. (joo, sipalle ei semmosta kertys...) Mut mä olinki suihkua vaille valmis punkkaan jo puolessa välissä tiskiä. biggrin.gif
sipa
Vai ihan Sipa-olo tuli.. laugh.gif Hyvä, hyvä.. thumbup.gif Ja mulle ei tiskivuorta pääse edes vahingossakaan syntymään.. Mä inhoon jos astioita lojuu altaassa.. ohmy.gif Tiskit tiskataan heti pois, että ne ei vuoriinnu.. biggrin.gif

Sä saitkin eilen paljon aikaiseksi.. Eiks olekkin hyvä olo kun on saanut jotain tehtyä..
sannukka
^Itseasiassa juu. Oli aamustikkin tosi mukava nousta keittämään kahvia, kun tiesi, ettei ole mitään kaaosta odottamassa. Ja tää olo jatkuu vaan, oon saanu aikaseks jo vaikka mitä tänään. smile.gif
Nirppu
LAINAUS(sannukka @ 22.5. 2007, 09:04) *
sitten kauheen tiskivuoren kimppuun. (joo, sipalle ei semmosta kertys...) Mut mä olinki suihkua vaille valmis punkkaan jo puolessa välissä tiskiä. biggrin.gif

Onneks meillä on tiskikone mihin astiat voi työntää suoraan (pienen huuhtelun jälkeen) ja sitte voi laittaa koneen päälle heti kun se tulee täyteen thumbup.gif, en nimittäin tiedä mitään ärsyttävämpää hommaa kuin tiskaaminen.
-ilona
meillä on keittiöremontti meneillään, keittiöstä löytyy ainoastaan seinät ja lattiat.. tiskikonetta on kyllä kova ikävä ja extremetiskaus muovisoikossa kylpyhuoneessa ei ole mitään hirmu mukavaa puuhaa.. siksi olen alkanut liputtaa kertakäyttöastioiden puolesta, vaikka pidemmän päälle ei se kyllä ole mitenkään hyvä ratkaisu sekään ph34r.gif
sipa
-ilona Sähän voit ottaa ton ihan vaan kokemuksena.. on vähän eri tiskaa muovisoikossa kuin tiskialtaassa.. vähän niin kuin olis retkellä.. laugh.gif

Meille ei ikinä tule tiskikonetta, ainakaan niin kauna kuin mun kädet jaksaa tiskata.. laugh.gif
-ilona
juu, eiköhän nämä tiskaukset tässä pari viikkoa mene vaikka vähän "huonommissakin" oloissa, onhan se uusi keittiö täällä jo 1,5vkon kuluttua, etenkin kun olen uudesta keittiöstä jo likemmäs 2v haaveillut smile.gif
Mansku
* Koirat antoivat nukkua klo 8:n saakka. Päästin ne tarhaan aamutarpeilleen.
* Keitin aamukahvit (kumma kyllä ilman mokauksia)
* Kävin suihkussa ym.. klo 10
* Puolilta päivin söin ja keitin kahveet.. Kahvin joukkoon tuli kaadettua maidon sijaan piimää.. En kattonu mitä ovesta otin.. Vasta sekoittaessani sitä kummastelin sen paksuutta.. Haistoin ja yäk... Tiskialtaaseen kaadoin ja otin uudelleen kahvia, nyt katsoen mitä sekaan kaadan.
* Roosan ruoka-aika klo 12. Muut ulkona.
* Lähtö klo 14.30 ell rokottamaan Roosa pikkuinen ja Pipsa. Donnalla atopiakontrolli.. klo 15.20 sain Donnalle kasan lääkkeitä, pesuainetta ja hypoallergia ruokapussin. Donnan ihoa ajeltiin paljaaksi melkein koko selän osuudelta. Ja hän sai pitkäkestoisen kortisonipiikityksen. Kotimatkalle 16.30.
* Klo 17.00 olin kotona.
* Klo 17.30 Koirat saivat ruoan (Roosan klo 16 ruoka jäi väliin)
* Television katsontaa ja netteilyä.
* 18.00 Donnan antibiootti ja selän rasvaus
* 21.00 Roosan ruokailu (meni noi ajat ton ell reissun vuoksi sekaisin)
* Jahas.. Puskiksessa..
BullBull
8.30 Herätys
9.00 Stina ulos
10.00- 12.30 Sali+ kauppa
14.30 Stina ulos
15.30-16.30 päikkärit
17.00 Sapuskan tekoa yms
18.30 Stina pika pissatus
18.45- 20.00 Stinan hieronta
20.30 Koira mutsille ja siitä töihin
21.45- 07.45 Töissä
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.