Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Minkä Kanakoiran Omistatte?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 7: Kanakoirat
Sivuja: 1, 2, 3
carneval
Nyt taitaa tämä juttu mennä liikaakin henkilökohtaisuuksiin.
Toivottavasti nämä junnut sopii keskenään asiansa,mutta ei liene tarvetta syyttää yksin omaan anua tilanteesta. Ei ole Anu haukkunut Miitta koirasi kasvattajia ja miksi olisi,tällä tarkoitan gordonin ja eng.setterikasvattajia.Anulla ei heistä ole minkäänlaista tuttavuutta elikkä varmaankin nämä tappelut ovat teidän sisäisiä asioita,olittehan hyviä kavereita.Tiedän myös sen että Miitta olet julkisesti haukkunut anun koiria,että tässä pata kattilaa soimaa,tuskin sininkään kannattaa siihen puuttua.Sopikaa tytöt suhteenne kuntoon ja lopettakaa toistenne morkkaaminen.En haluaisi tähän puuttua,mutta nyt on varmasti tarpeeksi Anulle tullut moitetta ja aivan turhaan.Meidän koirat ei ole täydellisiä ja eivätkä tule olemaankaan,mutta kuhan on omiinsa tyytyväinen niin hyvä juttu!Arttu ja Cindy on minullekin tuttuja setterisiä ja niissä ei varmasti ole mitään vikaa ja jos Katjan hoidon tiiän ne on paapottu alusta loppuun superhyvin!Ja eihän Anu varmasti olekkaan tätä tarkoittanut ja pitää molemmista koirista kuten minäkin! tongue.gif
Gordoni
LAINAUS(carneval @ 2.12. 2003, 12:28)
Nyt taitaa tämä juttu mennä liikaakin henkilökohtaisuuksiin.
Toivottavasti nämä junnut sopii keskenään asiansa,mutta ei liene tarvetta syyttää yksin omaan anua tilanteesta. Ei ole Anu haukkunut Miitta koirasi kasvattajia ja miksi olisi,tällä tarkoitan gordonin ja eng.setterikasvattajia.Anulla ei heistä ole minkäänlaista tuttavuutta  elikkä varmaankin nämä tappelut ovat teidän sisäisiä asioita,olittehan hyviä kavereita.Tiedän myös sen että Miitta olet julkisesti haukkunut anun koiria,että tässä pata kattilaa soimaa,tuskin sininkään kannattaa siihen puuttua.Sopikaa tytöt suhteenne kuntoon ja lopettakaa toistenne morkkaaminen.En haluaisi tähän puuttua,mutta nyt on varmasti tarpeeksi Anulle tullut moitetta ja aivan turhaan.Meidän koirat ei ole täydellisiä ja eivätkä tule olemaankaan,mutta kuhan on omiinsa tyytyväinen niin hyvä juttu!Arttu ja Cindy on minullekin tuttuja setterisiä ja niissä ei varmasti ole mitään vikaa ja jos Katjan hoidon tiiän ne on paapottu alusta loppuun superhyvin!Ja eihän Anu varmasti olekkaan tätä tarkoittanut ja pitää molemmista koirista kuten minäkin! tongue.gif

hah! Vai että ei pitäisi yksin omaan Anua tästä tilanteesta syyttä! No anuha täällä on toisten koiria haukkunut! Luulisi todellakin olevan tyytyväinen omiinsa mutta ei! Olisi kiva saada sellainen esimerkki siitä että milloin olen anun koiria haukkunut sen selän takana sen läheisille ihmisille..confused.gif Tuo Albert on todella tärkeä veljilleni joten vähän masentaa kun sitä pitää mennä niille haukkumaan! Enkä tarkoittanut sitä että anu olisi pelkästään kasvattajia haukkunut vaan koiria!!! ne on kuulema niin rumia! Niin OLTIIN hyviä kavereita mutta siihen se tyssäsi kun TOINEN rupesi puhumaan paskaa ystävästään selän takana!! confused.gif Olen kyllä yrittänyt ola niin kun anu olisi kuin kukatahansa muu henkilö mutta ei se oikeen onnistu kun koko ajan saa kuulla jotain esim. veljeltä joka on anun veljen kaveri että anu oli sanonut taas että eddie on ihan paska koira eikä tuu koskaan menestymään yms. Minun puolesta tämä olisi saanut loppua jo aikaa sitten mutta ei ole minusta kiinni!! Jos joku rupeaa suutaan soittamaan niin en jää sanattomaksi!! Hyvää loppu elämää toivottavasti minun ei tarvitse enää IKINÄ kuulla miitään mitä anu on meidän koirista sanonut! Ja koska anu on tänne kirjoittanut että ei kai vaan Yavanna's kennelistä niin jokainen saa ottaa siihen kantaa!!! TIEDOKSI VAAN!!!
carneval
Sanoinko että ei saisi ottaa kantaa,halloo...
Tiedän vain että tässä on ihan muusta kyse kuin tästä höpötyksestä,mitä te julkisesti vatvotte,sopikaahan keskenänne riitanne.Minä tunnen Anun henkilökohtasesti todella hyvin ja tiedän miten asiat on.Taitaa olla turhaa kuitenkin tämmöinen ja tietysti sinä saat olla kuinka vihainen tahansa Anulle mutt sano sinäkin se päin naamaa äläkä täällä sitä kuuluta,eihän Anukaan ole tämmöiseen alentunut.Minusta sulla on ok koirat ja niillä on hyvä jatkaa junnu uraa ja näyttelyitä,onnea vaan!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
.Sini.
Mutta tuo alkaa mennä pikkusien yli.. Ja anuhan tuon aloitti, että rupesi ei kait vaan Yavanna´s- kennelistä.. Kerroppa anu mitä tuo oikeen sitten tarkoittaa???
Terhi
Ohhoh.... ohmy.gif
Onpas täällä "keskustelu"... blink.gif
Gordoni
LAINAUS(carneval @ 2.12. 2003, 15:10)
Sanoinko että ei saisi ottaa kantaa,halloo...
Tiedän vain että tässä on ihan muusta kyse kuin tästä höpötyksestä,mitä te julkisesti vatvotte,sopikaahan keskenänne riitanne.Minä tunnen Anun henkilökohtasesti todella hyvin ja tiedän miten asiat on.Taitaa olla turhaa kuitenkin tämmöinen ja tietysti sinä saat olla kuinka vihainen tahansa Anulle mutt sano sinäkin se päin naamaa äläkä täällä sitä kuuluta,eihän Anukaan ole tämmöiseen alentunut.Minusta sulla on ok koirat ja niillä on hyvä jatkaa junnu uraa ja näyttelyitä,onnea vaan!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Joo mistäköhän "HÖPÖTYKSESTÄ"!!?? Tässä on nyt ollut alunpitäen kyse siitä että miten ryöhkeästi Anu kysyi että "ei kai vaan Yavanna's kennelistä"!! Eikä mistään muusta! ihmettelenpä tässä vaan että miksei tässä ala kuulua anun omaa kommenttia väliin!!?? Kyllä minäkin tunnen anun henkilökohtaisesti se OLI mun paras kamu!! Noh kerroppa sitten meillekkin miten ne ASIAT on!? Ai ei ole anu alentunut!?!?!? et taida todellakaan tietää mihin se on alentunut!! Minä olen sitä mieltä että tuo Cindy on todella mukava koira niin miksi siitä ei kannattaisi pentua ottaa..?? Tuskin siitä huonompi kun mirankaan pennusta tulee.. confused.gif Minusta sinulla on mukavia koiria. Ja luulempa että tuosta Albertista kunnon kansalainen saadaan yhtälailla kun Lucastakin.. vai kuinka..??
.Sini.
Niin., kannattais varmaan asianomaisen Anun ottaa kantaa..
Kyllä hieman ihmetyttää kun ei kuulu enää mtn.. excl.gif
#Jossu#
Joo, onpas tosiaan keskustelut täällä.. blink.gif lookaround.gif
En nyt halua mitenkään hirveästi puuttua, mutta olihan se aika törkeästi ilmaistu("Eikai vaan Yavanna's kennelistä?"). Saahan sitä jokainen ottaa koiransa mistä haluaa, ja jokaisella koiralla on varmasti hyvät ja huonot puolensa.. confused.gif
Ja voisi varmaan ihan yksityisesti keskustelua jatkaa... huh.gif
Gordoni
Anun omaa kommenttia odotellaan....confused.gif Mitä todella tarkoitit..??
Titta
Kateutta on, ja tulee aina olemaan koirapiireissä. Toisista puhutaan aiheetta "paskaa" selän takana, toisten koiria haukutaan jne. mihin varmasti kaikki koiraihmiset joutuvat jossain vaiheessa törmäämään. confused.gif
Toivottavasti saatte sovittua riitanne. Itsekin tunnen monet koirat jotka liittyvät tähän keskusteluun, Artun ja Miitan ja Maisan koirat, te kaikki saatte minun mielestäni olla ylpeitä koiristanne, ne ovat todella hienoja settereitä ! blush.gif
.Sini.
Ja kaikessa muussa keskustelussa olin unohtaa;

Punaisen irlanninsetterini Elviksen wub.gif wub.gif
Titta: Olen ihan samaa mieltä, että kateutta tulee aina olemaan.
san-na^
Minunkin on pakko ottaa kantaa, vaikka en edes ole ennen käynyt täällä. Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos on ottanut koiransa kennelistä, josta toinen ei tykkää. Ja voitte lähettää esim. sähköpostia yms. Tässä keskustelussa ei ollut tarkoitus ivata toisia, vaan kertoa millaisia kanakoiria yleensäkin omistaa. Ja sinulle Carneval: Sinun ei tarvitse puolustella välttämättä Anua. Sinä ehkä tunnet hänet, mutta entä jos joku olisi kysynyt sinulta että ei kai vaan carneval' s- kennelistä? Anu käy hoitamassa minun käsitykseni mukaan koiriasi, joten taidat olla puolueellinen? Anteeksi jos olen väärässä, mutta minä näen asian näin. Sanot Miitalle että hänen pitäisi sanoa asia suoraan, mutta sanoiko Anu Miitalle että mistä kennelistä koira on??? Ei! Ja vai ei ole alentunut, eipä ei... whistling.gif
Voisi edes anteeksi pyytää, jos ei ole muuta, niin koirien loukkaamisesta angry.gif (tai no loukkaamisesta ja loukkaamisesta, mutta ei ole tuommainen kivaa!)

Ja minusta on hyvä että kasvattaja(tässä tapauksessa Katja) sanoi että pennut ovat hänen kasvattejaan, että hän vain lainasi sitä Yavanna's- kennelnimeä!

Miitalle ja Maisalle: Kaikki koiranne ovat ihania mielestäni, sanoittiinpa mitä tahansa!!!
Stella
En ota kantaa tähän, vastaan vain alkuperäiseen kysymykseen... smile.gif

Eli meille oli tulossa tämän vuoden puolella se kauan haaveilemani irkkutyttö, mutta nyt on tullut mutkia matkaan eikä ole ollenkaan varmaa tuleeko niitä vaaveja... sad.gif confused.gif Pitäkää peukkuja että kuitenkin se pentu saataisiin! wub.gif smile.gif
Terhi
LAINAUS(Stella @ 28.2. 2004, 16:02)
En ota kantaa tähän, vastaan vain alkuperäiseen kysymykseen... smile.gif

Eli meille oli tulossa tämän vuoden puolella se kauan haaveilemani irkkutyttö, mutta nyt on tullut mutkia matkaan eikä ole ollenkaan varmaa tuleeko niitä vaaveja... sad.gif confused.gif Pitäkää peukkuja että kuitenkin se pentu saataisiin! wub.gif smile.gif

Täällä ainakin peukutetaan! thumbup.gif
Mistä neitokainen olisi tulossa? smile.gif
carneval
Täälläkin ollaan kympillä mukana,kiva et saadaan uusia punaisten paholaisten omistajia biggrin.gif
Stella
Kiitokset peukuttajille! thumbup.gif smile.gif On ne setterit vaan niin ihania... wub.gif
.Sini.
LAINAUS(Stella @ 1.3. 2004, 17:04)
Kiitokset peukuttajille! thumbup.gif smile.gif On ne setterit vaan niin ihania... wub.gif

Mistäs olet setteriä ottamassa??
ruskakedon
Täällä asustelee kaksi vizslaa, metsällä ja näyttelyissä käydään ahkerasti, mutta kuitenkin veri vetää enemmän sinne luontoon
Ninja
Yhden Weimarinseisoja uroksen omistan wub.gif ja aivan ihana poika onkin!!
.Sini.
LAINAUS(Ninja @ 14.5. 2004, 22:52)
Yhden Weimarinseisoja uroksen omistan wub.gif ja aivan ihana poika onkin!!

Miatä kennelistä se on ?? wub.gif
Ninja
.Sini. : Se on Onnen Päivän kennelistä. Isukkina Gray Ghost Renny, äitinä Onnen Päivän Wikiwissentytär. biggrin.gif
_janika_
Meillä asustaa 4v setteri narttu ja sen kaverina 9kk vanha englanninspringers panieli blush.gif
*BokSetteri*
Mulla on 1½ enkkusetteri narttu... on kyllä toooosi super liikkis!! Vaikka vähän kana-aivo.. kuten varmaan kaikki setterit. biggrin.gif
.Sini.
LAINAUS(Ninja @ 15.5. 2004, 20:02)
.Sini. : Se on Onnen Päivän kennelistä. Isukkina Grey Ghost Renny, äitinä Onnen Päivän Wikiwissentytär. biggrin.gif

Aijaa, ja kiitos vastauksesta smile.gif
enkku
LAINAUS(*BokSetteri* @ 19.5. 2004, 13:39)
Mulla on 1½ enkkusetteri narttu... on kyllä toooosi super liikkis!! Vaikka vähän kana-aivo.. kuten varmaan kaikki setterit. biggrin.gif

*BokSetteri*: Mistä kennelistä englanninsetterisi on?
.Sini.
LAINAUS(enkku @ 21.5. 2004, 20:28)
*BokSetteri*: Mistä kennelistä englanninsetterisi on?

sori mä nyt vastaan.. Olikohan se Kahekoon? kun mäkin kysyin sitä wink.gif
enkku
Jooh, kiitti wub.gif
.Sini.
LAINAUS(enkku @ 23.5. 2004, 20:16)
Jooh, kiitti wub.gif

En oo ihan varma, kun itsekin BokSetteriltä kysyin lähetillä ja poistin sen.. tongue.gif Minäoontyra.com stupid.gif
Mon@
[quote=#Jossu#,20.8. 2003, 14:45] Mäkin hankkisin, mut kun on tää hemmetin allergia! angry.gif sneaky2.gif sleepy.gif [/QUOTE]
oot sä jossu allerginen koirille?

[/QUOTE]
Valitettavasti.. blink.gif confused.gif ohmy.gif sad.gif [/quote]
Joo mut onneks sulla ei oo niin hirveen paha se allergia Jossu... Meinaan ku nipsu ja sabrihan on sisäkoiria.. Huoh.. Koskahan mäki ne taas nään.. innocent.gif
Ada
Meidän olkkarissa lötköttelee pienimünsterinseisoja (2v. narttu) innocent.gif Maailman ihanin otus!
Gordoni
Meillä uusi perheenjäsen, Bracco italiano Hugo Ronver Wolitso eli Hugo, Englannin- & punaisen irlanninsetterin lisäksi.
Miles
Meiltä löytyy kaksi englanninsetteriurosta. Vanhempi on 4,5-vuotias ja nuorempi himpun vajaa 8kk. Molemmat Cisosanin kennelistä. dogrun.gif
LumiDee
multa löytyy yks KKsaksanseisoja.. dogrun.gif
staffi tyttö
Täältä löytyy kohta 2v.enkkusetteri narttu Lissu wub.gif
*BokSetteri*n enkku on kahenkoon kennelistä niinkuin omanikin
Tatsuha
Meillä oli pksaksanseisoja tuonti, mutta nyt olosuhdemuutosten takia ei enää asu luonamme. Isäntänsä kanssa silti on ja metsällä käyvät.
sarakuliremi
LAINAUS(Tatsuha @ 8.4. 2005, 18:33)
Meillä oli pksaksanseisoja tuonti, mutta nyt olosuhdemuutosten takia ei enää asu luonamme. Isäntänsä kanssa silti on ja metsällä käyvät.

Kiinnostais tietää lisää koirastasi thumbup.gif w00t.gif
sarakuliremi
Tatsuha: Kiinnostaisi tietää miten Atte toimii metsällä ja millainen luonne sillä on. Entä kuinka kallista tuo koiran tuominen saksasta oikein on.
Nekku
Eip oo setteriä, mutta tuon Minnan enkkusetteri Lissun myötä on tullut aivan järkyttävä setterikuume! wub.gif
Ebony
Meillä asustelee karkeakarvainen saksanseisoja Kitinevan Rekku ja lyhytkarvainen saksanseisoja Eräaamun Elvis <3
Elvis on minun omistuksessani, täyttää pian kaksi. Rekku on sitten isäni ja täyttelee 10^^
TiKKaRi_o4
Pienimünsterinseisoja. happy.gif

dogrun.gif
-Mia-
Ystävällä on punainen irlanninsetteri.
metsämarja
Punainen irlantilainen setteri narttuhan meillä! wub.gif Kennel Marjakarhusta
jessita
Meillä on enkkusetteri Jessi ,ja aivan pian monta ihanaa Jessin vaavelia myös...
tänään 60vrk kantavana... wub.gif
~Petra~
Eipä oo mitään vielä..... mutta aika todennäköistä on että marraskuussa tulloopi kk vizsla wub.gif rolleyes.gif
Xiomara
punainen irlanninsetteri löytyy täältä.
Tiia L
Meiltä löytyypi 2 pointteria, punainen irlanninsetteri oli aiemmin.
Ronjan
Gordoninsetteri löytyy meiltä.
KK Netta
kk saksanseisoja typykkä
Nberger
Meiltä löytyy kaksi pientä Münsterinseisojaa - uros ja narttu
Diikeri
Kk.saksanseisojia kaks kotona smile.gif Todella sulosia, sitäpaitsi nuorempi on mainio koira myös agilityssä ja tokossa! ;D
Eikä isä koskaan uskonut että se jotain oppisi..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.