Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Cacib vahvistus tuli
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Kehän reunalta
sarakuliremi
Oman koiran cacib vahvistuksen mukana tuli myös ihan tuntemattoman koiran vahvistuslappu. Koiran omistaa (luettelon mukaan) kasvattaja yhdessä ulkomaalaisten omistajien kanssa, joten ehdotuksia lähetänkö lapun a) kasvattaja-omistajalle Amerikkaan, b ) kahdelle muulle omistajalle Saksaan vai c) Saksan Kennelliittoon, josta vahvistus tuli ?

Itse odotin tuota vahvistusta 7kk, koska koirani sai näyttelyssä vara-cacibin. Ehkäpä hekin odottavat vahvistusta yhtä paljon, mutta en nyt oikein tiedä minnekkä mun pitäisi se palauttaa. Itse mietin noita Saksalaisia omistajia, mutta miehen mielestä se pitäisi palauttaa Saksan Kennelliitolle.

Muilla vastaavia kokemuksia ?
Mansku
Minä laittaisin menemään sinne Saksan Kennelliittoon. Menisi näin virallista tietä sitten oikeaan (toivottavasti) osoitteeseen.
Lovskars
Googleta saksalaiset omistajat ja lähetä niille sähköpostia että haluavatko he että lähetät sen heille.
sarakuliremi
LAINAUS(Lovskars @ 23.5. 2007, 10:49) *
Googleta saksalaiset omistajat ja lähetä niille sähköpostia että haluavatko he että lähetät sen heille.

Ei löydy yhteystietoja, näyttelytuloksia vain. Kasvattajalle kyllä löytyy.

Sitten vielä semmonen jutska, että luettelossa mun uroksen ja tän vieraan koiran välissä on se cacibin saanut tipsu-narttu, jolle ei ole tullut vahvistuslappua ollenkaan. Joten luulenpa ottavani sähköposti yhteyden Saksan Kennelliittoon, niin saavat selvittää itse omat sotkunsa. Kaipa ne sitten kertoo kenelle se pitää lähettää.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.