Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: uudet viestit ilmoitus
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
sannukka
Tuolla oikeella ylhäällä on yleensä teksti :ei uusia viestejä, mutta nyt siellä on: -1 uutta viestiä. Eikä siis uusia yksityisviestejä ole, mutta ei sieltä ole yhtään lähtenytkään. Vai mitä toi miinus meinaa?
Vahtis
LAINAUS(sannukka @ 23.5. 2007, 21:44) *
Tuolla oikeella ylhäällä on yleensä teksti :ei uusia viestejä, mutta nyt siellä on: -1 uutta viestiä. Eikä siis uusia yksityisviestejä ole, mutta ei sieltä ole yhtään lähtenytkään. Vai mitä toi miinus meinaa?

No jopas! En kyllä tiedä, mistä tuo miinus siihen on tullut, tai ylipäätään moinen ilmoitus. On tainnut ohjelmalla ja sinun koneellasi mennä piparit (cookiet) hieman sekaisin. Koneeseesi asentamien pipareiden pohjaltahan Puskaradio tietää, milloin olit täällä ja mitä sen jälkeen on tapahtunut.

Beats me!
sannukka
Toi näkyy näköjään täällä töissäkin. Ja yritin mä päivittääkin... unsure.gif
tizzian
Sannukan mainitsema ilmoitus täälläkin: -1 uutta viestiä.
Ensiavuksi ei näy auttavan "Poista foorumin asettamat piparit " & selaimen päivitys...
Eipä silti että tuolla varsinaisesti sen suurempaa merkitystä olisi.
Turunen
^ Saitteko tuon ilmoituksen miten pois?
Mulla on myös ilmoitus, -2 uutta viestiä.
sannukka
^Sinua on lähestytty YV.llä. (se auttoi siis siihen miinukseen wink.gif )
@rja
Mulla poistui lopulta -1 viestiä -ilmo sen jälkeen, kun tyhjensin Lähetetyt -kansion. Tiedä sitten, mistä lopultakin johtui tuo ilmiö.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.