Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Profiilin kuva ei näy "ulos"
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
LeenaK
Hei,

vastikään olen aktivoitunut tällä palstalla ja huomasin ihmetyksekseni, että profiiliini lisäämäni kuva ei näy viestin yhteydessä tuossa oman profiilini kohdalla. Näkyy kyllä, jos menee tarkastelemaan profiilia, muttei nouse tuohon viestin viereen esille.

Onko tässä jokin karenssi tms. kauanko pitää olla jäsenenä tai kuinka paljon on kirjoitellut, että kuva tulee vasta näkyville? unsure.gif Kokokin pitäisi olla ok (150x148, n. 12 kt).

Terkuin,
Leena happy.gif

Ps. Niin ja mikä tuo Huomautus < 0 () 5 > on?
Sundae
Viestisi yhteydessä näkyvän kuvan saat laitettua asetuksissa olevan Edit Avatar Settings-kohdan kautta smile.gif Nyt olet ilmeisesti lisännyt kuvan profiiliisi tuon Change Personal Photo:n kautta?

Tuo Huomautus < 0 () 5 > kertoo saamiesi huomautusten määrän. Eli niin kauan kun se pysyy tuollaisena, niin ei tarvitse huolestua wink.gif
LeenaK
LAINAUS(Sundae @ 25.5. 2007, 23:46) *
Viestisi yhteydessä näkyvän kuvan saat laitettua asetuksissa olevan Edit Avatar Settings-kohdan kautta smile.gif Nyt olet ilmeisesti lisännyt kuvan profiiliisi tuon Change Personal Photo:n kautta?

Juu kyllä juuri näin. Yrityksestä huolimatta en löytänyt tuota Edit Avatar Settings -kohtaa. Voisitko vielä neuvoa sen?

Hävettää oikein. En yleensä ole näin peukku kämmenessä näiden verkkoasioiden kanssa. huh.gif

--> Köh, löysinpä sittenkin tuon paikan. Eipä vain käynyt mielssäni, että klikkaamalla tuota omaa tunnusta tekstin "Olet kirjautuneena tunnuksella..." jälkeen päätyy eri kontrollipaneeliin kuin klikkaamalla Asetukseni. smile.gif

Eli problem solved. wink.gif
Inksu
Mee My Controls ja sieltä vasemmasta alareunasta löytyy toi Edit Avatar Settings.
shelam
Jatkan tänne.

Yritän vaihtaa avaa, mutta sama vanha töllöttää tuossa edelleen? huh.gif Profiilissa näkyy uusi, mutta tuossa viestin vieressä vanha. Mikä mättää?

-----

MUOKS ongelmaan vähän tarkennusta:

Jos valitsen valmiista galleriasta kuvan avaksi --> toimii. Jos valitsen tämän jälkeen uuden oman avan koneeltani, näkyy profiilissa oikein mutta viestin vieressä näkyy SE SAMA VANHA ALKUPERÄINEN joka oli ennen tuota valmista avaa! blink.gif

Toivottavasti joku eksyy auttamaan.
Lydia
^Minlälainen avan pitäisi olla, koska kyllä sulla ava näkyy...
Oletko kokeillut painaa selaimesi "päivitä"-nappulaa, se voi auttaa smile.gif
Vahtis
LAINAUS(Moon @ 20.5. 2008, 15:14) *
Jatkan tänne.

Yritän vaihtaa avaa, mutta sama vanha töllöttää tuossa edelleen? huh.gif Profiilissa näkyy uusi, mutta tuossa viestin vieressä vanha. Mikä mättää?

Minä näen ihan saman taittokorvaisen pikinokan silmät sirrillään paistattelemassa päivää sekä viestin vieressä että profiilissa.
shelam
LAINAUS(Vahtikoira @ 21.5. 2008, 00:33) *
Minä näen ihan saman taittokorvaisen pikinokan silmät sirrillään paistattelemassa päivää sekä viestin vieressä että profiilissa.

Joo, kun vaihdoin sen takaisin. Uutta kuvaa laittaessani vanha kuva "otti uuden muodon" ja venyi kamalan näköiseksi. huh.gif
Tiia
LAINAUS(Moon @ 21.5. 2008, 22:42) *
Joo, kun vaihdoin sen takaisin. Uutta kuvaa laittaessani vanha kuva "otti uuden muodon" ja venyi kamalan näköiseksi. huh.gif

Silloin jos edellinen kuva ottaa edellisen muodon, niin paina pari kertaa päivitä wink.gif Yleensä silloin se vaihtuu uudeksi kuvaksi smile.gif
*janina
Mun on kans pakko kysyä tuosta huomautus- jutusta.Mulla on tuo sama < 0 () 5 >, mutta miten saan sen pois?Kovin monella sitä ei tunnu olevan, joten minäkin haluan sen pois wink.gif Voisiko joku ystävällinen kertoa mulle?
Swi
^Se on kaikilla, minullakin, et vain näe muita kuin omasi. Eikä sitä taida saada pois wink.gif .
*janina
Ookkei, kiitos! thumbup.gif

saskia
itselläni oli sama ongelma ennen.. pyysin ystävääni lataamaan kuvani.. :'D
Henna-
Mulla on ihan alusta asti ollu tossa tollanen Huomautus < 0 () 5 >, joku sanoi tuolla aikaisemmin, että se kertoo huomautusten määrän. Mistä näen sitten nämä huomautukset, olisi kiva tietää mistä olen ne saanut huh.gif
-Emmi-
Jos siulla on Huomautus < 0 () 5 > ni siulla ei ole yhtään huomautusta wink.gif
Henna-
Kiitos smile.gif
Miksiköhän se sitten lukee minulla, jos ei kerta ole huomautuksia? Eihän sitä paljon muillakaan lue...
Lydia
Kaikilla se lukee, mutta se ei näy kuin itselle wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.