Olen tekemässä uudelle yhdistykselle kotisivuja ja kaipaisin pieniä vinkkejä kuinka esitellä tulokset?
Esim.
Koiran nimi
kutsumanimi
sukupuoli , syntymäaika
omistaja ja ohjaaja
seura
Mutta mikä olisi mieluinen tapa tehdä table jossa on tulokset koiran tietojen alle, koiran nimestä avautuu uusi ikkuna jossa on tulokset, jokin drop down menu jossa on tulokset, koiran nimen päällä avautuu pop up ikkuna jossa on tulokset..
Onko yhdistys niin pieni, että meinaatte kaikkien jäsenten koirien tulokset laittaa näkyviin, vai onko tarkoitus siis laittaa esim. kisojen tulokset näkyville?
Itse laittaisin kisojen tulokset siten, että otsikkona olisi kisojen päivämäärä ja paikka tms. Alaotsikkona sitten esim Maxi1 tms. Ja itse koirien tulokset laittaisin esim näin:
Sijoitus. Koirani nimi, rotu
Omistajan nimi, paikkakunta
Tulos (yhteenlaskettuna koiran suoritusaika radalta + virheet)
Eli siis viakkapas
3. Musti, saksanpaimenkoira
Maija Mallikas, Helsinki
Tulos: -5,76
Tokossa alimmaiseksi riviksi laittaisin esim I-tulos / 278p
LaRa & Olli
15.8. 2007, 06:43
Kyseessä lienee tämä ainakin toistaiseksi hyvinkin pieni yhdistys Harrastavat Westiet.
Tulokset päädyttiin sitten esittämään
tällä tavoin.
Mielestäni ihan esitettävä tapa, kuitenkin varmasti osa porukasta tuntee toisensa, joten on helppo sitten nimenmukaan etsiä ja vaikka ei tuntisikaan.
LaRa & Olli
16.8. 2007, 12:46
Ja käytännössähän lähestulkoon kaikki tuntee kaikki (no ainakin tietää)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.