Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kroatian valionarvon hakeminen
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Kehän reunalta
Saara82
Siinäpä se kysymys olikin eli kuinka haen koiralleni tätä Kroatian muotovalionarvoa? Koirani kilpaili nuorten luokassa, sai sertin, cacibin ja oli ROP. Kehästä tuli mukaan lappu jossa luki HR Champion. Eli ilmeisesti nuorten luokan koirasta tuli muotovalio tuossa ko. EUV-näyttelyssä vaikkei tietenkään ole vielä suomen valio ikänsä vuoksi?
Saara82
Eikö kukaan muu tosiaan ole hakemassa valionarvoa Kroatista???
perrotyttö
Samaa tietoa kaivattaisiin täälläkin. Onko kukaan jo anonut ja voisi näin kertoa,miten toimi.
Saara82
LAINAUS(perrotyttö @ 21.7. 2007, 13:46) *
Samaa tietoa kaivattaisiin täälläkin. Onko kukaan jo anonut ja voisi näin kertoa,miten toimi.

Viime viikolla tuli vahvistus Kroatiasta ja nyt näkyy jo koiranetissäkin.

Eli laitoin sinne kopiot kaikista lapuista mitä sieltä kehästä sai ja mukaan vapaamuotoisen kirjeen (englanniksi) jossa pyysin vahvistusta valionarvosta. Sieltä tuli sitten postissa kirje jossa onniteltiin koiran saavuttamasta valionarvosta ja kroatian kielinen diblomi. Lisäksi siinä luki että ne voi lähettää koristellun diblomin ilmaiseksi mikäli lähettää heille kopion tästä nyt tulleesta diblomista. En ymmärrä mikä järki tuossa on kun koko ajan saa sinne kopioita lähetellä... Noh meille riittää tuo orkkisversiokin smile.gif
perrotyttö
Sain myös tänään saman kirjeen ja ihmettelin mitä se tarkoitti? Kun tuo englanti ei minulla taivu oikein hyvin. Kiitos,selvensi asiaa.Siellä kun puhuttiin,että olisi ollut jaossa myös Kroatian Voittaja titteli. Niin miten sinulla, vahvistettiinko sitä?
Saara82
LAINAUS(perrotyttö @ 4.10. 2007, 22:31) *
Sain myös tänään saman kirjeen ja ihmettelin mitä se tarkoitti? Kun tuo englanti ei minulla taivu oikein hyvin. Kiitos,selvensi asiaa.Siellä kun puhuttiin,että olisi ollut jaossa myös Kroatian Voittaja titteli. Niin miten sinulla, vahvistettiinko sitä?

Ei ollut mitään mainintaa Kroatian Voittaja tittelistä. Kummallista. Onkohan muille vahvistettu sitä titteliä?
perrotyttö
En tiedä onko kenellekään vahvistettu. Kennel liitto ei ainakaan suoraan vahvistanut,kuten vahvisti
esim. viime syksynä Puolan osalta.Laitoin molemmista hakemuksen Kroatiaan ja tuo oli ainoa kirje
minkä olen sieltä saanut. Hmm??
Saara82
LAINAUS(perrotyttö @ 5.10. 2007, 12:34) *
En tiedä onko kenellekään vahvistettu. Kennel liitto ei ainakaan suoraan vahvistanut,kuten vahvisti
esim. viime syksynä Puolan osalta.Laitoin molemmista hakemuksen Kroatiaan ja tuo oli ainoa kirje
minkä olen sieltä saanut. Hmm??

Minä laitoin hakemuksen pelkästä valionarvosta joten varmaan sen vuoksi ei sitä kroatian voittaja titteliä vahvistettu kun en kerran pyytänyt. Kennelliitto aikoi jossain vaiheessa selvitellä Kroatista päin kuuluuko tuo Kroatian Voittaja titteli kaikille jotka saivat EUV-tittelinkin. Mutta vielä ei ole kuulunut mitään vastausta asiaan. Hieman hidasta tuo vastailu Kroatiasta päin...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.