Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvä galleria?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Flavia
Tietäisikö kukaan hyvää nettigalleriaa, jonne voisi maksutta laittaa omia kuviaan.

Itsellä nykyisin photopuckatissa kuvia, mutta se on mun mielestä jotenkin epä..

Jos joku tietäisi jonkun "hyvän" nettigallerian niin laittakaa ihmeessä osotteita tänne, kaikkein paras tietysti olisi jos galleriassa saisi ulkoasua muokattua mieleisekseen..
Cerasi
http://picasaweb.google.com
Vähän aikaa kesti, että hoksasin, kuinka tuota käytetään, mutta muuten varsin mukava. Mulla toimii sivujen "varagalleriana", yritän vähäsen säästellä varsinaisten kotisivujen tilaa. Ulkoasua tms. ei pahemmin muokkailla, mutta minä nyt en sellaista tähän käyttötarkoitukseen oikeastaan kaipaakaan. (meikälaisen picasa-albumi: http://picasaweb.google.com/cerasitt )

Photobucketissakin mulla on yhä jonkun verran kuvia, sekin on mielestäni ihan mukava ja toimiva palvelu.
Flavia
Tuo picasa tuntuu näin äkkiseltään hyvältä smile.gif

Tuossa siis saa kaikki valitut kuvat ladattua kerralla nettiin?
Sumu
Mun tarttee kans huomenna vähän perehtyä tuohon galleriaan. siis tuossa joutuu lataamaan jonkun ohjelman koneelle vai? pystyykö noihin kansioihin lisäämään kuvia jälkikäteen vai täytyykö ne kerralla kaikki ladata? kuinka isoja kuvia pystyy lataan, pienentääkö se ne itse tommosiksi sopivan kokoisiksi?....
Seriliini
^^ Siinä pitää ladata ohjelma, joka on Picasa2. Miun mielestä siihen kyllä saa ladattua jälkeenpäinkin kuvia lisää. En oo varma tosta kuvan koosta mutta kun siirtää kuvia niin ainakin se kysyy, että mikä kokous jonka mukaan määräytyy se siirtonopeus. Lataa ainakin meillä suht nopeasti nuo kuvat nettiin.
norsuvoima
Olenpas ollut... hmmm.. vajaälyinen. En ole edes tajunnut, että kuvagalleria voisi olla joku ilmaisgalleria. Pitääpä perehtyä noihin tässä joku päivä. Noh, opinpas jotain tänäänkin thumbup.gif
<Iida>
Ei tarvi mitään ohjelmaa, jos haluaa Picasaan ladata kuvia ja kaikki saa tosiaan kerralla.
Flavia
Vissiin ei tartte ohjelmaa, mutta ohjelman kautta menee kätevämmin.

Kuvien koon voi ite valita siitä kohasta mis on just se siirtonopeus/kuvan laatu.

Kuvia saa lisätä jälkikäteen kansioon, jos valitsee ohjelmasta sen kohdan "lisää aikaisempaan kansioon" tai jotai vastaavaa ja sieltä sit valitsee haluamansa kansion.

Mun mielestä vaikuttaa tosi hyvältä
Soen
Mielestäni tuo on oikein hauska keksintö, mutta eniten häiritsee, ettei kuva-albumeita saa isompiin kansioihin (siis tarkoitan esim. kansio vuosi 2006, ja kun sitä painaa, aukee pienemmät albumit, joissa on vuonna 2006 otetut kuvat.) smile.gif
Flavia
Tota mäkin mietin, kun olis kiva saada esim. "koiranäyttelyt" kansio ja sinne taas näyttelykohtaisesti kansiot.
wenakko
Miten siis käytännössä kuvat ladataan tonne? ohmy.gif Ei onnistu. biggrin.gif Tein tonne käyttäjän ja nyt mulla on koneellakin picasa ja näin. Mutta jos joku voisi neuvoa?

Tai siis miten niitä kuvia ladataan ton koneella olevan picasan kautta?

//Tekemällä oppii, ei enää ongelmaa.
LaRa & Olli
LAINAUS(Soen @ 10.7. 2007, 10:52) *
Mielestäni tuo on oikein hauska keksintö, mutta eniten häiritsee, ettei kuva-albumeita saa isompiin kansioihin (siis tarkoitan esim. kansio vuosi 2006, ja kun sitä painaa, aukee pienemmät albumit, joissa on vuonna 2006 otetut kuvat.) smile.gif

Olisko siellä jotain "anna palautetta" mahdollisuutta? Meinaan, että käyttäjiltä saadun palautteen pohjaltahan on kaikkein paras tehdä kehitystyötä. Luulis tollasen toiminnon lisääminen onnistuva, että ai muuta kuin ottamaan yhteyttä! happy.gif

Mun makuun noi kuvat vaan latautuu tuolta tosi hitaasti, siis katselun. Pitää vielä pohtia miten omani toteutan. sleepy.gif
*Iina
Me taidetaan siirtää kuvat myös webalbumiin, sillä kotisivuilla latutuu turhan hitaasti ja säästäähän se työtä, kun eitarvitse otsikoiden ja koodien kanssa värkätä smile.gif
*Iina
Haluaisin teiltä muilta mielipiteitä, että kannattaisiko meidän siirtää kuvat webalbumiin. Kts. www.karvaisetkaverit.net Nykyinen galleria on aika hidas. Itse olen välillä webalbumin kannalla. Onhan se kätevämpi, mutta halaun tietää kävijöiden mielipiteitä smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.