Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: viestikoiria? =)
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Palveluskoiratoiminta
sirrenenkeli
Löytyykö täältä ketään joka harrastaisi viestiä?
Minua kiinnostaisi kovasti kultsutytön kanssa viesti.
abc
Enää en harrasta, kun ei ole palveluskoiraakaan. Mutta sen voin Sinulle sanoa, että se on minun mieleinen harrastus palveluskoiran kanssa. Ainoa harmi treenejä ja tietenkin kisojakin ajatellen on, että viestissä on oltava aina kaksi henkilöä mukana. Varsinainen ohjaaja ja apuohjaaja.

Jos Sinulla on ystävä tai joku muu tuttu, jolla olisi innostusta harrastukseen sinun ja koirasi kanssa, niin ei muuta kuin menoksi vain thumbup.gif
Liewec
Viesti kiinnostaisi itseänikin, mutta koska tällä alueella (ja käsittääkseni vähän muuallakin) viestitreenejä ei niin kauheasti järjestetä, olen siirtynyt ns. helpommin treenattavaan lajiin eli jälkeen.
Ronde
Molempien kanssa treenataan, tosin nyt on ollut vähän taukoa. Oikein mukava harrastus, kisoja katotaan sitten myöhemmin kun pitää olla tottiskin kunnossa. wink.gif
Annaa
Ryhmien vähyys hankaloittaa treenausta myös täällä. Hirmu kiinnostava laji, josta myös koira pitää, mutta varmaan väistyy muiden helpommin treenattavien lajien taakse.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.