Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tanskandoggi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Yenn
Onkos palstalla doggi-ihmisiä? Itselläni ei doggia ole, mutta ehdottomasti ykkösrotu, ja näiden ihanuuksien kanssa on tullut oltua tekemisissä jonkun verran, kun näyttelyissä olen esittänyt ja parin kasvattajan luona vieraillut. On ne vaan niin mahtavia !
hauva8438
no nyt kun kysyt niin tässä...
s-ml
Täältä löytyy yksi ex-omistaja, mulla on ollut kolme doggia.
NobelHerzensbrecher
Onhan meitä joitakin, aktiivikäyttäjiä ei kyllä montaa, ja ainakaan täällä kakkosryhmän foorumilla ei juuri doggi-ihmisiä näy.
koiria84828
ihana koira....
tahvo
meiltä löytyy musta tanskandoggi uros:) raffe on 1,5 vuotias
-p1njja
Itselläni ei ole, mutta äiti kasvatti nimellä Maldog (ei rekisteröity kuin yks pentu, toisen pentueet oli värivirheellisiä) ja siskolla on nyt kaks sininen Bassa ja tikru Daneplanet's Cinnamon Dream.
Nepah
Seuraan liittyy tiikerinjuovainen tanskandoggipoika Söde (Great-Golden's Jesse James) omistajineen smile.gif
Yenn
Nyt voin sitten itsekkin virallisesti kuulua sakkiin, saanen esitellä;

Perfect Sunshine Choose Me "Luna"
s. 10.9.2008
i: KANS MVA Fin & S & N & Est & Lv MVA Genedda Star of Bemus
e: Angelika
kasv. Anna Heikkinen, Kennel Perfect Sunshine
om. Anna Heikkinen & Jenna Jalonen

Tyttönen on siis minulla osaomistuksessa, ei asu meillä mutta näen usein, hoidan kaikki näyttelyjutut ja lomailee/majailee sitten vanhempana välillä meillä. wub.gif

Koiria8482
Ihanan näkönen
-p1njja
Nyt meillekin muutti torstaina keltainen doggipoika Grandman's Hey C'mon, elikkä Eicca.
-p1njja
Ei tosiaan oo monaa aktiivikäyttäjää...
Yenn
Ei tosiaan :/ Doggipalstalla niin paljolti omistajat ja harrastajat kirjoittelee ettei tänne eksy..
Onnea teillekin uudesta perheenjäsenestä!
NEPPU
LAINAUS(Jenya @ 27.7. 2007, 01:22) *
Onkos palstalla doggi-ihmisiä? Itselläni ei doggia ole, mutta ehdottomasti ykkösrotu, ja näiden ihanuuksien kanssa on tullut oltua tekemisissä jonkun verran, kun näyttelyissä olen esittänyt ja parin kasvattajan luona vieraillut. On ne vaan niin mahtavia !

Meiltä löytyy sininen doggi poika Nico.Ne on MAHTAVIA.Itellä menossa toine ihanuus edellinen oli keltanen Yami poika
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.