Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Moni vuotiaana aloititte agilityn?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Parta^
Eli monta vuotta te olitte kun aloititte agility seurassa, kurssilla tai kisoissa käymisen, eli kun aloititte sen??

Itse olin 9v. kun kävin ekan kurssin pepin kanssa rolleyes.gif
Lydia
Taisin olla juuri 15 täyttänyt... eihän semmoisia voi muistaa, kun siitä on ikuisuus oops.gif
veau
Taisin olla 12 happy.gif
JennaS
Aktiivisen harrastamisen aloitin 12-vuotiaana, sitä nuorempana kokeiltiin joitakin esteitä leireillä ja muualla. smile.gif
Seriliini
Olinkohan 12 tai sitten 13 kun kurssille mentiin..
<Iida>
14 olin.
tuunanen
14vuotiaana. smile.gif
niro
Olisinko ollut ehkä 10 en oikeen tiedä. Omalla koiralla aloitin vasta 2 vuotta sitten ja harrastan tällä hetkellä kahdella eri rodulla smile.gif
Villikset Fanny ja Linus
12 vuotiaana aloitin. happy.gif
Cairn.
Taisi olla 11 vuotiaana.
-Mia-
14-vuotiaana eli pari vuotta sitten tuli alkeiskurssille eksyttyä.
Cerasi
Viralliselle kurssille mennessä taisin olla 14-vuotias. (Ensimmäisen kerran esteisiin kävin koirani kanssa tutustumassa ollessani 11v.)
mimilia
Taisin olla 11 vee teehee.gif
-Emmi-
14
Liewec
hoitokoirani kanssa joskus 10-vuotiaana ja oman koiran kanssa ollessani 14.
Bluebell
No koti-agia ollaan Moonan (kultsu) kanssa harjoiteltu 11 vuotiaasta asti eli kolme vuotta. Virallisesti aloitan vasta
ensi keväänä Wilman (sheltti) kanssa, jolloin olen 14½ vuotta.
Henny
15 vuotiaana tuli ekan kerran kokeiltua ja 16 vuotiaana menin treeneihin.

Ja hoitokoiran kanssa tuli joskus 11 vuotiaana kokeiltua.
kkatta
12-vuotiaana happy.gif
alsu
joitain harava este pomuputtelua olen harrastanut jonkun 4 vuotta, mutta kunnolla aloin harjoittelemaan 11vuotiaana, elikkäs paljos se tekee...jonkun reilun vuoden... tai periaatteessa 5vuotta jos harava pomputtelutkin lasketaan :'DDD
LaRa & Olli
Tais olla lokakuuta 2006, eli ikää oli 23v. rolleyes.gif
Nyt treenaillaan vaan omaksi iloksi tossa omalla "kentällä" 20x40m pelto, jolle on tähän mennessä kertynyt 2 hyppyä ja kepit. Renkaan aineet on valmiina ja muutakin sitten innostuksen munaan! shifty.gif
Mona_
nyt tänäkesänä, eli 16 vuotiaana
Elviss
Viime kesänä, eli 15-vuotiaana.
Itikka
11-12veenä alotin. smile.gif
Kirsi L
15-vuotiaana tuli aloitettua...
phard
12-13 vuotiaana aloitin ensimmäisen kerran smile.gif
Once
11 vuotiaana.
-Saara-
Taisinpa 12 vuotiaana
marianne
Reilu vuosi sitten. En tainnut olla vielä 19 täyttänyt.
Nelet
Taisin olla silloin 14 tai 15 vuotias.
siiru
17-vuotiaana.
viiru
Olin 13-vuotias kun Napen kanssa lähdettiin kokeilemaan. Mun mielestä se oli ihan sopiva ikä! happy.gif
Paimenkoirat
Ihan pieni, varmaan 8v. kun kokeilin ekoja ratoja treeneissä. Aktiivisemmin sitten noin 11 vuotiaana.
romrude
13 vuotias muistaakseni :> Agility on kyllä kaikenikäisten juttu jos vain kiinnostaa!
SPRINKLERI
Hmm, 11-vuotiaana ? Siitä asti on sitten aktiivisesti harrastettu tähän asti. happy.gif
Minny
15-vuotiaana rupesin oman koiran kanssa harrastamaan, sitä ennen olin kaverin koirien kanssa tehnyt jotain pientä.
Veetukka
Hoitokoiran kanssa kävin yhden kurssin 10v
11vuotiaana jatkettiin mölleissä.. ja kun olin 12v niin koira siirtyi pois agilitystä, treenasin tarvittaessa muilla koirilla nyt kun oma tuli niin tästä sit eteenpäin..
Himpula
taisin olla 11-vuotta ja ihan suht aktiivisesti oon treenannu. smile.gif
sheltti.
13-vuotiaana. ^^
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.