Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Match Show, Tuomarinkartano 16.8
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Lydia
Tuomarina Pirjo Grönfors

JH
1/2 Emilia Mattanen, kk villakoira
2. Doris Mikkonen, x-rotu
3. Jasmin Defaa, basenji
4. Emilia Myyryläinen, kiinanharjakoira
5. ?, cockeri

1/1 Hanna Lemmetti, cairn
2. Eveliina Vainio, borderterrieri
3.Katariina Kahri, kiinanharjakoira
4. Tiia Virtanen, kääpiövillakoira
5. Mimmi Tumppila, staffi

Sennut
1. Minna ?, siperianhusky
2. Heidi Nelander, enkkusprinkku
3. Janette Savolainen, flätti
4. Minna Wahlström, staffi
5. Anu Järvinen, afgaani

Junnujen tulokset on kovin puutteelliset, kun mun piti kytätä milloin mennään kehään unsure.gif
Onnittelut kaikille menestyneille! flowers.gif

// Tuloksia täydennetty
Adela
JH
3.
4.
5.

Järjestystä en lopuilta muista, mutta rotuina cockerspanieli, basenji ja kiinanharjakoira pp.
Rochas
Vanhemmat

2. Eveliina .., borderterrieri
3.
5.

Ei jääny oikein mieleen smile.gif Mindin kanssa kisasin enkä oo kyllä tyttöstä nähny koskaan noin innoissaan kehässä... Oikein piti pidätellä ettei kokoajan lähteny laukkaan kun intoa oli enemmän kuin ravivauhtia laugh.gif
Ja vielä oltiin terreireitten PUN3. Eveliinan Oodi voitti terriereitten punaiset, onnea flowers.gif
mimilia
JH
3. Jasmin Defaa, basenji
4. Emilia Myyryläinen, kiinan harjakoira
5. ?, cockeri

1/1 Hanna Lemmetti, cairn
2. Eveliina ?, borderterrieri
3. ?, kiinan harjakoira
5. Mimmi Tumppila, staffi

Onnea kaikille! flowers.gif
Yenn
Onnea kaikille sijoittuneille, spesiaalit Hannalle, Dorikselle, Mimmille ja Emmille! Millä harjalla Emmi kisas?
Adela
Jeps, eli onnittelut täältäkin vielä Mimmille, Jassulle ja Emilioille muita unohtamatta smile.gif
Sulo tosiaan on melko sosiaalinen :> Emmin harjakoira oli pp, 6kk ikänen ja lennosta napattu kun Romppu loukkasi jalkansa. Sennuonnittelut vielä Minnalle ja Anulle smile.gif
Joyeux
Onnea Elmolle, taas vaihteeksi : > Ja kaikille muillekin omaan suoritukseensa tyytyväisille!
Eve
Toinen olin siis minä, Eveliina Vainio ja kolmas oli Katariina Kahri Puzun kanssa smile.gif

Kiitos onnitteluista ja onnea vielä muillekin sijoittuneille. Onnittelut erityisesti Hannalle terrieri-kolmosesta sekä junnujen voitosta, veit Oodia nätisti vaihdossa! Toivottavasti mun Mindin esittäminen ei näyttänyt ihan kauhealta, ekaa kertaa kun olin cairnin hihnan päässä...

Oodi on kyllä hassu koira, se esiintyy paremmin märällä nurmikolla ja sateessa, kuin kuivalla kelillä tongue.gif
Avispa
Onnea kaikille, erit Dooris. smile.gif flowers.gif
Rochas
LAINAUS(Kelmi @ 17.8. 2007, 16:02) *
Kiitos onnitteluista ja onnea vielä muillekin sijoittuneille. Onnittelut erityisesti Hannalle terrieri-kolmosesta sekä junnujen voitosta, veit Oodia nätisti vaihdossa! Toivottavasti mun Mindin esittäminen ei näyttänyt ihan kauhealta, ekaa kertaa kun olin cairnin hihnan päässä...

Oodi on kyllä hassu koira, se esiintyy paremmin märällä nurmikolla ja sateessa, kuin kuivalla kelillä tongue.gif

Kiitos! Mindi näytti kyllä yllättävän hyvältä vaihtokoirana, se on joskus ollu vähän.. nihkeä smile.gif ja varsinkin vaikea seisottaa "hyvännäköiseksi". Hienosti suoriuduit.
Fitzgo
Onnittelut erit. Hannalle ja Tiialle! wub.gif Ja Evelle kanssa, Oodi esiinty tosi nätisti niin junnuissa kun terriereissäkin !
Essi
Onnea Hanna voitosta ja Eve kakkossijasta + Oodin menestyksestä !! wink.gif
kkatta
Onnittelut täältäkin kaikille menestyneille, erit. Emmi & Eve !! Ja onnea Eve myös Oodin menestyksestä flowers.gif
Pisara
Onnea jokaiselle! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.