Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Havaneesien Omistajia?..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2
Havahava
Eli kyselisin tässä, että kuinkas monta havaneesiä puskasta löytyy..??
Itselläni on 1 havatyttö, Elli wub.gif wub.gif wub.gif [Bellezza's Kiss Me Goodbye] ja kaksi sertiäkin löytyy..
Lisää Ellistä osoitteissa: www.havahava.cjb.net & www.kissmegoodbye.cjb.net
-Hanna-
täältä löytyy 2-vuotias Havaneesipoika Oscar (vir. Bellezza's Jolly Jewel)
Valioitui Oulussa 2003.. wink.gif smile.gif smile.gif

Mailia tulemaan kaikilta havaneesin omistajilta: havannalainen@luukku.com
ja kotarit löytyy ossasta: http://www.jollyjewel.tk
Delibes's
mulla ei ikävä kyllä havaa ole, mutta rotu on kyllä vienyt täysin sydämeni ne on niin ihania että wub.gif ja se luonne wub.gif
-Hanna-
LAINAUS(Delibes's @ 19.8. 2003, 12:13)
mulla ei ikävä kyllä havaa ole, mutta rotu on kyllä vienyt täysin sydämeni ne on niin ihania että wub.gif ja se luonne wub.gif

Sanos muuta... Se luonne.. smile.gif smile.gif smile.gif wub.gif wub.gif
Havahava
LAINAUS(Hanzuliini @ 18.8. 2003, 18:57)
täältä löytyy 2-vuotias Havaneesipoika Oscar (vir. Bellezza's Jolly Jewel)
Valioitui Oulussa 2003.. wink.gif smile.gif smile.gif

Mailia tulemaan kaikilta havaneesin omistajilta: havannalainen@luukku.com
ja kotarit löytyy ossasta: http://www.jollyjewel.tk

Mä luin eka et avioitui Oulussa 2003..
Paitsi, että onhan PuXu naimisissa... biggrin.gif tongue.gif

Delibes's & HanZu:.. Niinpä se luonne.. wub.gif..

Korjailin taas näitä PIENIÄ kirjoitus virheitä.. biggrin.gif
CoToN
En omista, mutta kiinnostava rotu, ehkä joskus sellainenkin siunaantuu.
Delibes's
mitkä teistä Hansu ja Havahava on parasta luonteessa?
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 20.8. 2003, 10:16)
mitkä teistä Hansu ja Havahava on parasta luonteessa?

Hmmp.. Sitä on vaikee sanoo.. : KAIKKI:. smile.gif

ENtäs susta?
nikokarhu
Täälläkin asustaa yksi hava.. Elikkäs HavaHavan koiran veli

Bellezza's Keep In Touch "Huli" Ja noita serttejä on... oottakaa vähä... 1, 2, 3, 4... Joo kyllä niitä kuusi on wink.gif ja noita va-serttejä on kaksi... Ihan mukavasti, mutta siis nämä sertithän eivät ole nyt se pääasia vaan se, että minulle on varmasti siunaantunut maailman paras luontoisin hava/ylenns. koira..

Huli on luonteeltaan eritt. iloinen, joka varmasti pistää vastaan tulijoilla AINA silmään... Huli on heti häntä heiluen menossa vieraan luokse tuttavuutta tekemään... Oppiihan nämä havat myös eritt. helposti kaikkea mahdollista...

Meillä Huli mm. kulkee vierellä ym. toko juttuja ja sit näitä temppu temppuja... mm. kuole, tanssi, kiepaise, ryömi, iso sana .......

MUISTAKAA, ETTÄ HAVANESEAHAN ON ENNEN PIDETTY SIRKUSKOIRANA.....
Tassuttelija
Ja meillä on tämä Laku wub.gif Pieni-suuri-mies Winslett's Ink All Over. Luonteeltaan vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin Huli wink.gif Meillä häntä vie koiraa, vaikka kaikki vieraat kyllä ilmoitetaan tunnollisesti, "yskimällä" tongue.gif

Jo hyvin nuoresta oppi uskomattomia asioita ja agilitykurssillekin ehdittiin ilmoittautua (vasta talvella oltaisiin menty, meillä päin kun on kursseille mahdoton jono että pitää olla ajoissa asialla) kun tuntui oppivan käskyt yms. niin helposti. Polven vuoksi olen nyt perunut kurssin osaltamme sad.gif

Tokoa hajoitellaan vähitellen ja hyvällä menestyksellä! Ja ne sirkustemput ovat tulleet luonnostaan kuten ilmeisen tyypillistä tälle rodulle wink.gif
havana
LAINAUS(Tassuttelija @ 20.8. 2003, 16:01)
Ja meillä on tämä Laku  wub.gif  Pieni-suuri-mies Winslett's Ink All Over. Luonteeltaan vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin Huli  wink.gif  Meillä häntä vie koiraa, vaikka kaikki vieraat kyllä ilmoitetaan tunnollisesti, "yskimällä"  tongue.gif

Laku oli kyllä supersöpö. wub.gif Ja tuo yskiminen on erittäin tuttua meilläkin.

Niin, kaksi havannaa on tännekin siunaantunut, Eetu 10 v. ja Ville 3 v. Eetu on hyvin arvokas herra, joka on erittäin tarkka karvoistaan. Se on myös oikea jästipää, jolla on hyvin valikoiva kuulo. wink.gif Ville on paljon rauhallisempi, ja hyvin varmakäytöksinen, koira jonka kanssa voi mennä ihan mihin vaan. Kaikkien kavereita ne myös ovat, ei tarvitse kuin vilkaista koirien päälle, niin ne jo syöksyvät moikkaamaan.

Tuosta harrastamisesta piti vielä sanoa, että havannoja kilpailee jonkin verran agilityssä, tokosta en niin tiedä. Itsekin juuri ilmoitin Villen meidän molempien ensimmäisiin virallisiin agikisoihin. whistling.gif
Delibes's
LAINAUS(havana @ 21.8. 2003, 10:51)

ihania, hava kuume nousee wub.gif biggrin.gif
havana
Eetu tahtoo aina olla siellä, missä tapahtuu.

Villen normaali asento.

Okei, en laita enää kuvia. shifty.gif
Delibes's
Ihania hava poikia wub.gif
#Jossu#
Juu, havat on kyl sulosii.. wub.gif Ihanii kuvia.. wub.gif
Delibes's

Laitampas minäkin tähän yhden hava kuvan wub.gif
#Jossu#
Delibes's: Hyvä kuva! smile.gif
-Iida-
Mullekkin taisi tulla pahemman puoleinen havanese-kuume,ratsastusleirillä nimittäin.. (!) wink.gif Siellä tallinomistajat nimittäin kasvattavat hvaneseja kennelnimellä Micky Moon. Heillä oli kaksi ihkua havaa,Riiviö ja Fifi ja paras kaikista: 3 viikon ikäinen havanese pentue wub.gif wub.gif Hetken ajattelin että voisime ottaa sen yhden uroksen... tongue.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 21.8. 2003, 11:34)

Laitampas minäkin tähän yhden hava kuvan wub.gif

Alpon kaverina taitaa olla Elli FIN MVA Kinway Cream Cream..smile.gif wub.gif
Havana: Ihannia kuvia..smile.gif wub.gif

Ota Kaisa hava...smile.gif
Delibes's
LAINAUS(Havahava @ 21.8. 2003, 22:37)

Laitampas minäkin tähän yhden hava kuvan  wub.gif

juu niin on wink.gif mistä tiesti ?

Ottasin kyllä varmasti havan jos saisin mut kun on vanhemmat.. mä muuten näin viime yönä unta et mul oli hava ja olitiin menos nlyihin stupid.gif oops.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 21.8. 2003, 15:24)
Delibes's: Hyvä kuva! smile.gif

kiitus, onhan tuo ihan hyvä Alpolla on vaan ihan pönttö ilme biggrin.gif blink.gif
Titta
Havaneesia en omista, mutta havaneesi kennelissä töissä olen smile.gif (siis kennel Bellezza´s wub.gif ) oli mielessä itselläkin yhessä vaihessa aika vahvasti että havaneesin ottasin mutta tipsu sitten kumminkin sen voiton vei... cool.gif
Delibes's
LAINAUS(Titta @ 22.8. 2003, 12:53)
Havaneesia en omista, mutta havaneesi kennelissä töissä olen smile.gif (siis kennel Bellezza´s wub.gif )

vähänkö sulla on ihana työpaikka, käytkö päivittäin?
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 22.8. 2003, 07:52)
LAINAUS(Havahava @ 21.8. 2003, 22:37)

Laitampas minäkin tähän yhden hava kuvan  wub.gif

juu niin on wink.gif mistä tiesti ?

Ottasin kyllä varmasti havan jos saisin mut kun on vanhemmat.. mä muuten näin viime yönä unta et mul oli hava ja olitiin menos nlyihin stupid.gif oops.gif

Tunnistin vaan..., ihan saman näkönen mitä muissaki kuvissa..
Mitenkäs uni-havasi pärjäsi näyttelyssä?.. Olikos rop?.. biggrin.gif tongue.gif

Ota ihan oikeesti havaa.. thumbup.gif
Havahava
Täällä muutamia kuvia havannastani..smile.gif
Delibes's
Havahava: voisin ottaakki mut se ei oo must kiinni ph34r.gif blink.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 25.8. 2003, 11:47)
Havahava: voisin ottaakki mut se ei oo must kiinni ph34r.gif blink.gif

Vanhemmistakos..?..

Tee niille esitelmä miten ihana havaneesi on ja kuinka lutunen hae vaikka lintusen miialta pariks päiväks belle & bianca lainaan.. wink.gif
Delibes's
LAINAUS(Havahava @ 27.8. 2003, 15:42)
Vanhemmistakos..?..

Tee niille esitelmä miten ihana havaneesi on ja kuinka lutunen hae vaikka lintusen miialta pariks päiväks belle & bianca lainaan.. wink.gif

juu vanhemmista confused.gif
miia ei taitais antaa tongue.gif

Kyllä meillä tuo Elli kävi mut äiti ei oikein ihastunu - liikaa turkkia kuulemma ja pah sleeping.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 27.8. 2003, 12:46)
Vanhemmistakos..?..

Tee niille esitelmä miten ihana havaneesi on ja kuinka lutunen hae vaikka lintusen miialta pariks päiväks belle & bianca lainaan..  wink.gif

Kyllä meillä tuo Elli kävi mut äiti ei oikein ihastunu - liikaa turkkia kuulemma ja pah sleeping.gif

Liikaa turkkia ei ainakaan pentuna oo.. Eikä aikuisenakaan.. whistling.gif innocent.gif
Voihan sen leikata jos ei jaksa hoitaa mutta kyllä sä jaksaisit.. wink.gif
nikokarhu
LAINAUS(Havahava @ 28.8. 2003, 12:51)
Vanhemmistakos..?..

Tee niille esitelmä miten ihana havaneesi on ja kuinka lutunen hae vaikka lintusen miialta pariks päiväks belle & bianca lainaan..  wink.gif

Liikaa turkkia ei ainakaan pentuna oo.. Eikä aikuisenakaan.. whistling.gif innocent.gif

Miia!!!
Älä ehotakkaan turkin leikkaamista...... Hy wink.gif)=
Havanese ei oo havnese, jos sillä ei ole turkkia, niin kuin meijän Hulilla tällä hetkellä... smile.gif)

Noo onneks mulle (60% varmaa) tulee joulukuussa pentu, jonka ongelma ei tuu olemaan karvan pituus wink.gif)
Havahava
LAINAUS(nikokarhu @ 29.8. 2003, 13:57)
LAINAUS(Havahava @ 28.8. 2003, 12:51)
Vanhemmistakos..?..

Miia!!!
Älä ehotakkaan turkin leikkaamista...... Hy wink.gif)=
Havanese ei oo havnese, jos sillä ei ole turkkia, niin kuin meijän Hulilla tällä hetkellä... smile.gif)

Noo onneks mulle (60% varmaa) tulee joulukuussa pentu, jonka ongelma ei tuu olemaan karvan pituus wink.gif)

nO voihan sitä vähän leikata, jos on pitkä turkki jos ei jaksahoitaa ..

NIKo!! Tuleeko sulle havaneesi pentu??excl.gif Mistä<?, Ketkä vanhempana??.. Kyselyä pukkaa.. biggrin.gif
Delibes's
mää en kyl leikkais havannani turkkia blink.gif en en.. se turkki on just pro! rolleyes.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 1.9. 2003, 12:05)
mää en kyl leikkais havannani turkkia blink.gif en en.. se turkki on just pro! rolleyes.gif

Niin, se turkki on kyllä aivan ihana.. wub.gif
En minäkään kyllä leikkais muuta ku jos se menis pentujen teon jälkeen huonoon kuntoon..
Delibes's
LAINAUS(Havahava @ 1.9. 2003, 20:19)
En minäkään kyllä leikkais muuta ku jos se menis pentujen teon jälkeen huonoon kuntoon..

Bellalla siis Una Bella Chicalla meni aika huonoon kuntoon pentujen jälkeen, vähän muuten Bindellä on ihana turkki wub.gif Binde neiti valoitti mut täysin wub.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 2.9. 2003, 10:34)
LAINAUS(Havahava @ 1.9. 2003, 20:19)

Bellalla siis Una Bella Chicalla meni aika huonoon kuntoon pentujen jälkeen, vähän muuten Bindellä on ihana turkki wub.gif Binde neiti valoitti mut täysin wub.gif

Aijjaa.., Miia taiskin jotain sanoo siitä.. blush.gif

Binde on ihku.. wub.gif Sehän oli Kuopiossa rop.. smile.gif Saaden sadannen sertinsä.. wink.gif
Delibes's
LAINAUS(Havahava @ 2.9. 2003, 15:10)
Binde on ihku.. wub.gif Sehän oli Kuopiossa rop.. smile.gif Saaden sadannen sertinsä.. wink.gif

eiks se ollu Binden eka? en oo varma.. lookaround.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 2.9. 2003, 15:44)

Binde on ihku..  wub.gif  Sehän oli Kuopiossa rop..  smile.gif  Saaden sadannen sertinsä.. wink.gif

Ai Binden eka serti??.. Ei tod.. Bindellä on varmaan 4 sertiä tai viis.. thumbup.gif
Delibes's
LAINAUS(Havahava @ 2.9. 2003, 17:35)

Binde on ihku..  wub.gif  Sehän oli Kuopiossa rop..  smile.gif  Saaden sadannen sertinsä.. wink.gif

Ai Binden eka serti??.. Ei tod.. Bindellä on varmaan 4 sertiä tai viis.. thumbup.gif

ai on oops.gif mä oon sellanen tietopaketti että baa.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 3.9. 2003, 14:16)
LAINAUS(Havahava @ 2.9. 2003, 17:35)

ai on oops.gif mä oon sellanen tietopaketti että baa.gif

Joo niin näytät olevan.. biggrin.gif
Delibes's
havahava: tongue.gif oops.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 4.9. 2003, 14:49)
havahava: tongue.gif oops.gif

biggrin.gif tongue.gif ... Onko sulla lisää kuvia Ellistä?.. Ottasit joskus sannasta &ellistä seisotus kuvan niin sen vois laittaa junnupalstalle.. tietenkin jos sannalle käy.. smile.gif

Ja jos hanzulle & sinulle käy niin mehän voidaan sinuakin haastatella junnupalstalle.., esim. millaista on esittää havaneesiä ym.. Ja jos joissain näyttelyssä nähdään niin voidaan ottaa kuva susta ja oscarista tai ellistä.. smile.gif

Voi, että mä selitin hienosti.. wink.gif
Delibes's
yks tai kaks kuva saattaa olla Ellistä.. jaa en kovin usein Sannaa nää kun on niin kaukana sen koti..

haastatella mua blink.gif blink.gif oot sää hullu, tällasta tomppelia tongue.gif
mä oon muuten esittäny Bellaa, se meni ihan nätisti mun kaa jos saan sanoa.. sillä kun joskus vuos sitten ekan kerran Beltsiä koklasin niin se ei menny olleskaan ja nyt mätsärissä kun sain Beltsin vaihossa niin tuomari sano et esitin sen nätisti whistling.gif
-Hanna-
LAINAUS(Delibes's @ 5.9. 2003, 10:32)
yks tai kaks kuva saattaa olla Ellistä.. jaa en kovin usein Sannaa nää kun on niin kaukana sen koti..

haastatella mua blink.gif blink.gif oot sää hullu, tällasta tomppelia tongue.gif
mä oon muuten esittäny Bellaa, se meni ihan nätisti mun kaa jos saan sanoa.. sillä kun joskus vuos sitten ekan kerran Beltsiä koklasin niin se ei menny olleskaan ja nyt mätsärissä kun sain Beltsin vaihossa niin tuomari sano et esitin sen nätisti whistling.gif

Noni! nyt hankit junnuhavan! smile.gif *vinkki: Oscu vapaalla* biggrin.gif
Ja haastatellaan me sua, kiva saada lisää aineistoa junnupalstalle. smile.gif
Ja kuva voidaan ottaa jossain nlyssä smile.gif smile.gif

Jooh, menin varmaa jo asioiden edelle.. biggrin.gif
Delibes's
jaa eikös teitin Oskuliini ollu ihan pikkasen vaikee innocent.gif mun taidoilla sitä ei esitettäis.. lookaround.gif
siis etteks tee tajuu mihin päänne laitatte.. maailman tylsimpään elämään vai onks teillä tarkotus nukuttaa lukijat tongue.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 5.9. 2003, 15:00)
jaa eikös teitin Oskuliini ollu ihan pikkasen vaikee  innocent.gif mun taidoilla sitä ei esitettäis.. lookaround.gif
siis etteks tee tajuu mihin päänne laitatte.. maailman tylsimpään elämään vai onks teillä tarkotus nukuttaa lukijat tongue.gif

Ei oo tarkotus nukuttaa.. tongue.gif

Joo oscu on ehkä vähän vaikea, mutta kyllä sinä sen liikkumaan saat.. smile.gif
Kun minäkin saan.. (jollain lailla)... Ja onhan Elaisakin olemassa.. biggrin.gif

Ei olla hulluja.., on kiva saada palstalle enemmän juttua.. smile.gif
Joten ootkos tulossa ouluun?.. tongue.gif biggrin.gif

SIell zitten, jos sulle käy..smile.gif biggrin.gif
-Hanna-
LAINAUS(Delibes's @ 5.9. 2003, 14:00)
jaa eikös teitin Oskuliini ollu ihan pikkasen vaikee innocent.gif mun taidoilla sitä ei esitettäis.. lookaround.gif

Ghih..Kyllä sä sen liikkumaan saat! (pysähtymisestä en oo niin varma biggrin.gif )
Ja uskompa että Pumba rakastuu suhun, jo sul satttuu olemaan juustoo.. taikka Latz-kissanherkkuja biggrin.gif biggrin.gif

eikä me ketää nukuteta! siitä tulee mielenkiitosta! smile.gif
Tulos Jyvikseen/Messariin? wink.gif
Delibes's
hei hertsyykeli kun te luulette musta liikaa blink.gif

havahava: jos Oscu on vaikee niin en kyl saa ´liikkuu tai niinku Nanzu sano niin en saa pysähtyy tongue.gif

en oo tulos Ouluu, mut Porvoosee, Jyviksee (kai) ja messariin tuun jos uskallan.. shifty.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 8.9. 2003, 14:32)
hei hertsyykeli kun te luulette musta liikaa blink.gif

havahava: jos Oscu on vaikee niin en kyl saa ´liikkuu tai niinku Nanzu sano niin en saa pysähtyy tongue.gif

en oo tulos Ouluu, mut Porvoosee, Jyviksee (kai) ja messariin tuun jos uskallan.. shifty.gif

Nanzu.., taisit tarkottaa hanzua..
OOtkos tulossa tamminäyttrlyyn. ? Siellä ehkä ois eniten aikaa, ja jos ose ei liiku niin ellikin ois varmasti siellä .. KOska jyvikseen ei olla sata varmasti tulossa..
Delibes's
ei Nanzuahan mää meinasin wink.gif tongue.gif no eii, pitäis vaan opetella kirjottaa tongue.gif
mut siis jospa unohetaan se kokeilu blush.gif
Havahava
LAINAUS(Delibes's @ 9.9. 2003, 09:57)
ei Nanzuahan mää meinasin wink.gif tongue.gif no eii, pitäis vaan opetella kirjottaa tongue.gif
mut siis jospa unohetaan se kokeilu blush.gif

Ei unohdeta, siitä tulee junnupalstalle mielenkiintoinen juttu! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.