No meidän Ollin paras mahdollinen hoitopaikka on mun äidin vanhempien luona...
Tais nyt jo viedä pohjan mun tekstiltä, mutta minkäs sille voi kun niin se vain on. Siellä se saa olla ihan omana rentona itsenään, kun mumze vuorokauden tota piiottuaan keksi, että koirahan se vain on eikä mikään ihmislapsi jonka kanssa pitää kokoajan hössöttää. Meillä kyllä isovanhemmat kysyivät heti kun koiran ekaa kertaa näkivät, että saako sille antaa sitä, ja tätä ja tota. Ehkä autto kun vuoden sisään oli tullut kolme pentua lähisukuun ja Olli oli sitten neljät. Alkuun heti sanottiin, että ei viljaa sisältäviä herkkuja, kuten pullaa tai keksejä. Näiden herkän allergisoitumisen vuoksi. No on tuostakin tullut vähän lipsuttua koirankeksien osalta, kun ei oireita ole pahemmin näkynyt.
Nykyään Mumze tarjoa Ollille omatekoista jugurttia ja se onkin herran suurta herkkya. Ei sitäkään silti rajattomasti, mutta kun maitotuotteita tuntuu massu kestävän ja ne maistuvat, niin miksei joskus kun sinne pääsee.
Muutenkin Olli on niin harvoin missään hoidossa, että on otettu se taktiikka, että hoidossa on hoitopaikan säännöt. Eli jos Olli nyt onkin vuorokauden tai puolitoista hoidossa niin ei ne sitä hengiltä herkästi syötä. Eikä kaveri kotona sänkyyn pääse, mutta jos hoitopaikassa tahtovat päästää, niin oma valinta. Esim, kun Olli oli pienenä mun enolla hoidossa ja niiden omat korat pääsee sänkyyn, niin olivat ottaneet Ollinkin aamulla ja mitä teki tämä viikari? Lorotti pehmeälle alustalle tietty...

Oli tehty hyvin selväksi, ettei pääse kotona sänkyyn vaan aamulla ekana ulos.
Mumze muuten uskaltaa jopa käyttää suihkupulloa Ollin haukkuessa. Tarttihan tuo vähän rohkaisua, mutta alkoi se kimakka haukku jossain vaiheessa ottaa korviin niin paljon, että otti pullon kouraan ja ruiskas.