Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pedigreen rotutesti
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2
tuunanen
Testiin täältä.

Mulle sopis kuulemma afgaani.. laugh.gif

(toivottavasti ei oo vielä ollut täällä)
<Iida>
Partacollie laugh.gif . No jaa, ihan hauskoja koiria varmaankin, mutta tuo turkki ei oikein innosta wink.gif
LaRa & Olli
Beaglea tuuppaa. unsure.gif
SIkäli kun minulla on sanavaltaa, niin noin ajokoiran näköistä ja oloista koiraa en itselle ottaisi, parilla kaverilla on kyllä. Mutta oli se oma rotukin siellä muissa ehdotuksissa ja siinä pysyn! dry.gif

Tais mulla ainakintuupata aakkosissa ekan tohon tyrkylle. Westien keskimääräinen elinikä 12-14v blink.gif Musta tuntuu pikemminkin, että 15-18, sen perusteella mitä lähipiirissä. happy.gif
Swi
Lk. saksanseisoja tai labradori. En kumpaakaan ihan heti ottais.
Fitzgo
Dallu tuli. En usko että tuun koskaan dallua ottamaan, mutta kiva rotu! smile.gif
missi
LAINAUS(tuunanen @ 27.8. 2007, 17:47) *
Mulle sopis kuulemma afgaani.. laugh.gif

Sama vastaus tuli tänne.. miten niin afgaani ois pieni? haloo unsure.gif
Mutsekala
Cockerspanieli.. hmm.. no en nyt tiiä.. ehkä suomenlapinkoirassa pysytään.. rolleyes.gif
wenakko
Mitenköhän tämä oikeen arpoo noita? biggrin.gif

Laitoin pieni/keskikokoinen --> afgaani, vanhaenglanninlammaskoira.

Tosiaan niitä pieniä. biggrin.gif
LaRa & Olli
Ilmeisesti vain tanskandogin ja irlanninsusikoiran kokoiset on suuria! rolleyes.gif
Seriliini
Kultainennoutaja tuli. En nyt sanois että ihan mun rotu, FCI1 pysytään happy.gif
Sumu
Lyhytkarvainen saksanseisoja oli pääehdotus ja toisena labradorinnoutaja. ei kiitos kummallekkin :D
¤janette¤
Lyhytkarvainen saksanseisoja, englanninvinttikoira tai labradorinnoutaja.

Juu ei rolleyes.gif
Paimenkoirat
Mulle sopisi parhaiten näköjään tuon testin mukaan pitkäkarvainen saksanseisoja. Sitten oli muita rotu ehdotuksia, kultainennoutaja...
~Lotta
LAINAUS(¤janette¤ @ 28.8. 2007, 16:43) *
Lyhytkarvainen saksanseisoja, englanninvinttikoira tai labradorinnoutaja.

Samat mulle. blink.gif

Tein uudestaan, ja tuli englanninspringerspanieli. smile.gif
Pilvi
Mulel partacollie, minkä kyllä voisin hyvin ottaakin, vaan turkki taitaa olla liian työläs mulle vaikka sammarillakin on pitkä turkki, mutta eiköhän se partiksen turkki ole laadultaan vaikeampi. En tiedä. happy.gif
tuunanen
LAINAUS(Pilvi @ 28.8. 2007, 17:05) *
Mulel partacollie, minkä kyllä voisin hyvin ottaakin, vaan turkki taitaa olla liian työläs mulle vaikka sammarillakin on pitkä turkki, mutta eiköhän se partiksen turkki ole laadultaan vaikeampi. En tiedä. happy.gif

Riippuu yksilöstä. wink.gif Ei se niin kamalan vaikea ole, kuin voisi kuvitella.

Tein pari kertaa uudestaa, basset hound, bokseri, pyreneittenkoira ja partacollie. Partis alko jo kuulostaa hyvältä. biggrin.gif
Swi
LAINAUS(tuunanen @ 28.8. 2007, 17:31) *
Tein pari kertaa uudestaa, basset hound, bokseri, pyreneittenkoira ja partacollie. Partis alko jo kuulostaa hyvältä. biggrin.gif

Minäkin kokeilin uudestaan, ensin tuli samat eli labradori ja lk. saksanseisoja + uutena englannin vinttikoira. Uusittuani taas kerran sain sitten Basset Hound, Bokseri, Chow chow, Shar pei. Ekoista pidin enemmän confused.gif, vaikken ihan heti mitään niistäkään ottaisi.
Quéta
Ehdotti beaglea, lk saksanseisojaa, englanninvinttikoiraa ja labradorinnoutajaa.. ihmetyttää hiukan tuo saksanseisoja ja englanninvinttikoira, kun pistin että pieni/keskikokoinen koira.. huh.gif

Olen tehnyt testin jo kolme kertaa, ja joka kerta ehdottaa noita neljää samaa. biggrin.gif
Ninnura
Pitkäkarvainen chihuahua

Muita ehdotuksia, joita tuli ton chihuahuan kaa samalla kerralla:
Mäyräkoira, Englanninkääpiöterrieri [Black and Tan], Englanninvinttikoira, Kingcharlesinspanieli, Mopsi, Shih tzu, Tiibetinspanieli, Welsh Corgi Pembroke, Valkoinen länsiylämaanterrieri, Yorkshirenterrieri, Kääpiövillakoira, Toy villakoira

Noista toi mäyris osus aika oikeaan happy.gif
minni
Cockerspanieli sopisi mulle smile.gif
Liewec
Dalmis tuli ekalla kerralla ja kultainen noutaja tokalla.
Parta^
aah! Partis <3 thumbup.gif

Jeejee, ei se turkki kuulkaa niin työläs ole jos kampaa/harjaa joka päivä vähän sitä, eikä päästä sitä sellaseen jumalattomaan kuntoon niinkun meillä
ph34r.gif
Onneks nyt meillä kuitenkin pahimmat takut poissa ja normaali turkki happy.gif
willow
pyreneitten koiraa ja partista mulle smile.gif
Cairn.
Mulle sopis englanninspringerspanieli. biggrin.gif
lhasa apso
englanninvinttikoira vaikka laitoin kriteeriks pieni tai todellapieni rotu sleepy.gif
monami
Englanninspringerspanieli kuulemma sopisi mulle ph34r.gif
cuddle
Enkku sprinkku mullekin. cool.gif
Flavia
Mulla ekana vaihtoehtona tuli partacollie. ph34r.gif

Sitten cokkeri ja enkkusprinkku.

mutta noista enkku on mun juttu <3
SanniM
enkkusprinkku tuli, en kyllä sellasta ottaisi, ei mun rotu. poikaystävä sai dallun, juuri se mun rotu.
Buuhacas
kultainennoutaja. ovat kyllä mukavia, mutta pysyttäydyn samojedinkoirassa. smile.gif
iisa
Dalmatiankoira. En kyllä koe omaksi rodukseni... ^^
Sumu
mä tein kans uusiks ja partacollie tuli tälläkertaa, eikä muita ehdotuksia. ei kiitos kyllä sillekin
~Blink~
HAHAAA!

englanninspringeri "muita ehdotuksia ei löytynyt" ... kiva rotu, joskus jopa harkitsin sellaista, mutta ei tuo kyllä ihan absoluuttinen ole.
cuddle
Minäkin tein uudestaan ja testi tuputti beaglea ja englanninvinttikoiraa, vaikka laitoin "pieni koira". rolleyes.gif
Muutenkin tuo on omasta mielestäni huono, kun siinä ei kysytä koiran käyttöominaisuuksista, turkinhoidosta tms. mitään, minulle ainakin tarjoaa pelkkiä metsästyskoiria..
Tein nyt vielä kolmannenkin kerran, kokonsa puolesta pysyi ainakin oikeissa roduissa: mäyräkoira, kingcharlesinspanieli ja toyvillakoira.
niro
Mulle kuulemma tulis Partacollie. ph34r.gif
*janina
Oihh..Ihanaa!!Mulle sopis afgaani wub.gif
-Emmi-
Enkkusprinkku... Oon jossain kohtee harkinnut, mutta flatti on se oma...
-Maija-
Pk chihu,shi tzu,toyvillis,kääpiövillis,yorkki,englanninkääpiöterrieri,mopsi,tipsu.. teehee.gif
beyav
partacollie, englanninvinttikoira ja saksanseisoja 8D
Kurotora
Englanninspringeri wink.gif

niin ja sellanenhan onkin vähän aikaa sitten kotiin tullut. riiviö ph34r.gif
Lempo
kultsu. happy.gif On ne ihan mukavia,kun on lintukoiriin tottunut.
Karri
tämä oli hyvä mulle sopisi shihtzu tai partis
Rochas
Cockerspanieli tuli. sopisi meille muttei ehkä ihan omimmalta tuntuva rotu vaikka juu niistä tykkäänkin .)
Epsa
Pitkäkarvainen saksanseisoja rolleyes.gif
Miki*
LAINAUS(lhasa apso @ 30.8. 2007, 18:17) *
englanninvinttikoira vaikka laitoin kriteeriks pieni tai todellapieni rotu sleepy.gif

Sama täällä. blink.gif
Elina_
Lyhytkarvainen saksanseisoja. Tykkään kyllä ja voisin ottaakin. Tosin ehkä mieluummin sen karkeakarvaisen muunnoksen. Muita vaihtoehtoja labbis ja englanninvinttikoira. Siis onko nämä pieniä tai keskikokoisia koiria? blink.gif
bellfegor
Öh...tota....onhan dallu kiva koira, mutta en sitä suurena tai hyvin suurena pitäisi. Kyllä se mulle on enemmänkin keskikokoinen.
australianpaimenkoira
Tuli vanhaenglanninlammaskoira, ihan jees, mitä nyt ei ihan turkki oo se parhain mulle...
Charmy
mulle tuli että englanninsprigeri...o.o

Afgaanin olis saanu samoil vastauksilla,paitsi jos olis muuttanu ulkoilun 1/2-1h.. ._. Ja afgaanihan tarvitsee vähän liikuntaa ;DD
.Nemo.
enkkusprinkku, ei kyllä ihan ensimmäisenä olis listalla, jos pentu tulisi biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.