Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koska ja missä kasvattajan peruskurssi?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Kasvattajafoorumi
Indy
Tarkoituksena on anoa kennelnimeä, mutta kasvattajan peruskurssi on vielä käymättä, enkä kuulu kennelliittoon, jonka vuoksi Koiramme -lehteä ei minulle tule.

Olisin siis kysynyt teiltä, joille Koiramme -lehti tulee, että järjestetäänkö kasvattajan peruskurssia nyt lähiaikoina jossain Etelä-Suomessa? Eniten kiinnostaa jos näitä kursseja on Forssassa tai Turussa.

Paljonko kurssi maksaa ( jostain luin että 50 euroa? ) ja kuinka kauan tämä kestää, itselläni nimittäin on 4 kk ikäinen vauva, joten ihan viikonloppua ei poissa kotoa olla!

Kiitos!
Oltsu
http://www.saunalahti.fi/~lskp/kokeet.htm

http://www.ehkp.fi/8

Noissa varmaan ilmotellaan..
Hinta on sen n. 50€

Täältä löytyy kennelpiirit:

http://www.alan-ammattilaiset.net/hakemist...ennelpiirit.htm
Indy
Suuret kiitokset!

Oonpas ollu jossain kiven alla kun en tiennyt että kennelpiireillä on omat sivunsa rolleyes.gif . En ole edes osanut sellaisia etsiä. Kiitokset kumminkin sinulle näistä linkeistä smile.gif

Tiedätkö sinä kun tuolla on peruskurssi 20-21.10, että onko se molempina päivinä pari tuntia vai ollaanko siellä sitten se yksi yö?
Sumu
mä kun kävin tossa joskus alkuvuodesta peruskurssin niin se oli lauvantaina ja sunnuntaina klo 9-15 loppumisajasta en ole varma, mutta muistelisin että oli kolmeen saakka.
Cerasi
Huomaathan Indy kuitenkin, että sinun on oltava Kennelliiton jäsen, mikäli aiot kennelnimen itsellesi hankkia!
Indy
Juu, tiedän kennelliiton jäsenyydestä.

En vain nähnyt mitään järkevää syytä liittyä kennelliittoon ennen kuin kaikki kennelnimeen liittyvät jutut on kunnossa. Maksaisin periaatteessa turhaan kennelliiton jäsenmaksua...

Mutta kun tämä tuli puheeksi, kertokaahan, että täytyykö kennelliitonjäsen olla silloin jo kun kasvattajan peruskurssille menee?
pips_a
LAINAUS(Indy @ 31.8. 2007, 10:35) *
Juu, tiedän kennelliiton jäsenyydestä.

En vain nähnyt mitään järkevää syytä liittyä kennelliittoon ennen kuin kaikki kennelnimeen liittyvät jutut on kunnossa. Maksaisin periaatteessa turhaan kennelliiton jäsenmaksua...

Mutta kun tämä tuli puheeksi, kertokaahan, että täytyykö kennelliitonjäsen olla silloin jo kun kasvattajan peruskurssille menee?

Särähti vähän korvaan tuo "maksaisin turhaan kennelliitton jäsenmaksua", koska omasta mielestäni se ei ole koskaan turhaa? No mutta ei tarvitse olla kennelliitton jäsen kun menee kasvattajan peruskurssille, vasta sitten kun hakee kennelnimeä.
Indy
No turhaan ja turhaan, ehkä se oli vähän väärä sana tuohon, mutta en kuitenkaan halua vielä liittyä kennelliittoon, koska minulla ei siihen tällä hetkellä ole erityistä syytä kun kasvattajan peruskurssikin on käymättä.

Olen kuitenkin jäsen ilman omaa koiramme-lehteä, koska äitini on "pää"jäsenenä ja itse olen mukana perheenjäsenenä. Eli siksi en vielä halua sen vuoksi hakea ihka omaa jäsenyyttä johon kuuluu lehdet ja kaikki. Olipas taas vaikeasti selitetty rolleyes.gif
Ninde
Hyvinkäällä on viikon päästä kasvattajakurssi, onko sinne tulijoita? Itse olen menossa. Muuten jos olisi täältä Itä-Vantaalta muitakin menijöitä, niin kimppakyydistä kiinnostuneet vois sanoa hep! Itselläni on auto, tai sitten voisin tulla jonkun toisen kyytiinkin. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.