Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mikä Palveluskoiralaji On Suosikkinne?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Palveluskoiratoiminta
Sivuja: 1, 2
dobberi
Eli tässäpä teille hieman pähkittävää wink.gif
Toivottavasti tuli laitettua kaikki pk-lajit tyrkylle.
abc
dopperi, jätit itse äänestämättä, etkö harrasta blush.gif
Äänestin viestiä, jos olis se kakkoskaveri ja palveluskoira whistling.gif , mutta n.yli 20 v sitten harrastettiin viestiä, ja jäljestäminen on myöskin mukavaa ja maalimiehenä olen haussa ollut.
upponalle
Jäljestämistä, vaikka Upo onkin lähinnä seurakoira, ja keskittyminen ei aina onnistu smile.gif Aikaisemman koiran kanssa oltiin ihan hommissa asti Joensuun piirissä, joten sieltä syntyi kiinnostus lajia kohtaan. Hienoa nähdä koira elementissään wub.gif
inka
Silloin kun minulla oli saksanpaimenkoiria, niin jäljestin. Se on hyvä laji takia että sitä voi harrastaa myös yksin. Ja metsässä liikkuminen on muutenkin harrastukseni.
Kilpailin myös suojelussa. Myös hiihtokilpailut talvella oli kivaa.
dobberi
Itse annoin ääneni jäljestämiselle, sitä on tosiaan helppo harrastaa myös yksin tongue.gif
Lapinkessu
Jälkeä olen aloitellut kahden lapinkoirani kanssa. Treenataan yksin ja yhdessä kaverin kans.
Pia
Jälki on oma lemppari, olen sitä opetellut yhdessä sakumaanikon kanssa. Se oli meidän juttu.
Canis
Haku kiinnostaa eniten, vaikkakaan en sitä harrastakaan. Myöskin viesti kiinnostaa tulevaisuudessa.
alfasusi
vastasin jälki.

Ollaan kokeiltu nykyisen koirani kanssa jälkeä, hakua ja suojelua.
BlackGSD
Jälki on eniten meidän laji.
coton.fan
Ohjaaminen on ehkä musta se paras!!
lapukka02
Vastasin jälki... smile.gif
Lakka
Meillä haetaan lihapullia mettästä. wink.gif
Jemmis
En ole mitää noista kokeillut, mutta jälkeä olisi sitten joskus mukava kokeilla, ja ehkä hakuakin, kuka tietää wink.gif.....
kerinkallion pelastaja
etsintää,hakua,jäljestystä vaik,ei pk koirurotu olekkaan narun päässä. vapepan säännöin. kivaa ja palkitsevaa.
Zola
Hakua. Itse asiassa en harrasta sitä tällä hetkellä, mutta olen luvannut itselleni että kun otan seuraavan koiran niin sen kanssa aletaan harrastaan hakua. tongue.gif
SannaM
Jälki on periaatteessa ainut laji, mitä ollaan kokeiltu.... Mutta hyvä puoli lajissa on se "itsenäisyys", voi reenata omineenkin. Toki vieraita jälkiä tarvitaan myös, mutta kyläilemään tulevat tutut voi ohjata kaffelle ensin metsän/pellon kautta, sitten vasta juorutaan..
SannaM
Jälki on periaatteessa ainut laji, mitä ollaan kokeiltu.... Mutta hyvä puoli lajissa on se "itsenäisyys", voi reenata omineenkin. Toki vieraita jälkiä tarvitaan myös, mutta kyläilemään tulevat tutut voi ohjata kaffelle ensin metsän/pellon kautta, sitten vasta juorutaan.. tongue.gif
Minnis
Suosikkilajini ovat suojelu ja erikoisjälki - ne ovat mukavia treenata ja seurata. smile.gif
~minnuska~
Jäljestäminen on jees. wink.gif
Red tiger
Mitään noista en harrasta,mutta sitten kun ostan oman rotikan, niin suojeluaja hakua alettaisiin harrastaa..
¨steffy
hakua aina sillöin tällöin wink.gif
Titta
Haku ja jälki kiinnostaa eniten wink.gif
marim
Tulipahan vastattattua valjakkohiihto=) Se on ainakin Lunan lemppari, mutta ei jälki ja suojelukaan kauaksi jää wub.gif
Berni-Girl
Suojelua thumbup.gif
Emmie
viesti
Emilia.H
Hakua meillä harrastetaan molempien kanssa.
Itseäni tosin erittäin paljon kiinnostaisi viestikin, jospa tuon iskän saisin sinne viestimetsäänkin houkuteltua... rolleyes.gif
Ja jälkeä ollaan kans kokeiltu, mutta eiköhän nyt ainakin toistaiseksi haku ole se ykkönen.
Nintsu
Hakua ollaan kokeiltu, ja joskus aktivointijuttuna otetaankin.
CoToN
Jälki on semmonen kiinnostava smile.gif Sitten kun mulla on se suursnautseri....
Miia
Lempi lajini(taitaa olla myös koiran)on haku. Harrastamme toki muitakin lajeja..
delph
Etsintää, eli raunioita ja hakua. Tosin harrastan niitä mun springerin kanssa, mutta kyllä meiltä pk-koirakin löytyy, äiti vaan menee sen kanssa. smile.gif
-laku-
Hakua tykkään harrastaa, mutta myös muut on kivoja.
Tai jälki ainakin. Talvella ajattelin aloittaa valjakkohiihdon. Näyttää kivalta. wink.gif
veau
Jäljestämistä olis kiva harrastaa, vaikka kyllä tuota hakua Miron kaa ajattelin ottaa sitten kun se on vähän vanhempi wink.gif
Padromee
tervun kans otetaan jälkeä ja hakua ja talvella ruetaan ottamaan valjakkoa toisten kans kunhan lapsi kasvaa
siis koira tongue.gif
<Iida>
Viesti ja etsintä (haku ja rauniot) ovat omia suosikkejani smile.gif
kaksinvalta
Koiralta jos kysyttäisiin ,vastaus olisi ehdottomasti suojelu thumbup.gif muutkin lajit kyllä sitten uppoaa, agility, haku, toko, vepe, vetohiihto, viesti jne
Elina.P
mä äänestin hakua. wink.gif
Hiipivä Siiseli
Varmaan jos jotain noista harrastaisin niin se olisi haku... Mutta on sen harjoittelu jäänyt jokseenkin vähälle. Mun pikkuveljen kanssa se tosin leikkii välillä piilosta että jos se maalimies huutaa "saa tulla" niin Sandra etsii... biggrin.gif Jälki vois olla myös Sandralle hyvä, se tykkää käyttää nenäänsä.
TllNA
Meillä luonnistuu parhaiten jälki smile.gif
Elina.P
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 27.12. 2004, 17:01)
Varmaan jos jotain noista harrastaisin niin se olisi haku... Mutta on sen harjoittelu jäänyt jokseenkin vähälle. Mun pikkuveljen kanssa se tosin leikkii välillä piilosta että jos se maalimies huutaa "saa tulla" niin Sandra etsii... biggrin.gif Jälki vois olla myös Sandralle hyvä, se tykkää käyttää nenäänsä.

niin kyllähän sandra ja elmo on tosi hyviä nuuskijoita! sitten ku lumet sulaa, alotetaan taas meja harkat! wink.gif
Capri
Suojelu. Syksylla olisi tarkoitus aloittaakin smile.gif
Mira
Kyllä se haku taitaa kiinnostaa meitä eniten.. smile.gif
perhonen^
jäljestäminen vaikutti kokeilun perusteella tosi kivalta niin äänestin sitä.
~Merski~
Haku
Wupsu
en harrasta mitään noista koirani kanssa mutta jos voisin niin harrastaisin suojelua=) thumbup.gif
australianpaimenkoira
äänestin suojelua koska jos minulla olisi sellainen koira jonka kanssa voisi suojelua harrastaa niin heti minä sen aloittaisin! wub.gif
Wupsu
olen australianpaimenkoiran kassa samoilla linjoilla et mäkin sitä suojelua äänestelin..... biggrin.gif
eichholzbahn
dogrun.gif Suojelu on meidän suosikki thumbup.gif
Carda
En kyllä mielestäni mitään äänestänyt, katsoin vain tuloksia ja nyt "äänestys väittää", että olen äänestänyt ? unsure.gif
Jos olisin voinut itse valita, olisin äänestänyt Opastusta,
syystäkin. cool.gif
Cerasi
^Mulla ainakin on tossa äänestyksen alla kaksi nappulaa: Ekassa lukee "äänestä" ja toisessa "katso tuloksia (jätät äänestämättä)". Eli siinähän tuo ihan selkeästi sanotaan wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.