Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Salasana Virginia Water "Iitu"
Puskaradio > Ilmoitustaulu > Muistoissa
-Emmi-
Lähdit aivan liian pian. Sinnittelit kovasti kaksi viikkoa, vaan et enää jaksanut.

Su 19.8. Iitu meinasi hukkua. Luulimme sen sukeltaneen liian pitkän matkaa. Päivystävällä sait nesteytystä ja lääkkeitä. Kuitenkin tästä selvisit.

Ma 20.9. Ahneuksissasi nälän yllättäessä söit makkaraa puskasta, huomasin, yritin auttaa, mutta liian möyhään. Selvisit kuitenkin pitkälle.

Ti 21.8. Menimme omalle lääkärillemme, antoi lääkkeitä ja nesteytystä. Illalla n. klo 19 aikaan tilanne muuttui, oksentelit verta ja menit veltoksi. Päivystävä auttoi.

Ke 22.8- pe 24.8. joka päivä lääkärissä. Tilanne näytti jo aika hyvältä.

Ma 27.8 taas lääkäriin, tarkastus.

Ke 29.8. ja pe 31.8. sama juttu.

Painosi oli tänä aikana laskenut 32kilosta 23... Karvatkin lähtivät. Mutta olit jo melkein terveen kirjoissa... Sunnuntaina kuitenkin voimasi pettivät. Olit kipeä, mutta kävelit vastaanotolle. Sitkeästi hoitojen jälkeen yritit nousta pystyyn... cray.gif Mutta sitä ei enää suotu... Oli aika päästää irti... crybaby.gif

Monet jäivät sinua kaipaamaan...

Koiratta

Koiratta olen kuonoa ja kahtakorvaa yksinäisempi.
Yö on toista hengitystä vajaa.
En pelkää.
Ikävöin.

-Eeva Kilpi

Osanottoni myös muille koiransa menettäneille! rip.gif

Emmi
tuunanen
Hirveästi jaksamisia Emmille, nyt Iituun ei ainankaan enää koske. Lauantaina näytti jo siltä, että pahin on ohi. Ikävä on täälläkin kova. cray.gif

Hetki vaan aikaa on
Ei sua tarvitse kuoleman pelottaa, ei meitä voi edes kuolema erottaa.
Hetki vaan aikaa on
Ja vaikka me kuoltaisiin, sieluni on aina sun luonasi.
Hetki vaan aikaa on
Ei ikinä voi tietää, milloin rakkaamme meiltä pois viedään.
Hetki vaan aikaa on
Kun on viimein aika lähtee, niin tule mukaan, laita kätesi mun käteeni.
Edorf - Hetki Vaan Aikaa
Bluebell
Eikä.. crybaby.gif

Voimia ja jaksamista Emmi..

.. ja Jennin sanoja lainaten, Iitulla ei nyt ole enää tuskia..

cry.gif cray.gif
Kääpiö-
Voimia Emmille! hug.gif
Täälläkin ikävöidään ja paljon ! cray.gif
Iitu oli urhea koira ja nyt sillä on hyvä olla, siellä pilven reunalla se kattelee siuta ja kulkee siun kanssa jokaisen askeleen.
Muistele hyvillä mielin niitä teidän yhteisiä hyviä ja hienoja hetkiä!

"Itken sun tähtesi jälleen
On pimeempää sun lähtösi jälkeen
miks kyyneliä välttelin tälleen?
tuskaansa on aivan turha kätkee sisälleen
Haluun kuulla äänesi jälleen
On hiljaista sun lähtösi jälkeen
ja nyt kun sydän kaipaa taas sua,
vaikken takas saa sua, aina rakastan sua"

Edorf - Lähtösi jälkeen

Iitun muistoa kunnioittaen, Anni.
Ninnura
Voimia Emmille. Iitu oli aivan mahtava koira, joka joutui lähtemään aivan liian pian cry.gif
Paimenkoirat
Voi ei! crybaby.gif Paljon voimia ja lohdutusta sinulle Emmi.
Minäkin vielä sanon, että Iitun on nyt parempi olla ja jossainvaiheessa suuri suru muuttuu kullatuiksi muistoiksi...

Silti minä tiedän sen ikuisen kaipauksen
Niitä tunteita minäkin tunnen
Hetken tuulet ehti häntä kuljettaa
Vähän aikaa oli vapaa, piti ilmojen valtikkaa
Ja sitten ihan kuin yllättäin
Kai hän lensi pilviin
Puhtaan valkoisiin
Ainakin toivoisin niin
Viimeinen lento niin hieno niin hento
Aurinko säteillään muistot kultaa
Hän on vapaa niin kuin on sudenkorento
Lennolta jolta ei palannutkaan....

Kaija Koo - Viimeinen Lento
Hodie.
Ei kamala cray.gif Iitu oli kyllä upea persoona, miten maailma voi joskus olla näin julma.

Vaikkei se juuri nyt lohduttaisi, Iitu kirmaa nyt flättimäiseen tapaan jossain ilman kipuja. Kovasti voimia ja kaikkea hyvää sinulle Emmi!
Pisara
Voi ei! cry.gif Näinkö tämä nyt sitten päättyi... cry.gif Otan osaa, koita jaksaa!

Niin vaikeni ääni tassujen,
sammui liekki suuren sydämen.
Jätti surun, suuren, valtavan,
sisintänne kalvavan.
On poissa katse tummien silmien,
ja haukku -sitä kuule et.
Vaan jokainen kaunis muisto,
hetki täynnä elämää,
kun näitä muistelet -et koskaan yksin jää.

-tuntematon-
<Iida>
Voi ei mikä loppu tälle tarinalla unsure.gif . Kovasti voimia!

crybaby.gif
pips_a
Raskaimmat osaan otot sinulle Emmi suureen suruun crybaby.gif

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
voin kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

Eino Leino
liputti
Otan osaa cray.gif

Kun hän vain tanssi kanssa enkeleiden
Tanssi pienen tanssin
Lähti näytöksensä jälkeen kuin tulenliekki vaan
Hän tanssi kanssa enkeleiden
Vain yhden valssin
Vaan tiedän etten koskaan voi nähdä kauniimpaa

Tanssi kanssa enkeleiden
Tanssi pienen tanssin
Lähti näytöksensä jälkeen kuin tulenliekki vaan
Tanssi kanssa enkeleiden
Vain yhden valssin
Vaan tiedän etten koskaan voi häntä unohtaa

YÖ - Hän tanssi kanssa enkeleiden
eevastiina
Osanottoni.

Iitu oli jo niin reipas, kun tulitte meitä silloin yks ilta lenkillä vastaan ja myrkyistä varoittelit. sad.gif

Jaksamisia ja voimia.
Lempo
cray.gif Kauheesti voimia siulle Emmi!
Himpula
Suuri halaus Emmille! Iitu oli kyllä tosi ihana koira <3 cry.gif
Lazer
Voi hyvä luoja cray.gif

Ei ole surulla rajaa kun nuoren koiran menettää cray.gif

Emmille halaus ja voimia! unsure.gif
saturnus
Kauheasti voimia ja jaksamisia, ja osaanotto suruun.. tiedän todella, miltä nyt tuntuu, sillä yksi miedän koirista on kuollut samalla tavalla, ja vieläpä saatuaan myrkkyä samalta alueelta...
Eve
Niin surullista.. Suurimmat osanottomme koko meidän porukalta Sinulle Emmi! cray.gif
Liewec
Vain aika on se joka parantaa haavat,
niin kauan kyyneleet vuotaa saavat.
Ne kuivuvat myöhemmin itsestään,
tuska tyyntyy hiljaiseen ikävään.
- tuntematon

Muuta en osaa sanoa, voimi Emmille ja koko perheelle. Näin ei pitänyt käydä!
cuddle
Herttinen, osanottoni ja kamalasti jaksamisia Emmi! hug.gif
Mona_
osaaotot ja jaksamista
riiT
Osanottoni ja Voimia jaksaa cry.gif
BlackFlatt
lähetän nyt vielä tännekkin osanottoni, kauheaa kun nuoren koiran menettää ja vielä tuolla tavoin.. crybaby.gif yritä jaksaa, vaikka vaikeaa varmasti on... sad.gif
pikkuessi
voi! cray.gif otan osaa! ja voimia!
Equalizer
Lukekaapa uutiset ja tehkää johtopäätökset; 17-vuotias tyttö myrkytti 2 koiraansa

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/....asp?id=1739042

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=8128

Koirantappajan nimi: ****
AAAAAAAAAAAAAAAA
? etkös ollu se tyyppi joka ITSE myrkytti koiransa? iltalehdessäkin oli oikeen juttua.

Tollasille ihmisille ei enää ikinä lemmikeitä.
ritunen
Toivottavasti tälle Emmille ei kukaan myy/anna yhtään mitään elävää olentoa.
Viestiä ainakin välitetty ahkerasti, jotta yksikään koira ei enää joutuisin tämän kamalan ihmisen lähelle.
Nimet ja tiedot onneksi siis tiedossa.
Cee
LAINAUS(Flatpower @ 3.9. 2007, 12:44) *
Lähdit aivan liian pian. Sinnittelit kovasti kaksi viikkoa, vaan et enää jaksanut.

Su 19.8. Iitu meinasi hukkua. Luulimme sen sukeltaneen liian pitkän matkaa. Päivystävällä sait nesteytystä ja lääkkeitä. Kuitenkin tästä selvisit.

Ma 20.9. Ahneuksissasi nälän yllättäessä söit makkaraa puskasta, huomasin, yritin auttaa, mutta liian möyhään. Selvisit kuitenkin pitkälle.

Ti 21.8. Menimme omalle lääkärillemme, antoi lääkkeitä ja nesteytystä. Illalla n. klo 19 aikaan tilanne muuttui, oksentelit verta ja menit veltoksi. Päivystävä auttoi.

Ke 22.8- pe 24.8. joka päivä lääkärissä. Tilanne näytti jo aika hyvältä.

Ma 27.8 taas lääkäriin, tarkastus.

Ke 29.8. ja pe 31.8. sama juttu.

Painosi oli tänä aikana laskenut 32kilosta 23... Karvatkin lähtivät. Mutta olit jo melkein terveen kirjoissa... Sunnuntaina kuitenkin voimasi pettivät. Olit kipeä, mutta kävelit vastaanotolle. Sitkeästi hoitojen jälkeen yritit nousta pystyyn... cray.gif Mutta sitä ei enää suotu... Oli aika päästää irti... crybaby.gif

Monet jäivät sinua kaipaamaan...

Koiratta

Koiratta olen kuonoa ja kahtakorvaa yksinäisempi.
Yö on toista hengitystä vajaa.
En pelkää.
Ikävöin.

-Eeva Kilpi

Osanottoni myös muille koiransa menettäneille! rip.gif

Emmi

Älä jauha paskaa...

Toisaalta ihan hieno muistokirjoitus, harmi vaan että koira ei sitä aina muista kun suuta polttelee...

Tästä herääkin kysymys, että ketkä taivaaseen pääsee, ja kauanko suuta polttelee kun pääsee taivaaseen. Henkihän ei varmaan tunne taivaassa tuskaa, mutta tunteeko kipua? Voiko henki nukkua jos suussa polttaa koko ajan?

Kuinka koiran tulevaisuus menee taivaassa, jos suu on poltettu? Vai meneekö taivaaseen vain haaveiltuja terveitä ruumiita? Olis kiva jos joku kertois miten se on, mennäänkö taivaaseen nykykunnossa vai siinä haaveillussa paraskunnossa...

Cee
Cee
No vastatkaa nyt joku joka uskoo taivaan isään. Missä kunnossa sielu menee taivaaseen?

Cee
abc
En mä kunnosta osaa sanoa, joten veikkaisin, että riittää, jos sielu on pyhitetty, ainakin, jos sinne aidan paremmalle puolelle haluaa eli niille vihreille niityille .

Sähän voisit sun astronautti ominaisuudessas käydä moikkaamassa Pietaria siellä portilla ja vähän urkkia meille tietoja, millaisia sisäänpääsyehtoja siinä Pietarin kirjassa itsekullekin on asetettu ennenkuin portti sisäänpyrkijälle avataan.

abc
Unohtui sanoa, että varmista vielä miten pahasta sisäänpääsylle on kirjoitusvirheet.
Musta tuntuu, että äskeisessä viestissä tuli virhe yhdyssanan suhteen. Eiköhän astronauttiominaisuus ole yhdyssana, kun taas muodossaan -astronautin ominaisuus- olis enemmänkin tyyliä erikseen kirjoitettuna rolleyes.gif

Cee
LAINAUS(abc @ 12.10. 2009, 16:48) *
En mä kunnosta osaa sanoa, joten veikkaisin, että riittää, jos sielu on pyhitetty, ainakin, jos sinne aidan paremmalle puolelle haluaa eli niille vihreille niityille .

Elikkä pyhitetty pelastuu ja ilmeisesti sielukin modataan sitte sen mukaan.
Ei kipuja, ei tuskaa, eikä kumpaakaan edellistä muistavaa historiaa.
Niin sen melkein täytyy olla, koska miten muuten olisi niin hienoa vaikkapa jonkun raiskatun päästä taivaaseen?
Mä en kiellä mitään, mutta jos sielu saa pitää muistonsa, tie ei voi olla helppo.

No, asia ei kuulu mulle, eli en ota siihen enempää kantaa...

Cee
partisperro
Voimia Emmi! Koiran menettäminen noin on kamalaa!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.