Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Rauhoittavat homeopaattiset valmisteet
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Terveydeksi!
marvel
Muutin uuteen asuntoon, ja pojat eivät oikein ole ottaneet muuttoa hyvin. Haukuntaa kuuluu sieltä vähän liikaa. Aamulla olen käynyt erikoispitkän lenkin, puruluita on tarjolla reilusti ja olen tehnyt lyhyempää työpäivää ettei tartte olla uudessa paikassa liian pitkään yksin. Ovat kuitenkin aikaisemmin olleet ihan ok yksin kotona pidempäänkin. Eilen oli pakko ottaa sitruunapanta käyttöön kun ei viitsisi heti alkuun ärstyttää naapureita...

Tuli mieleeni että tarjoaako homeopatia vaihtoehtoisia keinoja tällaisen muuttotilanteessa puhjenneen eroahdistuksen rauhoittamiseksi.

help, anybody?
sannukka
luontaisnetti

Tuolta kohta eläimet ja siitä joku artikkeli, jonka nimeä en nyt enää viiden sekunnin jälkeen muista. rolleyes.gif Siellä kerrottiin mihin kaikkeen homeopatiaa voi käyttää, ja oli tarinoita miten nämä hoidot on eläimiin vaikuttanut. Kannattaa ottaa yhteyttä, itse olen saanut hyvää palvelua ja tietoa homeopatiasta ja muista luontaistuotteista, myös itsellekkin. smile.gif
Riitu-Miina
Valeriaanaa voi käyttää koiraa rauhoittamaan,valeriaanaa saa apteekistakin,mutta jokaiselle koiralle on se oma annostus,riippuen koiran koosta rolleyes.gif
Aurora
Hei!
Tää viesti tulee hieman myöhään koska olen vasta aloittelija tällä palstalla.
Toivottavasti sinä olet päässyt jo koiriesi kanssa eroon siitä haukkumisesta, mutta muille tulevaisuutta ajatellen.
Itse käytin aikoinani DAP:ia.
Niitä on erilaisia mutta se seinään kiinnitettävä pallukka josta tulee emän fermonituoksua on aikas hyvä vaihtoehto.
Se rauhoittaa koiraa jolloin eroahdistuskin hälvenee.
Kannattaa kokeilla smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.