Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lempi-aineet
Puskaradio > Puskis > !! KAATOPAIKKA !!
*janina
Elikkä kuten otsikkokin kertoo.

Mitkä ovat lempiaineitanne koulussa??

Itsellä ovat liikunta(erityisesti sisällä),matikka ja englanti.
cuddle
Englanti, ja siihen koitan panostaa mahdollisimman paljon. Plus tietysti köksä on kivaa. smile.gif
~Blacky~
Käsityöt
kuvaamataito
biologia
englanti
willow
ei oikein toi koulu innosta mut eniten viihdyn psykologian ja ruotsin tunneil smile.gif
Flavia
Koulu ei ainakaan näin koeviikon alla tunnu mukavalta, mutta lempi aineet ovat

Matikka
Bilsa
Mantsa
Kuvis
Tietotekniikka
*janina
Niin tuota unohdinhan sanoa, että viihyn

myös ruåttin tunneilla aina joskus wink.gif
iiris_
Historia,kuvis ja liikunta ainakin.. Niin, ja englantikin on kivaa smile.gif
Canelita
Ehkä matikka ja köksä smile.gif
Lempo
Taitaa olla köksä,liikka ja kuvis mitä mellä ei tässä jaksossa ikävä kyllä ole.
wenakko
Historia. wub.gif Erityisesti Henkilöhistoria, ja maailmansodat. Suomen historia ei kiinnosta. ph34r.gif
liputti
Oiskohan Köksä, Historia ja Saksa smile.gif
australianpaimenkoira
Kaippa ne on liikunta, ruotsi, köksä ja ehkä käsityö thumbup.gif . Ainakin ne on parhaimmat aineet mulla ollut, että jotenkin voi liittyä siihenkin...
Ninnura
Historia ja yhteiskuntaoppi on ne lempparit smile.gif
tuunanen
En tykkää oikein mistään.. lookaround.gif Valinnaiset vielä menee, mutta kaikki teoria-aineet. rolleyes.gif
suvi-
Hmm... Sanotaan, että varmaan kuvis ja ruotsi(joskus dry.gif ) tongue.gif
salama
Mulla lempparit on Ruotsi wub.gif ja sitten liikunta, fysiikka, kemia, uskonto, musiikki,

Tällaisia mulla

PS: Hissaa inhoon ja matikkaakin vähän..... ph34r.gif
JIAkk
liikunta, ranska, enkku ja köksä wink.gif
wenakko
Ruotsi, englanti, historia.. MUSIIKKI. wub.gif
Summer.
Pidän kyllä kaikkia aineita ihan lukemisen arvoisina, siksi lemppareita on vaikea sanoa. Kielet yleensäkin, erityisesti äikkä ja ruotsi teehee.gif Mutta toisaalta myös matemaattiset aineet ovat kiinnostavia, kunhan vain olisin niissä parempi. Ainakin kemiassa mun aivokapasiteetti ei vaan enää pakollisen (lukion) kurssin jälkeen riittänyt. myös psykologia ja yhteiskuntaoppi ovat kivoja, samoin bilsa ja mantsa. Oikeastaan ainoat aineet, joista en pidä, ovat historia, filosofia ja uskontokin jonkin verran. Yläasteella vihasin yli kaiken käsitöitä!

pikkuessi
mun lempparit on musiikki, englanti ja kuvis. ( en oo kyl hyvä piirtää mut silti. wink.gif. )
~Blink~
Englanti, matikka, kuvis ja liikunta. Lukiossa nuo oli kivoja aineita vaikka englannin opettaja olikin jotain aivan päinvastaista. Kaikki aineet itsessään on kivoja mutta opettajat ovat sitten onnistuneet omalla olemuksellaan usein hävittämään mielenkiinnon bittiavaruuteen. Yleisesti mukavimpia aineita ovat ne, joissa saa käyttää omaa järkeään, eikä kaiken tarvitse olla pelkkää kirjaviisautta. mm. Filosofian tunneilla pohdimme, ottaisiko joku lehmän keittiöön samalla tavalla kuin koirat, jotka pyörivät usein jaloissa kun tekee ruokaa jne.
Cottoni
Kuvis ja liikunta
Cottoni
Ärsyttävimpiä : Matikka ja Ruotsi crybaby.gif
-inessa-
+ : Englanti, opettajan takia yhteiskuntaoppi ja historia (vaikkakin historiasta en tykkää oikeastaan ollenkaan, opettaja saa tehtyä sen mielenkiintoiseksi)

- : Fyssa, Kemia, Ruotsi
Anna^^
JEES: Ruotsi, Kotsa, Hissa, Uskonto

NOU: Matikka, Musiikki, Kemia ja Fysiikka
Puffeli
+Kuvis ja englanti

-Maantieto ja bilsa, kässä ja puutyöt.
ViBatti
Liikunta ja musiikki <3
Joyeux
Tykkään ihan kamalasti kaikesta muusta paitsi kuviksesta :-D
takkutukka
Eläintenhoito thumbup.gif
-p1njja
musiikki, kuvis, liikunta ja jotenkuten äikkä
ansku^
Taitaapa mun olla: liikunta,englanti, ja biologia/maantieto, ja matikka smile.gif Muutpa sitten taitaa olla iha jees aineita smile.gif Enkä oo kyllä varma tosta biologiasta/maantiedosta ??
NooorA
Mulla on melkeen samat ^^ Biologia & Maantieto,Liikunta,Valinnaiset,Musiikki,Fysiikka & Kemia... Kaikki noi ! Paitsi niiden kokeet ^^
^ssara
käsityöt, liikunta, englanti ja hirstoria taotaa olla parhaimmat, tai niissä on parhaimmat opet, tosin vaikka niistä tykkään ei merkitse, että olen niissä hyvä. wink.gif
NooorA
MULL VAIHTU ! Eli nykyiset siis Käsityö,puutyö,kuvaamataito,valinnaiskurssit,liikunta,välitunnit JA Biologia
Valdemart
Äidinkieli ja saksa.
Wupsu
jaa kuinkakohan moni täällä tietää metalli puolen aineista biggrin.gif

mut joo..
cad:i tunnit (eli tietokoneella käytettävä ohjelma autocad jolla tehdään kaavioita)
liikunta
halli/paja tunnit menettelee (eli sama melkein ku peruskoulus oli puukässä tunnit biggrin.gif tehdään vaan hitsihommia smile.gif )
pneumatiikka wub.gif (en osaa selittää oikeen muuta ku et yhdistetään johtoi kaikkii juttuihi ja si laitetaan paineilma päälle ja katotaan onko johdot oikein yhdistetty ja et toimiiko biggrin.gif )
matikka menettelee

muut ei si nii kauheen kiinnostavia olekkaa biggrin.gif
saskia
Ellun kouluaineet TOP5 <3

1. Matikka
2. Liikunta
3. Historia
4. Kemia
5. Saksa
Avispa
Sos ja terv alalla opiskelen ja ehdottomasti suosikki tällä jaksolla
tän hetken valinnainen paikatpuhtaiksi, varsinkin aina loppu tunnit kun juodaan kahvia ja syödään teeleipiä. Muutenkin tosi rennot tunnit aina, käytetään mankelia ja silityskonetta tms.

Tällä jaksolla onkin vain 5 eri kurssia menossa, muut kurssit ei-niin-mielenkiintosia.
juuni
no Liikka varmaan smile.gif
ansku^
mullakin liikunta plus kuvis ja kässä smile.gif
Faze
>>Liikunta
>>Saksa
>>Enkku
>>Bilsa
>>Musiikki (joskus)

Nii, siinä ne smile.gif dogrun.gif
-p1njja
Musiikki ja englanti taitaapi olla ^^
Alice
Enkku ja matikka varmaan.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.