Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: tieteenkuvalehden ÄO testi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Flavia
Tieteenkuvalehdellä on siis netissä ÄO testi joka on lähes luotettava jos vastaaja on yli 18v. Alle 18v tulos ilmeiseti voi vielä parantua.
Vaikak testin alussa lukee että se ve n. 40min, se ei tosiaan pidä paikkaansa, itse tein sen ehkä 10-15minuutissa.

http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQTest/fi/index.html

Katsotaan kuinka viksua porukkaa puskasta löytyy. Laittakaahan ikänne ja tuloksenne tänne smile.gif

Itsellä ikä 17, tulos 128 ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla tulos 134.
Molemmat ilman apuja
Fitzgo
Mä sain 113, ennen oon kyllä saanut noista älykkyysosamäärätesteistä parempia biggrin.gif Mutta ihan kauheita noi kun piti muistaa noit numeroita, se oli tulostenkin mukaan se mun heikkous.
Niin ja ikä siis 15.
Paimenkoirat
Ikää 14.v ja pisteitä 111.
tuunanen
15v ja Kokonaispistemäärä: 110, mikä ei täysin pidä paikkaansa, koska arvailim varmaan puolet. blush.gif
Swi
14 vuotta, 122 pistettä.
Ninnura
16 vuotta ja 129 pistettä smile.gif
Swi
Jotenkin minulla on näistä testeistä sellaista kokemusta, että 90% saa keskitasoa paremman... blink.gif . Puskassa en ole tähän testiin ennen törmännyt, mutta muilla koirafoorumeilla on ollut useinkin. Ja aina tulee hyviä tuloksia... rolleyes.gif .
Joko testissä on vikaa, tai sitten koiraihmiset on vaan keskivertaista fiksumpia thumbup.gif
willow
ikä 17 ja 126 pistettä smile.gif
wenakko
15v. ja pisteitä kertyi 129. smile.gif
Flavia
LAINAUS(Siuwi @ 25.9. 2007, 16:35) *
Jotenkin minulla on näistä testeistä sellaista kokemusta, että 90% saa keskitasoa paremman... blink.gif . Puskassa en ole tähän testiin ennen törmännyt, mutta muilla koirafoorumeilla on ollut useinkin. Ja aina tulee hyviä tuloksia... rolleyes.gif .
Joko testissä on vikaa, tai sitten koiraihmiset on vaan keskivertaista fiksumpia thumbup.gif

Niin mustakin smile.gif Tuo testi on periaatteessa sidoksissa siihen miten hyvä on koulussa.. Esim matikka osio ja sanasto osio, toki on se ihme kuva juttu jam uistu juttu mihin ei koulu vaikuta. siksi Mensa käyttääkin pelkkiä kuva tehtäviä testeissään, se näyttää "todellisen älykkyyden"
zwiebel
Ikää 18 ja tulos 130. Toi ei ole kyllä realistinen .. mä oon koulussa sairaan huono luonnontieteissä (matikka, fyssa yms.) mutta kielellisesti tosi vahva. Hmm. rolleyes.gif
Hiipivä Siiseli
Ikää ihan kohta 17 v ja tulos 133. Arvasin vaan yhden kohdan, eli melko totuudenmukainen tulos.
Oona E
ikää kohta 14v. ja tulos oli 121
Elina_
Ikä 15v ja pistemäärä 118. Inhoan tuota kuvioiden päättelyä ylitse kaiken. Se on karmeaa, enkä ole pitänyt siitä ikinä. Tulos siitä on senmukainen. Mensan testi on siis kokonaan sellainen? Minuahan ei sellaiseen testiin saisi. biggrin.gif
riiT
Ikää 16 ja tulos 127. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.