Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vanhuksen lopettaminen, milloin
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
AnniTanni
Moi,

Olen tavallaan uusi täällä. Vaikuttaa monipuoliselta palstalta.
Minulla on ollut hoidossa koko kesän 14v kääpiöpinseri, ihana herrasmies. Sen pitemmittä puheitta omistaja ei halua sitä enää takaisin. Kesä meni hyvin, nautittiin auringosta ja lämmöstä. Silloin vain toinen silmä oli täysin sokea. Nyt ovat molemmat ja pienet kävelylenkit tehdään vähän horjahdellen. Se on myös kovasti harmaantunut. Sillä oli ihana kesä mun shih tzu kastraattipappojen kanssa. Mutta, nyt pissailee lattioille, vaikka olisimme juuri tulleet pihalta pissiltä. Milloin on aika lopettaa koira? Kärsiikö koiran arvovalta, jos se päivä päivältä fyysisesti haurastuu. Mitä oikeen teen? unsure.gif
-iina-
Mielestäni kannattaisi ehkä keskustella korian kunnosta eläinlääkärin kanssa. Pissailu ja horjahtelu ovat koiran vanhenemisen merkkejä. Vaivat voivat johtua myös muista syistä mutta uskon että vanhuus ainakin liittyy näihin. Jos itse olisin tilanteessasi niin kävisin varmasti näyttämässä koiraa eläinlääkärille smile.gif Koittakaa pärjätä! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.