Sata täyteen edellisessä, eikö se olekin yleensä ollut raja? Täällä uusi
Seriliini
26.9. 2007, 12:49
Cooperin testi epäonnistui täysin...
Bluebell
26.9. 2007, 13:26
Kiduttavaa tietotekniikan tuntia jäljellä vielä reilut 15min.
Kunnasta tuli juuri koulukuljetus päästös joka oli kielteinen...että osaa ottaa nyt aivoon.Vai sanoisko että hatuttaa kuin sitä kuuluisaa pientä oravaa
tuunanen
26.9. 2007, 15:13
Huomenna kemian koe.
Paimenkoirat
26.9. 2007, 15:45
^ Meillä taas huomenna ruotsin koe, enkä jaksaisi lukea millään

..
Ninnura
26.9. 2007, 18:33
Huomenna latinan koe
Huomenna enkun koe, johon pitäisi lukea
nukuttaa ja venaan kaveria.. jonka pitas nayttaa kuva...

ja sitten.. hmm.. nuo lapset tanaa kirku taytta kurkkua..
zwiebel
27.9. 2007, 11:25
Huomenna ruotsin kirjallinen yo.

Luettu on, mutta mitä jäi päähän on eri asia .. onneksi hyvä pohja kuunteluista, 82p./90p. mutta että sais L pitäisi kirjottaa nyt vähintään 180p. /209p. Eipä taida onnistua
Paimenkoirat
27.9. 2007, 15:59
Ruotsin koe olisi voinut mennä paremmin...
nimimerkillä: Kielissä huono....
wenakko
27.9. 2007, 16:59
Äidinkielen artikkeli pitäis olla huomenna valmis.. Tai itseasiassa sen piti olla jo maanantaina, ollaan prosessoitu tekstiä koko viikkon. Ja mulla ei ole vielä edes aihetta valmiina.. Tulee varmaan hyvä artikkeli kun en ole saanut palautetta siitä muilta. No oma oli moka.
Ninnura
27.9. 2007, 20:47
Latinan koe ei varmaan mennyt mitenkään erityisen hyvin.....käännöksessä varmaan mokasin tosi pahasti kun mun tekstissä pässit osas lentää
huomenna on viime kurssin kokeiden palautukset!
Enkun koe meni aika huonosti, mut aikalailla oma vikani, kun en lukenu kunnolla... Muutenkin ollu huono päivä
tuunanen
28.9. 2007, 16:44
En tiedä mitä pahaa oon eräälle ihmiselle tehnyt, kun tämä välttelee mua.
Seriliini
28.9. 2007, 19:21
Yksi aivan inhottava ihminen jota inhoon yli kaiken yrittää muka "huomaamattomasti" kaveerata
Niskat jumissa
tuunanen
29.9. 2007, 09:11
Huono olo, oksettaa jne.

Viime yön unetkin menivät ihan persiilleen, heräilin vähän väliä, tuskan hiki päällä jne.
pää kipeä, paha mieli kaikesta.
Paimenkoirat
29.9. 2007, 12:46
Koulu inhottaa, erityisesti kokeet....
Laiskottaa, ei jaksais siivota
Haluttais niin ostaa trimmauspöytä, mutta rahatilanne ei anna myöten
tuunanen
29.9. 2007, 16:20
vatun allergia.
Seriliini
29.9. 2007, 18:23
Pikkasen puhki olo /enemmän ku pikkasen.../
Koko viikko ollut aika kamala, mutta ehkä tämä tästä...
Christa
30.9. 2007, 00:59
Höh, en pääse viikkoon kotiin töiden, koulun ja muiden turhuuksien takia.

Koiratkin ehtii kohta unohtaa, minkä näköinen mä oon...
Oli hieman jannittavia tilanteita thorpe parkissa.. Paastiin secutiry-huoneeseen, taxilla poijes turvamiehet saattajana.. Mutta tunnelmat olivat kylla aika pelottavat.. no ehka tama tasta.. onhan Lontoo silti sen verran suuri paikka etta toista kertaa ei samaa henkiloa ja hanen ystaviaan nahda.. toivottavasti..
Hauskaa vain kun heidan kaverinsa video kuvasivat koko tapahtuman.. nahdaanhan me sitten tapahtuma mahdollisesti youtubesta kun paikan paalla ei kauheasti kerennyt tehda shokissa mitaan..
Ninnura
30.9. 2007, 17:10
Mäykyillä ei oo ens vuonna erkkaria
Seriliini
30.9. 2007, 18:49
Mä en oo ess tajunnu mikä määrä testejä ja kokeita on ens viikolla ja mihinkään en oo lukenu
Olen hirveässä flunssassa, päätä särkee ja pitäisi lukea bilsan koealue loppuun
tuunanen
30.9. 2007, 20:32
Väsyttää.
En päässykää tänää koululle, enkä siis nähny jätkääni..
Kaks koetta ens vkol, ja pitäs jaksaa lukee eikä mitää motivaatiota..
Paimenkoirat
30.9. 2007, 20:37
Just muistin, että pitäs tehä huomenna yksi enkun juttu, mutta kun pitäs lueka kokeisiin ja tehä vaikka mitä muuta...
Ei oikein innostaa puurtaa läksyjen parissa ja päntätä kokeisiin...
Seriliini
1.10. 2007, 16:45
Stressaa ihan sairaasti. Kemia ei vaan mee päähän. Väsyttää ja oon tulossa ilmeisesti kipeeksi.
Huomenna oikeuskäytänteidenkoe, kun ei vaan tajuu..
Tänään oli koe, josta ei kerrottu etukäteen. Meni varmaan loistavasti...
Paimenkoirat
1.10. 2007, 20:12
LAINAUS(Seriliini @ 1.10. 2007, 17:45)

Stressaa ihan sairaasti. Kemia ei vaan mee päähän. Väsyttää ja oon tulossa ilmeisesti kipeeksi.
Joo, en edes haluaisi ajatella koko kemian koetta. Ja huomenna maantiedon koe, johon voisin lukea "vähän" paremmin...
Äikän kokeeseen (Suomen kirjallisuushistoria) lukeminen ja esseen valmisteleminen kiinnostaa niin paljon..
Hitto huomenna on fysiikan koe... En oo lukenu siihen, päätä särkee, nuha, korva kipee... Kaikki menee taas päin sitä ihteään...
Matskun koe huomenna, enkä osaa mtn. Lisäks kurkku vähän kipee.
Christa
1.10. 2007, 22:30
Oli hemmetin pitkä päivä, aamuyhdeksästä ilta yhdeksään liikenteessä ja pahemmaksi vaan menee...
Eikä ole tuo hampurilaisduuni mua varten, ei. Mutta kun köyhällähän ei tunnetusti ole varaa valittaa. Kai sitä huonomminkin voisi mennä.
Väsymys
Seriliini
2.10. 2007, 14:32
^ Täällä kanssa pienoinen.
Tänään ei jaksais lähteä kauden päättäjäisiin, kun sillon sais olla yksin kotonakin mutta kait on mentävä
liputti
2.10. 2007, 14:39
Huomena englannin koe mistä en tajua mitään ja perjantaina äidinkielen ja saksan koe pitäis lukea, mutta ei vain oo mitään motivaatiota.
Bluebell
2.10. 2007, 15:14
Päin p*rsettä mennyt maantiedon koe ja Wilman ripuli.. Huomenna jos ei helpota niin taidetaan lähteä eläinlääkärin vastaanotolle.
LAINAUS(Moonakultsi @ 2.10. 2007, 16:14)

Päin p*rsettä mennyt maantiedon koe ja Wilman ripuli.. Huomenna jos ei helpota niin taidetaan lähteä eläinlääkärin vastaanotolle.

Kuulostaa tutulta, äikän valtakunnallinen oli täys fiasko...Pikaisia paranemisia!
Päätä särkee, ja väsyttää
Seriliini
3.10. 2007, 15:25
Mie en jaksa. Eilen tohon toiseen koneeseen missä ei oo nettiä ja millä muokkaan sitten kuvia laitettiin XP mutta se ei toimi kunnollla ja se pitää laittaa uudelleen ja pitäs tehdä "muutama" ulkoasu ja tämä kone. Näytön johto oli tänään irti ja kesti tunnin saada se paikoilleen (taitava taitava mie..) ja nyt muutenkin välillä jumittaa ... PLÄÄ
Paimenkoirat
3.10. 2007, 16:20
Iitu oksennellut tänään ja toinen koira makaa nukutettuna...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.