Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vatutusketju 3.
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
Swi
Sata täyteen edellisessä, eikö se olekin yleensä ollut raja? Täällä uusi happy.gif
Seriliini
Cooperin testi epäonnistui täysin...
Bluebell
Kiduttavaa tietotekniikan tuntia jäljellä vielä reilut 15min. angry.gif
throls
Kunnasta tuli juuri koulukuljetus päästös joka oli kielteinen...että osaa ottaa nyt aivoon.Vai sanoisko että hatuttaa kuin sitä kuuluisaa pientä oravaa happy.gif
tuunanen
Huomenna kemian koe. dry.gif
Paimenkoirat
^ Meillä taas huomenna ruotsin koe, enkä jaksaisi lukea millään rolleyes.gif..
Ninnura
Huomenna latinan koe dry.gif
Lydia
Huomenna enkun koe, johon pitäisi lukea unsure.gif
-anna-
nukuttaa ja venaan kaveria.. jonka pitas nayttaa kuva... biggrin.gif

ja sitten.. hmm.. nuo lapset tanaa kirku taytta kurkkua..
zwiebel
Huomenna ruotsin kirjallinen yo. ph34r.gif Luettu on, mutta mitä jäi päähän on eri asia .. onneksi hyvä pohja kuunteluista, 82p./90p. mutta että sais L pitäisi kirjottaa nyt vähintään 180p. /209p. Eipä taida onnistua unsure.gif
Paimenkoirat
Ruotsin koe olisi voinut mennä paremmin... dry.gif

nimimerkillä: Kielissä huono....
wenakko
Äidinkielen artikkeli pitäis olla huomenna valmis.. Tai itseasiassa sen piti olla jo maanantaina, ollaan prosessoitu tekstiä koko viikkon. Ja mulla ei ole vielä edes aihetta valmiina.. Tulee varmaan hyvä artikkeli kun en ole saanut palautetta siitä muilta. No oma oli moka. oops.gif
Ninnura
Latinan koe ei varmaan mennyt mitenkään erityisen hyvin.....käännöksessä varmaan mokasin tosi pahasti kun mun tekstissä pässit osas lentää whistling.gif
willow
huomenna on viime kurssin kokeiden palautukset! dry.gif
minni
Enkun koe meni aika huonosti, mut aikalailla oma vikani, kun en lukenu kunnolla... Muutenkin ollu huono päivä dry.gif
tuunanen
En tiedä mitä pahaa oon eräälle ihmiselle tehnyt, kun tämä välttelee mua. rolleyes.gif
Seriliini
Yksi aivan inhottava ihminen jota inhoon yli kaiken yrittää muka "huomaamattomasti" kaveerata dry.gif
Lydia
Niskat jumissa dry.gif
tuunanen
Huono olo, oksettaa jne. sleepy.gif Viime yön unetkin menivät ihan persiilleen, heräilin vähän väliä, tuskan hiki päällä jne.
cuddle
pää kipeä, paha mieli kaikesta. bored.gif
Paimenkoirat
Koulu inhottaa, erityisesti kokeet.... angry.gif
Titta
Laiskottaa, ei jaksais siivota dry.gif
Pisara
Haluttais niin ostaa trimmauspöytä, mutta rahatilanne ei anna myöten huh.gif
tuunanen
vatun allergia. dry.gif
Seriliini
Pikkasen puhki olo /enemmän ku pikkasen.../
minni
Koko viikko ollut aika kamala, mutta ehkä tämä tästä...
Christa
Höh, en pääse viikkoon kotiin töiden, koulun ja muiden turhuuksien takia. angry.gif Koiratkin ehtii kohta unohtaa, minkä näköinen mä oon... crybaby.gif
-anna-
Oli hieman jannittavia tilanteita thorpe parkissa.. Paastiin secutiry-huoneeseen, taxilla poijes turvamiehet saattajana.. Mutta tunnelmat olivat kylla aika pelottavat.. no ehka tama tasta.. onhan Lontoo silti sen verran suuri paikka etta toista kertaa ei samaa henkiloa ja hanen ystaviaan nahda.. toivottavasti..

Hauskaa vain kun heidan kaverinsa video kuvasivat koko tapahtuman.. nahdaanhan me sitten tapahtuma mahdollisesti youtubesta kun paikan paalla ei kauheasti kerennyt tehda shokissa mitaan..
Ninnura
Mäykyillä ei oo ens vuonna erkkaria angry.gif
Seriliini
Mä en oo ess tajunnu mikä määrä testejä ja kokeita on ens viikolla ja mihinkään en oo lukenu oops.gif
<Iida>
Olen hirveässä flunssassa, päätä särkee ja pitäisi lukea bilsan koealue loppuun dry.gif
tuunanen
Väsyttää.
riiT
En päässykää tänää koululle, enkä siis nähny jätkääni..

Kaks koetta ens vkol, ja pitäs jaksaa lukee eikä mitää motivaatiota..
Paimenkoirat
Just muistin, että pitäs tehä huomenna yksi enkun juttu, mutta kun pitäs lueka kokeisiin ja tehä vaikka mitä muuta...
Ei oikein innostaa puurtaa läksyjen parissa ja päntätä kokeisiin... dry.gif
Seriliini
Stressaa ihan sairaasti. Kemia ei vaan mee päähän. Väsyttää ja oon tulossa ilmeisesti kipeeksi.
Jutta
Huomenna oikeuskäytänteidenkoe, kun ei vaan tajuu..
Pisara
Tänään oli koe, josta ei kerrottu etukäteen. Meni varmaan loistavasti... ph34r.gif
Paimenkoirat
LAINAUS(Seriliini @ 1.10. 2007, 17:45) *
Stressaa ihan sairaasti. Kemia ei vaan mee päähän. Väsyttää ja oon tulossa ilmeisesti kipeeksi.

Joo, en edes haluaisi ajatella koko kemian koetta. Ja huomenna maantiedon koe, johon voisin lukea "vähän" paremmin...
<Iida>
Äikän kokeeseen (Suomen kirjallisuushistoria) lukeminen ja esseen valmisteleminen kiinnostaa niin paljon..
-Emmi-
Hitto huomenna on fysiikan koe... En oo lukenu siihen, päätä särkee, nuha, korva kipee... Kaikki menee taas päin sitä ihteään... dry.gif
Fitzgo
Matskun koe huomenna, enkä osaa mtn. Lisäks kurkku vähän kipee.
Christa
Oli hemmetin pitkä päivä, aamuyhdeksästä ilta yhdeksään liikenteessä ja pahemmaksi vaan menee... dry.gif

Eikä ole tuo hampurilaisduuni mua varten, ei. Mutta kun köyhällähän ei tunnetusti ole varaa valittaa. Kai sitä huonomminkin voisi mennä.
Pisara
Väsymys sleeping.gif
Seriliini
^ Täällä kanssa pienoinen.

Tänään ei jaksais lähteä kauden päättäjäisiin, kun sillon sais olla yksin kotonakin mutta kait on mentävä rolleyes.gif
liputti
Huomena englannin koe mistä en tajua mitään ja perjantaina äidinkielen ja saksan koe pitäis lukea, mutta ei vain oo mitään motivaatiota.
Bluebell
Päin p*rsettä mennyt maantiedon koe ja Wilman ripuli.. Huomenna jos ei helpota niin taidetaan lähteä eläinlääkärin vastaanotolle. dry.gif
Lempo
LAINAUS(Moonakultsi @ 2.10. 2007, 16:14) *
Päin p*rsettä mennyt maantiedon koe ja Wilman ripuli.. Huomenna jos ei helpota niin taidetaan lähteä eläinlääkärin vastaanotolle. dry.gif

Kuulostaa tutulta, äikän valtakunnallinen oli täys fiasko...Pikaisia paranemisia!
Pisara
Päätä särkee, ja väsyttää sleeping.gif
Seriliini
Mie en jaksa. Eilen tohon toiseen koneeseen missä ei oo nettiä ja millä muokkaan sitten kuvia laitettiin XP mutta se ei toimi kunnollla ja se pitää laittaa uudelleen ja pitäs tehdä "muutama" ulkoasu ja tämä kone. Näytön johto oli tänään irti ja kesti tunnin saada se paikoilleen (taitava taitava mie..) ja nyt muutenkin välillä jumittaa ... PLÄÄ
Paimenkoirat
Iitu oksennellut tänään ja toinen koira makaa nukutettuna... rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.