Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vatutusketju 3.
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
Hiipivä Siiseli
Matikan preli meni niin huonosti ettei tosikaan. Olis toki voinut lukeakin, mutta laiskuus iski.. Luojan kiitos matikan yo-koe on vikana, eli lukuaikaa on vielä rutkasti, niin voi harjoitella niitä yo-tason tehtäviäkin vähän enemmän.
Paimenkoirat
Kaikkea ei aina välttämättä haluisikaan tietää....
minni
Väsyttää koko ajan sleeping.gif
australianpaimenkoira
Näköjään on taas päiviä, jolloin mikään ei mene oikein! dry.gif

-tietenkin piti olla sunnuntai, jolloin ei koskaan oo mitään tekemistä
-vanhemmat (varsinkin isä) ärsytti taas niin paljon, että aloin "nyrkkeileen seinän kanssa", ja nyt on rystyset punasina
-juuri kun olis halunnut mennä juokseen, hiihtään, luisteleen, kuntosalille tai muuten vaan lenkille, niin pitää olla flunssassa
-ja jos tänään on ollut tylsä päivä, niin mitä alkavasta viikosta tulee, kun on koko viikko hiihtolomaa?!

-tekis niin mieli mennä kuntosalille pitkästä aikaa, mutta en tiiä onko mun kortissani enää kertoja jäljellä kun oon pitänyt niin pitkän tauon välissä ja tietenkään en oo hajulla mistään vapaista vuoroista, kun piti systeemin muuttua kuntaliitoksen takia(mistäköhän mä sitä uutta aikaa siihen korttiinkin haen?!)...

Eiköhän tuo valitusmäärä jo kerraks riittäisi!
Swi
Hiihtoloma loppu dry.gif .

Ja lisäksi joudun valitsemaan, menenkö elokuussa seuran agilityleirille vai nuorten SM-kisoihin, vielä viimeinen osallistumisvuosi... ph34r.gif
Pisara
Koulujuttuja ois vaikka muille jakaa, tenttejä, esitelmiä, esseitä... Huh. sleepy.gif
NooorA
Koiran hammaskiven poisto päivä siirtyi 1kk ph34r.gif
Jasmin
Koira kävi hammaskontrollissa yhden huonon hampaan takia: niitä löytyi tietysti toinenkin ja kaksi juurestaan mätää poskihammasta. Kaikkiaan siis neljä isoa pois ja hammaskivet - laskun summalla olisi voinut ostaa uuden järjestelmäkameran tai käydä vaikka leffassa kuutisenkymmentä kertaa.

Vattu. Taidan tehdä kovasti töitä ensi kesänä.
Swi
Olen tainnut pahoittaa erään henkilön mielen tökeröllä käytökselläni sad.gif ... Ja saada hänet ajattelemaan minusta ihan vääriä wallbash.gif .

Ja koeviikko sen kun lähestyy, taitaa taas kaikki kaatua niskaan dry.gif
Hiipivä Siiseli
Äh. Turhauttavaa, kun kaikesta treenistä huolimatta koiran motivaatio ei pysy tarpeeksi korkeana, jotta se jaksaisi tehdä evl-suorituksen loppuun asti kunnolla (eikä ameebana, kuten esim. tänään).
pikkuessi
oon nyt vähän sairas, ja vielä sen kunniaksi, mulla on fysiikan koe heti kun meen kouluun ja MULLA EI OO FYSIIKAN KIRJOJA KOTONA. dry.gif
Wupsu
voi kukkuu, että tuntuu tuo informaatio kulkevan hyvin huonosti taas sairaalasta mummulle.. dry.gif
Mummu soitti eilen, että pappa (joka pääsi tämän viikon tiistaina muistaakseni vanhainkotiin) on tuotu takaisin kankaanpäähän terveyskeskukseen, kun kuumetta oli tullu ja oli kuulemma ollu hengitysvaikeuksia.
No mie sit aattelin tänään mennä kattoon häntä sinne ja kysyyn vointia. Kysyin sitten joltain sairaanhoitajalta, että missä huonees mahtaa pappani majailla, niin he ei tienny mitään koko miehestä! kehuivat sitten, että kannattaa mennä kyseleen toiselta vuodeosastolta, jos sinne oltais viety, mutta sielläkään ei tietty papasta mitään.!
sitten kysyivät, että olenko omainen ja sanoin, että jep tyttären tytär ja he si soitti vanhainkotiin, että mitä on tapahtunu, ku oltiin ilmotettu, että pappa on k.päähän tuotu, mut missään ei näjy.

No sitten sieltä informoitiin, että pappa oli käyny päivystyksessä k.päässä ja siirretty sitten siittä suorilta poriin...

Eivät olleet siittäkään viitsineet edes mummulle ilmoittaa! angry.gif kyllä siinä sitten meikäläistäkin alkoi sapettaan, kun kaameessa sateessa saa polkea melkein pelkkää ylämäkeä about kilsan verran (ei pitkä matka, mut kerkee siinä kastuun.!) ja ihan turhan takia... dry.gif
NooorA
Voihan ***** ! Viikonloppuna ois pitäny mennä kattoon Jämtlanninpystykorvan pentui tonne Raumalle.........
Tulee ehkä este siihenkin ninja.gif
Ja sit ens viikolla on oman koiran kans viralliset ei ehi mennä kattoo angry.gif
Tekisin mitä vaan et päästäis kattoo pentuja + ku on viel odottanu sit wallbash.gif closedeyes.gif
Pisara
Nenä aivan tukossa ja kauhea flunssa näin muutenkin sad.gif
Wupsu
ressi pakkaa päälle taas ja oloa ei helpota tuntemattomien tyyppien pään aukominen, jota voisi jopa sanoa kunnian loukkaukseksi.. unsure.gif
terkkarilta sain onneksi sitten tämän päivän vapaata.. en olisi koulussa pystynyt olemaankaan, kun itkua on tullut melkein koko päivä cray.gif
(onnesta on ystäviä, jotka tukevat ja todella ihana äiti joka jaksaa piristää <3)
Paimenkoirat
Niin kova ikävä tuli taas.... unsure.gif
Lapanen
Koirani meni ja nappasi suuhunsa kaupunkikanin lenkillä. Pupuparka säikähti niin, että kuoli..
Viivi S.
Yksi koiraihminen sano Rommista, että sen korvat on vialliset. /: Koska eivät ole vieläkään, 6kk ikäisenä nousseet kunnolla. Sehän kruunaisi kaiken. No, katotaan nyt miten nuo korvat nousee, jos nousee ja sitten vasta aletaan valittelemaan. Olisi se sääli jos ne eivät nousisi.
NooorA
Vatuttaa se, että käytin Juuliaa lenkillä nopee nii mummo tulee vastaan ja sanoo '' se haistelee siks noin paljon kun mulla on narttu koira millä on juoksut, nii tietty tota sun urosta kiinnostaa '' kun Juulia haisteli maata paljon : oo

Vatuttaa myös se kun oon vähän kipee -.-
NooorA
Väsymys iskee päälle kun joutuu käydä ostoksilla niin paljon + paketoida lahjoja, tänäänkin tuli käveltyä Itä-keskuksessa 6h yawn.gif

! Hyvää Joulua Meiltä Kaikilta ! xbiggrin.gif
pikopiko
Aivan liian lyhyt joululoma. Aagh---
Lapanen
kesälomaa kaipailisin.. -.- ei koulunkäyntiä jaksa just nyt. viikonloputki sais olla pidempiä :D
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.