Koiran kotisivujen täydellinen katoaminen.. Mitään koodeja ei jäänyt jäljelle, pelkät kuvat mutta vatuttaa niin hirveästi kun tein niitä monta kuukautta!
Toi koira... Se herätti näin keskellä yötä vaatien ulos. Pieree ihan kamalasti ja ja sillä on selvästi kova kakkahätä. Vaikka kuinka lenkittää ja kokeilee kaikki temput ni ei kakkaa... Aamulla saa taas sitten kerätä haisveaa tuotosta, ellen satu heräämää.
Pari ihmistä ei vastaa sähköposteihini
-inessa-
4.1. 2008, 18:43
Eräs ihminen ei vastaa puhelimeen ja päätä alkaa särkemään
-inessa-
5.1. 2008, 00:01
Kauhea yskä joka ei lähde lääkkeillä eikä yskimällä. Sellanen, että kurkkua ja keuhkoja kutittaa ihan kauheesti.
^Joo mulla aivan sama!
Ja päivä päivältä vaan pahenee...

Huomiselle luvattu vaihteeks kovaa pakkasta.
Kauhee päänsärky, nuha, sivut temppuilee mitä vielä
-inessa-
7.1. 2008, 16:34
Kriisi, ja keuhkot kohta pihalla, pahin yskä mitä ikinä ollut ! Viime yönä nukuin puol tuntia, koska muu aika meni yskiessä.
tuunanen
7.1. 2008, 21:10
Huulet rohtuneet, eikä mitään hajua missä huulirasva.
Todella kiva viikonloppu takana mutta tämän päivän voisi pyyhkiä pois. Kiva tulla kotiin tänne räntä sateeseen, junamatkojen jälkeen nousi kova kuume, junat myöhästeli ja tuleva pentu siirtyykin puolen vuoden päähän jos sinnekkään..
Päätä särkee jne. Oksennustauti...
Paimenkoirat
8.1. 2008, 18:09
Masentaa jo valmiiksi huominen koulupäivä, joka kestää 8 tuntia...
koko päivä
Tajusin tänään, että mulla on tasan kuukausi tekstitaidon YO:hon ja se tulee menemään aivan tajuttoman huonosti. Joo ja kirjotusten lasku tuli: 98e kolmesta aineesta.
LAINAUS(Paimenkoirat @ 8.1. 2008, 18:09)

Masentaa vielä jälkikäteen tämänpäiväinen, 8 tuntia. Ja siellä on niin tosi kylmäkin. Tänään olin koko päivän lapaset kädessä aina kun ei tarvinnut kirjoittaa mitään
Tää kylmyys ja pimeys tekee mut hulluks
Paimenkoirat
9.1. 2008, 20:27
Kaksi pikku-tyttöä, jotka taas hyppi, pomppi ja lauloi meidän pihalla...
LAINAUS(Paimenkoirat @ 9.1. 2008, 20:27)

Kaksi pikku-tyttöä, jotka taas hyppi, pomppi ja lauloi meidän pihalla...

Just...
Niska on kipee...
Pää kipeänä ja kaikki menee huonosti
LAINAUS(Paimenkoirat @ 8.1. 2008, 18:09)

Niin, olispa vaan 8 tunnin päiviä... Nykyään ne tuppaavat olemaan 11 tuntisia

.
Toi sää. Muutan oikeesti kohta lappiin!
Mut onneks ens viikolla ei koulua, vaan Himokselle
Miksi yllättävän asiat tulevat niin nopeasti? Ärsyttää, kun jo toisen kerran joudumme miehen kaa tekemään nopean päätöksen sellaisessa asiassa, joka muuttaa elämämme suuresti. Ahdistavaa..
Nyyh, mulla olisi Anniinalle asiaa ja se ei tule nettiin.. ja soittaakaan ei pytsy enka tekstatakkaan viitti kun taalta se on niin paljon kallimpaaa..
Mun huivi katos eilen. Voihan möö mä tykkäsin siitä kauheesti
Kaveri ei pääsekään viettämään leffailtaa tänne, höh
tuunanen
13.1. 2008, 16:18
Riita.
Kääpiö-
13.1. 2008, 21:05
Huoli yhdestä ystävästä.
tuunanen
13.1. 2008, 21:23
Päätä särkee ja tokotreenit menivät kaikkea muuta kuin hyvin.
huominen koulu päivä ottaa jo nyt päähän..
ja pää on jo valmiiksi kipee.. ja huomenna on enkun uusinta koe (siis pääsin kyllä ekan kokeen läpi, mutta ajattelin nostaa numeroa uusimalla sen, mikä ei varmaan onnistu kun en ole lukenut

)
Kääpiö-
14.1. 2008, 16:13
LAINAUS(-Emmi- @ 14.1. 2008, 14:01)

Matikka
ja enkku, historia, uskonto ja venäjä.
ja huominenkin koulupäivä. sekä mein luokka jälleen kerran.
tuunanen
14.1. 2008, 16:36
Flunssanen olo, liikassa oli luistelua, keskiviikkona ruotsin sanakoe, huomenna matikan tuntikuulustelu ja yleinen vatutus.

Vois tulla edes eräs henkilö meseen.
Tällä viikolla palautettava joku kymmenen esseetä, ainetta ja tekstitaidonvastausta, ja ensi viikolla saman verran.. Sitten koeviikko (=preliminääriviikko) ja sitten onkin jo tekstitaidonkoe ja yo-kuuntelut.
Fiilis on tällä hetkellä erittäin lohdullinen; tuntuu ettei koko lukioaikana ole jäänyt mitään päähän, varsinkaan äidinkielen osalta..
Ihan sama fiilis. Ja se äikkä vaan saa mut jotenkin niin väsyneeks ja hermostuneeks. Mua kun ei satu kiinnostamaan synekdokeet, allegoriat ja metonymia. ÄÄÄH!!
-Tintti-
14.1. 2008, 18:28
Alkaa pikkuhiljaa tämä sää todella raivostuttamaan! Taas viikonloppuna tuntu hienolta kun lunta satoi ennätykselliset kaksi päivää putkeen, että ehkä tää tästä ja se lumi tulee vihdoin pysyvästi, mutta mitä vielä. Taas sataa vettä kuten myös ilmeisesti koko loppuviikon. Jippii!
Ennen kyllä näillä korkeuksilla hiihteli monta kuukautta, mutta nyt jos edes yhtenä päivänä olis sen verran lunta niin olis jo saavutus se!
Täällä kanssa yksi äikän vihaaja... Viimeisen tekstitaidon vastauksen oon kirjoittanu niin kauan aikaa sitten, etten edes muista - olen aika hyvin luistanut kaikista tehtävistä.
Mut no joo, onneks äikän yo-kokeeseen ei tartte lukee
Hiipivä Siiseli
14.1. 2008, 22:38
Koeviikko painaa (taas, vastahan se oli!) jo päälle, pitäisi alkaa lukea, mutta kun olen niin pirun laiska. Aina sama juttu, en vaan saa luettua mitään ennen vikaa iltaa - ja tällä kertaa se ei oikeasti ole hyvä, sillä filosofia huolestuttaa. Muuten uskon kyllä kaiken menevän ihan hyvin, mutta tuo filsa on jotain niin kamalaa, ettei mikään.. Olisikin vaan jotain äikkää ja ruotsia, niin elämä olisi ruusuilla tanssimista, kun ei tarvitsisi lukea niska limassa
Joo mä oon kans jotenkin onnistunut luistaan noista tehtävistä, mutta kyllä niitä silti ihan tarpeeks on.
Seriliini
15.1. 2008, 15:25
Kirjastoon kertynyt koulun kirjan takia lisää maksua. Huomenna ruotsin sanakoe, huone pommin jäljiltä ja plääh!
Pitäs mennä kunnon lenkille tuon otuksen kanssa mutta kun kävelin jo koululta keskustaan ni ei oikein innosta. Ei kävelyssä sinänsä mitään vikaa mutta kun on jalat ja selkä niin pirun kipee ja sit kun tuolla on ihan peili jää että luistimet pitäs olli ni jes. Tekeen tosi hyvää... Niskakin ihan jumissa. Läksyt...
Paimenkoirat
15.1. 2008, 17:08
Pitäs lukee ruotsia, tänään oli vaikea maantiedonkoe ja tänään ei ole muutenkaan hirveän hyvä olo. Niin, ja liukastakin on

.
wenakko
15.1. 2008, 17:58
Ei ole ikinä enkun koe mennyt niin huonosti!

Mä kun vielä luulin osaavani jotaki..
Iisan trimmaus stressaa.
tuunanen
16.1. 2008, 11:56
Kipee.
Pöyrryin koulussa kesken liikka tunnin... Toivottavasti Annille ei jääny traumoja
Voi jestas tota keliä. Ne vähäisimmätkin lumet melkein poissa, jörkyttävän jäistä ja märkää.
Että hyvää tammikuuta vaan!
Pulpahti pinnalle yksi inhoamani projekti, jonka luulin olevan jo menneen talven lumia. Tuntikausia olen sen kanssa vääntänyt olematta tyytyväinen lopputulokseen. Nyt joudun vääntämään lisää. Inhosin koko juttua alusta asti

.
Miksi äikänopet eivät voisi miettiä antamiaan tehtäviä kunnolla loppuun ennen niiden antamista?
Hmm no huomenna äikän tekstitaito-koe (2 vastaustekstiä) 14.30-17.00. Kyllä elämä taas hymyilee....
Turhankin tuttu Kouvola-angsti iskee taas, sitä lievitetään kesätöiden metsästyksellä ja Helsingin vuokrakämppien selailulla (toukokuussa voi ruveta sieltä päin etsimään kotia

)
Ei tässä muuten mitään mutta tuntuu ettei näitä vähän reilua 3kk kestä enää millään näissä maisemissa, eikä tuo kesästä ja uudesta kämpästä haaveilu oikeastaan auta. Etenkin pikkukoiraa on ihan hirveä ikävä, ja opiskeluun keskittyminen luonnollisesti kärsii kun kaikki ylimääräinen aika ja energia kuluu tämän paikan vihaamiseen. Huh huh.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.