Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vatutusketju 3.
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
Ninnura
Huomenna enkun koe, enkä osaa yhtikäs mitään cray.gif
willow
pitäs trimmaat, pestä, föönata ja harjata Tessa. Eli sellanen kolmen tunnin urakka edessä. En jaksais nyt mut perjantaihin mennes pitäs olla tehtynä ja huomiseks oon suunnitellu menoi unsure.gif biggrin.gif
Fitzgo
Tosta kemmastahan ei tajuu yhtään mitään ja huomenna pitäis koetta mennä tekemään. Oon tosin jo vähän niinkun luovuttanut, en oo jaksanu lukee juuri yhtään enkä kyllä varmaan luekaan. Fiksua. rolleyes.gif
Ninnura
Enkun koe meni ihan päin jotain, mut se oli odotettavissakin dry.gif
tuunanen
Tulipas taas puhelinlasku, 100euroa. stop.gif R.I.P, uus talvitakki. Ja kirjastoltakin tuli lasku, se tosin vasta, 4euroa. sly.gif
Ja muutenkin vi*uttaa kaikki.
Kääpiö-
Pari ihmistä jälleen vatuttaa. dry.gif
Swi
Tylsä päivä dry.gif . Ei mitään erikoisempaa ja hirveä määrä erilaisia projekteja, joita pitäisi edistää... Ja yhteenki motivaatio on täys nolla dry.gif
Paimenkoirat
Ruotsin kokeesta 7, ei siinä muuten mitään, mutta tuohon kokeeseen olin jopa lukenut... dry.gif
Annanna
Mulla on ollut koeviikko, ah.. enkunkoe meni varmasti päin honkia, en saanut luettua yhtä kirjaa loppuun ja kas tänään piti kertoa siitä muiden saman kirjan lukeneiden kanssa koko muun luokan edessä (ihan totta yritin lukea sen loppuun, mutta aika loppui kesken, päänsäryn uhalla luin metro- ja bussimatkat dry.gif)

Olen ollut tässä jo viikon kipeä, räkätaudissa, silmätulehdus ja korvatkin oli yhessä vaiheessa täysin tukossa, tuntui että pää on yksi turvonnut räkäklimppi.. Ja sitä räkää tuli sitten kurkusta, nenästä ja silmätulehduksen takia silmistä (tai jotain muuta "mukavaa" se oli angry.gif).

Koiruus pitäisi pestä lauantaita varten ja ilmoittautua yksiin näyttelyihin ja lukea huomiseen ruotsinkokeeseen (ja hei, mä sentään tykkään ruotsista, toisin kuin useimmat, pitkä ruotsi, lukio).
Seriliini
Äiti. Hää oli tänään laittanu molemmat tietokoneet käyttökieltoon eli otti niistä hiiret pois ja jemmas ne jonnekin.
Nyt kirjastossa "paossa" ja sitten koira mukaan ja lenkille...
Netta
Aamuinen pyörällä taiteilu dry.gif Lensin lasteineni (kotiin Helsinkiin menossa, eli tavaraa oli mukana ihan riittävästi) komeassa kaaressa asfaltille kun ketjut pettivät ja tasapaino heitti, toisessa laukussa oli läppäri... Kone on onneksi ihan kunnossa, ja minäkin polven ja lantion ruhjeita lukuunottamatta. Ohi kävellyt vanhempi pariskunta tiedusteli ensin ihan ystävällisesti, että ootkos kunnossa, mutta mitä sitten seurasikaan... "Kyllä nyt Jumalan enkelit varjeli sua..." Niin joo kiva, älkää nyt alkako... "Vaan tiedätkö kuinka moni joutuu vuosittain sairaalaan kun kaatuu ilman kypärää?! Kyllä pitäs käyttää kypärää, mikset käytä? Tosi varomatonta ajaa ilman kypärää..!" Joo, kiitos avusta.
Säikähdys hirveän ilmalennon mahdollisista seurauksista tuli vähän myöhemmin, ja tiedänhän minä että se kypärä olis aika kova juttu, mutta tuollaisessa tilanteessa ei ehkä auta, jos ventovieras hyökkää tivaamaan, että ootko vähän tyhmä, häh? Ketjuja en saanut paikoilleen (valistunut pariskunta jatkoi ryöpytyksen jälkeen matkaa apuaan sen kummemmin tarjomatta, että näin täällä), könysin pitkin Kouvolan mäkiä kipeän polven ja hirveän tavaramäärän kanssa, tuli kiire koululle. Mahtava perjantai.
<Iida>
En ole saanut yhteen tärkeään mailiin vastausta ja nyt joudun aloittamaan puhelinkierroksen asian suhteen dry.gif
Christa
Pitää suorittaa typerä tieto- ja viestintätekniikan ajokortti, mikä tarkoittaa sitä, että joudun lukemaan mm. tietokoneen osasista, käyttöliittymistä, sähköpostin käytöstä, excelistä jne. dry.gif Äärimmäisen turhauttavaa, kun ne asiat periaatteessa osaa, mutta en ole ihan varma osaisinko vastata niihin kattavasti kokeessa. Plääh, miksi meitä kiusataan tällaisilla?

Ja juu, tiedän kyllä, nämä ovat tositosi hyödyllisiä taitoja ja niin edelleen, mutta kun mun tekisi mieli lähteä koirien kanssa lenkille. teehee.gif
Pisara
Huomenna taas paluu arkeen, miks viikonloput on aina niin lyhyitä? huh.gif
-Emmi-
Eräs hyvin tärkeä koira on menehtynyt cray.gif
Netta
LAINAUS(Christa @ 7.10. 2007, 13:42) *
Pitää suorittaa typerä tieto- ja viestintätekniikan ajokortti, mikä tarkoittaa sitä, että joudun lukemaan mm. tietokoneen osasista, käyttöliittymistä, sähköpostin käytöstä, excelistä jne. dry.gif Äärimmäisen turhauttavaa, kun ne asiat periaatteessa osaa, mutta en ole ihan varma osaisinko vastata niihin kattavasti kokeessa. Plääh, miksi meitä kiusataan tällaisilla?

Ja juu, tiedän kyllä, nämä ovat tositosi hyödyllisiä taitoja ja niin edelleen, mutta kun mun tekisi mieli lähteä koirien kanssa lenkille. teehee.gif

TVT - rakas vihollinen. Ei kiinnosta tätäkään sen suuremmin rolleyes.gif Sisko meni kokeeseen valmistautumatta, ehti kokeen aikana etsiä vastaukset materiaalista. Minä en ihan lukematta uskalla, vaikka aika palikaltahan tuo vaikuttaa...
Tosiaan, parempaankin tekemistä olis.
beyav
kahdet kokeet, (toinen vielä fysiikka joka on vähän niin ja näin) edessä ja vuori läksyjä.
väsyttää niin pirusti sad.gif
minni
Kaikki angry.gif
Lempo
Huomiset saksankokeet sleeping.gif
Pisara
Äitin käytös angry.gif
~Lotta
Psykologian tutkielma pitäisi olla tehtynä torstaiksi. Miksen oo osannut aloittaa aiemmin? sleepy.gif
-anna-
Ainainen vesisade.. olisi edes auto.. tai jaksaisivat lapset kavella nii voisin ottaa sateenvarjon..
Seriliini
Kiva, osalla meidän koululaisista on huomenna jotain harvavaintia ym. mutta ei minulla ja tieto tuli sitten tänään kaverin kautta monen mutkan takaa. Koulussa ei vaan info toimi. Huomenna sitten normi päivä angry.gif
tuunanen
LAINAUS(Seriliini @ 9.10. 2007, 16:52) *
Kiva, osalla meidän koululaisista on huomenna jotain harvavaintia ym. mutta ei minulla ja tieto tuli sitten tänään kaverin kautta monen mutkan takaa. Koulussa ei vaan info toimi. Huomenna sitten normi päivä angry.gif

Oisitko oikeesti halunnu hoitaa mummoja ja pappoja? huh.gif

Sää.
Seriliini
^^ No en nyt tiiä, mutta olihan siinä jtn. muutakin vaihtoehtona, mutta etenkin pännii toi koulun hyvä tiedottaminen ja kolme tuntia erossa Idasta ja Pinjasta tongue.gif
Pisara
Huomiselle luvattu räntää bored.gif Enkä löytänyt tänään kaupungista käyttökelvollista, hienoa pipoa. Kaikki oli joko aivan liian isoja tai muuten vaan rumia, ja liikaa koristuksia. Miksei mistään yksinkertaisesti voi löytyä yksiväristä, ihan perus pipoa?
Swi
LAINAUS(Pisara @ 9.10. 2007, 18:02) *
Huomiselle luvattu räntää bored.gif Enkä löytänyt tänään kaupungista käyttökelvollista, hienoa pipoa. Kaikki oli joko aivan liian isoja tai muuten vaan rumia, ja liikaa koristuksia. Miksei mistään yksinkertaisesti voi löytyä yksiväristä, ihan perus pipoa?

Mulla oli jokin aika sitten sama ongelma. Ja noiden rumien koristuspipo-ongelmien lisäksi minulla on vielä iso pääkin, eli piponkin pitäisi olla kunnon kokoinen ph34r.gif . Viime viikonloppuna sain sitten vihdoinkin ostettua kaksi, ja olivat vielä superalennuksessakin thumbup.gif !
tuunanen
Koira on kipeä. cry.gif
Lempo
LAINAUS(tuunanen @ 10.10. 2007, 14:25) *
Koira on kipeä. cry.gif

Mikäs Agolla on?confused.gif Pikaisia paranemisia!!!
tuunanen
LAINAUS(Lempo @ 10.10. 2007, 17:00) *
Mikäs Agolla on?confused.gif Pikaisia paranemisia!!!

Kennelyskä, mikä riehuu lappeenrannassa, kannattaa siis varoa. lookaround.gif
willow
lenkillä tuli taivaan täydeltä rakeita! Oli siinä kiva pysyy kahden setterin perässä kun ne koitti metsästää rakeita ph34r.gif
Swi
LAINAUS(tuunanen @ 10.10. 2007, 17:21) *
Kennelyskä, mikä riehuu lappeenrannassa, kannattaa siis varoa. lookaround.gif

Sielläkin... kuulin yhdeltä koiranomistajalta, että sitä olisi Helsingissä... Meillä onneksi taitaa olla kennelyskärokote...?
-Emmi-
Kennelyskä. Myrkyt. Kaikki.
Paimenkoirat
Pitäisi lukea neljään kokeeseen (terveystieto, enkku, äikkä ja hissa) Tuo historian kokeen kohdalla varmaan wacko.gif yawn.gif ....
wenakko
Huomenna saksan koe ja ei sano esim. modaaliapuverbit tai akkusatiivit yhtään mitään. rolleyes.gif Sollen ja wollen. blink.gif
tuunanen
V****taa niin ankarasti ettei oo tosi. Jää saamatta talvitakki ja Hesan reissu. sneaky2.gif Ja muutenki kaikki menee taas päin sitä itteään. Luojan kiitos koira ei enää yski niin paljon.
willow
kauheen kylmää ulkona! cold.gif Ei sen parempaa sisälläkään kun edessä on 20 tassun kynnen leikkaukset (koirat, kanit ja kissa). En oikeen jaksais sleepy.gif
-Paupi-
Koko viikon oon ollu kipeenä dry.gif
~Lotta
Kokeiden palautuspäivä. dry.gif Sain 7 englannista, psykologiasta ja bilsasta, mutta historia hylätty. Uusintaan sitten syysloman jälkeen.
Seriliini
Kivat. Mä voisin sanoa että oon pettyny mantsan kokeen tulokseen kun ootin parempaa numero, tietysti toikin on erittäin hyvä, mutta niitä pikku virheitä angry.gif
Bluebell
Riparit ihan p*rs**stä.. Kaavakkeet menee vääriin osotteisiin vissiin, ehkä.. angry.gif Ja lisäks en osaa täyttää niitä oikein jne.. dry.gif
wenakko
Niiiin kylmä! cold.gif
cuddle
Kemiankoe ei mennyt läpi, uusinta tulossa ja toinen kemian koe samana päivänä ph34r.gif 7 kokeet tulossa..
Swi
Kylmä , oon ollu koko päivän ihan jäässä cold.gif . Ja huomenna kouluu, en millään jaksais sleeping.gif .
tuunanen
Yhden tyypin kommentti. Koko viikko on muutenkin ollut tosi v-mäinen, niin toi kyllä kruunas kaiken. angry.gif cry.gif
¤janette¤
Ostin eilen jyväskylästä aivan ihanat kengät jotka makso 50€. No junassa kun tullaan kotiin huomaan että sitä andiamon kassia ei oo missään! sneaky2.gif Sinne jäis siis ihanat aivan uudet kengät. Että osaa v*tuttaa sitten niiiiin paljon!! Tänään rupeen sitten soittorumpalle josko jostain löytys.
Seriliini
Jepssiinsä. Riparit. Ilmottautumiseet toissijaiselle leirille myöhässä. Auttaa tosi paljon pääsemistä.
Ripari vie hengen..
Pisara
Kurkkukipu ja mieletön yskä huh.gif
Swi
Huomenna koulua kahdeksasta neljään, ylihuomenna sama juttu ph34r.gif . Mieksei meilläkin voisi olla viikon syyslomaa crybaby.gif ?
Seriliini
Hihheli hei..Huomenna kouluun ja äikän koe. Koealuettahan en tiedä. Tiistaina hissan koe, ja en ole vielä alottanutkaan lukemaan. Onneksi syysloma tulossa biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.