Päätä särkee tää kamala haju... Ja ikkunakin on auki :/
Aika moni asia.
Ensimmäisenä perhe. Jotenkin kaikki ovat olleet viime aikoina tosi huonolla tuulella, eivät ota muita huomioon ja yrittävät ujuttaa omaa työtänsä muiden tehtäväksi. Muutenkin tunnen itseni väärinymmrretyksi

.
Sisko heitti uuden Caniksen ikkunasta, kuuluu osittain edelliseen aiheeseen...
Ja koulu. Joidenkin käytös on niin sikamaista, että tekee pahaa katsoa. Niin koulunkeittäjiä kuin muita oppilaita ja opettajiakin kohtaan. Koetilaisuudet. Ärsyttää todella, kun itse on lukenut ja yrittää keskittyä, niin takana käydään lunttaus-keskustelua... Ja kokeen jälkeen hehkutetaan: "Mä näytinki kaikki luetun- ja kuullunymmärtämisen vastaukset X:lle ja Y:lle"

.
Ja opettajat kriteereinensä. Tuntuu, etten millään pääse siihen lukioon, johon olen hakenut. OPO näytti tänään hakijamäärät. Ei piristänyt, ei

.
Remppamiehet

Ne oli taas käyny ilman et olivat ilmottaneet mitään!
Summer.
22.4. 2008, 18:01
Äiti lähti käymään Vantaalla, Jumbossa shoppaileen. Ihan epistä!
Lisäksi ärsyttää joku vanha tapa, jonka mukaan ihmiset voi tunkea toistensa koteihin sisälle soittamatta ovikelloa. Tai no kyllä meidän tuttu soitti ovikelloa, mutta kun en juuri sillä sekunnilla päässyt ovea avaamaan, niin tyyppi tulee itse sisälle!
Olin vähän silleen, että "ai, moikka vaan sullekin..." Noh, itsepähän en ollut ovea lukinnut, mutta se
ei ollut auki eikä raollaan.
Ja vielä: voiko olla ärsyttävämpää kuin 10-v pikkusisko, joka yrittää esittää niin vanhaa, että...
Summer.
22.4. 2008, 18:22
LAINAUS(Summer. @ 22.4. 2008, 19:01)

Ja vielä: voiko olla ärsyttävämpää kuin 10-v pikkusisko, joka yrittää esittää niin vanhaa, että...
Arvatkaa mitä se äskön sanoi? "Sit kun sä muutat omaan kotiin, niin toivottavasti sut häädettäis pois sieltä, että säkin joskus näkisit, kuinka tyhmä sä oot!"
Just. Mä oikeasti välillä niin, niin, niin VIHAAN sitä tai siis sen käytöstä, mutta nyt mua jo melkein naurattaa toi
Paimenkoirat
22.4. 2008, 19:16
Aina unohtuu kaikki

....Ja pitäs lukee ruotsia....
Ei toiminu noi hiton pankkiautomaatiti. Piti sit käydä keskustassa.
Christa
23.4. 2008, 10:32
Stressi, ahdistus, kiire, huono omatunto. Ja kaikki itse aiheutettua (kuten aina).
Valmennuskurssin välikoe, enkä todellakaan hallitse noiden kirjojen asioita...
Meidän lähikirjasto on ihan kälyinen, pitäisi lähteä aina kaupungin toiselle puolen, jos tahtoo oikeasti löytää jotakin, mitä etsii

(ja muutenkin kaikki on aina lainassa, eikä mulla ole rahaa alkaa ihan kaikkea varailla..)
Paimenkoirat
23.4. 2008, 13:31
Tänään pitäisi mennä vielä riparin oppitunnille, toivottavsti siellä ei kuole tylsyyteen.....
^Kuolee.
Kaikki, kaverila menee huonosti...
LAINAUS(Summer. @ 22.4. 2008, 19:01)

Välillä ärsyttävät pikkusiskot-vertaistukiryhmä vois olla ihan kohdillaan

. Omakin on taas niin...
Miksi ihmeessä koiran pitää mennä mummille aina samana päivänä kun on agitreenit? Mummillakäynti on perinne, mutta miksi sama päivä

? Mummi syöttää ja lellii koiraa koko päivän, tuntuu että se vaikuttaa illan treeni-intoon

. Eikä hirveästi auta vaikka mummille huomauttaa tästä...
Lisätään vielä: Vanhempien asenne
Bluebell
23.4. 2008, 16:14
Ärsyttää yks juttu, kaikki nlymaksut kasaantuu päällekäin, ym. mukavaa!
tuunanen
23.4. 2008, 16:43
LAINAUS(Paimenkoirat @ 23.4. 2008, 14:31)

Tänään pitäisi mennä vielä riparin oppitunnille, toivottavsti siellä ei kuole tylsyyteen.....

Mihin aikaan ja missä teillä oikein oli oppitunti? Toimisto suljettiin jo 15 yli 16, ärrin murrin vaan. Oisin viihtynyt paaaljon pidempään.
ens vuoden ainevalintakortit täytettiin just ja kaikki suunnitelmat meni uusiks
Hiipivä Siiseli
23.4. 2008, 17:47
Joo, ensi syksynä meidänkin koulumme siirtyy 75 minuutin oppitunteihin, mikä tarkoittaa sekä lukkarin että kurssitarjottimen muuttumista. Alustavan tarjottimen ne meille kakkosille tekivät ykkösjaksosta, että tietäisimme vähän kuinka kirjoitusten kannalta tärkeät kurssit sijoittuvat, ja siinä on kyllä itse kullakin valittamista! Ruotsi7 ja mantsa4 ovat molemmat tarjolla vain yhden kerran ja tietysti samassa palkissa, mikä tarkoittaa siis sitä, että ruotsinkurssin joudun käymään kesälukiossa. Ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa, mutta pakko kai, mikäli meinaan kirjoittaa keväällä neljä ainetta viiden sijaan. Kivakiva.

Huhujen mukaan tuohon on kyllä tulossa muutoksia, ja ihan syystäkin - kovasti ihmettelen, kuinka kaikki syksyllä ruotsin kirjoittavat (varmaan yli puolet abeista tekee näin) meinaavat mahtua yhdelle ja samalle kurssille?
NISkat jumissa ja tosi pahasti, muutenkin kaikki solmussa.
Miten olis ruotsin ottamien itsenäisesti?
Meinasin taas pyörtyä koulussa
Seriliini
24.4. 2008, 13:35
jaahas. että mäkin sitten olen tullut allegisesksi..
Summer.
24.4. 2008, 15:29
Huomasin, että olen ollut yhden jutun/henkilön kanssa auttamattomasti myöhässä. Olen vasta tajunnut yhden asian, joka olisi pitäny tajuta jo ajat sitte

Voi, kunpa saisi edes jollakin keinoin kelattua aikaa vähän taakse päin! Tai uskaltaisi edes yrittää uudestaan...
Mulla on niin T Y L S Ä Ä
LAINAUS(riiT @ 24.4. 2008, 17:31)

Mulla on niin T Y L S Ä Ä

Kuullostaa jotenkin niin tutulta. Kone jumissa taas vaihteeks."Kaverit"
Mullakin on nyt niin tylsää, kohta voi onneks mennä kattoon salkkareita...
Ulkona on superhieno ilma, mutta mun pitää vain nyhjöttää nenä kiinni kirjassa.. tai siis pitäisi. Nytkin vain istun tässä koneella
Seriliini
25.4. 2008, 13:16
Aika ei tahdo riittää. Lihaskunto testi meni miten meni ja illalla juoksemaan Cooperin testi; jee jee. Itepä tuohon hommaan oon ryhtyny

Kantapääkin tärähtänyt ja pirun kipeä ...
tuunanen
25.4. 2008, 14:25
En varmaan ikinä opi käyttämään vaihteita, vapaata ja kytkintä.
Paimenkoirat
25.4. 2008, 19:22
Tarvii junnuihin sopivia vaatteita, en tiedä mitä laittaisi lahteen huomenna

.
Väsyttää, mutten pääse nukkumaan.
Huoh. Miksi postin pitää kulkea niiiiin hitaasti ja töppäillä?! Täällä odotettu
koko viikko turhaan pääsykoe lappua kouluun. Kokeet olis kahen viikon päästä... Mutta lappua ei näy, ei tiedä mitä pitää ottaa mukaan ja millon pitää mennä ja monelta!!

Niiin turhauttavaa!
Möö... Kaikilla menee huonosti :/
Äh. Kaveri on tulossa meille yhten viikonloppuna ja iskä ei tietysti voi mennä mihikää sillon.

Äitillä ei tarvi edes yrittää
Kaikki ens kesän hyvät keikat/festarit ovat kovin kaukana... (ja kalliitakin vielä näin opiskelijabudjetilla)
Hiipivä Siiseli
28.4. 2008, 17:42
Taas astetta kurkkukipu ja nuha. Mistä ihmeestä tämä aina tulee, jo toinen kerta tänä keväänä? Aion kuitenkin mennä huomenna harkkoihin, röhin ja niiskutan siellä sitten.. Ärsyttävää vaan ryystää koulussakin tunnista toiseen, joka viides minuutti pitäisi olla nenää niistämässä.
Summer.
28.4. 2008, 17:55
Päätä särkee jo toista päivää, se vain voimistuu aina iltaa kohden. Möö...
Ääh, käytiin rokotuksissa ja D oksensi... Puistossa oli inhottavia koiria.
Heräsin äsken ja pitäisi siivota neljään mennessä.. -.-
Summer.
29.4. 2008, 18:21
Päätä särkee jo kolmatta päivää ja kurkku ja niskat vähän kipeenä myös... Eipä ole kovin kummonen tämä fyysinen vointi, kai se on tätä kevätflunssaa
Huoh... Pitää huomenna muistaa yhelle maikalle ilmottaa että on mun syntymäajan ilmottanu väärin eviraan, että sais passin oikeella syntymäajalla. kun väärät syntymäajat ei kelpaa missään. Ja soitella kouluille että kannattaako niitä kutsuja odottaa vai ei.. Ja tuo nykynen koulu... Jos nyt jaksas taa vähän käydä ahkerammin!! Ärsyttävää!
Yks sähköposti ei tuu, en tiedä onko kys. henkilö edes lukenut hänelle lähettämääni

. Mutta oikeastaan asialla ei ole NIIN kiire, ja muuten olo onkin sitten ihan
Vappu, känniset ihmiset
Paimenkoirat
1.5. 2008, 11:25
Eräs ihminen, jonka kanssa menee hermot

....
Neljän päivän loma = neljä päivää kotona = neljä päivää keskellä ei mitään
Hiipivä Siiseli
1.5. 2008, 15:33
No niin, laiskurin palkka = ei kesätöitä vieläkään. Sen siitä saa kun ei osaa otta itseään niskasta kiinni ajoissa.. Epätoivoiselta näyttää.
Autossa istuminen, jännnitys...
Silmiä kirvelee jatkuvasti.
uh. Sopivasti 666.viestini... :'D
LAINAUS(Cerasi @ 1.5. 2008, 19:06)

uh. Sopivasti 666.viestini... :'D
Heha
Eräs ihminen
Päätä särkee, niskat jumissa. Opettaja haluskin jotain papereita, en ole lähelläkään koulua. HEmmetti! Ei voinu aikasemmin sanoa?!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.