Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mikä koirarotu olisit?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
~Lotta
http://cgi.mtv3.fi/helmi/testikone/flash.shtml?43

Toivottavasti tälläistä ei vielä ollut, en ollut ite vielä tehny aiemmin. happy.gif

Mulle tuli

''Olet kuin terrieri!
Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Terrierit ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.''

Kyllä löydän itteni tuosta monin paikoin. biggrin.gif
suvi-
Mä olin mopsi biggrin.gif En omasta mielestäni ole kyllä kovin mopsimainen...
Quéta
Olen kuin terrieri. biggrin.gif
tuunanen
Terrieri. biggrin.gif
Himpula
Terrieri (eipä ollut vaikee arvata)
-Saara-
Olin Villis! Joka koirarotu testin jonka teen olen Villakoira biggrin.gif Joka kerta.. Kai minä olen sitten oikean rodun itselleni valinnut?
Mutta mikä olisi ihanempaa kuin mennä parisiin tai kauheinta herätä kaljuna...?

Puudelit ovat alun perin kotoisin Ranskasta, sivistyksen kotomaasta. Puudelien ulkonäköä kuvaillaan usein hienostuneeksi, siroksi ja aistikkaaksi. Iloiset villakoirat kiintyvät läheisiinsä syvästi. Ne saattavatkin olla hieman epäluuloisia ja pidättyväisiä vieraiden ihmisten keskellä.

Villakoirat ovat myös terävä-älysiä koiria. Tämän takia ketteriä villakoira onkin käytetty sirkuksissa. Muuta mainitsemisen arvoista puudelissa on tietenkin turkki  se vaatii kaunistautumista. Fööni ja hiustenhoitoaine eivät ole puudeli-naisellekkaan siis vieraita kapistuksia!
Pisara
Olet kuin puudeli!

Puudelit ovat alun perin kotoisin Ranskasta, sivistyksen kotomaasta. Puudelien ulkonäköä kuvaillaan usein hienostuneeksi, siroksi ja aistikkaaksi. Iloiset villakoirat kiintyvät läheisiinsä syvästi. Ne saattavatkin olla hieman epäluuloisia ja pidättyväisiä vieraiden ihmisten keskellä.

Villakoirat ovat myös terävä-älysiä koiria. Tämän takia ketteriä villakoira onkin käytetty sirkuksissa. Muuta mainitsemisen arvoista puudelissa on tietenkin turkki  se vaatii kaunistautumista. Fööni ja hiustenhoitoaine eivät ole puudeli-naisellekkaan siis vieraita kapistuksia!

laugh.gif
willow
Olet kuin mopsi

" Sinä olet kuin pieni ja suloinen lättäkuono. Mopsit ovat luonteeltaan ystävällisiä ja iloisia, mutta rauhallisia pieniä seurakoiria. Mopsi on ihmisrakas, mutta joskus aavistuksen itsepäinen koira.

Mopsit kun ovat herkkiä keräämään rasvavarastoja tönäkkään pieneen kroppaansa. Liikuntaa täytyy siis muistaa harrastaa, vaikka sohva näyttäisikin niin kutsuvalta ja suklaa himoittaisi!

Mukavuudenhaluisen mopsin persoonallisuus on purenut muun muassa kuninkaallisiin, joilla on tunnetusti ollut runsaasti mopseja. Mopsinainen onkin ihanan tavallinen tyttö. Hän on sosiaalinen, jalat maassa kulkeva nainen." biggrin.gif
-Maija-

PUUDELI <-- TIETENKIN thumbup.gif wub.gif
cuddle
Olet kuin puudeli!

Jaaha biggrin.gif
Adela
Kultainennoutaja :B :D
wenakko
Minäkin olin mopsi. biggrin.gif
Ninnura
Minäkin olin puudeli biggrin.gif
Jutta
Terrieri wink.gif
Japsi
Musta tuli mopsi wink.gif
Seriliini
Terrieri (;
Cerasi
Minäkin olen mopsi.

LAINAUS
herkkiä keräämään rasvavarastoja tönäkkään pieneen kroppaansa.

että näin siis thumbup.gif
Heku
Kultainennoutaja w00t.gif thumbup.gif
lhasa apso
LAINAUS(suvi- @ 30.10. 2007, 18:12) *
Mä olin mopsi biggrin.gif En omasta mielestäni ole kyllä kovin mopsimainen...

samat sanat
Hodie.
tulipa terrieri blush.gif
Neposka
Mä olin sakemanni.

Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!
Tuosta säyseästä en olisi niinkään varma rolleyes.gif
Swi
Nyt tuli saksanpaimenkoira, muistaakseni olen tehnyt aikaisemmin ja saanut terrierin...
Eli taitaa riippua päivästä huh.gif laugh.gif
koiria842
kultainennoutaja ja saksanpaimenkoira.terrieri < jaa....aa onkos ne mun rotuja sitte
*janina
oo..Mä oon puudeli

riiT
Täältäkin tuli mopsi.. rolleyes.gif
Bluebell
Terrieri täälläkin. biggrin.gif

Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.

Omasta mielestäni minua kuvaavat kohdat on paksunnettu.. smile.gif
alsu
Mopsi ;D sama kun viimeks, sain ton joksus sähköpostilla biggrin.gif
mimilia
Mä olin puudeli laugh.gif

"Puudelit ovat alun perin kotoisin Ranskasta, sivistyksen kotomaasta. Puudelien ulkonäköä kuvaillaan usein hienostuneeksi, siroksi ja aistikkaaksi. Iloiset villakoirat kiintyvät läheisiinsä syvästi. Ne saattavatkin olla hieman epäluuloisia ja pidättyväisiä vieraiden ihmisten keskellä.

Villakoirat ovat myös terävä-älysiä koiria. Tämän takia ketteriä villakoira onkin käytetty sirkuksissa. Muuta mainitsemisen arvoista puudelissa on tietenkin turkki  se vaatii kaunistautumista. Fööni ja hiustenhoitoaine eivät ole puudeli-naisellekkaan siis vieraita kapistuksia!"
Sanne-
riippuu päivästä. mut ainaki nyt tuli mopsi biggrin.gif
Summer.
Olen terrieri. Murr... smile.gif
Joyeux
Terrieri : >

//Tein nyt uudestaan, ja tuli puudeli ^^
JIAkk
Oon saksanpaimenkoira biggrin.gif kuulemma rehellinen ja säyseä, urheileva nainen! biggrin.gif
Kati
Mulle tuli Saksanpaimenkoira biggrin.gif Eli tainnut melkein oikeeseen ton seropin kaa joka on melkein sakemanni biggrin.gif

-Emmi-
Olet kuin puudeli wub.gif Ne on ihania, vaikka en kyl ihan heti itteeni puudelina näkis biggrin.gif
Cerasi
LAINAUS(Cerasi @ 30.11. 2007, 16:10) *
Minäkin olen mopsi.

LAINAUS
herkkiä keräämään rasvavarastoja tönäkkään pieneen kroppaansa.

että näin siis thumbup.gif

Ja nyt uudestaan:kultainennoutaja kera kommentin:
LAINAUS
Linjoja pitää kuitenkin pitää silmällä, kultainennoutaja pyöristyy melko helposti

Kai se on sitten jo uskottava, että mulla on vahva taipumus lihoa lookaround.gif
NooorA
Vinttikoira ! Eli Afgaani happy.gif
Flaami
Mä olin saksanpaimenkoira..... huh.gif
En kyllä mielestäni kovin sakemanni oo, mutta....

pikkuessi
puudeli oon. biggrin.gif
Xaffe
Terrieri Terrieri...
Vilppu
Terrierin omistaja on terrieri...
Alice
Mopsihan mie. Vaik en oikeen oo mopsin kaltane...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.