ei tarvinnut mennä kouluun, vaan sai lauleskella kokopäivän
Finesse
23.4. 2009, 18:54
Kesä tulee, kesä tulee, kesä tulee ja lämmin! Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että tulee lämmintä ja ihanaa. Ulkoduunarina sitä osaa arvostaa pieniä asioita...
Kuten auringon pilkahdusta tuulisena päivänä
Todella hyvä sää
Varmaan se että Sindin kanssa sujui agi erinomaisesti, paitsi että kahdesti juoksi ohi putken. jota ei tee yleensä ja vieraat

ja oma synttäripäivä
hmm.. varmaan se kun koulusta oli sähköt poikki

huippua tehdä matikan koe taskulampun valossa ;D
sai nukkua pitkään aamulla<3
pikopiko
7.10. 2009, 20:06
Minä siivosin, JA sataa lunta. Ah ihanuutta, joulua odotellessa jo vähän etuajassa ..
BellaLuna
19.11. 2009, 17:19
En ollu enää kovin kipee
Elän.
Cee
ps. Hmm, otsikosta johtuen, mun varmaan pitäis vastata joka päivä samalla tavalla, niin kauan ku elän?
Kaptah
30.11. 2009, 09:10
QUOTE (Cee @ 29.11. 2009, 11:05)

Elän.
Cee
ps. Hmm, otsikosta johtuen, mun varmaan pitäis vastata joka päivä samalla tavalla, niin kauan ku elän?
Eläin.. niin kauan kuin elän!
On saanut pitkästä aikaa lepäillä rauhassa
NooorA
23.12. 2009, 21:55
Loput lahjat on nyt paketoitu
Tosi hyvä tunne että ei tarvi enää ajatella niitä kun kaikki on valmista, mutta aamulla käyn vielä ostaa siskolleni hajuvesi pakkauksen että sekin saa lahjoja PALJON !
Nyt on vaan päästävä lepäilee kun on 6h pyöriny kauppakeskuksissa niin jalat on ihan tuusan nuuskana ja voimat vähissä.
! Hyvää Joulua Meiltä Kaikilta !
Lapanen
16.1. 2010, 19:29
jalat ei oo enää niin kipeet mitä eilen oli :--D
Sain luettua kirjani loppuun ^^
Lapanen
17.2. 2010, 20:03
Taksvärkki, eli ei ollu koulua! :) Ja sain siivottua huoneeni ja harjattua koiran perusteellisesti, jes. :D
Aurinko paistaa ja on lämmin<333 jäät lähtee rannasta ja koulussa oli kivaa (:
Mummolassa uus koiranpentu ja olin siellä yötä!
Tämän päivän paras osuus on vielä edessä päin... eli pitkä ihana rentouttava iltalenkki koiran kanssa! Ja sen jälkeen iso mukillinen kuumaa kaakaota ja juustosämpylöitä!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.