Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mikä oli parasta tänään 5.
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Wupsu
ei tarvinnut mennä kouluun, vaan sai lauleskella kokopäivän wink.gif
Finesse
Kesä tulee, kesä tulee, kesä tulee ja lämmin! Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että tulee lämmintä ja ihanaa. Ulkoduunarina sitä osaa arvostaa pieniä asioita...
Kuten auringon pilkahdusta tuulisena päivänä wink.gif
Pisara
Todella hyvä sää smile.gif
ansku^
Varmaan se että Sindin kanssa sujui agi erinomaisesti, paitsi että kahdesti juoksi ohi putken. jota ei tee yleensä ja vieraat smile.gif ja oma synttäripäivä biggrin.gif
Nooraa
hmm.. varmaan se kun koulusta oli sähköt poikki biggrin.gif huippua tehdä matikan koe taskulampun valossa ;D
Wupsu
sai nukkua pitkään aamulla<3
pikopiko
Minä siivosin, JA sataa lunta. Ah ihanuutta, joulua odotellessa jo vähän etuajassa .. smile.gif
BellaLuna
En ollu enää kovin kipee smile.gif
Cee
Elän.

Cee

ps. Hmm, otsikosta johtuen, mun varmaan pitäis vastata joka päivä samalla tavalla, niin kauan ku elän?
Kaptah
QUOTE (Cee @ 29.11. 2009, 11:05) *
Elän.

Cee

ps. Hmm, otsikosta johtuen, mun varmaan pitäis vastata joka päivä samalla tavalla, niin kauan ku elän?

Eläin

.. niin kauan kuin elän!
NooorA
On saanut pitkästä aikaa lepäillä rauhassa happy.gif
NooorA
Loput lahjat on nyt paketoitu xsmile.gif
Tosi hyvä tunne että ei tarvi enää ajatella niitä kun kaikki on valmista, mutta aamulla käyn vielä ostaa siskolleni hajuvesi pakkauksen että sekin saa lahjoja PALJON !
Nyt on vaan päästävä lepäilee kun on 6h pyöriny kauppakeskuksissa niin jalat on ihan tuusan nuuskana ja voimat vähissä. yawn.gif

! Hyvää Joulua Meiltä Kaikilta ! xbiggrin.gif
Lapanen
jalat ei oo enää niin kipeet mitä eilen oli :--D
NooorA
Sain luettua kirjani loppuun ^^
Lapanen
Taksvärkki, eli ei ollu koulua! :) Ja sain siivottua huoneeni ja harjattua koiran perusteellisesti, jes. :D
juuni
Aurinko paistaa ja on lämmin<333 jäät lähtee rannasta ja koulussa oli kivaa (:
Alice
Mummolassa uus koiranpentu ja olin siellä yötä!
mikkis
Tämän päivän paras osuus on vielä edessä päin... eli pitkä ihana rentouttava iltalenkki koiran kanssa! Ja sen jälkeen iso mukillinen kuumaa kaakaota ja juustosämpylöitä! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.