Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mikä oli parasta tänään 5.
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Cerasi
Vika normaali koulupäivä thumbup.gif Ja äikän esseestä 60/55p. kera kommentin "poikkeuksellisen kehittyneet virkerakenteet" (ja tämä siis koulumme huomattavasti tiukemmalta opettajalta, jolta aiemmin olen työllä ja tuskalla saanut jotain neljääkymmentä pistettä..).
Kääpiö-
Piano.
Ja musiikki yleensäkkin.
smile.gif
Summer.
Enkun kuuntelukoe meni paremmin kuin kuvittelin ja saksan aine melko virheetön smile.gif
-Emmi-
Aah nukuin klo 12 saakka. Eikä tarvi olla koulussa. 3 yötä thumbup.gif Ja pariin muuhun 4 thumbup.gif
Paimenkoirat
Tänään vasta yhdeltätoista kouluun, näin Jillan wub.gif ja illalla vielä lenkille smile.gif.
Tiia
KA oli parempi kuin odotin, vaikka se putosikin 0,3 numeroa smile.gif
Swi
Äikänaineesta 9½ smile.gif . Ja ei ole yhtään kokeita tiedossa, vaikka jakso loppuu kohta (en tajuu miten tämä on mahdollista, yleensä tässä vaiheessa on uponnut niihin korviaan myöten huh.gif ).
Paimenkoirat
Tosi mukava päivä koulussa, jäi tosi hyvä mieli biggrin.gif......
Bluebell
Juu kiva koulupäivä. Ja lenkilläkin kivaa! smile.gif
Hiipivä Siiseli
Ei hemmetti, löysin meidän vanhoja piirustuksia kuviksen- ja kemiantunneilta viime vuodelta. Ja nauroin niin, että vedet valui silmistä laugh.gif Ihan uskomatonta, että pääsin kemiastakin seiskan arvoisesti silloin läpi, vaikka kaikki tunnit piirtelimme ja pelasimme ristinollaa. Voi kun pääsisi takaisin ekaluokalle ja kuvistunneille, jotka vietimme lähes järestään pimiössä "tussaamalla töitä valopöydän avulla" whistling.gif
Japsi
LAINAUS(Cerasi @ 28.1. 2008, 17:03) *
Ja äikän esseestä 60/55p. kera kommentin "poikkeuksellisen kehittyneet virkerakenteet" (ja tämä siis koulumme huomattavasti tiukemmalta opettajalta, jolta aiemmin olen työllä ja tuskalla saanut jotain neljääkymmentä pistettä..).

Miten sä voit - miten joku voi - saada äikän esseestä 55p? Mä en vaan kertakaikkiaan osaa. Kun kovasti yritän olla luova ja suoltaa ajatuksiani paperille, niin tulee vaan huonommat pisteet.. unsure.gif Joko mä en tosiaan osaa tai sitten meijän äikän opella on arvostelu pielessä. Toivon totisesti jälkimmäistä (aina saa olla optimisti..).
-Emmi-
Periaatteessa se että oon ollu kotona-> saa nukkua, ei säre päätä ja sain lisäpäiviä äikän teksteihin. Sain uuden kameran mitäs muuta? Ei nyt innosta yhtää mikää ku en päääse sinne näyttelyyn ja rahaa menee ihan kiitettävästi tohon koiraan ns turhaa...
zseverus
Hyvin mennyt koe, vaikka enkun sanakoe sitten menikin päin honkia, mutta se on pikkujuttu. tongue.gif
Cerasi
LAINAUS(Japsi @ 30.1. 2008, 22:27) *
Miten sä voit - miten joku voi - saada äikän esseestä 55p? Mä en vaan kertakaikkiaan osaa. Kun kovasti yritän olla luova ja suoltaa ajatuksiani paperille, niin tulee vaan huonommat pisteet.. unsure.gif Joko mä en tosiaan osaa tai sitten meijän äikän opella on arvostelu pielessä. Toivon totisesti jälkimmäistä (aina saa olla optimisti..).

Vahingossa wink.gif Ei vaan, mä pääsen yleensä noihin korkeampiin pistemääriin silloin kun vain kirjoitan, enkä ajattele mitään hienoja rakenteita tms. (tietty jonkun verran pitää ajatella, jos vaan kirjoittaa, niin ei siitäkän mitään tule..).

Maalailtiin tänään penkkarijulisteita. Toisesta tuli ainakin yllättävän hyvän näköinen, ihan sellainen kuin suunnitelmissakin smile.gif
Himpula
Mukava koulupäivä happy.gif
tuunanen
Nuokkarilla oli kivaa. wink.gif Tapasin uusia tyyppejä ja silleen. wink.gif
Bluebell
Köksän kokeest 8- sekä kaupungilla taas vaihteeks kivaa, biggrin.gif vaikka uusia vaatteita ei löytynytkään..
tuunanen
Amiksen avoimissa ovissa oli ihan älyttömän hauskaa. biggrin.gif 3 kivaa tutor-poikaa esitteli meille amista ja aika meni, mulla ainankin, nopeesti. smile.gif
Bluebell
Sain parit uudet kengät; sisäpeli-, jh- sekä talvikengät! Onneks tajusin ehdottaa äitille Euromarketin kenkäalennukseen lähtöä. thumbup.gif Nii ja koiranki kasvu on nyt varmasti loppunut! biggrin.gif Kokoa on 41cm = agissa medeihin! happy.gif
Ninnura
Hauska puhelu whistling.gif Ja siinä samalla muutaman näyttelyreissun suunnittelu.... laugh.gif
Paimenkoirat
Mukava lenkki (taas biggrin.gif) ja uus koululaukku, paita ja hanskat. Eikä tarvinnu ees ite maksaa thumbup.gif.
Netta
Sain äsken huomisen powerpoint-esityksen valmiiksi, viime yönä tein suurimman osan englannin kirjallisen viestinnän välimerkkiharjoituksesta, eli nyt on edessä rento päivä ja rennon päivän ravintolailta happy.gif
Ninnura
Sain matikan tutkimuksen tehtyä smile.gif
tuunanen
Hyvät junnutreenit, loistavalla porukalla ja kouluttajilla! smile.gif Ja illalla vielä tokotreenit. smile.gif
Hiipivä Siiseli
Tänään tiedossa naisten peli illalla harkkojen jälkeen, jään kyllä katsomaan, jos saan seuraa katsomon puolelle. smile.gif Ja huomenna ei koetta, eli ei haittaa, vaikka kestäisi pitkäänkin tuo peli.
Kääpiö-
Olen pitkin päivää väsännyt hoitokoirieni ja niiden omistajan kotisivuja, yksinkertaiset, mutta omistajan toiveen mukaiset.
Freewebsin jumituksen vuoksi aikaa meni useita päiviä, mutta tänään toimi hyvin ja nyt sain ne viimein siihen kuntoon, että voin hetken huokaista helpotuksesta, mennä katsomaan missikisoja (miten kauan niitä nyt sitten tuleekaan) ja samalla leikkiä koirien kanssa, syödä hyvin ja käydä ajoissa nukkumaan smile.gif
Bluebell
Joo tosi kivat junnu- ja tokoharkat sekä konserttikin oli ihan ok. smile.gif
Ninnura
Aaa, niin oikea Miss Suomi voittaja. Satu on aivan ihana persoona wub.gif
Summer.
Yhteiskuntaopin koe meni hyvin thumbup.gif Ja olin eilen laskettelemassa happy.gif
Ninnura
Luulen, että pääsen matikan kokeesta läpi biggrin.gif
australianpaimenkoira
Kokeet ohi, nyt vaan täytyy odottaa hissan ja bilsan kokeita takaisin. Muut kokeet meni aika hyvin, paitsi enkun koe olis voinut mennä paremminkin...
Kaheltatoista jo kotiin, kiitos hissan open, joka ei viittinyt saapua kouluun! thumbup.gif
minni
Tänään toiseksi viimeinen koe, terveystieto, keskiviikkona enää äikkä ja sitten loppuu koeviikko thumbup.gif
~Lotta
Tähän mennessä tätä päivää parasta oli että heräsin 7.32 > bussi lähtee 7.35 ja ehdin kouluu! Äitiki oli ylpee cool.gif
Kirjatki on jo kemiaan, fysiikkaan, historiaan. Englannin & ruotsin kirjat sain sovittua myös.
Hiipivä Siiseli
Jes, saan sitten kuitenkin kaverilta lainaan fyssan ja matikankirjat ensi jaksoon. Pelkäsin, ettei hän niitä lainaisi, kun kirjoitukset ovat edessä, mutta suostuu kuitenkin ne antamaan smile.gif Ja huomenna vika kokeisiinlukupäivä, ja saan partion pitämisestä matkakorvauksia 73 euroa, minähän kohta ryven rahassa!
Seriliini
Köksän käytänön kokeesta 9+ blink.gif
Ja eilinen konsertti whistling.gif
-Emmi-
Enää pitää maksaa ja postittaa muutamat ilmot! Pääsen Dican kaa sinne nlyyn mihin halusin ja ilman kiireitä! Italian matka varattu, yks päivä ylimäärästä! Jes!
hellu.
Zenkkarifiilistelyä<3 http://www.youtube.com/watch?v=DhAn_UWsDwA
tuunanen
Nuokkarilla oli kivaa. smile.gif
Summer.
Viimeisiin kokeisiin lukeminen! *tuuletus*
Noore
QUOTE (hellu. @ 4.2. 2008, 19:03) *

happy.gif Hieman OT, mutta on ihana biisi.... Tulee mieleen kesä, lämpö ja ruisrock ja tää biisi siellä. Ne kun esiinty siellä. Ahh. kaipaan viime vuoden kesää.

Ja siis mikä oli parasta, noh, eka kertaa elämässäni nauroin ja piirtelin vaan matskun kokeeseen laugh.gif Päätin että meen suoraan uusintaan hiihtoloman jälkeen, jotta saisin pitkästä matkusta hyvän nron tongue.gif

Ja aijoo, mun perjantain pöllitty kännykkä löytyi. Yks kakkosella oleva jätkä oli ottanut sen ja oli aika kuset housuissa kun menin juttelee sille smile.gif
Ninnura
Tänään oli koulusta vapaapäivä ja huomenna alkaa uus jakso happy.gif
australianpaimenkoira
Bilsan koe meni paremmin kuin uskalsin odottaa! thumbup.gif
Uus jakso alkoi...
tuunanen
Parasta seuraa! smile.gif
Summer.
Vanhaintanssiharkat jälleen. Tuntui jopa, että osaan vetää koko paketin läpi ja olin itsevarma ja nautin siitä blush.gif
Swi
Jakso vaihtui (tiedossa pidempiä yöunia happy.gif ) ja tapasin ihan sattumalta yhden ystävän.

Ja huomenna menen tutustumaan mieluiseen lukioon (kemman kaksoistunnilla thumbup.gif )
Christa
Treenit treenit! Pipa on ihku. thumbup.gif Ja upouusi ihana kannettava, ei tarvitse enää turvautua koulun koneisiin.
-anna-
Huomenna tulee Suomesta vieraita ja he tuovat kaikkea kivaa suomesta! En malta odottaa, ensinnakaan kun kukaan ei ole kertonut mita paketit siltavat!

Ja huomenna alkaa myos Half term ja talo on kaytossani seuraavaan sunnuntaihin asti thumbup.gif

Summer.
^ etkö asu Suomessa? rolleyes.gif

Uuden jakson alkaminen oli parasta tänään, vaihtelu virkistää happy.gif
Ninnura
Cleo sai vauvoja ja synnytys sujui hyvin. happy.gif
-Emmi-
Dica... Ja Yks ihanuus blush.gif wub.gif wink.gif baa.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.