Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mikä oli parasta tänään 5.
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
*janina
Viikonloppu wub.gif
-Emmi-
Viikonlopu. Ulkona oli hauskaa.
-anna-
Lauantai-ilta voin olla vain kotona ja hengailla.. ei tarvi menna mihinkaan eika taalla ole ketaan! Nautin siis hiljaisuudesta, hyvasta ruuasta, tietokoneesta, musiikista ja telkkarista thumbup.gif

Voisin vaikka kayda akkia tuossa lahi kioskilta ostamassa sipseja rolleyes.gif
Hiipivä Siiseli
Ihan mukava evl-startti tänään Hesassa, 244 p. ja evl2 tuloksena. Hirmu hyviä tuloksia kyllä tekivät moni koirakko, ja erityisen iloinen olen Raijan ja Ruskan ensimmäisetä evl1:stä, yli 300:n pisteen tuloksen saivat smile.gif Oli tosi kiva katsoa toimivia ja iloisia noutajia, erityisesti muutama seuraaminen ja idari jäivät mieleen positiivisina.
-Paupi-
SUKLAATA wub.gif
Seriliini
mie onnistuin biggrin.gif ihana helpotus aamun stressien jäkleen!
Paimenkoirat
Eräs ihminen, joka tietää kelpieistä, kehui Jillaa smile.gif...
Nelet
Oli ihan kiva päivä näyttelyssä...
liputti
Kiva ilta kavereiden kanssa kylällä smile.gif
-Emmi-
Eilen sain yhden esitelmän valmiiks, tänään toisen, enää 2 jäljellä biggrin.gif
Paimenkoirat
Pari kivaa asiaa tässä päivässä piristää mieltä smile.gif.
Summer.
Ensimmäinen ajotunti thumbup.gif
-Emmi-
Päivä meni kun siivillä ja sain huojentavan tiedon.
Summer.
Tässä päivässä on ollut monta hyvää juttua: palkkapäivä (dogsitterhommista), olin melomassa kaverin kanssa biggrin.gif sekä pian lähden tokotreeneihin, pitkästä aikaa taas yhteistreenejä smile.gif
Swi
LYHYT koulupäivä (pääsin aikaisin kotiin lukemaan kokeeseen biggrin.gif).
Ja edelleen piristää koulutusohjaajan eilinen kommentti: "Upeaa seuraamista!" Kyllä se siitä... wink.gif
Lydia
Koulu on nyt ohi! thumbup.gif No vielä 30.5. pitää käydä todistukset hakemassa.
Cerasi
Sain (=ostin) yhden cd-levyn smile.gif
Lempo
LAINAUS(Lydia @ 14.5. 2008, 17:17) *
Koulu on nyt ohi! thumbup.gif No vielä 30.5. pitää käydä todistukset hakemassa.

EPISTÄexcl.gif dry.gif
Taas on yhdet kokeet ohi, kaipa siitäkin voi iloita rolleyes.gif
Paimenkoirat
Hyvin mennyt mätsäri ja Jillan esiintymiseen aika tyytyväien. Lisäksi kiva meili ja hyvää palautetta smile.gif.
Lydia
LAINAUS(Lempo @ 14.5. 2008, 19:04) *
EPISTÄexcl.gif dry.gif

No taitaa mulla olla koulunkäyntiä yhteensä takana niin monta vuotta, ettet sä vielä siihen ole päässyt wink.gif
Nykyinen koulu kesti kaksi vuotta smile.gif

Tänään toinenkin loistojuttu oli illan agitreenit... uskomatonta vauhtia tuo koira menee, kun sille päälle sattuu
Seriliini
Ystävät laugh.gif Aina hauskaa, omalla tavalla ;D
Summer.
Erittäin hyvin menneet tokotreenit. Kerrankin voin sanoa olleeni todella tyytyväinen koiraan, ja vielä kun sai paljon kehuja tiukimmalta kouluttajaltani smile.gif
Paimenkoirat
Pari tosi kivaa juttua tässä päivässä ja koulun jälkeen oli hauskaa biggrin.gif.
Pisara
Viikonloppu! Ja huomenna Joensuun näyttelyyn.
Cerasi
Yo-tulokset. Vihdoinkin!

Ja mukava keskustelu mummun kanssa tänään smile.gif
Kääpiö-
Tänään oli eka naisten maakuntasarjan peli, ja sunnuntaina on eka leirikarsinta, ja siit eteenpäi melkee joka viikol peli tai pari biggrin.gif
hävittiin tänään, mut tästä tää taas lähtee, kauden eka peli on aina kauden eka peli ja tehtiin me hyviäkin suorituksia smile.gif kyllä multakin sit pari lyöntiä lähti peliski ihan ok tongue.gif
tuntuu hassulta c-ikäsenä pelata naisten maakuntasarjaa biggrin.gif
Nelet
Eilen oli vika liikkatunti. Enää pari päivää koulua ja sit koeviikko ja lomaa... happy.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Kääpiö- @ 16.5. 2008, 23:09) *
Tänään oli eka naisten maakuntasarjan peli, ja sunnuntaina on eka leirikarsinta, ja siit eteenpäi melkee joka viikol peli tai pari biggrin.gif
hävittiin tänään, mut tästä tää taas lähtee, kauden eka peli on aina kauden eka peli ja tehtiin me hyviäkin suorituksia smile.gif kyllä multakin sit pari lyöntiä lähti peliski ihan ok tongue.gif
tuntuu hassulta c-ikäsenä pelata naisten maakuntasarjaa biggrin.gif

Meillä on ensi maanantaina eka peli Hyvinkäällä, ja maakuntasarjaa myös pelataan.. Mutta hei, meilläpä pelaakin D-ikäinen (-94 syntynyt) naisten ykköspesistä ;) Astetta parempi pelaaja, pelaa myös meillä maakuntasarjassa ja saisi tosiaan pelata myös vaikka niiden d-poikien kanssa, jos vaan haluaisi. Ko. tyttö olisi siellä kyllä aika ylivoimainen, kun nyt vertaa siihen yleiseen d-ikäisten tasoon biggrin.gif

Tänään alkaa kausi miesten suomisarjan osalta, ja sää näyttää aika lupaavalta, eli olen toki lähdössä peliä katsomaan. Ja tiistaina pääsen taas luistamaan muutamalta tunnilta, kun lupauduin tuomaroimaan koulujenvälisiä shifty.gif Ihanaa, kun pesiskausi lähtee käyntiin jo nyt.
Swi
Sain hankittua vaatteet kevätjuhlaan happy.gif .
Ja vihdoinkin ehdin ostamaan koiralle ruokaa, pakastin ammotti melkein jo tyhjyyttään.
Paimenkoirat
Ihana Pate oli hoidossa wub.gif.
Pisara
Kaikenkaikkiaan mukava päivä Joensuussa smile.gif
liputti
Kavereiden kanssa mukava ilta smile.gif
Paimenkoirat
Tyytyväinen tän päivän mätsäriin, mukava kylässä ja illalla vielä mun serkku tulee meille smile.gif.
Summer.
Sain yhden koulujutun tehdyksi thumbup.gif
Japsi
Voi voi, kun täältä saa lukea pesistä pelaavien kommentteja.
Ite pelasin viime kaudellakin naisten maakuntasarjaa (edelleen oisin B-ikäinen), mutta täksi kaudeksi ei saatu joukkuetta kasaan, koska osa lähti muille paikkakunnille opiskelemaan. Eikä nyt pääse pelailemaan, haluisin kyllä kovasti happy.gif
-Emmi-
Sai nukkua univelkoja pois
Christa
Vapaapäivä ja ulkona tuoksuu hyvälle. happy.gif
shelam
Parasta tässä päivässä oli se että sain luettua taas pitkästä aikaa pääsykokeisiin. Ja lisää mukavaa on tulossa: pääsen pian ulos pitkälle lenkille tuonne ihanaan ilmaan. Ah! biggrin.gif
hellu.
Loistavat treeni takana, jes!! Ehkä meillä on sittenkin vielä toivoa - ja onhan meillä kun vaan uskoo!! thumbup.gif
Cerasi
Itse asiassa jo eilen...:
Oli sellaista kivaa fiilistelyä, kävelin illalla kotiinpäin, oli juuri satanut, mutta sillä hetkellä paistoi jo aurinko, ja kuuntelin High Hopes -kappaletta (NW-versio). Oli vaan jotenkin ihan mielettömän hieno olo happy.gif
-Emmi-
Hyvä päivä. Koulussakaan tarvii olla enää 3 päivää!
liputti
Köksän numeroksi tuli 10 :>
Pisara
Saatiin tänään viimeinen koe, meni just ja just läpi!
tuunanen
Agolla tänään synttärit, 3 vuoden ikään päästy jo! smile.gif
Lempo
Nyt on koko musiikinteorian roska kahlattu läpi! biggrin.gif
Nelet
Viikonloppu, huomenna Aptukseen ja kesä tulee...
Cerasi
Repesin nähdessäni erään leiman veljeni kädessä. Niillä (=kaupungin yläastelaisilla) oli tänään joku tapahtuma, joka oli nerokkaasti nimetty juoksuajaksi. Tapahtuman "pääsylippuna" oli sitten ilmeisesti tosiaan leima jokaisen kädessä... En minä kyllä vain tahtoisi kulkea ympäriinsä kämmenselässäni teksti 'juoksuaika' laugh.gif
Swi
^ biggrin.gif !

Viikonloppu, enää viikko koulua wub.gif .
Täydet pisteet projektityöstä cool.gif ...
Ja huomenna turistiksi Aptukseen.
hellu.
Kaksi nollaa agista happy.gif
Rochas
Ihana päivä! En tiä miks mutta oon ollu tosi hyvällä tuulella koko päivän laugh.gif Nauranu vaan kokoajan biggrin.gif
Ehkä oon venyttäny näiden koeviikon kokeitten lukemisen vähän liian myöhään viimeiseen iltaan.. Kahteen valvottu nyt useemman illan ajan
Ja pääsin taas shoppailemaan, ostin uudet shortsit ja kaulakorun ja legginssit.
Ja huomenna aptus.
Mun päivähän on ollu täynnä hyviä asioita : )
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.